Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090122/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090122/24539-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Koszalin: Dostawa papieru kserograficznego, znak sprawy 03/SZP/szkol./09</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 24539 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin , ul. Wojska Polskiego 66, 75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456672, faks 094 3437730.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cssp.sp.mil.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa papieru kserograficznego, znak sprawy 03/SZP/szkol./09.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru kserograficznego: 1) Papier ksero A-4; 80g/m2, 146 CIE (1 ryza 500 arkuszy) - 900 ryz. 2) Papier ksero A-4; 80 g/m2, 161 CIE (1 ryza 500 arkuszy) - 200 ryz. 3) Papier ksero A-3; 80 g/m2, 146 CIE (1 ryza 500 arkuszy) - 30 ryz. 4) Papier ksero A-4; 200 g/m2 (1 ryza 250 arkuszy) - 15 ryz. 5) Papier ksero A-4; 220 g/m2 (1 ryza 250 arkuszy) - 15 ryz. 2. Informacja o ofertach równoważnych: 1) Zamawiający dopuszcza równoważny przedmiot zamówienia o wymaganiach nie gorszych niż określono w SIWZ. 2) Wykonawca powinien wykazać, że oferowany produkt równoważny spełnia, co najmniej wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania przez Wykonawców ofert częściowych. 4. Miejsce i sposób dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie obowiązuje<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1-3 uPzp. 2) Spełniają warunki określone przepisami art. 22, ust. 1, pkt. 1 - 3 uPzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Spełnienie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie oceny złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymagania określone przez prawo, w szczególności: a) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia; b) czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (jest aktualny); c) czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu; d) czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu; e) czy kserokopia załączona przez Wykonawcę w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione; f) czy dokument jest kompletny..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1, pkt. 1 - 3 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (na załączonym do SIWZ druku). 3) Oświadczenie Wykonawcy o części zamówienia, którego realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (na załączonym do SIWZ druku).</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cssp.sp.mil.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, lokal nr 13, budynek nr 1 (Sekcja Zamówień Publicznych, przez Biuro Przepustek) w dni robocze w godz. 08:00 - 12:00.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w lokalu nr 1 (kancelaria jawna), w budynku nr 1 (przejście przez Biuro Przepustek).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Specyfikacja jest bezpłatna.