JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/8486-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Zaprojektowanie i wybudowanie (GRI) budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Targowej 47 w Toruniu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8486 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> um.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie i wybudowanie (GRI) budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Targowej 47 w Toruniu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1)	wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej: projekty budowlane (zawierające wszystkie elementy projektu wykonawczego), przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie,  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - w zakresie niezbędnym do wykonania wszystkich robót budowlanych      i prawidłowego odbioru ich wykonania,  
2)	uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych i uzgodnień dla wykonania całego zadania wraz                                   z zagospodarowaniem terenu objętego opracowaniem   (w tym decyzji o pozwoleniu na budowę, decyzji o pozwoleniu na usunięcie drzew i krzewów wraz z nasadzeniami zastępczymi, decyzji o dopuszczeniu do użytkowania oraz innych wynikających             z przepisów prawa),  
3)	kompleksowa budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (40 lokali mieszkalnych) wraz z węzłem cieplnym i technologią oraz zagospodarowaniem terenu, wszystkimi robotami towarzyszącymi i wyposażeniem, zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz oddaniem obiektu do użytkowania,
4)	wykonanie całego zakresu prac wynikającego z uzyskanej decyzji o pozwoleniu na usunięcie drzew i krzewów,  z  nasadzeniami  zastępczymi  wraz z pracami pielęgnacyjnymi dla wykonanych nasadzeń zastępczych przez okres określony w decyzji, o której mowa powyżej, w zakresie i terminach określonych w harmonogramie prac pielęgnacyjnych (harmonogram prac pielęgnacyjnych  uwzględniający co najmniej następujący zakres prac: nawadnianie, nawożenie mineralne drzew i krzewów, prace agrotechniczne, opryski drzew i krzewów przeciw chorobom i pleśniom, opracuje Wykonawca i przedstawi do zaakceptowania Zamawiającemu  najpóźniej w dniu zakończenia wykonania nasadzeń zastępczych, harmonogram będzie zawierał rubryki umożliwiające potwierdzanie wykonanych czynności pielęgnacyjnych przez Zamawiającego),
5)	przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu zgłoszenia o wykonaniu  nasadzeń zastępczych  z załącznikami wynikającymi z uzyskanej decyzji administracyjnej.

Uwaga:
Przyłącze cieplne i energetyczne wykona dysponent sieci na zlecenie Zamawiającego.

Szczegółowy  opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Programem funkcjonalno-użytkowy zadania pn.: Budynek mieszkalny 4-kondygnacyjny z lokalami mieszkalnymi (komunalnymi) przy ul. Targowej 47 w Toruniu opracowany przez Biuro Architektoniczne COMPROJEKT, ul. Buszczyńskich 2/1 z Torunia. 
Ponadto przedmiotem realizacji jest m. in.:
1.	Projekt organizacji placu budowy oraz sporządzenie planu BIOZ.
2.	Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla zrealizowanego obiektu, oznakowanie i wyposażenie w niezbędny sprzęt zabezpieczenia pożarowego (gaśnice itp.).
3.	Ustanowienie kierownika budowy.
4.	Przygotowanie i organizacja placu budowy w tym wykonanie szczelnego ogrodzenia placu budowy z elementów nieprzezroczystych.
5.	Wykonanie zasilania elektrycznego i zaopatrzenia w media placu budowy wraz z podlicznikami.
5.   Obsługa geodezyjna i geologiczna.


Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.

Całość prac należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, warunkami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.22.20.00-1, 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 50000,00zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia  tj:
a)	osoby, którymi dysponuje Wykonawca lub będzie dysponował wykonawca muszą posiadać uprawnienia do :

-	projektowania w specjalności:
- architektonicznej - projektant branży architektonicznej
-  konstrukcyjno-budowlanej - projektant branży konstrukcyjnej
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - projektant branży sanitarnej
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - projektant branży elektrycznej,
- drogowej - projektant branży drogowej

oraz kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - kierownik robót branży sanitarnej
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik robót branży elektrycznej,
- drogowej- kierownik robót branży drogowej
wydanych na podstawie ustawy Prawo Budowlane i ROZPORZĄDZENIA MINISTRA TRANSPORTU I BUDOWNICTWA z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U.  2006 r., nr 83,  poz. 578) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji dla jednej osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje.

   b)wykonawca zrealizował:
- 	w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 projekty budowlane z zakresu budownictwa kubaturowego  na  kwotę min. 120.000 zł brutto każdy,
     -	w okresie 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie)  co najmniej 2 
           roboty budowlane na kwotę min. 2.000.000 zł brutto każda dotyczące obiektów budownictwa  
           kubaturowego 
lub wykonali w systemie GRI co  najmniej 1 robotę budowlaną dotyczącą  obiektu budownictwa kubaturowego o wartości nie mniejszej niż 2.500 000 brutto ,


 
    c)	przedłożą  dokumenty potwierdzające,  że prace wskazane w wykazie (odpowiednio jak w pkt. b) 
w zakresie dla poszczególnych rodzajów zostały wykonane należycie ( min.2 -referencje z zakresu wykonania  projektów 2 roboty budowlane lub 1 w systemie GRI )

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- posiadają Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż
 1.200 000 zł.
4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  ustawy.
5. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania:
a)	w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz każdy z Wykonawców musi  wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy,
b)	 Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 
c)	wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 2.
2. Zaakceptowany wzór umowy - zał nr 3.
3. Dowód wniesienia wadium
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na 
      temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania 
      zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności  
6.Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował- 
      pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia

7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają  
      wymagane uprawnienia (dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualne zaświadczenie o 
      przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - nr  uprawnień).
8.Wykaz:
- robót budowlanych wykonanych w okresie  ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o 
             udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z 
             podaniem ich wartości oraz dat i miejsc wykonania
           -  projektów budowlanych z zakresu budownictwa kubaturowego wykonanych okresie ostatnich 3 lat 
             przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia 
             działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i 
             odbiorców 
lub wykaz robót budowlanych wykonanych w systemie GRI

9.Dokumenty potwierdzające, że prace wskazane w tym wykazie (co najmniej 2 budowlane 2 
      projektowe lub jedna w systemie GRI), zostały wykonane  należycie.
10.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od 
     odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 
     1.200 000 zł. 	
Oświadczenia:
a)	oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych 
b)	oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. 
Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów). 
c) oświadczenie wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.torun.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Torunia - Wydział Inwestycji i Remontów, Toruń ul Wały Gen. Sikorskiego 10 (pokój nr 22)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Torunia - Wydział Inwestycji i Remontów, Toruń ul Wały Gen. Sikorskiego 10 (pokój nr 22)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com