Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090126/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090126/8852-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Nowy Targ: Sporządzenie numerycznej mapy zasadniczej dla miasta Nowy Targ.</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 8852 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Nowy Targ , ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowytarg.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie numerycznej mapy zasadniczej dla miasta Nowy Targ..</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie numerycznej mapy zasadniczej dla miasta Nowy Targ. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do założenia i bieżącego prowadzenia Dziennika Robót. 4. Wszelkie materiały cyfrowe należy przekazywać na opisanych odpowiednio nośnikach CD w 3 egzemplarzach. 5.Aktualność danych ewidencyjnych przekazanych zamawiającemu do końcowego odbioru określa się na 2 tygodnie od daty zakończenia umowy. 6. Numeryczna mapa zasadnicza prowadzona jest w programie EWMAPA Windows firmy GEOBID..</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) tj. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi podobne do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł, oraz wykażą że przynajmniej dwie usługi zostały zrealizowane należycie, b) tj. posiadają uprawnienia zawodowe minimum w pierwszych dwóch zakresach określonych w art. 43 Prawo Geodezyjne i Kartograficzne bądź przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby z takimi uprawnieniami, c) tj. dysponują następującym sprzętem do prac geodezyjnych lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następującego potencjału technicznego tj.: - do prac polowych: . dalmierz elektroniczny z oprzyrządowaniem (total station) szt. 1 . niwelator geodezyjny z oprzyrządowaniem (łaty, statyw) szt. 1 - do prac kameralnych /biurowych/ . stanowisko komputerowe z oprogramowaniem geodezyjnym (obliczeniowym i graficznym) szt. 1 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1/ oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 3/, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku wykonawców działających w formie spółki cywilnej, wykonawca dołączy zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków odrębnie dla spółki (dotyczy podatku VAT, podatku dochodowego-funkcja płatnika), odrębnie zaświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków dla poszczególnych wspólników spółki (dotyczy podatku dochodowego). 4/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z co najmniej dwoma dokumentami potwierdzającymi, iż w/w usługi zostały wykonane należycie, /według załącznika nr 4 do SIWZ/. 5/ wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, uprawnienia właściwe dla przedmiotowego zamówienia, /według załącznika nr 5 do SIWZ/. 6/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń /według załącznika nr 6 do SIWZ/..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br> <li>1 - Cena - 90</li> <li>2 - Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 10</li> </ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nowytarg.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ pok. 85 lub za zaliczeniem pocztowym.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa1 34-400 Nowy Targ pok. 44 Sekretariat Burmistrza.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>